ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره کنکور زبان 1403

مشاوره کنکور زبان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اغلب داوطلبان علاوه بر شرکت در کنکورهای رشته های دیگر همچون ریاضی، تجربی و … در کنکور زبان نیز شرکت می کنند. شرکت در کنکور زبان برای داوطلبانی که همزمان با این آزمون در گروه های آزمایشی اصلی شرکت می نمایند، کمی سخت خواهد بود. به همین دلیل مشاوره کنکور زبان می تواند نقش بسیار پر رنگی را در تمامی مراحل ایجاد نماید. سازمان سنجش کشور با برگزاری کنکور سراسری زبان شرایط ادامه تحصیل در رشته محل های با آزمون دانشگاه های سراسری (روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان) و دانشگاه آزاد را فراهم کرده است. افراد واجد شرایط ثبت نام کنکور زبان با برنامه ریزی دقیق و داشتن مشاوره درست، می توانند مسیر رسیدن به موفقیت را هموارتر سازند.

مشاوران به افراد کمک می کنند تا با منابع کنکور زبان آشنا شده و بتوانند با برنامه ریزی صحیح در هر دو کنکور رتبه خوبی را بدست آورند. علاوه بر این، داشتن مشاوره کنکور زبان به داوطلبان کمک می کند تا از زمان و نحوه ثبت نام در این کنکور نیز آگاه شوند. برای ارتباط با بهترین مشاوران بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد سامانه ایران تحصیل شوید.

آکادمی ایران تحصیل با بهره گیری از جدیدترین متدهای مشاوره و با پشتیبانی 24 ساعته قبولی شما داوطلبین گرامی را تضمین می کنند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما و پر کردن فرم مشاوره بر روی لینک کلیک کنید. 

 

مشاوره کنکور زبان

 

 

کنکور زبان

کنکور زبان در دسته گروه آزمایشی شناور کنکور سراسری قرار دارند. گروه شناور در کنکور سراسری به این معنی است که هر یک از افراد متقاضی کنکور سراسری می توانند در کنار یکی از سه گروه آزمایشی اصلی ریاضی، تجربی و انسانی، یک یا هر دو گروه آزمایشی زبان را نیز به برای شرکت در کنکور انتخاب نمایند. افراد حاضر در کنکور زبان در دو دسته جای دارند، دسته اول افرادی هستند که شرکت در کنکور زبان را به عنوان شانس دوم برای قبولی و در کنار یک گروه آزمایشی دیگر انتخاب کردند و دسته دوم که منحصرا تصمیم به شرکت در کنکور زبان دارند، به این معنا که گروه آزمایشی اصلی آن ها آزمون زبان است.

در این مقاله بیشتر با افراد متقاضی سر و کار داریم که در هنگام شرکت کنکور گروه آزمایشی زبان، از ابتدا زبان را به عنوان گروه آزمایشی اصلی خود انتخاب کرده و تمایل دارند برنامه ریزی درسی دقیق و کاملی برای حضور در کنکور زبان داشته باشند. بسیاری از افراد متقاضی اطلاع کافی از کنکور سراسری زبان ندارند، بر همین اساس در ادامه به بررسی ثبت نام، شرایط ثبت نام، منابع، دروس عمومی و دروس اختصاصی و ضرایب و زیر گروه های آن، بررسی سوالات و برنامه ریزی کنکور سراسری زبان خواهیم پرداخت.

 

 

حداقل درصد های لازم برای قبولی در کنکور زبان 

 

 

حداقل درصد های لازم برای قبولی در کنکور زبان

قبولی در هر یک از کنکور ها، با توجه به نحوه آزمون سایر داوطلبان تعیین خواهد گردید. به همین دلیل یکی از مواردی که در مشاوره کنکور زبان حتما به آن اشاره می نماییم، در رابطه با نوع سوالات و همچنین سطح رقابت سایر رقبای شما خواهد بود.  اما به طور میانگین با درصدهای بالای 50 درصد در دروس عمومی و همچنین درصد بالای 30 درصد در زبان تخصصی، خواهید توانست موفقیت لازم را برای قبولی در دانشگاه های روزانه به دست آورید.

 

 

اطلاعیه:

داوطلبان اقلیت های مذهبی که قصد پاسخ دهی به سوالات معارف غیر اسلام (کلیمی، زرتشتی و مسیحی) را دارند، می توانند با علامت زدن گزینه مربوطه هنگام ثبت نام، به سوالات دین مشخص کرده پاسخ دهند.

 

 

ثبت نام کنکور سراسری زبان

سال قبل ثبت نام کنکور سراسری از تاریخ 12 لغایت 20 بهمن ماه به صورت اینترنتی صورت گرفت. ثبت نام کنکور زبان طبق هر سال از دهه دوم بهمن ماه به مدت 10 روز ثبت نام برای این آزمون انجام خواهد شد و متقاضیان می توانند از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org برای ثبت نام اقدام نمایند. افراد متقاضی بعد از خرید کارت (کارت های) اعتباری مورد نظر خود، می توانند با تکمیل اطلاعات فردی (نام، نام خانوادگی، آدرس، کد پستی و …) و اطلاعات تحصیلی (معدل دیپلم، معدل پیش دانشگاهی، کد ناحیه تحصیلی، کد دانش آموزی و …) ثبت نام کنکور سراسری 1403 را انجام داده و در پایان کد رهگیری دریافت کنند.

 

 

برای ورود به سایت سازمان سنجش sanjesh.org، بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

با وجود اطلاع رسانی های صورت گرفته از سوی سازمان سنجش کشور، هر سال تعدادی از داوطلبان موفق به انجام فرایند ثبت نام در کنکور سراسری نخواهند شد، لذا سازمان سنجش معمولاً چند روز زمان ثبت نام را تمدید می کند تا افراد جا مانده از ثبت نام این امکان را داشته باشند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. سال گذشته تاریخ 10 لغایت 16 اسفند ماه به ثبت نام افرادی که نتوانستند ثبت نام در کنکور زبان را انجام دهند، اختصاص یافت.

 

ثبت نام کنکور سراسری زبان 

 

جهت آشنایی با ثبت نام کلاس کانون زبان ایران کلیک کنید.

شرایط ثبت نام کنکور سراسری زبان

برای ثبت نام کنکور سراسری زبان، ابتدا باید شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در این آزمون بررسی شود زیرا تنها داوطلبانی که شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده را داشته باشند، می توانند در کنکور زبان شرکت نمایند. شرایط عمومی شامل عقیده به نظام جمهوری اسلامی و ادیان مصرحه در قانون اساسی است. اما مهم ترین قسمت شرایط اختصاصی کنکور زبان است که از مهم ترین آن ها می توان به دارا بودن مدرک دیپلم دبیرستان و مدرک پیش دانشگاهی اشاره کرد.

برای شرکت در کنکور سراسری، نیازی به یکسان بودن گروه آزمایشی با مدرک دیپلم داوطلب نمی باشد و متقاضیان با هر مدرکی می توانند در گروه های آزمایشی دلخواه خود شرکت کنند. داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) هستند، می توانند در این آزمون شرکت کنند. لازم به ذکر است افرادی که شرایط انصراف از تحصیل و تحصیل مجدد را دارند، با رعایت شرایط و ضوابط ثبت نام در کنکور می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

منابع کنکور سراسری زبان

با بررسی سوالات کنکور سنوات گذشته می توان به این نتیجه رسید که مهم ترین و شاخص ترین منابع طراحی سوالات کنکور زبان، کتاب های درسی هستند. با تنگاتنگ شدن رقابت در آزمون سراسری مسلماً در کنار کتاب های درسی، مطالعه کتاب های کمک آموزشی موجود توصیه می شود. برخی از افراد داوطلب برای هر درس از چند کتاب کمک آموزشی استفاده می نمایند که این کار کاملاً اشتباه است. ما به عنوان مشاور به داوطلبان توصیه می کنیم برای هر درس تنها یک کتاب کمک آموزشی تهیه نمایند تا در زمان مطالعه دچار سردرگمی نشوند. مشاوران ما در اکادمی ایران تحصیل، این منابع را به طور کامل به شما معرفی کرده و برنامه ای را برای شما طراحی می کنند تا با کمک آن بتوانید این منابع را مطالعه نمایید.

به کمک سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل، داوطلبان می توانند با بهترین مشاوران در ارتباط بوده و از تمامی منابع کنکور سراسری زبان آگاه شوید. داوطلبان برای ورود به سامانه مشاوره کنکور ایران تحصیل، بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

 

برای مشاهده لیست رشته های کنکور زبان روی لینک بزنید.

سوالات عمومی و تخصصی کنکور سراسری زبان

کنکور زبان، دارای دو دفترچه عمومی و اختصاصی می باشد که آگاهی از جزئیات این دفترچه ها به مدیریت بهتر آزمون و کاهش استرس متقاضیان حاضر در جلسه آزمون بسیار کمک شایانی خواهد کرد. این نکته قابل ذکر است که دفترچه های عمومی کنکور در تمام گروه های آزمایشی کاملا مشابه هستند، با این وجود طراحی سوالات آن ها با هم متفاوت است. علاوه بر این ساختار کلی دفترچه اختصاصی تمامی گروه های آزمایشی با هم فرق دارد.

 

دفترچه عمومی کنکور زبان 1403
نام دروس ضرایب تعداد سوالات شماره سوال مدت زمان پاسخگویی به هر درس بر حسب دقیقه
ادبیات فارسی 4 25 1 – 25 18
زبان عربی 2 25 26 – 50 20
معارف اسلامی (دین و زندگی) 3 25 51 – 75 17
زبان خارجی 2 25 76 – 100 20

 

گفتنی است تمامی داوطلبان کنکور زبان می توانند در هنگام ثبت نام اینترنتی یکی از زبان های روسی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی را به جای زبان انگلیسی انتخاب نمایند و هنگام شرکت در آزمون به سوالات زبان انتخابی پاسخ دهند. برای کسب موفقیت در کنکور زبان باید به نحوی برنامه ریزی کرد که برای مطالعه همه دروس به اندازه کافی وقت اختصاص یابد. با توجه به ضرایب ذکر شده مشخص است که ضریب درس ادبیات فارسی از بقیه دروس عمومی بیشتر خواهد بود. بنابراین بهتر است برای درس ادبیات فارسی کمی بیشتر از بقیه دروس وقت صرف شود تا با کسب درصد بهتر رتبه داوطلب ارتقا یابد. سوالات اختصاصی کنکور سراسری زبان به صورت تخصصی و بر اساس زبان کنکور داوطلبان طراحی می شود. دروس اختصاصی با توجه به هر زیر گروه ضرایب خاصی دارد که در ادامه به آن ها اشاره کردیم.

 

ضرایب دروس اختصاصی کنکور زبان در هر زیر گروه
نام دروس ضریب درس در زیر گروه یک ضریب درس در زیر گروه دو ضریب درس در زیر گروه سه ضریب دروس در زیر گروه چهار
انگلیسی 4 0 0 0
آلمانی 0 4 0 0
فرانسوی 0 0 4 4

 

پس از دفترچه عمومی زمان پاسخ دهی به سوالات دفترچه اختصاصی کنکور فرا می رسد. دفترچه سوالات اختصاصی شامل 70 تست 4 گزینه ای است که مدت زمان در نظر گرفته شده برای پاسخ گویی به سوالات این دفترچه 105 دقیقه می باشد. جزئیات دفترچه سوالات تخصصی آزمون زبان به طور کامل در جدول زیر قرار گرفته است که با بررسی دقیق آن می توانید دید کلی نسبت به سوالات این دفترچه داشته باشید:

 

دفترچه اختصاصی کنکور زبان ۱۴۰2
نام دروس تعداد سوالات شماره سوال مدت زمان پاسخگویی به هر درس بر حسب دقیقه
دفترچه اختصاصی زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی 70 101 – 170 105

 

سوالات عمومی و تخصصی کنکور سراسری زبان 

 

برای کنکور زبان چه کتاب هایی بخوانیم؟

یکی از سوالات بسیار مهم این است که برای کنکور زبان چه کتاب هایی بخوانیم؟ و بتوانیم به راحتی قبول شوید. همانطور که می دانید کنکور زبان و سوال های آن شامل بخش های مختلفی می باشد. به عنوان مثال برای بخش گرامر می توانید از کتاب English Grammar in Use by Raymond Murphey – Upper Intermediate Level. استفاده نمایید و تست های مربوط به آن را بزنید. برای بخش واژگان و همچنین کلمات اگر بخواهیم به سوال برای کنکور زبان چه کتاب هایی بخوانیم؟ پاسخ دهیم باید بگوییم که برای افزایش دامنه لغات می توانید Vocabulary for the High School Student by Harold Levine استفاده نمایید.

البته تعداد کتاب ها و دروس مختلف برای هر یک از سوالات می تواند متفاوت باشد و کتاب های معرفی شده تنها برای آشنایی داوطلبان می باشد. برای کسب مشاوره کنکور زبان و همچنین دریافت پاسخ برای کنکور زبان چه کتاب هایی بخوانیم؟ با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه حتی در ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات مشاوره تحصیلی کنکور شبانه روزی به شما عزیزان خواهند بود.

 

 

نحوه مطالعه کلمات برای کنکور زبان

کلمات زبان انگلیسی و افزایش خزانه لغات می تواند نقش مهمی در پذیرفته شدن و همچنین افزایش مهارت شما در زبان انگلیسی داشته باشد. به همین دلیل روش هایی که برای مطالعه زبان انگلیسی وجود دارد، موجب می شود تا شما از این فرار بودن به بهترین نحو فاصله بگیرید و خود را برای آزمون به صورت کامل آماده نمایید. استفاده کلمات در جملات و همچنین استفاده از آنان به زبان های های خودمانی که همان رمز گذاری می شود را می توان از جمله روش های مناسب در این خصوص دانست.

 

اطلاعیه

در مجموع برای آزمون زبان 170 تست طراحی شده است و مدت زمان کل کنکور 105 دقیقه می باشد. باید اشاره کرد که از این تعداد سوال حدود 20 الی 30 درصد سوالات ساده، 40 الی 60 درصد سوالات متوسط و 20 الی 30 درصد سوالات دشوار را در برمی گیرد.

 

 

برنامه ریزی کنکور سراسری زبان

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون سراسری زبان هستند، باید پس از آگاهی از منابع مطمئن و مطابق با کتب درسی معرفی شده از سوی سازمان سنجش کشور، جهت مطالعه و آمادگی بیشتر در دروس امتحانی اقدام به برنامه ریزی دقیق کنند تا مسیر خود را برای ادامه راه و رسیدن به هدف نهایی خود در آزمون به صورت نقشه راهی مشخص داشته و از آن به بعد طبق نقشه مطالعه نمایند. چنانچه دانش آموز سال یازدهم هستید و این مطالب را مطالعه نمودید، نباید از تأثیر معدل در کنکور غافل شوید، اما اگر دانش آموز سال دوازدهم هستید، جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا تأثیر معدل در کنکور دارای تأثیر مثبت می باشد. بنابراین کافی است با برنامه ریزی دقیق تمرکز خود را وقف دروس سال دوازدهم کنید تا در این مقطع معدل مناسب و قابل قبولی را کسب نمایید.

افراد داوطلب پس از آشنایی با نحوه مطالعه استاندارد و اصولی و برنامه ریزی برای کنکور، این امکان را دارند کع با پشتکار و کوشش در راه رسیدن به هدف خود تلاش نمایند. بعد از صحبت با داوطلبان برتر کنکور سراسری ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر می توان فهمید که یکی از اصلی ترین راه های کسب موفقیت، داشتن برنامه ریزی دقیق و پیش رفتن با برنامه ای مطابق با شرایط داوطلب است. اما از آنجا که اکثر داوطلبان اطلاعات کافی جهت برنامه ریزی صحیح را ندارند و در این زمینه دچار ابهام می شوند، بهتر است از مشاوره کنکور زبان بهره ببرند تا سوالات در ذهن خود را با دریافت مشاوره مناسب برطرف نمایند.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با مشاوره VIP برنامه ای را مختص هر فرد و شرایط ان طراحی کرده و به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی می کنند. برای دریافت مشاورهVIP کافی است تا بر روی لینک زیر کلیک کرده و در سامانه مشاوره ثبت نام نمایید.

مشاوره کنکور زبان

 

اصول قبولی در کنکور زبان

برای قبولی در کنکور زبان توصیه هایی داریم که داوطلبان در صورت اطلاع دقیق از آنها و عمل به آن می توانند به راحتی رتبه مورد علاقه خود را کسب نموده و در رشته مورد نظر خود پذیرفته شوند. قبولی در هر آزمونی قلق ها و همچنین روش های مخصوص به خود را خواهد داشت. لذا برای قبولی در کنکور زبان نیز لازم است با توجه به اصول آن پیش بروید تا موفقیت مورد نظر خود را به دست آورید. در ادامه به برخی از این رموز اشاره خواهیم نمود.

 

 

گرامر را به صورت دقیق مطالعه نمایید

یکی از اشتباهاتی که برخی از داوطلبان در آمادگی کنکور زبان دارند و ما در مشاوره کنکور زبان آن را یادآور می شویم، این است که آمادگی برای افزایش مهارت زبان با آمادگی برای کنکور زبان دو مقوله کاملا متفاوت می باشند. به همین دلیل شما می توانید از فیلم و… برای یادگیری استفاده نمایید، اما هرگز نخواهید توانست با همین فیلم ها از نکات دستوری آگاه شوید.

 

دروس عمومی را به خوبی مطالعه نمایید

هرگز اینگونه تصور نکنید که مطالعه دقیق دروس تخصصی کافی خواهد بود. فراموش نکنید برخلاف سایر گروه های آزمایشی که دروس تخصصی بیشتر از یک دروس نخواهد بود به همین دلیل هرگز اینگونه تصور نکنید که شما حتما خواهید توانست دروس تخصصی آزمون را با درصد بالا پاسخ دهید و نیازی به مطالعه دروس عمومی نخواهید داشت. یکی از محاسنی که دروس عمومی در کنکور زبان دارد این است که تاثیر بیشتری بر رتبه داوطلب نسبت به سایر گروه های آزمایشی خواهد داشت.

به همین دلیل توصیه ما در مشاوره کنکور زبان بالا بردن اطلاعات خود و همچنین افزایش ضریب دروس مختلف می باشد. یکی از آموزش های ما روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری است که بر مبنای آن داوطلبان می توانند به راحتی علاوه بر مطالعه، درصد بالایی را نیز در هر درس داشته باشند.

 

دامنه لغات خود را افزایش دهید

قبولی در هر آزمون زبان با سایر زبان های دیگر متفاوت است. آنچه شما در دوره دبیرستان مطالعه نموده اید، قطعا برای قبولی کافی نخواهد بود. به همین دلیل تلاش کنید تا از طریق کتاب های 504 و همچنین 1100 واژه، دامنه لغات خود را تقویت کنید. البته با توجه به فرار بودن این کتاب ها لازم است نحوه مطالعه و آموزش لغات را به روش کد گزاری مطالعه نمایید.

نکات مهم انتخاب رشته کنکور زبان

یکی از مهم ترین مراحل مشاوره کنکور زبان، راهنمایی در خصوص انتخاب رشته کنکور زبان است. فرایند انتخاب رشته کنکور یکی از مهم ترین و اصلی ترین گام‌ های مشاوره کنکور زبان است. چرا که در این مرحله شما به عنوان داوطلب قرار است ثمره چند سال تلاش‌ خود را مشاهد کنید و قرار است آینده‌ شغلی‌ تان را معین کنید. لذا با مرحله‌ حساس انتخاب رشته  مواجه هستید.. متأسفانه برخی از افراد دیدگاه اشتباهی نسبت به انتخاب رشته دارند و انتخاب رشته را در پر کردن ۱۰۰ گزینه در دفترچه انتخاب رشته خلاصه می کنند. اما باید توجه داشت که مهم‌ ترین کار در انتخاب رشته ارزیابی علایق، استعدادها، توانایی‌ ها، آشنایی با مهارت های لازم برای هر رشته و در نتیجه بازار کار این رشته‌ خواهد بود.

 

در انتخاب رشته زبان، علائق و توانایی خود را دنبال کنید

بسیاری از داوطلبان کنکور بدون هیچ گونه اطلاع و آشنایی با رشته زبان و توانایی‌ های لازم جهت ورود به آن رشته، صرفاً بر اساس جوی که در میان داوطلبان و خانواده‌ های آن‌ ها حاکم است، فرایند انتخاب رشته انجام می دهند. این افراد هنگامی متوجه اشتباه خود می‌ شوند که چند ترم را در آن رشته مشغول به تحصیل می‌ شوند. همین جاست که تازه به این نتیجه می رسند که با یک انتخاب اشتباه حاصل چند سال تلاش شبانه‌ روزی را به هدر داده‌ اند. بسیاری از افراد متاسفانه زمانی متوجه این خطا می‌ شوند که دیگر دیر شده است. این افراد دو راه دارند؛ یا باید از رشته‌ خود انصراف دهند یا چهار پنج سال بدون علاقه رشته تحصیلی خود را ادامه دهند تا در آن رشته فارغ‌ التحصیل شوند. بعد از گذراندن این مدت، این امکان وجود دارد تا مقطع ارشد بتوانند دنبال رشته دلخواه خودشان بروند و مسیر خود را اصلاح نمایند.

در زمان انتخاب رشته کنکور زبان از یک مشاور خوب کمک بگیرید

هم اکنون بسیاری از مراکز مشاوره کنکور هستند که می‌ توانند با گرفتن تست تیپ‌ شخصیتی و بر مبنای شناخت و اشراف خوبی که نسبت به رشته‌ های دانشگاهی و مشاغل مربوط به آن‌ ها دارند، شما را به سمت بهترین انتخاب رشته زبان راهنمایی نمایند. در این نوع مشاوره کنکور زبان، مشاور بعد از دریافت تست تیپ شخصیتی، توانایی‌ ها و ویژگی‌ های اخلاقی شما را بررسی می‌ کند و در گام بعد سوالاتی درباره علایق شما مطرح می کند و با توجه به اطلاعاتی که جمع‌ آوری شده، رشته‌ های متناسب با شخصیت را معرفی می نماید.

 

 

برای کسب اطلاعات در مورد مشاوره کنکور وارد شوید.

 

 

با رشته‌ های پر متقاضی کنکور زبان آشنا شوید

بر اساس بررسی انتخاب رشته رتبه‌ های ۱ تا ۱۰۰۰  کنکور سراسری گروه زبان در سال های گذشته می توان ۴ رشته دانشگاهی زیر را به به عنوان محبوب ترین رشته‌ های گروه زبان معرفی نمود:

  •  زبان و ادبیات انگلیسی
  •  مترجمی زبان انگلیسی
  •  آموزش زبان انگلیسی
  • رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان

 

 

رشته‌ های پر متقاضی کنکور زبان

 

با بهترین دانشگاه های رشته زبان آشنا شوید

بر مبنای انتخاب رشته رتبه‌ های ۱ تا ۱۰۰۰  کنکور سراسری رشته زبان در سال های اخیر، می‌ توان دانشگاه های زیر را به عنوان پر طرفدارترین دانشگاه ها برای داوطلبان کنکور زبان معرفی نمود:

  • دانشگاه تهران
  • دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشگاه اصفهان
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • دانشگاه علامه طباطبایی

 

آینده شغلی فارغ التحصیلان رشته زبان را بررسی کنید

با مدرک زبان خارجه شما داوطلبان گرامی می‌ توانید در مشاغل زیر مشغول به کار شوید:

  • بانک
  • استخدام در شرکت‌ های گردشگری
  • استخدام در شرکت‌ های هواپیمایی
  •  شرکت‌ های بازرگانی
  •  وزارت امور خارجه
  •  دارالترجمه‌ها
  •  چاپخانه‌ های بزرگ و معروف
  •  استاد دانشگاه
  •  دبیری مدرسه
  • راه‌ اندازی آموزشگاه‌ های تدریس زبان

علاوه بر این می‌ توانید با ترجمه کتاب و چاپ و یا تأسیس آموزشگاه یا اخذ نمایندگی یک آموزشگاه مشهور در شهر خود نیز کسب درآمد نمایید.

 

مشاوره کنکور زبان

اولین سوال ما از داوطلبان گروه آزمایشی کنکور زبان این است که هدف شما از شرکت در آزمون زبان چیست؟ زیرا بر حسب هدف شما می تواند مشاوره و برنامه ریزی متفاوت باشد. به عنوان مثال چنانچه هدف شما از شرکت در این آزمون ایجاد امکانی برای دانشگاه رفتن در کنار رشته اصلی خودتان است نوع برنامه ریزی و همچنین اصول صحیح مطالعه شما با فردی که تنها هدف او قبولی در رشته مورد علاقه خود در هر نوع زبان خارجی است متفاوت خواهد بود.

مشاوره کنکور زبان برای تمامی داوطلبان توسط مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در تمامی سال های اخیر با استفاده از مشاوره های تخصصی صورت پذیرفته است.  برای اطلاع دقیق از اینکه برای کنکور زبان چه کتاب هایی بخوانیم؟ می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید. اما در ادامه برخی از اصول کلی آمادگی برای کنکور زبان را برای آشنایی شما داوطلبان عزیز خواهیم آورد.

 

مشاوره کنکور زبان

 

مرکز مشاوره کنکور زبان ایران تحصیل

مرکز مشاوره کنکور ایران تحصیل در سال های اخیر است در حوزه مشاوره کنکور زبان و سایر گروه‌ های کنکور فعالیت دارد. یکی از خدمات مهم آکادمی ایران تحصیل، ارائه خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین کنکور می باشد. مشاوره تلفنی به ویژه برای داوطلبان کنکور که زمان نسبتاً کمی در اختیار دارند و ساعت به ساعت شبانه‌ روز برایشان ارزشمند می باشد، از اهمیت به سزایی برخوردار است. با مشاوره تلفنی و آنلاین سختی‌ ها و هزینه های رفت و آمد را نخواهید داشت. علاوه بر این می توانید با صرف هزینه‌ کمتر به تعدادی بیشتری از مشاوران دسترسی داشته باشید. برای مشاوره کنکور زبان در هر کدام از مراحل پیش رو از برنامه ریزی تا انتخاب رشته، می‌ توانید از حمایت ما برخوردار باشید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل همهم روزه آماده پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص کنکور زبان خواهند بود. شما داوطلبان گرامی می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی ایران تحصیل با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط باشید.

 

جدیدترین اخبار کنکور زبان

مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور از ۲۳ تیر

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش از امکان مشاهده سوابق تحصیلی دانش‌ آموزان سال آخر دبیرستان متقاضی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر که دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان از بعد از ظهر روز پنجشنبه 23 تیر ۱۴۰۳ می‌توانند سوابق تحصیلی خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند، گفت: سوابق تحصیلی این دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز یکشنبه 26 تیر در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

کنکور سال ۱۴۰۳ بدون تأثیر قطعی معدل برگزار می‌ شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با توجه به ضرورت ابلاغ شیوه‌ نامه آزمون سراسری سال 1403، کنکور سال آینده بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب سال 1392 مجلس شورای اسلامی و اصلاحیه آن در سال 1395 همانند آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار می‌ شود.

مشاوره کنکور زبان

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی مشاوره کنکور زبان، نحوه ثبت نام در کنکور زبان و معرفی منابع و شرایط شرکت در آزمون پرداختیم. یکی از مهم ترین مراحل بعد از مشاهده کارنامه اولیه کنکور، مرحله انتخاب رشته است که اگر به درستی صورت گیرد، آینده تحصیلی و شغلی خوبی برای فرد رقم خواهد خورد. برای گذراندن این مرحله توصیه می شود که از مشاوره کنکور زبان بهره ببرید تا بتوانید در مسیر مناسبی گام برداشته و احتمال هر گونه اشتباه را به صفر برسانید.  مشاوران مجرب آکادمی ایران تحصیل، برای مشاوره کنکور زبان آماده خدمت رسانی هستند و شما می توانید با بهره گیری از راهنمایی های ارزشمند کارشناسان کاردان ما، فرایند انتخاب رشته را با موفقیت پشت سر بگذارید.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

حداقل درصد های لازم برای قبولی در کنکور زبان چقدر است؟

به طور میانگین با درصدهای بالای 50 درصد در دروس عمومی و همچنین درصد بالای 30 درصد در زبان تخصصی می توانید در کنکور زبان قبول شوید.

نحوه ثبت نام در کنکور زبان چگونه است؟

متقاضیان می توانند از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org برای ثبت نام اقدام نمایند.

نقش مشاوره در قبولی کنکور زبان چیست؟

مشاوره نقش مهمی در قبول شدن کنکور زبان دارد که در مقاله به طور کامل ذکر شده است لطفا مقاله را مطالعه نمایید.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره کنکور زبان 1403»

  1. Avatar photo 00 گفت:

    سلام می خواستم بپرسم میشه با معدل پایین 15 و درصد تخصصی بالای 60 دانشگاه روزانه تو رشته های زبان و ادبیات چینی یا ژاپنی قبول شد ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله چون این رشته کم متقاضی میباشد شانس پذیرشتون بالاست.

  2. Avatar photo مبینا گفت:

    سلام می خوام بدونم با معدل هجده و هفتاد و هشت عمومی و 40 درصد تخصصی کدوم دانشگاه روزانه می تونم بیارم؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . دوره شبانه البته بستگی به رشته مورد تقاضا دارد

  3. Avatar photo هلیا گفت:

    سلام ببخشید آیا تحصیل در رشته زبان فرانسه با کنکور تخصصی انگلیسی ممکنه؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله کنکور زبان انگلیسی را می توانید بدهیدو در انتخاب رشته زبان فرانسه را انتخاب کنید.

  4. Avatar photo علی رضا عبدی زاد گفت:

    سلام میشه فقط در کنکور تیر شرکت کرد
    برای کنکور زبان باید کی ثبت نام کرد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      با توجه به شرایط میتوانید کنکور تیرماه شرکت کنید.بازه زمانی ثبت نام همه ی گروه های آزمایشی کنکور سراسری یکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...