ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مراکز انتخاب رشته در تهران

مراکز انتخاب رشته در تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراکز انتخاب رشته در تهران و مراکز مجاز سنجش، بهترین مکان جهت مشاوره برای داوطلبان کنکور هستند. یکی از مسائل مهم و سرنوشت ساز برای هر دانش آموزی، کنکور و انتخاب رشته است. اهمیت انتخاب رشته کنکور با نتیجه خود کنکور برابری می کند و باید گفت حتی اهمیت بیشتری دارد. انتخاب رشته فرایندی بسیار مهم و حساس است که یک عدم برنامه ریزی درست برای آن، می تواند سرنوشت دانش آموز را دگرگون کند، چرا که آینده شغلی دانش آموزان به دانشگاه و رشته ای که در آن تحصیل می کنند، بستگی دارد. به همین دلیل دانش آموزان در انتخاب رشته دغدغه بسیاری دارند و به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته می گردند. اما مراکز انتخاب رشته در تهران چه خدماتی ارائه می دهند و چه ویژگی هایی دارند؟ برای پاسخ به این سوالات می توانید وارد سامانه انتخاب رشته ایران تحصیل شوید.

مهم ترین اصل برای کسب رتبه برتر کنکور سراسری، استفاده از خدمات مشاوره و برنامه ریزی دقیق می باشد. آکادمی ایران تحصیل با 16 سال سابقه در زمینه مشاوره کنکور با ارائه و با پشتیبانی 24 ساعته، گزارش نموداری پیشرفت، آزمون های آنلاین دوره ای و … مرجعی مناسب و جذاب برای برای دانش آموزان کنکوری بوده است. جهت برقراری ارتباط با مشاوران ما بر روی لینک کلیک کرده و وارد سامانه شوید.  

مراکز انتخاب رشته در تهران

مراکز انتخاب رشته در تهران

مراکز انتخاب رشته در تهران، یک شخص یا یک مشاور خاص نیست. مناسب ترین انتخاب برای داوطلبان کنکور، استفاده از خدمات بهترین مرکز برای انجام این کار می باشد. در حال حاضر مراکز مجاز سنجش در تهران و شهرستان ها به دنبال ارائه بهترین خدمات مشاوره ای به داوطلبان برای داشتن بهترین انتخاب و موفقیت در مراحل تحصیل هستند. اما هر کدام از مراکز انتخاب رشته، باید فاکتورهای مهمی از جمله ارائه انواع مشاوره تلفنی، حضوری، آنلاین و … را داشته باشند تا زمینه دسترسی آسان افراد متقاضی به بهترین مشاوره را داشته باشند.

 

👈 برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره کنکور آنلاین بر روی لینک کلیک کنید. 👉

 

مشاورانی که در مراکز انتخاب رشته حضور دارند، باید تمام ویژگی های یک مشاور  خوب را داشته باشند تا محصلین را در تمام فرایند گزینش رشته همراهی نمایند. گاهاً دیده می شود مراکز انتخاب رشته ای هستند که هزینه بالایی جهت مشاوره دریافت می کنند، اما در طول مسیر، برنامه ریزی مناسب و دقیقی به افراد داوطلب ارائه نمی دهند. بنابراین ضروری است که دانش آموزان و والدین در انتخاب مراکز مجاز سنجش و انتخاب رشته توجه زیادی داشته باشند. 

 

مراکز انتخاب رشته تهران

 

خدمات مراکز انتخاب رشته در تهران

اغلب مراکز انتخاب رشته در تهران و شهرستان ها خدمات متنوعی را به داوطلبانی که آماده گزینش رشته هستند، ارائه می دهند که از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔️ خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور به داوطلبان مقطع کارشناسی (گروه های آزمایشی، تجربی ، ریاضی، انسانی، هنر و زبان

✔️خدمات مشاوره انتخاب رشته به داوطلبان مقطع کاردانی

✔️خدمات مشاوره انتخاب رشته به داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته)

✔️خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد

✔️خدمات مشاوره انتخاب رشته برای کنکور دکتری و دکتری تخصصی

 

مهم ترین معیار در انتخاب بهترین مراکز انتخاب رشته در تهران 

هر زمان که داوطلبان بخواهند دست به انتخاب رشته بزنند، می بایست معیارهایی جهت اعتبار سنجی مراکز انتخاب رشته داشته باشند. اما مهمترین معیارهایی که می توان به آنها توجه کرد، به شرح زیر می باشند:

مرکز انتخاب رشته صداقت داشته باشد و با وعده و وعید های دروغین خانواده ها و دانش آموزان را فریب ندهد.

معیار اصلی برای انتخاب رشته، کسب بهترین قبولی در رشته و دانشگاه با توجه به رتبه فرد باشد.

تجربه و تخصص کافی در زمینه انتخاب رشته کنکور برای تمام دانشگاه های کشور

مشاوره مناسب و آگاهانه

 

بهترین مراکز انتخاب رشته تهران

 

نکات مهم انتخاب رشته کنکور در بهترین مراکز انتخاب رشته در تهران

جهت داشتن یک انتخاب رشته خوب  و آینده دار در کنکور، به عقیده بهترین مراکز انتخاب رشت در تهران و برترین مشاوران کنکور تجربی و ریاضی و انسانی نکات زیر را باید رعایت کنید:

📌 بهترین مراکز انتخاب رشته در تهران در زمینه انتخاب رشته معتقدند که شما باید اولویت ها و ترتیب انتخاب رشته کنکور خود را بر اساس علایق و ترجیحات خود مرتب کنید. در واقع بدون آنکه به شانس قبولی نگاه نمایید، رشته ای را که علاقه مندی بیشتری دارید و آن را بیشتر ترجیح می دهید در رده های بالاتر قرار دهید.

📌 به عقیده بهترین مراکز سنجش بهتر است برای انتخاب رشته کنکور رویاپردازی های کودکانه را کنار قرار دهید و انتخاب رشته را بر اساس کارنامه واقعی و بر اساس رتبه واقعی و بر اساس موقعیت های شغلی و توانایی های خودتان در نظر داشته باشید. انتخاب رشته کنکور یکی از مهمترین تصمیمات زندگی شما است بنابراین در این انتخاب باید به تمام جوانب امر به خوبی نگاه کنید. 

📌 در انتخاب رشته کنکور سراسری شما حدود 150 گزینه و جای خالی در فرم انتخاب رشته خود را دارید، به شما توصیه می‌ شود حتماً هیچ یک از گزینه ها را از دست ندهید و تمام ۱۵۰ شانس خود را بیازمایید. دانش‌آموزان قوی تر ممکن است سه الی چهار رشته مورد علاقه خود را نوشته و باقی گزینه ها را خالی بگذارند که از لحاظ بهترین مراکز انتخاب رشته این کار اشتباه بسیار بزرگی است.

📌 مورد بعد که از سمت مراکز انتخاب رشته در تهران توصیه می شود این است که قبل از شروع انتخاب رشته لیستی از رشته های مورد نظرتان را تهیه کنید و با سرچ های متعدد و با گفتگو با کارشناسان امر و استفاده از مشاوره برترین مشاوران ایران اطلاعات و دیتا کافی از این دسته از رشته ها را استخراج کنید. تعداد واحدها شرایط بازار کاری امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر همگی از نکاتی است که باید آنها را استخراج نمایید و یا از یک مشاور مجرب بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

📌 علاوه بر این مورد بعدی که در انتخاب رشته کنکور سراسری باید در نظر بگیرید، جستجو در خصوص آینده شغلی رشته مورد علاقه شما است. ممکن است شما به یک رشته دانشگاهی علاقه مند باشید، اما به هیچ عنوان امکان شغل در آینده برای آن رشته متصور نباشد که به عقیده بهترین مشاوران کنکور چنین انتخابی نیز اشتباه است. چرا که شما تمام تلاش خود را می کنید تا بتوانید در آینده وارد بازار کار شده و شغل مناسبی را بیابید. لذا به صرف داشتن علاقه به یک رشته بدون در نظر گرفتن بازار شغلی آن در سال های آینده کار اشتباهی است.

📌 همچنین مورد دیگری که در انتخاب رشته کنکور باید به آن توجه کنید، انتخاب محدوده جغرافیایی و مرز شهرهایی است که می خواهید در آنجا ادامه تحصیل نمایید. به طور مثال یک دانش‌ آموز تهرانی شاید فقط تمایل به تحصیل در استان تهران داشته باشد و خارج از این مرز و محدوده مورد پذیرش وی و خانواده‌ اش نباشد، بنابراین این موضوع که در رشته ای بهتر، ولی در جایی دورتر تحصیل نمایید یا در رشته های ضعیف تر اما در شهر خودتان تحصیل کنید، موضوعی است که فقط به نظر شما و به نظر خانواده تان بستگی دارد و قانون و قاعده های کلی در این خصوص حکمفرما نیست. اما در زمینه انتخاب رشته معمولاً سکونت در استان محل زندگی را بر انتخاب رشته های بهتر در خارج از شهر دانش آموز توصیه نمی شود.

📌 چند ماه قبل از انتخاب رشته کار تخصصی جستجو برای رشته‌های انتخابی را آغاز نمایید و کار انتخاب رشته را با عجله انجام ندهید و با صبر و حوصله و با آرامش و در یک بازه زمانی مناسب و طولانی ضمن شناسایی تمامی رشته ها و موقعیت های شغلی آن ها سعی کنید. بهترین انتخاب را به همراه اولیای خود و به همراه یک مشاور حرفه ای در زمینه انتخاب رشته انجام دهید.

📌 توصیه دیگر مراکز انتخاب رشته در تهران به شما این است به آخرین اطلاعیه ها و مطالبی که در سایت سازمان سنجش در خصوص انتخاب رشته و آخرین تغییرات و در خصوص رشته‌های  نشر می‌ شود، توجه کنید و با دقت مطالب را زیر نظر داشته باشید.

📌 جهت آشنایی با رشته های مختلف و زمینه های شغلی و آینده آنها علاوه بر جستجوی اینترنتی، از تجارب دوستان و آشنایان، اقوام و همسایه ها و کسانی که در رشته مورد نظرتان تحصیل کرده‌اند استفاده نمایید.

📌 مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ عنوان به انتخاب رشته هایی که توسط موسسات مختلف توسط کامپیوتر صورت می‌پذیرد اطمینان نمایید و برای آنکه انتخاب رشته خوبی داشته باشید حتماً باید نظرات یک مشاور باتجربه و کارکشته در زمینه انتخاب رشته را جویا شوید. چینش رشته ها را با کمک تفکر انسانی و مشاوری با تجربه انجام دهید و نه صرفاً تعدادی رشته پیشنهادی توسط کامپیوتر (را کامپیوترها نمی‌توانند خیلی از اولویت ها و ترجیحات شما و خانواده تان را تشخیص دهند آنها صرفاً بر اساس اعداد و ارقام کار می کنند بنابراین انتخاب رشته کامپیوتری بدون استفاده از نظر مشاورین خوب کنکور اشتباه بسیار بزرگی است)

📌 بین رشته و بین دانشگاه و بین شهر محل تحصیل اولویت بندی تان را بر اساس رشته و محل سکونت انجام دهید و مرغوبیت برند دانشگاهی را در اولویت سوم خود قرار دهید به عنوان مثال اگر شما امکان قبولی در رشته مکانیک دانشگاه علم و صنعت و یا فیزیک دانشگاه شریف را داشته باشید، توصیه می شود بدون در نظر گرفتن برند دانشگاهی، صرفاً رشته ای را که مناسب تر می دانید انتخاب نمایید.

 

خدمات مراکز انتخاب رشته تهران

 

📌 بخاطر داشته باشید بنا بر توصیه مراکز مجاز سنجش، بهتر است علاوه بر دانشگاه‌های روزانه دانشگاه های شبانه و غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد را نیز در انتخاب رشته‌ های خود مورد توجه قرار دهید. همچنین به یاد داشته باشید که در هنگام اسکن انتخاب رشته، بالاتر قرار دادن یک رشته و ترتیب و چیدمان شما شانس قبولی شما را تغییر نمی‌دهد! و شما انتخاب های تان را صرفاً بر اساس علایق و ترجیحات فردی تان تنظیم نمایید، همچنین اگر تصمیم دارید در شهری غیر از محل زندگی خود به تحصیل ادامه دهید به وجود یا عدم وجود خوابگاه های دانشگاهی و امکان یا عدم امکان سکونت همچنین به فرهنگ مردم آن منطقه توجه ویژه‌ ای داشته باشید.

📌 در هنگام تعیین اولویت رشته های دانشگاهی، ابتدا رشته های روزانه سپس رشته های شبانه سپس موسسات غیرانتفاعی و در نهایت موسسات پیام نور را قرار دهید. البته اگر رشته ای از رشته های روزانه را خیلی دوست ندارید، در انتخاب هایتان قرار ندهید، زیرا با قبولی در یکی از رشته های روزانه باید حتما در آن رشته ثبت نام نمایید در غیر اینصورت با محرومیت از تحصیل در سال‌های بعد مواجه می شوید.

📌 در صورتی که امکانات مالی برای شرکت در پردیس های دانشگاهی را دارید اینگونه دانشگاه ها می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد زیرا شما صرفاً با پرداخت شهریه می توانید در دانشگاه های برند و معتبر ایران تحصیل نمایید و در این خصوص توانایی های مالی خود و خانواده تان نیز توجه نمایید.

📌 زمان انتخاب رشته اطلاعاتی که در در خصوص رتبه ها و شانس قبولی رشته ها در سال های گذشته وجود داشته دقت نمایید، زیرا یکی از بهترین ملاک های ما در هنگام انتخاب رشته توجه به اطلاعاتی است که در سال های گذشته وجود داشته است

📌 زمان ورود اطلاعات داخل سامانه سازمان سنجش یک فرد مجرب را نیز در کنار خود داشته باشید تا ورودی اطلاعات شما و صحت آنها را بسنجد تا دچار خطا در هنگام ورود اطلاعات به سایت سازمان سنجش نشوید. به علاوه دقت نمایید که به هیچ عنوان کار ورود اطلاعات را به متصدیان خدمات کامپیوتری نسپارید و حتماً خودتان شخصاً به کمک مشاور مورد اعتماد کار  ورود اطلاعات را انجام دهید.

با سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری ایران تحصیل، می توانید با تمامی نکات مهم انتخاب رشته آشنا شده و با کمک بهترین مشاوران در ایران تحصیل، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، مشاوران ما با ارائه برنامه ریزی تحصیلی هوشمندانه به همراه پشتیبانی 24 ساعته، مسیر شما را برای کسب رتبه های برتر هموار خواهند کرد. برای ورود به سامانه، روی لینک رزرو آنلاین کلیک کنید.

خدمات مراکز انتخاب رشته تهران

 

ویژگی های بهترین مراکز انتخاب رشته در تهران

هنگامی که نوبت به فرایند انتخاب رشته می رسد، مسئولیت بزرگ مراکز انتخاب رشته و مراکز مجاز سنجش مسئولیت مشخص می شود. حمایت این مراکز از دانش آموزانی که سوال و ابهامات گوناگونی در این مسیر دارند، از اهمیت بسزایی برخوردار است. بر این اساس این مراکز باید ویژگی های یک مرکز مشاوره خوب را داشته باشند. در ادامه برخی از ویژگی هایی که بهترین مراکز انتخاب رشته در تهران باید داشته باشند را بیان می کنیم. 

☑️ دانش و تسلط بر موضوع درسی: لازم نیست همه مراکز انتخاب رشته در تهران در این زمینه متخصص باشند، اما درک سریع دانش مهم است. بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در بهترین مرکز انتخاب رشته  باید در طول زندگی حرفه ای خود به پیشرفت خود در رشته های خود ادامه دهند.

☑️ صبوری: مشاوران حاضر در مراکز انتخاب رشته باید به عنوان یک مشاور انتخاب رشته کنکور در هر شرایطی صبور باشند.

☑️ کنجکاوی: مشاوران مرکز انتخاب رشته خوب معمولا یک کنجکاوی فکری و انگیزه طبیعی برای یادگیری دارند.

☑️ اعتماد به نفس: مشاوران مراکز انتخاب رشته باید درک کنند که دانش آموزان در طول فرآیند یادگیری چه توانایی هایی در زندگی دارند. بنابراین، دانش آموزان در گام هایی که برای آینده برمی دارند، باید با مشاوران خود مشورت کرده و با اطمینان عمل کنند.                                                                                                                                   

 

مراکز مجاز سنجش

 

☑️ دلسوزی: بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در مراکز انتخاب رشته در تهران،باید حتی با دانش آموزان ناموفق خود با بلوغ و شفقت برخورد کنند. همانطور که هر کسی سزاوار یک شانس دوم یا سوم در زندگی است، یک دانش آموز همیشه سزاوار فرصت دیگری است. یک مشاور دلسوز متوجه می شود که دانش آموزانش تمام مشکلات خود را صادقانه به او می گویند.

☑️ موفقیت: مشاوران با تجربه در مراکز انتخاب رشته در تهران و مراکز مجاز سنجش، باید بتوانند وضعیت دانش آموزان خود را در پایان ترم پیش بینی کنند و در مورد دلایل ناکامی ها فکر روشنی داشته باشند. البته باید بتواند به شاگردانش توضیح دهد که در مسیر موفقیت چه کارهایی باید انجام شود.

☑️ برنامه ریزی: مشاوران مراکز باید برنامه داشته باشند. این امر عمیقاً به یک برنامه درسی منظم می پردازد، به دانش آموزان زمان بیشتری می دهد و آنها را آماده می کند تا اطلاعات اضافی را در محدوده محدود به آنها ارائه دهند.

☑️ آگاهی: مشاوران مجرب حاضر در بهترین مرکز انتخاب رشته باید از مراحل درسی دبستان و راهنمایی آگاهی داشته باشند. 

☑️ مشارکت جامعه: حفظ روابط خوب جامعه بخشی از مسئولیت مراکز انتخاب رشته در تهران است. ارتباط خوب مشاوران با والدین، مدیران و دانش آموزان می تواند اثر بخشی آنها را فرایند مشاوره افزایش دهد.

☑️ آموزش: یکی از مراحلی است که مشاوران مراکز انتخاب رشته باید به دانش آموزان ارائه دهند. مشاوران نه تنها با روش ها یا مطالب جالب و مفید، بلکه با گسترده نگه داشتن دید افراد داوطلب می توانند در یادگیری موثر باشند.

☑️ اشتیاق: مشاوران کاردان در مراکز انتخاب رشته، هرگز اشتیاق به حرفه خود را از دست نمی دهند. افراد داوطلبی که برای پروسه انتخاب رشته به آنها مراجعه کرده اند نیز این انرژی را احساس می کنند که باعث موفقیت روزافزون دو طرفه داوطلبان و آن مجموعه می شود. 

 

👈 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چه رشته ای انتخاب کنم؟ کلیک کنید. 👉

 

اهمیت استفاده داوطلب از مشاوره انتخاب رشته چیست؟

شاید این سوال از ذهن بسیاری از افراد بگذرد که دریافت مشاوره کنکور از مشاور خصوصی یا مراکز انتخاب رشته در تهران برای داوطلبان آزمون سراسری چه اهمیتی دارد و چرا باید از این مشاوره استفاده نمایند. هنگامی که داوطلبی قصد شرکت در آزمون سراسری را دارد، لزوماً باید با موارد و نکات مهمی نیز آشنایی لازم را پیدا کند. به طور مثال باید بداند که چه منابعی را باید برای مطالعه انتخاب کند و کدام یک بهترین هستند.

📍 علاوه بر این با توجه به کمبود وقت برای درس خواندن باید بداند که کدام یک از روش ها و شیوه های مطالعه برای وی بهترین هستند و حتی ممکن است نیاز باشد در رابطه با انواع روش های تندخوانی و نحوه به خاطر سپردن دروس نیز اطلاعاتی را کسب کند. همین زمان است که نقش مشاوره خصوصی و دریافت این مشاوره از مراکز انتخاب رشته در تهران آن هم با مناسب ترین هزینه و کیفیت بالا اهمیت بسیار زیادی برای هر یک از داوطلبان مایل به شرکت در انواع گروه های آزمایشی پیدا می کند. 

داوطلبان می توانند با استفاده از سامانه تخصصی انتخاب رشته آکادمی ایران تحصیل و با کمک بهترین مشاورین، اطلاعات کاملی در رابطه با رشته مورد علاقه خود به دست آورده و آن را انتخاب نمایند. برای بهره مندی از خدمات انتخاب رشته در آکادمی ایران تحصیل روی لینک زیر کلیک کنید.

نکات مهم درباه مراکز انتخاب رشته در تهران

 

نکات مهم انتخاب رشته برای داوطلبان 

از آن جا که کنکور یکی از حساس ترین و مهم ترین آزمون هایی است که هر فرد ممکن است در طول زندگی خود در آن شرکت کند. بعد از انجام انتخاب تست شخصیت شناسی معمولاً مشاور تحصیلی اقدام به بررسی چندین نکته دیگر برای انتخاب رشته شما خواهد کرد. این نکات عبارت اند از:

🔰علاقه داوطلب ( وابسته به استعداد و شناخت کافی درباره رشته ها)

🔰بازار کار رشته های مورد نظر ( چقدر متقاضی و نیازمندی برای این رشته وجود دارد)

🔰نیاز های اساسی کشور و رفع آن ( سازمان ها ‌نهاد های دولتی یا مردم چقدر به این رشته نیازمند هستند)

🔰شهر و محل تحصیل ( بعضی از رشته ها در بعضی از مناطق کارایی بالا تری دارند)

🔰وضعیت خانواده ( نوع نگرش خانواده و فرهنگ آنها نسبت به انتخاب رشته چگونه است)

همه نکات مذکور باید در انتخاب رشته مورد توجه قرار بگیرد. با ابن حال باز هم فراموش نکنید که در نهایت خود شما و میزان توانایی خود باید اولین اولویت ها در انتخاب رشته مورد بحث قرار بگیرد. چزا که هیچی شخصی جز خود شما قادر نیست بر روی زندگی شما تأثیر بگذارد. وظیفه مراکز انتخاب رشته و مراکز مجاز سنجش ۱۴۰۳، تنها جمع بندی مسائل بوده و برای آنکه این مراکز بتوانند بهترین کمک را به شما کنند، باید صداقت داشته باشید و تمامی مسائل را با مشاوران در میان بگذارید.

 

 

👈 برای دریافت مشاوره دانشگاه بدون کنکور بر روی لینک کیک کنید. 👉

 

 

همانگونه که اشاره شد، یکی دیگر از نکات مهم انتخاب رشته، توجه به آینده شغلی رشته مورد نظرتان است. از وظایف مهم رشدی یک فرد در جامعه معاصر، انتخاب حرفه و انتخاب رشته دانشگاهی مناسب با توانایی های وی است. برای اینکه انسان بتواند در هر موضوعی انتخاب درستی داشته باشد یا به عبارتی تصمیم درستی بگیرد، اول از همه باید بداند که چه می خواهد و چه فرصت هایی برای رسیدن به آنها دارد. ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شما آموزش خواهیم داد که بهتر است کدام رشته را که آینده شغلی مناسب تری دارد را انتخاب کنید. تجزیه و تحلیل گزینه های مختلف و ارزیابی میزان تناسب هر یک از آنها با خواسته ها و شرایط داوطلب است. در انتخاب رشته نیز باید به زمینه علاقه و توانایی های خودتان نگاه کنید و بعد از آن تصمیم بگیرید.

 درست است که برخی از دانش آموزان  به دلیل مشکلات مالی و خانوادگی و .. نمی توانند وارد حرفه مورد نظر خود شوند. اما مشاهده می شود که عدم امکان ورود به حرفه مورد نظر تنها به دلیل عدم کفایت مالی نیست، بلکه دانش آموزان نیز هستند که با وجود برخورداری از تمام امکانات به رشته های اشتباه گرایش دارند. اشتباه این افراد این است که نمی‌پرسند حرفه‌ ای که می‌خواهند وارد شوند با صلاحیت‌ ها و بازار کار تناسب دارد یا خیر. لذا ضروری است قبل از هر اقدامی، ابتدا بازار کار و آینده شغلی رشته های مورد علاقه خود را مورد بررسی قرار دهید. 

 

ویژگی مراکز انتخاب رشته در تهران

 

 

هزینه مشاور مراکز انتخاب رشته در تهران چه قدر است؟

هر داوطلبی که قصد پیشرفت داشته باشد و بخواهد در بین رقبای خود از همه بهتر عمل کند، باید در این مسیر هزینه کند. از آنجا که مطالعه به تنهایی نمی تواند دانش آموز را به مقصد برساند و در بین این همه دانش آموز که به خوبی درس می خوانند و تست می زنند، فقط عده کمی می توانند رشته مورد علاقه خود را در کنکور سراسری پذیرفته شوند، پس اهمیت استفاده از مراکز انتخاب رشته در تهران و مراکز مجاز سنجش، برجسته می شود. اما همه داوطلبان به دنبال این موضوع هستند که هزینه مشاور کنکور چه قدر است و چه خدماتی می توانند دریافت کنند.

مشاور های کنکور با هزینه های متفاوتی ارائه می شود که شامل: مشاوره های تلفنی و آنلاین از طریق موسسات آموزشی و مشاوره های حضوری و جلسات انگیزشی، مشاوره درسی و برنامه ریزی غیر حضوری و حضوری و مشاوره در زمینه انتخاب رشته، مشاوره های شغلی و … هستند و بر اساس نوع خدمات ارائه شده، هزینه متفاوتی دریافت می شود. در ادامه به معرفی هزینه مشاوره های متفاوت در زمینه کنکور خواهیم پرداخت.

 

هزینه مشاور کنکور سالانه

نوع دیگری از مشاوره که در زمینه مشاوره های درسی وجود دارد، استفاده از مشاوره های سالانه می باشد که شامل جلسات مشاوره هفتگی و یا دو هفته یکبار، برنامه ریزی هفتگی و پیگیری و پشتیبانی می باشد. این طرح ها به طور معمول  توسط دانشجویان در اکثر مراکز مشاوره ارائه می گردد. از معایب این طرح می توان به این مورد اشاره کرد که هزینه مشاور کنکور یک ساله را کامل از دانش آموز دریافت می کنند و معمولا هم کیفیت خدمات تا پایان سال تغییر می کند.

با این وجود باید گفت این طرح ها معمولا هزینه های کمتری دارند. که معمولا از سالانه 2 میلیون تومان تا سالانه 10 میلیون تومان متغیر است اما خدماتی که ارائه می شود کمتر از خدمات مشاوره خصوصی می باشد. و زمان کمتری برای هر دانش آموز در نظر گرفته می شود چرا که با این هزینه در کل سال باید تعداد دانش آموزان را افزایش داد و هر چه قدر تعداد دانش آموزان بیشتر شود، زمان کمتری به هر دانش آموز اختصاص می یابد.

 

مراکز مجاز سنجش در تهران

 

مشاوره تحصیلی در مرکز انتخاب رشته ایران تحصیل

در میان مراکز انتخاب رشته در تهران، مراکزی هستند که سعی در پوشش انواع مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین و … را دارند که با مسئولیت پذیری و انجام وظیفه در یاری رساندن به داوطلبان در انتخاب رشته مناسب، نقشه راه درستی را در اختیار آن ها قرار می دهند. مرکز مشاوره ایران تحصیل یکی از این مراکز است که با داشتن کادری مجرب همواره سعی در کمک به داوطلبانی است که به دنبال بالا بردن شانس خود جهت پذیرفته شدن در بهترین دانشگاه های ایران می باشند.

اگر به دنبال صرف هزینه و وقت کمتر و دریافت خدمات باکیفیت مشاوره ای هستید، قطعا ایران تحصیل می تواند بهترین  جزو بهترین مراکز انتخاب رشته در تهران برای شما باشد. با مراجعه به مرکز مشاوره ایران تحصیل می توانید با بهره از مشاوره های تلفنی و آنلاین بهترین راهنمایی ها را از مشاوران متخصص این مجموعه دریافت نمایید. مشاوران ایران تحصیل همواره در خدمت شما داوطلبان هستند تا مشکلات و سوالات شما را برطرف سازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاورین ایران تحصیل می توانید به وب سایت رسمی آکادمی ایران تحصیل سر بزنید.

✔️ از جمله خدمات مرکز مشاوره ایران تحصیل ارائه مشاوره در زمینه کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور انسانی، کنکور زبان، کنکور هنر، حذفیات کنکور، تکنیک‌های تست‌ زنی، منابع مطالعه کنکور ،مشاوره و برنامه‌ریزی، جمع‌ بندی و تخمین رتبه و انتخاب رشته کنکور و همچنین ارائه کارنامه‌ های کنکور سال قبل و در نهایت بررسی رشته‌های تحصیلی و ارائه بهترین شیوه‌ ها و تکنیک‌ های مطالعه است.

✔️ داوطلبان گرامی می‌توانند از طریق مشاوره‌ های حضوری، تلفنی و آنلاین از خدمات این مرکز استفاده نمایند. ایران تحصیل تنها یک سایت نیست، بلکه به عنوان یکی از بهترین مراکز انتخاب رشته در تهران و مراکز مجاز سنجش ۱۴۰۳، متشکل از یک تیم بسیار قوی، کاردان و پر انرژی است که تمام همت خود را درباره بهترین خدمات به داوطلبان گرامی می‌نماید. از مزایای مشاوره کنکور ایران تحصیل پاسخ‌ گویی همه‌ روزه این مرکز است که داوطلبان می‌ توانند در هر ساعت از شبانه‌ روز بدون صرف هیچ‌ گونه هزینه‌ ای با مشاورین مرکز انتخاب رشته در ارتباط باشند. علاوه‌ بر خدمات مشاوره‌ ای که در این مرکز انجام می‌شود، همه خدمات مربوط به انجام ثبت‌ نام و انتخاب رشته نیز صورت می‌گیرد.

 

 

مهم ترین مراکز انتخاب رشته در تهران

 

 

جدیدترین اخبار مراکز انتخاب رشته در تهران

📝 برپایی ۱۲ مرکز انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور

محمود مشکی اظهار کرد: از روز پنجشنبه سایت انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور سراسری باز خواهد شد تا به مدت یک هفته کنکوری‌ ها فرصت انتخاب رشته بر اساس علایق و سلایق خود را داشته باشند.

📝 راه اندازی ۷۲۹ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مسعود شکوهی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با استفاده از کارآمد ترین مشاوران متخصص در این امر به یاری داوطلبان برای انتخاب آگاهانه و آزادانه آمده است.

 

مشاوره تحصیلی در مراکز انتخاب رشته

 

📜خلاصه مطالب 📜

در این مقاله به بررسی مراکز انتخاب رشته در تهران و همچنین مراکز مجاز و سنجش پرداختیم. از آنجا که انتخاب رشته یکی از دغدغه های مهم دانش‌ آموزانی است که آماده ورود به دانشگاه می باشند و این امر سرنوشت ساز ترین بخش زندگی تحصیلی هر فردی است که نیازمند انتخاب آگاهانه رشته می باشد، انتخاب بهترین مرکز انتخاب رشته تهران امری ضروری است.  همانگونه که گفته شد مرکز مشاوره ایران تحصیل یکی از بهترین مراکز انتخاب رشته در تهران است که شما داوطلبان گرامی می‌توانید از مشاوره‌های تلفنی، حضوری و آنلاین این مجموعه بهره برده و چنانچه در خصوص انتخاب رشته ابهام و سوالی داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 📥

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویژگی های بهترین مراکز انتخاب رشته تهران چیست؟

هر کدام از مراکز انتخاب رشته باید ویژگی های مناسب یک مرکز مشاوره را داشته باشند که در این مقاله به آنها اشاره شد.

 

داوطلبان جهت دریافت مشاوره در چه ساعت یا روزهایی می توانند تماس بگیرند؟

برای دریافت مشاوره محدودیت زمانی وجود ندارد و داوطلبان گرامی جهت دریافت پاسخ سوالات خود در هر ساعتی می توانند با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.

 

مزایای استفاده از مشاوره تلفنی کنکور سراسری در مقایسه با مشاوره حضوری چیست؟

از بارزترین مزیت های استفاده از مشاوره تلفنی کنکور سراسری می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)