ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج آزمون فنی حرفه ای ۱۴۰۳

نتایج آزمون فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون فنی حرفه ای ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون می توانند برای مشاهده نتایج فنی حرفه ای اقدامات لازم را انجام دهند. البته در این میان کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای نیز برای هر یک از افراد متقاضی و داوطلب الزامی است. دقت داشته باشید که قبل از هر چیز باید پاسخی برای این سؤال یعنی چگونه نتایج امتحان فنی حرفه ای را ببینیم؟ پیدا کنید تا بدین ترتیب مشاهده نتایج فنی حرفه ای برایتان آسان تر شود.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی دقیق و موثق در رابطه با زمان و نحوه مشاهده نتایج امتحان فنی حرفه ای برای هر یک از شما دوستان و داوطلبان شرکت کننده در این آزمون الزامی است و هر یک از شما به دنبال یافتن پاسخی قطعی و دقیق برای این پرسش یعنی چگونه نتایج امتحان فنی حرفه ای را ببینیم؟ هستید اینجاست که یاری خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه می تواند بسیار مؤثر و مفید واقع شود. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه مشاهده نتایج فنی حرفه ای و همین طور امکان پذیر بودن یا نبودن اعتراض به نتیجه امتحان فنی حرفه ای می توانید با تیم مشاوره کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت اطلاع از زمان اعلام و مشاهده نتایج آزمون عملی و کتبی فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نتایج ازمون فنی حرفه ای به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه برای افراد متقاضی انجام می شود

 

 

زمان اعلام نتایح آزمون فنی حرفه ای

 

 

چه زمانی می توان برای مشاهده نتایج آزمون فنی حرفه ای اقدام کرد؟

از جمله مواردی که هر یک از افراد شرکت کننده در کلاس های آموزشی فنی حرفه ای مایل به کسب اطلاعاتی در رابطه با آن هستند در مورد زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای است.

در رابطه با زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که به طور معمول زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای بین 10 الی 15 روز بعد از برگزاری آزمون بوده و شما می توانید در این فاصله زمانی برای مشاهده نتایج فنی حرفه ای اقدام کنید.

 

 

آیا زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای براساس رشته مورد آزمون متفاوت است؟

از آن جایی که رشته های مختلفی در سازمان فنی حرفه ای ارائه می شوند و داوطلبان به دنبال شرکت در آزمون و گرفتن مدارکی در آن هستند شاید این پرسش برای شما هم مطرح شود که آیا زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای و مشاهده نتیجه فنی حرفه ای برای داوطلبان متفاوت است یا خیر؟

در پاسخ به این پرسش باید خدمت شما عرض کنیم که بله با توجه به رشته مورد آزمون در زمان متفاوتی برای اطلاع و مشاهده نتیجه آزمون فنی حرفه ای اقدام کنید.

 البته موضوع دیگری که الزاماً‌ باید به آن اشاره کنیم این است که بسته به این که در کدام شهر هستید نیز زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای و مشاهده نتایج فنی حرفه ای با یکدیگر متفاوت است. در نتیجه این موضوع را در زمان اعلام و مشاهده نتایج فنی حرفه ای در نظر داشته باشید.

 

 

برای دانلود منابع آزمون ثبت اسناد و املاک می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

چگونه می توان برای مشاهده نتایج آزمون فنی حرفه ای اقدام کرد؟

به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان مشاهده نتایج امتحان فنی حرفه ای الزاماً باید در مورد نحوه مشاهده و اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای نیز بدانید.

اینجاست که این سؤال مطرح می شود که چگونه نتایج آزمون فنی حرفه ای را ببینیم؟

در رابطه با نحوه اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای و مشاهده آن باید عرض کنیم که هر یک از داوطلبان شرکت کننده در آزمون رشته های مختلف ارائه شده در مراکز فنی حرفه ای الزاماً‌ باید به صورت اینترنتی برای مشاهده نتیجه فنی حرفه ای اقدام کنند.

به این صورت که هر فرد باید برای اطلاع از نتایج امتحان فنی حرفه ای از طریق مرورگر گوگل خود وارد سایت مرکز آموزش فنی حرفه ای شود.

سایتی به آدرس اینترنتی portaltvto.com که امکان مشاهده نتایج امتحان فنی حرفه ای را برای شما دوست عزیز داوطلب فراهم می کند.

در این بخش از نوشته حاضر با ذکر راهنمای تصویری مشاهده نتایج امتحان فنی حرفه ای در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

پس اگر این سؤال یعنی چگونه نتایج امتحان فنی حرفه ای را ببینیم؟ در ذهن شما نیز مطرح شده است با ما در ادامه این نوشته جامع همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این رابطه دریافت کنید.

. در قدم اول برای مشاهده نتیجه فنی حرفه ای باید آدرس سایت مرکز فنی حرفه ای یعنی portaltvto را در مرورگر خود وارد کرده و وارد این سامانه شوید.

. در دومین قدم برای مشاهده نتایج امتحان فنی حرفه ای کلیک بر روی گزینه نتایج آزمون ها الزامی است.

. در قدم سوم نوبت به کلیک بر روی گزینه مشاهده در مقابل آزمونی است که در آن حضور داشته اید و حال قصد مشاهده نتیجه آن را دارید.

. چهارمین مرحله از سری مراحل مشاهده نتایج فنی حرفه ای در زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای درج اطلاعات درخواستی در فیلدهای موجود در سامانه است.

از میان این اطلاعات درخواستی می توان از کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه یاد کرد. پس از درج کلیه موارد و اطلاعات شخصی نوبت به کلیک بر روی گزینه نمایش نتیجه موجود در سمت راست صفحه می رسد.

 

 

 

مشاهده نتایج فنی حرفه ای

 

 

پس از اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای چه کاری باید انجام داد؟

بعد از اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای الزاماً‌ باید وارد سامانه سازمان آموزش فنی حرفه ای شده و برای دریافت مدرک یا همان گواهی نامه خود اقدامات لازم را انجام دهید.

البته این موضوع مهم را نیز فراموش نکنید که دریافت گواهی نامه منوط به پرداخت هزینه مورد نیاز است.

 

 

برای ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ثبت اسناد و املاک بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

آیا امکان برگزاری مجدد آزمون در صورت عدم قبولی وجود دارد؟

در هر صورت این امکان وجود دارد که در آزمون رشته ای که در کلاس های آن شرکت کرده اید نمره قبولی را بدست نیاورید. اینجاست که این سؤال پیش می آید که آیا امکان برگزاری مجدد آزمون در صورت عدم قبولی وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ به شما دوستان و عزیزان باید عرض کنیم که در صورت عدم قبولی در زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای می توانید در آزمون مجدد شرکت کنید و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

 

 

نمره قبولی در آزمون فنی حرفه ای چند است؟

حتماً این سؤال مهم در ذهن شما دوستان عزیز نیز ایجاد شده که نمره قبولی در آزمون فنی حرفه ای چند است و با کسب چه نمره ای می توان مؤفق به کسب مدرک در رشته مورد آزمون شد؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که نمره آزمون فنی حرفه ای برای همه داوطلبان از صد نمره محاسبه می شود و هر فرد برای کسب نمره قبولی باید حد نصاب آن یعنی هفتاد را بدست آورد.

 

 

آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون فنی حرفه ای نیز برای داوطلبان وجود دارد؟

شاید بسیاری از شما دوستان عزیز داوطلب به دنبال اطلاع از این موضوع باشید که آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون فنی حرفه ای در زمان مشخص شدن نتیجه وجود دارد یا خیر؟

در صورتی که به دنبال یافتن پاسخی درست و دقیق به این پرسش مهم هستید می توانید با تیم مشاوره ای کاردان در این رابطه مشورت کنید.

 

 

برای اطلاع از رشته های مورد نیاز آزمون ثبت اسناد وارد لینک مربوطه شوید

 

 

چگونه می توان بهتری نمره را در آزمون های فنی حرفه ای بدست آورد؟

پس از اتمام کلاس های فنی حرفه ای نوبت به برگزاری آزمون کتبی برای دریافت گواهی نامه می رسد. آزمونی که نگرانی و استرس هایی را نیز با خود به همراه دارد.

اما در صورتی که بدانید چگونه می توان از این امتحان مؤفق و سربلند بیرون آمد دیگر جای هیچ نگرانی نیست. به این صورت که، باید قبل از هر چیز از نحوه مطالعه کتاب و شگردهای تست زنی در امتحان آگاه شوید.

البته قبل از هر چیز و برای رسیدن به موفقیت در این آزمون مهم جهت دریافت مدرکی بسیار کاربردی می توانید با تیم مشاوره ای کاردان در این رابطه صحبت کنید.

 

 

برای آشنایی با نحوه اعلام و مشاهده نتایج آزمون عملی و کتبی سازمان فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار

بهترین رشته فنی حرفه ای برای خانم ها

نمره قبولی آزمون فنی حرفه ای

نتایج آزمون فنی حرفه ای

اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون فنی حرفه ای چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج آزمون فنی حرفه ای به طور معمول ده الی پانزده روز بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود.

اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای چگونه است؟

اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت portaltvto.com انجام می شود.

بعد از اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای چه کاری باید انجام داد؟

بعد از اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای الزاماً باید برای دریافت مدارک به سامانه فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com مراجعه بفرمایید.

آیا امکان برگزاری مجدد آزمون فنی حرفه ای در صورت عدم قبولی وجود دارد؟

بله. هر فرد در صورت عدم قبولی امکان برگزاری مجدد آزمون فنی حرفه ای وجود دارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 + شرایط آزمون و نکات مهم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید، هم اکنون براساس اعلامیه رسمی آموزش و پرورش، آزمون مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی ششم به هفتم از مقطع متوسطه...
  • نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب

    در حال حاضر بسیاری از داوطلبان منتظر اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 هستند. جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ این سؤال شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد. بعد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی مدارک مشمولان...
  • اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403 + مشاهده sanjesh

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1403 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)