ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه گزینش آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + تجربه پذیرفته شدگان | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۵۴
نحوه گزینش آموزش و پرورش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا از نحوه گزینش آموزش و پرورش آگاهی دارید؟ افرادی که قصد ورود و اشتغال در وزارت آموزش و پرورش را دارند، بایستی علاوه بر قبولی در آزمون کتبی، در مرحله مصاحبه و گزینش نیز با موفقیت عبور کنند و شرایط گزینش آموزش و پرورش بدانند. همان طور که می دانید، آزمون کتبی 40 درصد از مسیر استخدام در آموزش و پرورش است و برای کسب 60 درصد باقی مانده باید در مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش شرکت نمایید. 

به همین دلیل، در این ادامه قصد داریم تا راهنمای گام به گام گزینش آموزش و پرورش را ارائه دهیم. همچنین، به منظور رفاه حال متقاضیان گرامی چند نمونه از تجربه گزینش آموزش و پرورش را ذکر خواهیم کرد. 

از آنجا که بسیاری از داوطلبان برای حضور و پاسخگویی به سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش دچار استرس می شوند و با روند تاثیر و نمره دهی آن آشنا نیستند، مشاوران ایران تحصیل در کنار همه دوستان عزیز هستند تا تمامی راهنمایی های لازم را ارائه دهند. برای اطلاع از نحوه گزینش آموزش و پرورش در آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان با مرکز مشاوره ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

اطلاع از نحوه گزینش آموزش و پرورش برای چه کسانی مهم است؟

آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهم ترین ارگان های کشور، فیلترهای خاصی را برای جذب کارمندان و کارکنان خود دارد. این فیلترها جهت انتخاب افراد دارای صلاحیت و مناسب در جهت امر آموزش می باشد. از جمله مراحل با اهمیت در این خصوص، می توان به مرحله گزینش اشاره نمود.

افرادی که در آزمون کتبی موفق به کسب نمره حد نصاب شده و در مصاحبه نیز شرکت کرده اند، بایستی در مرحله گزینش نیز مورد تایید قرار گیرند. در ادامه با ذکر جزئیات بیشتری راهنمای گام به گام گزینش آموزش و پرورش را ارائه خواهیم داد، اما ممکن است این سوال نیز برای شما مطرح شود که چه کسانی می بایست مراحل گزینش را پشت سر بگذارنند.

این قانون در واقع شامل تمامی معلمان و کارکنان کارکنان آموزش و پرورش، مدارس غیر انتفاعی، سازمان ها و شرکت های تابعه اعم از داوطلبان مراکز تربیت معلم، تعهد دبیری، متعهدین خدمت و استخدام و اشتغال، بورسیه های داخل و خارج، اعزام مأمورین ثابت، مأمورین و منتقلین سایر دستگاه ها برای مشاغل آموزشی و غیر آموزشی می شود. در صورتی که افراد مذکور از شرایط لازم برخوردار نباشند، ورود آن ها به این ارگان خودداری خواهد شد.

جهت اطلاع از لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش بر روی وارد لینک قرمز کلیک نمایید.

اطلاع از نحوه گزینش آموزش و پرورش برای چه کسانی مهم است؟

نحوه گزینش آموزش و پرورش برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

اگر به طور کلی بخواهیم شیوه های جذب نیرو در آموزش و پرورش و شرایط گزینش آموزش و پرورش را شرح دهیم، باید بگوییم که علاقه مندان می توانند به چهار روش شرکت در کنکور، آزمون استخدامی، مدارس غیر دولتی و خبرگزاری فارس به این ارگان وارد شوند.

در حال حاضر بیش از نیمی از معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب می گردد. به این ترتیب که متقاضیان ابتدا در کنکور سراسری شرکت کرده و سپس در صورت قبولی در مصاحبه و گزینش می توانند در یکی از دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی به تحصیل بپردازنند.

افرادی که تجربه گزینش آموزش و پرورش را دارند، به خوبی می دانند که قبول شدگان مرحله اول آزمون به صورت دو یا یک نیم برابر ظرفیت، دعوت به مصاحبه می شوند. نکته قابل توجه در مورد نحوه گزینش آموزش و پرورش این است که مصاحبه و گزینش به طور همزمان صورت می گیرد. یعنی مصاحبه کنندگان در همان جلسه، مصاحبه تخصصی و سوالات گزینش را از فرد می پرسند.

سپس، از داوطلب تحقیقات محلی نیز صورت خواهد گرفت و اگر تحقیقات مورد تائید قرار گیرد، نتایج نهایی اعلام و لیست افراد پذیرفته شده انتشارمی گردد.

به منظور دستیابی به اطلاعات مربوط به کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

بنر کال تو اکشن

راهنمای گام به گام گزینش آموزش و پرورش در آزمون استخدامی 1403

یکی دیگر از شیوه های اشتغال در آموزش و پرورش بر اساس شرایط گزینش آموزش و پرورش که در سال های اخیر نیز به طور جدی تری مورد توجه قرار گرفته است، آزمون استخدامی می باشد. این آزمون که به ماده 28 نیز شناخته می شود، تقریبا در هر سال یک بار برگزار می شود، سه مرحله اساسی دارد. در زیر به ترتیب نحوه گزینش آموزش و پرورش آزمون استخدامی را شرح می دهیم.

  • شرکت در آزمون استخدامی که زمان آن به صورت فراخوان به اطلاع متقاضیان می رسد. این آزمون به صورت تستی بوده و به شیوه رقابتی می باشد.
  • افرادی که در مرحله اول جزء نفرات برتر در سهمیه خود هستند، به صورت دو یا سه برابر ظرفیت برای مصاحب دعوت می گردند. در این مصاحبه بیشتر به سوالات تخصصی مربوط به رشته پرداخته می شود و هدف محک زدن سطح دانش مصاحبه شونده است.
  • چند روز بعد از مصاحبه علمی، نوبت به حضور در مصاحبه عقدتی سیاسی می رسد. در این مرحله غالبا سوالاتی در حوزه احکام، مسائل سیاسی، دینی و … پرسده می شود. سپس، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان مربوطه، پرونده ها را تکمیل نموده و به وزارتخانه ارجاع می دهد. این وزارتخانه بررسی های لازم را انجام داده و برای سازمان سنجش ارسال می کند.
  • مرحله نهایی از راهنمای گام به گام گزینش آموزش و پرورش به تحقیقات محلی اختصاص دارد. نکته ایی که به طور معمول در مورد این مرحله وجود دارد، این است که اکثر افراد شرکت کننده در مصاحبه عقیدتی سیاسی پذیرفته می شوند. چرا که تحقیقات از قبل صورت می گیرد و صلاحیت عمومی داوطلبان سنجیده می شود.
  • پذیرفته شدگان بایستی برای یک دوره مهارت آموزی یکساله ثبت نام و در آن شرکت کنند.

جهت ورود به سامانه سنجش و پایش کیفی آموزش و پرورش بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

شرایط گزینش آموزش و پرورش 1403

شرایط گزینش آموزش و پرورش

علاوه بر شرایط عمومی، تمامی افرادی که قرار است به عنوان معلم یا کارمند جذب آموزش و پرورش شوند، بایستی از یک سری شرایط برخوردار باشند تا صلاحیت آن ها از نظر اخلاقی ، اعتقادی و سیاسی مورد تایید قرار گیرند. شرایط گزینش آموزش و پرورش به شرح زیر می باشند:

معتقد بودن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی

پایبندی و التزام عملی به احکام دینی یکی از شرایط گزینش آموزش و پرورش است.

پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، و ولایت فقیه

نداشتن شهرت به فساد اخلاقی و یا سوء سابقه اجتماعی

نداشتن ارتباط یا وابستگی به فرقه یا گروهک های تشکیلاتی، جانبداری از احزاب ها یا سازمان هایی که فعالیت غیر قانونی دارند. اگر داوطلب قبلا مشمول این موارد بوده باشد، در صورتی که توبه نموده باشد، بنا به تایید مشکلی وجود نخواهد اشت.

نداشتن سوء سابقه کیفری از شرایط گزینش آموزش و پرورش به شمار می رود.

برای داوطلبانی که از اقلیت های مذهبی به شمار می روند، قوانین و شرایط ویژه ایی در نظر گرفته شده است که بر اساس پیروی از احکام اسلامی می باشد.

متقاضیانی که دارای سهمیه ایثارگران می باشند در اولویت هستند و اگر تقاضا زیاد باشد، مواردی همچون مناطق محروم، فعالیت در نهادهای انقلاب، شرکت در نماز جمعه و جماعات، پوشش چادر برای خواهران برای گزینش تاثیر گذار خواهد بود.

شرایط سنی برای گزینش آموزش و پرورش به شرح زیر است:

⚪️ حداقل سن 20 و حداکثر سن 40 سال برای افراد با مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در نظر گرفته شده است که این  سن بر اساس تبصره های می باشد که برخی از این تبصره ها به شرح زیر می باشد:

⚪️ خانواده شهدا، جانباز، آزادگان که دارای جانبازی 25 درصد به بالا می باشد و یا فرزند فرد آزاده با یک سال اسارت هستند این شرایط سنی را نداشته و از شرایط سنی معاف خواهند بود.

⚪️ اگر پدر، مادر، خواهر، برادر و یا همسر فرد شهید شده باشد 5 سال به شرایط سنی داوطلب اضافه خواهد شد.

⚪️ افرادی که به صورت داوطلبانه در جبهه حضور داشتند، مدت زمان حضور آن ها و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی آن ها از شرایط سنی آن ها کم خواهد کرد. 

⚪️ برای اطلاع از تمامی تبصره های شرایط سنی و همچنین شرایط گزینش آموزش و پرورش در سال جاری با مجموع ایران تحصیل در ارتباط باشید.

جهت مشاهده و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

شرایط گزینش آموزش و پرورش

از سامانه گزینش آموزش و پرورش چه می دانید؟

سازمان آموزش و پرورش سایتی را تحت عنوان سامانه گزینش آموزش و پرورش طراحی نموده است. داوطلبان با مراجعه به این سامانه که آدرس آن gozinesh.medu.ir می باشد، جهت ثبت نام و شرکت در مصاحبه، با نحوه گزینش آموزش و پرورش آشنا گردند. سامانه گزینس آموزش و پرورش دارای امکانات متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انتشار اطلاعیه های مرتبط با گزینش داوطلبان و مصاحبه های حضوری. در واقع افراد در هنگام ورود به صفحه اصلی سامانه می توانند با چند منو مهم از قبیل هسته های گزینش، آدرس شماره پاسخگویی، و جدیدترین اطلاعیه های مربوط به گزینش مطلع گردند.
  • چنانچه به دنبال آگاهی از آدرس هسته گزینش استان محل آزمون خود باشید، با کلیک بر روی منوی هسته های گزینش می تواند آدرس هزینه گزینش همه استان ها را مشاهده نماید. همچنین، مواردی همچون کد، مدیر هسته، تلفن خانه، صندوق پستی، و پست الکترونیکی نیز در این بخش درج می شود.
  • فرم اطلاعات فردی که بایستی پیش از حضور برای مصاحبه تکمیل گردد، در سامانه هسته گزینش قابل دسترسی است.
  • اطلاع از راهنمای گام به گام گزینش آموزش و پرورش یکی دیگر از خدمات سایت مذکور می باشد. این قوانین جهت حضور در مرحله مصاحبه از اهمیت خاصی برخوردارند و هر کدام از متقاضیان می بایست از آن ها آگاه باشند.

نکته: فرمی که در سامانه گزینش آموزش و پرورش دریفت می شود، می بایست بعد از تکمیل، یک عکس سه در چهار بر روی آن الصاق شود. سپس داوطلب باید این فرم را به همراه مدارک لازم برای حضور در محل مصاحبه ارائه دهند.

جهت آشنایی با نحوه ورود به سامانه سنجش آموزش و پرورش aee.medu.ir بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

آشنایی با نحوه سوالات نحوه گزینش آموزش و پرورش 1403

همانطور که ذکر شد،  مراحل مصاحبه و نحوه گزینش آموزش و پرورش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان اندکی با هم متفاوت است. اما به طور کلی، سوالات به اطلاعات تخصصی، عمومی، عقیدتی، سیاسی، آگاهی از مناسبت ها و تاریخ های مذهبی سیاسی اختصاص دارند. برای رفاه حال همه متقاضیان عزیز، در ادامه چند نمونه از پرتکرارترین سوالات را بر اساس تجربه گزینش آموزش و پرورش قید می نمائیم. اما برای کسب اطلاعات دقیق تر و دریافت نمونه سوالات گزینش و مصاحبه با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای آشنایی با روند اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

خودتان معرفی کنید و از خانوده تان بگویید. اینکه تحصیل، شغل، منبع درآمد و وضعیت تاهل آن ها چگونه است.

اوقات فراغت خود چه کارهایی انجام می دهید

کتاب های مورد علاقه تان در چه زمینه هایی هستند؟  آخرین کتابی که خوانده اید چه بود؟

چه سوابق علمی، پژوهشی و فرهنگی دارید؟

مدارک تحصیلی خود را از کجا  گرفته اید؟

آیا تا به حال برای مصاحبه دعوت شده اید؟  اگر قبول شده اید دلیل نرفتنتان چیست؟

اپلیکیشن های مجازی که در آنها فعالیت دارید را نام ببرید؟  در کدام گروه ها عضو هستید؟

مرجع تقلید کودکان چه کسی کسی است؟

احکام به چند دسته تقسیم می شوند؟

روش نماز خواندن،  وضو گرفتن و غسل چگونه است؟

آیا تقلید از مجتهدی که از دنیا رفته صحیح است؟

وضو گرفتن برای چه مواردی واجب است؟

نماز میت به چه نحو برگزار می شود؟

موضوع سیاسی روز چیست و چه نظری دارید؟

وظایف رئیس قوه قضاییه را شرح دهید؟

اساس نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران چیست؟

بعد از مقام رهبری چه کسی بالاترین مقام کشور را دارد؟

مهمترین وظایف رئیس جمهور کدامند؟

آیا از بزرگترین کشورهای اروپای غربی آگاهی دارید؟

روزی جمهوری اسلامی ایران آرای بیش از ۹۸ درصد استقرار یافت؟

همچنین سوالات تخصصی مرتبط با عنوان شغلی شما به شرح زیر است:

اصولا 4 نفر برای مصاحبه شما وارد جلسه شده که یکی از این افراد سوالات تخصصی رشته شما را می پرسد و یک موضوع برای تدریس کردن شما بیان می نماید تا شیوه تدریس شما را مشاهده کرده و در انتها به آن امتیاز دهد. پس بهتر است قبل ز شروع مصاحبه از افراد خبره و افرادی که در این مسیر موفق شده اند کمک بگیرید. کارشناسان ایران تحصیل می توانند در این مسیر راه را برای شما هموار نمایند. برای ارتباط با این افراد کافی است با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

تجربه گزینش آموزش و پرورش

سنجش سلامت آموزش و پرورش 1403

آموزش و پرورش برای استخدام نیرو های خود سنجش سلامت قرار داه است زیرا دبیرا ارتباط مستقیم با دانش آموزان دارند و باید از نظر روانی و جسمانی سلامتی کامل داشته باشند و این سلامتی به کمک پزشک تایید گردد. مواردی که در سنجش سلامت بسیار مهم می باشد به شرح زیر است:

سلامت بینایی و شنوایی

نداشتن لکنت زبان

بررسی قد و وزن متقاضی

نداشتن نقص عضو برای برخی ار رشته ها

بررسی روانشناختی فرد متقاضی و …

همچنین قابل ذکر است که انجام کراحل سنجش سلامت در سال جاری با پرداخت هزینه می باشد.

جهت آشنایی با نحوه اصلاح مشخصات در سامانه امین آموزش و پرورش بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

آشنایی با تجربه گزینش آموزش و پرورش 1403

برای افرادی که در رابطه با نحوه گزینش آموزش و پرورش کنجکاو هستند، بسیار مهم است که از تجربیات افرادی که این مرحله را پشت سر گذاشته اند آشنا شوند و بدانند که رعایت چه نکاتی برای قبولی در آن مهم است. در زیر نکات لازم در این باره را بیان می کنیم تا داوطلبان گرامی راهنمای گام به گام گزینش آموزش و پرورش را کسب نمایند. اما چنانچه می خواهید از رموز موفقیت و پر تکرار ترین سوالات مصاحبه مطلع شوید، با همکاران ما ارتباط بگیرید.

گرچه مرحله گزینش نیز جهت ورود و شروع کار در آموزش و پرورش مهم است، اما سعی کنید آن را بیش اندازه بزرگ نکنید، چرا که باعث ایجاد استرس و سردرگمی تان خواهد شد.

چند روز قبل از مصاحبه، حتما از مکان دقیق هسته گزینش مطلع و به موقع در محل حاضر شوید.

بر اساس تجربه گزینش آموزش و پرورش، همه مدارک لازم را در روز مصاحبه همراه داشته باشید. اگر مدارکتان ناقص باشد، از شما پذیرفته نخواهند شد.

تمامی سوابق علمی و هر آنچه که فکر می کنید باعث جلب نظر هیئت مصاحبه کننده می شود را با خود برده و ارائه دهید. مخصوصا برای متقاضیانی که در آزمون استخدامی شرکت کرده اند، این مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در پاسخگویی به سوالات با اعتماد بنفس باشید. مصاحبه کنندگان به خوبی متوجه میزان اطمینان یا عدم اطمینان شما به خودتان خواهند شد.

حرکات بدن نیز در نظر این هیئت اهمیت دارد. از ورود تا خروج به حرکات خود توجه داشته باشید.

برای اطلاع از زمان و نحوه استخدام مدرس دانشگاه فرهنگیان و استخدام رسمی سرباز معلمان بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

امتیازات گزینش آموزش و پرورش 1403

تمام شایستگی افراد شرکت کننده در زمان مصاحبه توسط کانون های ارزیابی بررسی می گردند که کل امتیاز 1000 بوده و این هزار امتیاز شامل دو مورد زیر می باشد»

نمره کل از آزمون کتبی 400 امتیاز

نمره کل از مصاحبه 600 امتیاز است.

فراموش نکنید برای استخدام شدن در آموزش و پرورش لازم نیست 1000 امتیاز را کامل به دست آوردید، امام همان طور که می دانید به دلیل رقابت تنکاتنگ، هرچه امتیاز شما بالاتر باشد، احتمال قبولی و سبقت از رقبا برای شما بیشتر خواهد شد.

همچنین اگر نمره مصاحبه بین شرکت کنندگان برابر باشد، اولویت پذیرش با فردی خواهد بود که امتیاز کتبی بالاتر را به دست آورده است . 

بر اساس تغییرات در سال جاری پرسش های مطرح شده بر سه عنوان عمومی، تخصصی و اختصاصی خواهد بود که حداکثر امتیاز های که هر فرد باید به دست آورد به شرح زیر است:

نحوه گزینش آموزش و پرورش
حداکثر امتیازات از مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش عمومی  تخصصی اختصاصی
200 240 160
حداکثر امتیازات از آرمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش 160 80 160

برای اطلاع از جدیدترین موارد مورد ارزیابی حیطه های مختلف در مصاحبه با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

راهنمای گام به گام گزینش آموزش و پرورش

اعلام نتایج گزینش آموزش و پرورش

حال که با نحوه و تجربه گزینش آموزش و پرورش آشنا شدیم، خوب است درباره شیوه دریافت نتایج نیز آگاه شویم. داوطلبانی که دو مرحله کتبی و مصاحبه را پشت سر گذاشته و گزینش شده اند، منتظر دریافت نتایج نهایی خود هستند. برای دریافت، این نتایج لازم است که از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمود.

روند معمول این است که بعد از اتمام همه مراحل، نمرات و اطلاعات متقاضی توسط مرکز اصلی آموزش و پرورش هر شهر و استان برای سازمان سنجش فرستاده می شود. این سازمان نیز در زمان های مقرر، اسامی نهایی افراد پذیرفته شده را منتر می کند.

برای این امر، لینک فعال اعلام نتایج بر روی صفحه اصلی یا بخش آزمون های استخدامی قرار می گیرد و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توان به پرتال شخصی وارد و کارنامه را مشاهده کرد.

اخبار پیرامون نحوه گزینش آموزش و پرورش

گزینش آموزش و پرورش سه ماه زمان نیاز دارد

در رابطه با کمبود زمان برای گزینش افراد باید گفت که طبق قانون، فرآیند گزینش به حداقل سه ماه زمان نیاز دارد اما با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی و ضرورت حضور این افراد در کلاس‌های درس به دلیل کمبود معلم، در تلاشیم تا بتوانیم تا اول مهر به درصد بالایی از افراد پاسخ دهیم.

 فرایند گزینش تا آذر ماه ادامه دارد؟

خیر! فرایند گزینش در نهایت  تا اواخر مهر ماه ادامه خواهد داشت و نتایج را تا آن زمان اعلام خواهیم کرد اما صدور احکام افراد به دلیل سپری کردن آموزش‌ها و  مهارت‌های مربوط به معلمی  تا آذر ماه به طول می‌انجامد.

گزینش دقیق مورد تاکید است هر چه در فرصت  بیشتری کار گزینش انجام شود، کیفیت کار افزایش می‌یابد‌.

 وقتی فرآیند گزینش بسته می‌شود، در این فرصت کوتاه نهایتاً تا پایان مهر کیفیت گزینش کاهش نمی‌یابد؟

اگر فرایند را خیلی کوتاه کنیم، حتماً کیفیت کار آسیب می‌بیند البته فرصت در اختیارمان کم نیست و دو ماه فرصت داریم برای همین از ابزارهای مختلف برای افزایش سرعت و دقت کار استفاده خواهیم کرد. به نظر می‌رسد طی دو ماه مشکل چندانی برای کیفیت کار به وجود نیامده و امیدواریم بهترین‌ها انتخاب شوند.

جهت دانلود مقاله نحوه گزینش آموزش و پرورش کلیک نمایید.

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا با ارائه راهنمای گام به گام نحوه گزینش آموزش و پرورش ، اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبان عزیز قرار دهیم و تجربه گزینش آموزش و پرورش را در اختیار شما گذاشتیم. با توجه به آنکه آزمون سال جاری پیش رو است و به زودی فرایند ثبت نام آن آغاز می شود، برای متقاضیان سوالات بسیاری مطرح می شود و نیازمند راهنمایی هستند. برای این منظور، می توانید ضمن تماس با همکاران ما از تمامی فرایندها و تجربه گزینش آموزش و پرورش و زمان اعلام نتایج مصاحبه آموزش و پرورش آگاه شوید. شماره 9099075307 در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی دوستان گرامی خواهد بود.

3.2/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه گزینش آموزش و پرورش چگونه است؟

در این مقاله می توانید راهنمای گام به گام گزینش آموزش و پرورش را مطالعه فرمایید.

سوالات گزینش آموزش و پرورش بیشتر به چه مواردی اختصاص دارد؟

برای دریافت نمونه سوالات و آشنایی با تجربه گزینش آموزش و پرورش متقاضیان آزمون های سال های گذشته می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

سامانه گزینش آموزش و پرورش کدام است؟

داوطلبان با مراجعه به این سامانه که آدرس آن gozinesh.medu.ir می باشد، جهت ثبت نام و شرکت در مصاحبه، با نحوه گزینش آموزش و پرورش آشنا گردند.

نظرات

154 دیدگاه دربارهٔ «نحوه گزینش آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + تجربه پذیرفته شدگان | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مهسا گفت:

    میشه بگین آیا پیام های رد و بدل شده در پیام رسان ها هم مثل استخدام سپاه چک میشن یا نه ؟ ممنون میشم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      احتمالش هست.

  2. Avatar photo پناه گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من آزمون امور تربیتی یا همون معلم پرورشی ثبتنام کردم میخواستم ببینم امتیاز بسیج چقدر تو این ازمون تاثیر داره اخه من بسیج عادی ام و کارت فعال ندارم و اینکه اگه اکانت روبیکامون تعلیق شده باشه تاثیری توی مصاحبه و گزینش داره؟ ممکنه کد 19 بخوریم یا نه؟ در کل چقد ممکنه فضای مجازی و اکانت هامون رو چک کنن؟ ممنون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      سابقه بسیج در روند مصاحبه برای شما موثر خواهد بود

  3. Avatar photo فاطمه گفت:

    درود
    من قبلا در گزینش عقیدتی سازمان آموزش پرورش شرکت کرده بودم و پذیرفته شده‌ام. اگر الان در آزمون آموزش پروش شرکت کنم، آیا دوباره مصلحبه عقیدتی می‌گیرند یا فقط مصاحبه علمی می‌گیرند؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می گیرند

      1. Avatar photo Z گفت:

        من داداش اعدامی دارم،پدرمم سابقه داره امکان قبولی دارم😅؟

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          استخدامی شما رد صلاحیت خواهد بود

  4. Avatar photo ندا گفت:

    آیا ابتلا به ام اس برای گزینش مهم هست؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بیماری شما موجب رد در استخدام تان خواهد بود

  5. Avatar photo سهیل گفت:

    من بومی هستم میخواهم بیایم تهران امتحان بدهم شانس قبولی در کدام حوزه بالاتر است تهران یا شهرستان بومی ؟ و اینکه امتحان تهران بدهم مصاحبه هم تهران است یا شهرستان؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      قطعا بومی ودن شما تاثیر گزارتر میباشد و ماگر محل ازمون تهران را انتخاب کردید مصاحبه هم داخل تهران میباشد

  6. Avatar photo دهقانی گفت:

    سلام آیا برای گزینش سابقه کیفری اعضای خانواده بررسی میشه؟ آیا از ارگان خاصی استعلام میشه یا فقط در مورد خود فرد سوال میشه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تحقیقات میدانی انجام می شود.

    2. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز بله برای اعضای خانواده هم پیگیری میکنند.

  7. Avatar photo ماری گفت:

    سلام من در ناحیه نهایی آموزگاری کد۱۹ شدم و مجددا برای گزینش باید برم. ولی نمی‌دونم آدرس دقیق هسته گزینش شهرستان های استان تهران کجاست ؟!
    لطفا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      از طریق سامانه آموزش و پرورش استان اقدام نمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور