ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی

مرکز مشاوره تحصیلی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مرکز مشاوره ایران تحصیل یکی از تخصصی ترین مراکز مشاوره در سطح کشور که با کادری متخصص پاسخگوی سوالات شما مخاطبان عزیز در همه زمینه های تحصیلی خواهد بود.

آیا قصد شرکت در کنکور را دارید و به یک مشاور خبره نیاز دارید؟ رتبه های تک رقمی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و با برنامه ای تست شده قبولی شما را تضمین می کنند.

آیا می دانید می توانید بدون کنکور در تمامی رشته های دانشگاهی حتی پیراپزشکی ها شرکت نمایید؟

آیا می دانید می توانید به صورت رایگان در خارج از کشور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی تحصیل کنید؟

آیا دانش آموز شما قصد انتخاب رشته دارد و برای انتخاب رشته ای موفق سردرگم هستید؟ مشاوران ما با استعدادیابی و برخی آزمون های علمی رایج در دنیا بهترین رشته را به شما معرفی می کنند.

انتخاب یک مرکز مشاوره خوب به جرات می تواند شما را در بهترین مسیر ممکن برای زندگیتان قرار دهد تیم مشاوران ایران تحصیل از بین اساتید علمی کشور و همچنین رتبه های تک رقمی کنکور سال های گذشته از 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی آنلاین به شما عزیزان می باشد.

 

جهت ارتباط با رتبه های تک رقمی کنکور و برترین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل 

 

مرکز مشاوره تحصیلی خوب می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی در کنکور پذیرفته شوید. وظایفی که بر عهده  مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی قرار دارد ، متعدد و متفاوت می‌باشد. بنابراین بسته به مقطع تحصیلی شما می‌تواند راهنمای شما در مسیر رسیدن به هدف‌هایتان باشد. آیا می‌توان به هر مرکزی اعتماد نمود و مراجعه نمود؟ قطعاً خیر!

قبل از اینکه به مرکز مشاوره تحصیلی مراجعه نمایید، بهتر است یک سؤال را از خودتان بپرسید. هدف من از این مراجعه چه چیزی است؟ انتظاری که از مشاورین مرکز مشاور دارم چیست؟ پاسخ به این دو سؤال می‌تواند مشخص و تعیین کننده ویژگی های بهترین مرکزی که می‌تواند به شما کمک نماید باشد. فراموش نکنید در هر مقطع تحصیلی که باشید، شرایط شما منحصربه‌فرد است بنابراین نباید فرصت را از دست بدهید.

مشاوره و برنامه‌ریزی را می‌توان ازجمله کارهایی دانست که در مرکز مشاوره تحصیلی صورت می پذیرد. اما آیا وظایف مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی تنها به همین مورد ختم می‌گردد؟ خیر. در ادامه به صورت کامل به شما توضیح خواهیم داد که شما لازم است چه انتظاری از مراکز مشاوره داشته باشید و اینکه ملاک‌های بهترین مراکز مشاوره چه چیزی است تا به شناخت درستی در این مورد نائل شوید.

در ادامه به معرفی مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل خواهیم پرداخت اما تمامی کاربران عزیز می‌توانند جهت آشنایی با خدمات این مرکز با  شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا به اطلاعات جامعی در این زمینه دست‌یابید.

 

معرفی مرکز مشاوره تحصیلی

 

معرفی مرکز مشاوره تحصیلی

معرفی مرکز مشاوره تحصیلی

تنها کاری که یک مرکز مشاوره تحصیلی انجام می دهد، مربوط به امور تحصیل و برنامه‌ریزی نمی‌باشد. بخش مهمی از خدمات مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی را می‌توان به موضوع مشاوره‌های روانشناسی برا تمامی این مقاطع دانست. تصور نمایید برای دانش‌آموزی که مایل به شرکت در مدرسه تیزهوشان و نمونه دولتی است، برخلاف یک کنکوری ، تسلط زیادی بر روی استرس خود نمی‌توانند داشته باشد.

برای یک دانش آموز شاگرد اول مدرسه که دچار افت تحصیلی شدیدی شده است، نمی‌توان نحوه برنامه‌ریزی را آموزش داد. زیرا این دانش آموز قطعاً خود می‌تواند بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشد. بنابری آنچه این دانش آموز نیازمند است ریشه‌یابی مشکل است. چرا این مشکل به وجود آمده است؟ برای حل آن چه‌کاری می‌توان انجام داد؟

یکی از عمده‌ترین مسائلی که در مرکز مشاوره تحصیلی ما در رابطه با دانش آموزان کلاس نهم با آن موجه می‌باشیم ، به سردرگمی و همچنین استرس‌هایی است که دانش آموزان مدارس راهنمایی با آن مواجه می شوند. این موضوع از دو عامل نشات می‌گیرد، شرایط اجتماعی جامعه ، عدم شناخت دانش آموز در رابطه با توانایی‌های خود و همچنین فشار والدین بر دانش آموزان می باشد.

آنچه در معرفی یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب می‌توانیم نام ببریم، اشراف بر این موضوعات و همچنین کمک به دانش آموزان در رابطه با حل این مشکلات است. آنچه یک دانش‌آموزی که دچار استرس فراوانی است نیازمند است، ارائه نمونه سؤالات یا افزایش تعداد ساعات مطالعه نمی‌باشد. اشراف مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی می‌تواند کمک کند تا افراد در مقاطع مختلف به راحتی به حل مشکلاتشان بپردازند.

 

 

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل ، در دو بخش مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی خدمات مختلفی را به دانش آموزان ، داوطلبان کنکوری و دانشجویان ارائه می نماید.

 

 

 

مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی

 

مرکز مشاوره تحصیل کنکور - مدارس و دانشگاهی

مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی

 

مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی ایران تحصیل شامل مشاورین مختلفی در هر بخش می باشد. به همین دلیل آنچه یک مشاوره خوب می تواند از پس آن بر بیاید، در رابطه با ارائه تمامی موارد ذکر شده برای داوطلبان است. آمادگی های روانی که برای هر یک از این مقاطع تحصیلی جهت موفقیت بسیار لازم و ضروری می باشد، نیازمند ارائه کامل در این مقاطع می باشد.

مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی چه خدماتی را ارائه می دهد؟ برای یک داوطلب کنکوری می تواند در اولین مراحل به کمک او بیاید و به راهنمایی های لازم جهت رسیدن به اهداف او در مراحل ابتدایی و همچنین مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی و استعدادیابی در مرحله دوم بپردازد. تا فرد مورد نظر علاوه بر رسیدن اهداف خود، به بهترین وجه بتواند ویژگی خود را بشناسد.

 یکی از خدماتی که مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی برای دانشجویان دانشگاه انجام می دهد، ارائه اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام در دانشگاه ، نحوه انتخاب واحد، انجام ثبت نام ، شرایط نقل و انتقال ، شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت، نحوه اخذ مرخصی در دانشگاه ، نحوه انصراف از رشته ، نحوه تغییر رشته و همچنین آینده شغلی و ارائه مشاوره تحصیلی برای موفقیت در امتحانات می باشد.

در یک مرکز مشاوره تحصیل در مقطع مدارس ، برای پایه های تحصیلی مختلف، خدمات مختلفی شامل می گردد. به عنوان مثال برای دانش آموزان پایه های اول که برخی از آنها با مشکلاتی در رابطه با انجام تکالیف خود مواجه اند، مشاوره های لازم جهت قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ، کمک به حل اضطراب های مختلف همچون اضطراب جدایی دانش آموزان ابتدایی و انجام برنامه ریزی کمک کننده می باشد.

 

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی را می توان آن مرکزی دانست که کمک می نماید تا هریک از دانش آموزان و داوطلبان بتوانند به راحتی و به خوبی از خدمات لازم در هر یک از مقاطع بهره مند گردند. به عنوان مثال همانطور که عرض کردیم، مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی در تمامی مقاطع ،خدمات و وظایف منحصر به فردی را دارد که لازم است به آنها بپردازد، اشراف بر مباحث روانشناسی و آگاهی بر وظایف مشاوره ای می تواند یکی از الزامات برای تمامی مشاورین باشد.

قبل از اینکه به مرکز مشاوره تحصیلی مراجعه نمایید، بهتر است ابتدا هدف خود را به صورت دقیق از مراجعه به این مرکز مشخص نمایید. زیرا هر مرکزی نمی تواند به شما کمک نماید تا به راحتی به آنچه می خواهید برسید. مفتخریم تا  مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی ایران تحصیل را به شما معرفی نماییم که در آن تمامی مقاطع تحصیلی می توانند به راحتی و با خیال آسوده از خدمات لازم بهره مند گردند.

جهت برقراری ارتباط با مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل کافی است با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. خدمات  مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی  منحصر به تمامی دانش آموزان ، داوطلبان و دانشجویانی است که برای آینده خود برنامه ریزی نموده اند.

 

 

جهت اطلاع دقیق از مرکز مشاوره تحصیلی  ، مرکز مشاوره تحصیل کنکور – مدارس و دانشگاهی ، مشاوره تضمینی کنکور و مشاوره تلفنی کنکور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

کانال مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

 

بیشتر بدانید

فنون تست زنی بدون معلومات

نکات طلایی موفقیت در کنکور در کمترین زمان

شروع کنکور از عید

سه ماه مانده به کنکور

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)