ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ۱۴۰۳

ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی کدام ماه‌ها هستند؟ دفترچه خود را برای خدمت در بهترین ماه‌های سال کی پست کنیم؟ آیا رابطه‌ای میان سن، مدرک تحصیلی با ماه‌های اعزام به خدمت نیروی انتظامی، ارتش و سپاه وجود دارند؟

این‌ها معمولاً سوالاتی هستند که داوطلبان خدمت سربازی از خود می‌پرسند تا بر اساس آن‌ها بتوانند برنامه‌ریزی کنند. آن‌ها می‌خواهند دوره طلایی خدمت خود را تعیین کنند. زیرا شرایط زندگی افراد مختلف متفاوت است. به همین دلیل در نظر گرفتن ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، نیروی انتظامی و سپاه بسیار مهم هستند. در حال حاضر افراد زیادی در مورد آن‌ها اطلاعات کمی دارند و برای همین ممکن است دچار سردرگمی و استرس ‌شوند.

 

شما جهت بهترین زمان پست دفترچه سربازی و مدت زمان آموزشی سربازی ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، ماه‌های اعزام به خدمت نیروی انتظامی، ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، ماه‌های اعزام به خدمت سپاه، ماه‌های اعزام به خدمت، ماه‌های اعزام به خدمت وزارت دفاع، ماه‌های اعزام به خدمت لیسانس، بهترین ماه‌های اعزام به خدمت، بدترین ماه‌های اعزام به خدمت، تاریخ ماه‌های اعزام به خدمت، ماه‌های اعزام به خدمت درجه‌داری نیروی انتظامی، ماه‌های اعزام به خدمت دیپلم، ماه‌های اعزام به خدمت نیروی دریایی، ماه‌های اعزام به خدمت سربازی در سپاه، ماه‌های زوج اعزام به خدمت، ماه‌های طلایی اعزام به خدمت، ماه‌های اعزام به خدمت کارشناسی ارشد و ماه‌های اعزام به خدمت مرزبانی با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

چگونه ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی را حدس بزنیم؟

یکی از پرتکرارترین سوال‌هایی که مشمولین خدمت سربازی از خود می‌پرسند این است که ماه‌های اعزام به خدمت سپاه، ارتش و نیروی انتظامی کدام هستند تا بر اساس آن‌ها بتوانند فعالیت خود را تطبیق دهند. در همین راستا قصد داریم در زیر به صورت مفصل در مورد ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ۱۴۰۳ صحبت کنیم:

 

شما جهت الان دفترچه پست کنم کی اعزام میشم؟ و دفترچه سربازی از کجا بگیرم؟ روی لینک کلیک کنید.

 

ماه‌های اعزام به خدمت نیروی انتظامی

ماه‌های اعزام به خدمت نیروی انتظامی

 

پیش‌بینی ماه‌های اعزام به خدمت ارتش ۱۴۰۳:

ارتش، یکی از ارگان‌های مسلح کشور است که از مشمولین خدمت سربازی، نیرو می‌پذیرد. این ارگان سربازان را به پادگان‌های آموزشی برده و برای خدمت آماده می‌کند. معمولا ماه‌های اعزام به خدمت ارتش بر اساس سن و مدرک تحصیلی سربازان در نظر گرفته می‌شوند که میزان نیاز یگان‌های ارتش نیز در آن‌ها بسیار موثر هستند. تمام مشمولین خدمت در ارتش معمولا در روز اول هر ماه اعزام می‌شوند. اما در صورتی که شما بتوانید امریه خدمت سربازی ارتش را بگیرید، آنگاه شرایط شما متفاوت خواهد بود که در این مورد می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

حال اگر شما قصد دارید در یگان‌های ارتش ثبت‌نام کنید باید نیاز و ظرفیت نیروهای انسانی ارتش را در نظر بگیرید تا بر اساس آن‌ها بتوانید در مناسب‌ترین زمان ممکن مدارک و دفترچه خدمت سربازی خود را ارسال کنید. خوب است بدانید که ماه‌های اعزام به خدمت ارتش با ماه‌های اعزام به خدمت سپاه، قواعد و قوانین یکسانی دارند. لذا آگاهی در مورد یکی از آن‌ها برای دیگری نیز مناسب است.

 

شما جهت اطلاع از اضافه خدمت غیبت سربازی ۱۴۰۳ و ثبت‌نام امریه سربازی شهرداری ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

پیش‌بینی ماه‌های اعزام به خدمت سپاه ۱۴۰۳:

سپاه، نیز جزو یکی از ارگان‌های مهم کشور است که از مشمولین خدمت، سرباز می‌پذیرد. زمان و ماه‌های اعزام به خدمت سپاه مانند سایر ارگان‌ها است که در آن مدرک تحصیلی و محل سکونت بسیار مهم هستند. به همین دلیل تمام افرادی که قصد دارند در سپاه خدمت کنند باید مدرک تحصیلی و محل سکونت خود را در نظر بگیرند تا بر اساس شرایط زیر ماه‌های اعزام به خدمت سپاه خود را حدس بزنند:

  • مشمولین زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم: افرادی که مدرک زیر دیپلم دارند می‌توانند حداکثر تا تاریخ اولین روز ماه تولد 18 سالگی خود اقدام کنند. کسانی که مدرک زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم دارند ماه‌های اعزام به خدمت سپاه آن‌ها بر اساس اولین ماه تولد یا ماه‌های بعد از آن خواهد بود. بنابراین اگر شما در شهریور به دنیا آمده باشید، آنگاه در شهریور ماه یا ماه‌های بعد از آن به خدمت اعزام خواهید شد.

 

شما جهت اطلاع از سربازی در سپاه چگونه است؟ و معافیت سربازی روی لینک کلیک کنید.

 

ماه‌های اعزام به خدمت ارتش

ماه‌های اعزام به خدمت ارتش

 

  • مشمولین مدرک کارشناسی و بالاتر: تمام کسانی که مدرک کارشناسی یا بالاتر از آن دارند می‌توانند به راحتی ماه‌های اعزام به خدمت سپاه خود را حدس بزنند. معمولاً آن‌ها در اول هر ماه به وظیفه عمومی خود می‌روند. البته به یاد داشته باشید که تاریخ اعزام به خدمت سپاه بر اساس زمان پر کردن برگه اعزام به خدمت آن‌ها متفاوت است. اگر آن‌ها جزو غایبین خدمت سربازی باشند از مزایای بسیار زیاد خدمت سربازی محروم خواهند بود. به همین دلیل بهتر است حداقل 15 روز قبل از انقضای مهلت خود جهت تعیین تکلیف خدمت سربازی به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنند.

 

پیش‌بینی ماه‌های اعزام به خدمت نیروی انتظامی ۱۴۰۳:

مشمولانی که قصد دارند در نیروی انتظامی خدمت کنند باید ماه‌های اعزام به خدمت نیروی انتظامی را بدانند تا بر اساس آن‌ها آماده باشند. این یگان نیز مانند یگان‌های دیگر با توجه به مدرک تحصیلی مشمولین آن‌ها را به خدمت می‌گیرد. به طوری که در آن تمام داوطلبان با مدرک زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم در تاریخ 19 هر ماه به خدمت می‌روند. ولی اگر مدرک تحصیلی آن‌ها لیسانس، فوق لیسانس و دکترا باشد، آنگاه در اول ماه‌های زوج به خدمت سربازی خواهند رفت. با توجه به شرایط مندرج شده در بالا می‌توانید ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی را به راحتی حدس بزنید. حالا هر گونه سوالی در مورد آن‌ها داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

شما جهت شرایط استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۳ و استعلام محل خدمت سربازی با کد ملی روی لینک کلیک کنید.

 

تعجیل در ماه‌های اعزام به خدمت

مشمولانی که در خدمت سربازی تعجیل دارند می‌توانند برای درخواست خود به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنند تا آن‌ها پس از ثبت اطلاعات آن‌ها در سامانه پلیس+10 بتوانند به درخواست آن‌ها هرچه سریع‌تر جواب دهند.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، ماه‌های اعزام به خدمت نیروی انتظامی، ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، ماه‌های اعزام به خدمت سپاه، ماه‌های اعزام به خدمت نیروی هوایی، بهترین و بدترین ماه‌های اعزام به خدمت، ماه‌های اعزام به خدمت لیسانسه‌ها، شرایط تعجیل در خدمت، شرایط تمدید خدمت، نحوه ثبت‌نام در خدمت سربازی، دفترچه خدمت سربازی، نحوه پست کردن خدمت سربازی، خدمت سربازی و مشمولین خدمت سربازی با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

ماه‌های اعزام به خدمت سپاه

ماه‌های اعزام به خدمت سپاه

 

 

شرایط و مقررات تمدید خدمت سربازی

سربازانی که ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی آن‌ها مشخص شده است. ولی آن‌ها به دلایل مختلفی می‌خواهند خدمت خود را تمدید کنند بر اساس شرایط زیر می‌توانند آن‌ها را به عقب بیندازند.

  • در صورتی که به بیماری خاصی دچار شده باشند، آنگاه با داشتن تاییدیه پزشکی پزشک معتمد بهداری استان خود می‌توانند حداکثر تا 2 ماه خدمت سربازی خود را تمدید کنند.
  • سربازانی که یکی از بستگان درجه یک آن‌ها مانند پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند آن‌ها فوت کرده باشد می‌توانند حداکثر تا 2 ماه خدمت سربازی خود را به عقب بیندازند.
  • مشمولانی که خود یا یکی از اعضای خانواده آن‌ها بر اثر بلاهای طبیعی آسیب جدی دیده باشند، می‌توانند با تایید استانداری یا فرمانداری از یک تا شش ماه تمدید خدمت بگیرند. معمولاً مدت زمان آن‌ها بر اساس نوع و شدت آسیب دیدگی تعیین می‌شود.
  • سربازانی که در دانشگاه‌های داخل یا خارج از کشور پذیرفته شده‌اند. ولی ثبت‌نام آن‌ها بعد از زمان اعزام به خدمت آن‌ها می‌باشد در این صورت می‌توانند حداکثر 1 تا 6 ماه خدمت خود را به عقب بیندازند.
  • سربازانی که ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی آن‌ها به مرداد، شهریور و دی‌ماه افتاده است. ولی آن‌ها منتظر نتایج آزمون‌های سازمان سنجش کشور هستند می‌توانند خدمت خود را تمدید کنند. برای اینکار می‌توانند از معافیت تحصیلی برای پشت کنکوری استفاده کنند.
  • مشمولانی که در تیم‌های ملی حضور دارند می‌توانند طبق درخواست فدراسیون، جهت شرکت در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک حداکثر تا چهار ماه خدمت سربازی خود را تمدید کنند.
  • تمام سربازانی که در مراحل آخر گزینش و استخدام در نیروهای مسلح قرار دارند در صورتی که سازمان نظام وظیفه کشور با درخواست آن‌ها تایید کند می‌توانند حداکثر تا چهار ماه خدمت خود را تمدید کنند.
  • تمام مشمولان متاهلی که شرایط خاصی مانند بیماری شدید همسر یا تولد فرزند دارند می‌توانند حداکثر یک تا دو ماه خدمت خود را به عقب بیندازند.

 

شما جهت لیست پادگان‌های آموزشی سربازی و بیماریهایی که باعث معافیت سربازی میشود روی لینک کلیک کنید.

 

ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی سال جدید

ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی سال جدید

 

  • طبق شرایط سازمان نظام وظیفه کشور تمام سربازانی که قصد زیارت حج تمتع دارند می‌توانند حداکثر تا دو ماه خدمت خود را به عقب بیندازند.
  • در صورتی که شما هیچ کدام از شرایط بالا را نداشته باشید. اما طبق دلایل موجه دیگری که رئیس یگان وظیفه عمومی ناجا آن را تایید کرده است می‌توانید بین یک ماه تا یک سال خدمت سربازی خود را تمدید کنید.

 

حال شما برای در نظر گرفتن سایر دلایل تمدید خدمت سربازی ۱۴۰۳ می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند.

 

مطالب مرتبط:

خرید خدمت سربازی برای متاهلین ۱۴۰۳

امریه سربازی سپاه ۱۴۰۳

مشاوره نظام وظیفه آنلاین

شرایط و نحوه دریافت امریه سربازی ۱۴۰۳

وسایل مورد نیاز سربازی چیست؟

ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ۱۴۰۳

3/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 

آیا پس از گذراندن دوره خدمت سربازی می‌توان در ارگان‌های مورد نظر خود استخدام شد؟

بله، در حال حاضر سپاه از تمام مشمولان خدمت سربازی در صورتی که شرایط عالی داشته باشند، آن‌ها را استخدام می‌کند. بنابراین شما در صورت داشتن شرایط استخدام در سپاه می‌توانید یکی از کارمندان آن شوید.

آیا می‌توان حین خدمت کردن ارگان خود را تغییر داد؟

معمولاً تغییر دادن ارگان در حین خدمت وجود ندارد. ولی شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

آیا مشمولانی که بسیجی فعال هستند می‌توانند کسری خدمت بگیرند؟

هر سال قانون و قواعد جدیدی جهت کسری و معاف از خدمت سربازی ارائه می‌شوند. لذا شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی را چگونه حدس بزنیم؟

در مورد ماه‌های اعزام به خدمت سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در بالا به صورت مفصل توضیح داده‌ایم. حال اگر شما به هرگونه مشکل برخورد کردید می‌توانید آن را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

چه افرادی غیبت سربازی می‌خورند؟

معمولاً تمام افرادی که به سن 18 سال تمام رسیده‌اند باید به خدمت سربازی بروند. لذا اگر یک روز از تولد 18 سالگی آن‌ها بگذرد جزو غایبین خدمت سربازی می‌شوند. اما اگر در صورتی که آن‌ها از معافیت‌های تحصیلی و غیره استفاده کرده باشند حداکثر یک سال پس از فارغ‌التحصیلی، ترک تحصیل، انصراف و یا اخراج از تحصیل باید خود را به دفاتر انتظامی پلیس+10 معرفی کنند.

شرایط مشمولین خدمت سربازی مقیم خارج از کشور چگونه است؟

کلیه مشمولینی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند در صورتی که به ایران بیایند باید وضعیت خدمت سربازی خود را مشخص کنند.

 

نظرات

117 دیدگاه دربارهٔ «ماه‌های اعزام به خدمت ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo حسین گفت:

    سلام داخل یگان میشه در رابطه با شغلمون خدمت کنیم مثلا من صافکارم میتونم تو ارتش یا سپاه تو بخش صافکاری کار کنم این امکان هست مدرک فنی حرفه ای شم دارم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی به تصمیم یگان مربوطه دارد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • معافیت داشتن برادر صغیر

    معافیت داشتن برادر صغیر 1403 + مدارک و شرایط جدید

    شرایط جدید معافیت داشتن برادر صغیر اعلام شد. این معافیت به افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند این امکان را می‌دهد که با استفاده از بند مصوب مربوطه و با توجه به شرایط خود، از انجام خدمت سربازی معاف شوند...
تماس با مشاور