ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۹۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس

شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس

من در انتخاب رشته کنکور دوره کارشناسی خود دچار اشتباه شده ام و مایل به ادامه تحصیل در مقطع ارشد این رشته نیستم. آیا شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس به من اجازه ثبت نام و شرکت دوباره در آزمون را خواهد داد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه در رابطه با شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس و در کل شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

آئین نامه های جدید و تغییرات ایجاد شده در تمامی سال های گذشته موج ست که داوطلبان و علاقه مندان به ادامه تحصیل بتوانند پس از دریافت مدرک لیسانس خود، امکان مجدد ادامه تحصیل را داشته باشند. راه پزشک شدن و تحقق آرزوی دیرینه شما هموار شده است تنها کافی است که تلاش خود را بیشتر کنید و به ادامه مسیر بپردازید تا موفقیت لازم را به دست آورید.

 

چگونه ی توانم مجددا در کنکور تجربی ثبت نام نمایم؟

آیا می توان بعد از دریافت مدرک فوق لیسانس در کنکور شرکت نمود و در رشته پزشکی پذیرفته شد؟

شرایط تحصیل در رشته ها دانشگاه های دولتی چیست؟

 

جهت انجام شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس و شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس چیست؟

رشته تحصیلی برای هر فردی تا حدود زیادی آینده او را پوشش می دهد. به همین دلیل چنانچه داوطلبان در هنگام شرکت در کنکور موفق به یک انتخاب رشته درست و اصولی مطابق با علایق و همچنین استعداد خود شوند، موفقیت خود را تضمین نموده اند. در غیر این صورت به دنبال آگاهی از شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی می باشند.

در سال های گذشته چنانچه فردی دارای لیسانس دانشگاه های دولتی می بود، امکان مجدد تحصیل در رشته های روزانه را به صورت مجدد نداشت. اما خوشبختانه با تصویب قوانین جدید ، شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس این اجازه را به داوطلبان در رشته های مختلف می دهد تا بتوانند مجددا به ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون اینکه نیازی به پرداخت شهریه داشته باشند و یا شبانه محسوب شوند.

با توجه به تاثیر معدل در سال های اخیر برای پذیرش در رشته های مختلف ، آن دسته از فارغ التحصیلانی که دارای معدل پایین مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی می باشند، می توانند با استفاده از ترمیم معدل نسبت به شرکت دوباره در امتحانات دبیرستان و همچنین افزایش و بهبود معدل و نمرات خود ، تلاش نمایند تا راه قبولی را برای خود هموارتر نمایند.

یکی از سوالاتی که پس از اطلاع از شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس برای تمامی داوطلبان به وجود می آید، در رابطه با منابع مورد نیاز برای مطالعه منابع کنکور سراسری می باشد. زیرا منابع نظام جدید و نظام قدیم متفاوت بوده و همچنین کنکور به صورت دو قسمتی در سال 98 برگزار می گردد که برای اطلاع دقیق از منابع و نحوه برگزاری کنکور در سال های آینده می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در ارتباط  باشید.

 

 

 

 

 

 

واجدین شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس می توانند با شرکت در کنکور به صورت رایگان در رشته پزشکی پذیرفته شوید و ادامه تحصیل دهید.

 

 

 

 

 

 

 

جهت استفاده از مشاوره تلفنی کنکور تجربی کلیک نمایید.

 

کنکور مجدد بعد از فوق لیسانس

 

کنکور مجدد بعد از فوق لیسانس

کنکور مجدد بعد از فوق لیسانس

 

زمانی که صحبت از شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی به میان می آید . داوطلبان را می توان به دو دسته تقسیم نمود. برخی از آنان شامل متقاضیانی است که فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند و همواره این سوال را دارند که آیا امکان ثبت نام در کنکور سراسری رانخواهند داشت؟ خبر خوب این است که از سال 1395 به بعد این امکان برای فارغ التحصیلان این مقاطع به وجود آمده است.

یکی از شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری این است که چانچه در رشته های دارای طرح پذیرفته شده اند، در صورتی خواهند توانست ثبت نام نمایند که طرح خود را به پایان رسانده باشند. همچنین این دسته از متقاضیان می توانند با استفاده از ثبت نام مجدد کنکور سراسری می توانند در رشته های پزشکی و پیراپزشکی پذیرفته شوند.

آنچه در حال حاضر مصوبات مختلف نشان می دهد این است که شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی در صورت تحصیل در پردیس و یا مازاد این رشته ها امکان ادامه تحصیل را به داوطلبانم خواهد داد. البته برای این منظور مصوباتی در نظر گرفته شده است که با توجه به آن داوطلبان می توانند اعلام نمایند که رشته تحصیلی دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد آنان با رشته ثبت نامی و یا پذیرفته شده متفاوت است.

 

 

برای دریافت مشاوره کنکور آنلاین کلیک کنید.

آیا می توان با مدرک لیسانس مستقیما در رشته پزشکی پذریفته شد؟

 

خوشبختانه با توجه به قوانین و مصوبات مورد نظر برای شرکت مجدد افرادی که دارای لیسانس در برخی از رشته های مصوب با علوم پزشکی می باشند، بدون نیاز به شرکت مجدد در کنکور سراسری ، می توانند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت نموده و مستقیما وارد دانشگاه شوید و ادامه تحصیل دهند. این قوانین تنها در برخی از رشته ها لازم الاجرا است که اطلاع از آن امری ضروری به نظر می رسد.

آیا در صورت پذیرش در آزمون لیسانس به پزشکی باید شهریه پرداخت نماییم؟ خوشبختانه خیر. آنچه شما لازم است برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی داشته باشید این است که بتوانید این منابع را به خوبی مطالعه نمایید و همچنین به موفقیت لازم در این زمینه دست یابید. البته قبولی در این آزمون به راحتی صورت نخواهد پذیرفت  نیازمند تلاش بسیار فراوان خواهد داشت.

پذیرش در آزمون لیسانس به پزشکی چه تفاوتی با شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس دارد؟ پذیرش در آزمون لیسانس به پزشکی با ظرفیت محدودی مواجه است. به همین دلیل برای قبولی لازم است برنامه ریزی دقیق داشته باشید و همچنین برای شرکت در آزمون نیازمند ثبت نام جداگانه خواهید بود. شرایط پذیرش و همچنین دانشگاه های محل پذیرش در دفترچه راهنمای ثبت نام قابل مشاهده می باشد.

 

 

جهت اطلاع دقیق از روش مطالعه زیست رتبه های برتر کلیک کنید.

 

 

شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی

 

شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی

شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی

 

همانطور که ذکر گردید ، شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی برای تمامی داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در رشته های پزشکی می باشند امکان پذیر است. اما آنچه سوال دوم را برای این دسته از متقاضیان فراهم می نماید این است که آیا می توانیم در رشته های کارشناسی روزانه نیز به صورت رایگان ادامه تحصیل دهیم؟

خوشبختانه با توجه به تغییر شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی این امکان برای تمامی علاقه مندان به ادامه تحصیل فراهم شده است تا بتوانند با استفاده از ثبت نام مجدد، به آرزوی خود در رابطه باقبولی در رشته پزشکی جمعه عمل بپوشانند. الیته نباید از خاطر برد که تلاش یکی از داوطلبان در رابطه با شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس  موجب تحقق این امر گردید.

چنانچه سوالی در رابطه با شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس  هنوز هم برایتان باقی مانده است و همچنین مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی می باشید، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در ارتباط باشید. مشاورین ما همه روزه ف حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

سوالاتی پیرامون شرایط کنکور مجدد با مدرک لیسانس

من در دوره لیسانس در دانشگاه های روزانه فارغ التحصیل شده ام و در مقطع کارشناسی ارشد یزد در دوره کارشناسی ارشد نیز در دانشگاه آزاد تحصیل نموده ام. آیا می توانم مجددا در کنکور سراسری شرکت نمایم؟

همانطور که ذکر گردید. با توجه به اینکه برخی از قوانین در این زمینه دچار تغییر شده اند، بنابراین کلیه داوطلبانی که بتوانند در رشته پزشکی دانشگاه های سراسری پذیرفته شوند، خوشبختانه امکان ادامه تحصیل مجدد را خواهند داشت. به همین دلیل در این زمینه هیچ گونه ممنوعیتی برای شما داوطلب عزیز قرار داده نشده است.

بنده 38 سال دارم و لیسانس خود را دریافت نموده ام. آیا این امکان برای بنده وجود داره که بتونم مجددا در کنکور تجربی شرکت کنم و در رشته پزشکی پذیرفته شوم؟

خوشبختانه برای شرکت در کنکور و پذیرش در رشته پزشکی هیچ گونه محدودیت وجود نخواهد داشترو به همین دلیل برای قبولی شما ابتدا باید بتوانید از منابع مورد نظر با توجه به نوع دیپلم خود اطلاع دقیق یابید. همچنین چنانچه از شرایط معدلی مناسبی برخوردار نباشید نیز، می توانید از ترمیم معدل استفاده نمایید. برای برنامه ریزی و مشاوره قبولی در رشته پزشکی هم می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

من در مقطع کارشناسی انصراف از تحصیل داده ام. آیا امکانی وجود دارد که بتوانم دوباره در کنکور شرکت کنم و پزشکی پذیرفته شوم؟

آیا می توان با دیپلم فنی و حرفه ای در کنکور تجربی شرکت نمود؟

شرایط معدلی و محاسبه معدلی برای رشته های غیر تجربی چگونه محاسبه می شود؟

بنده در دانشگاه تربیت معلم مشغول به تحصیل می باشم. آیا راهی برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی وجود خوهد داشت.؟

بنده در یکی از رشتته های پیراپزشکی مشغول به تحصیل هستم. آیا راهی وجود دارد تا بتوانم در رشته پپزشکی ادامه تحصیل دهم و همچنین از شرایط تعهد خدمت فاصله بگیرم؟

 

 

برای اطلاع دقیق از شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس  و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید

 

 

مطالب مرتبط

برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور

برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد؟

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

ضرایب دروس کنکور تجربی

مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی

شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس

شرایط تحصیل مجدد در دانشگاه دولتی

3/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

96 دیدگاه دربارهٔ «شرایط کنکور مجدد بعد از لیسانس»

  1. Avatar photo سمیعی گفت:

    سلام ببخشید من دوره ی کاردانی و کارشناسی بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد شدم و رشته ی مهندسی نرم افزار خواندم ایا می توانم کنکور سراسری روزانه امتحان بدهم برای رشته ی نقاشی و مجددا کارشناسی بخوانم ؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله مانعی ندارد.

  2. Avatar photo امیر گفت:

    سلام. من ترم ۷ هستم. اگر الآن توی کنکور شرکت کنم و قبول بشم (در رشته‌ای مثل داروسازی) بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی میتونم وارد دانشگاه بشم و تحصیل داروسازی رو شروع کنم؟ یا برگشت به عقب محسوب میشه؟ از لحاظ قوانین سربازی و معافیت تحصیلی می‌پرسم.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      نظام وظیفه برای هر مقطع تنها یک بار معافیت تحصیلی لحاظ میکند و شما ترم 7 تا قبل از فارق التحصیلی زمانی که وارد سنوات ارفاقی نشدید این امکان را دارید انصراف دهید و مججد دانشگاه دیگری ثبت نام کنید

  3. Avatar photo کاوه گفت:

    سلام. پسری که در حال تحصیل در مقطع ارشد هست و سربازی نرفته و سابقه انصراف از تحصیل هم نداشته؛ می‌تونه حین دوران ارشد (بدون انصراف) در کنکور سراسری شرکت کنه و در صورت قبولی، انصراف بده؟ یا این که چنین کاری برگشت به عقب محسوب میشه؟ با هدف رشته داروسازی این سوال رو می‌پرسم.

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر این مورد برگشت به عقب محسوب میشود و نمیتوانید اقدام بفرمایید

  4. Avatar photo محسن قاسمی گفت:

    سلام وقت بخیر .من فارغ التحصیل کارشناسی رشته بهداشت هستم و مجدد کنکور دادم و کاردانی فوریت پزشکی شهریه پرداز قبول شدم مشکلی برا ثبت نام دانشگاه ک ندارم؟و میتونم تطبیق واحد انجام بدم؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بعد از قراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی شما مجوز تحصیل در مقاطع پایین تر در صورت نداشتن کارت پایان خدمت را ندارید

  5. Avatar photo Khm گفت:

    سلام من لیسانس مهندسی نفت پیام نور دارم و میخوام ارشد IT یا مهندسی کامپیوتر ثبت نام کنم امکانش هست در دانشگاه های دولتی یا غیره قبول بشم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید در مقطع ارشد رشته خود را تغییر دهید پیشنهاد می کنم جهت تغییر رشته ارشد با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید
      راه ارتباط باکارشناسان ایران تحصیل :9099075307

  6. Avatar photo امیر گفت:

    سلام ، من دانشجوی ترم ۷ تغذیه هستم و هنوز سربازی نرفتم ، آیا امکانش هست امسال کنکور بدم و بالافاصله بعد از فارغ التحصیلی در رشته دندان پزشکی ادامه تحصیل بدم یا تحصیل در دندان پزشکی هم برگشت به عقب حساب میشه ؟
    و اینکه طبق آخرین قوانین ، پسر ها چند بار حق انصراف و برگشت به تحصیل رو دارند ؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      داوطلبان اقا در هر مقطع حق یک بار انصراف را دارند در صورتی که پزشکی پذیرفته شده باشید می توانید معافیت تحصیلی دریافت کنید

    2. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      درصورت قبولی سنوات شما تمدید میشود و میتوانید در رشته دندانپزشکی تحصیل کنید
      حداکثر 2 بار حق انصراف دارید یعنی انصراف دوم به منزله اخراج میباشد

  7. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام .من لیسانس فیزیو تراپی دارم و امسال تموم میشه فرصت یکساله معافیتم.خواستم بدونم می تونم یه رشته کارشناسی توی پیام نور بخونم و از معافیت تحصیلی استفاده کنم؟چون الان شرایط سربازی ندارم و می خوام کار کنم بیشتر

    1. Avatar photo moradkhani گفت:

      سلام وقت بخیر
      خبر این امکان وجود ندارد. باید در مقطع بالاتر یعنی ارشد تحصیل کنید.

  8. Avatar photo ارش امیری گفت:

    سلام من لیسانس حسابداری دارم و یکسال معافیت دارم ایا تو این یکسال میتونم کنکور تجربی اونم فقط برای دندانپزشکی شرکت کنم و در صورت قبولی وارد دانشگاه بشم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای بررسی دقیق وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  9. Avatar photo محمد گفت:

    سلام
    من دیپلم تجربی دارم و یکبار از دانشگاه پیام نور انصراف دادم و بعد از دادن کنکور مجدد در رشته مهندسی نفت به شکل روزانه قبول شدم
    آیا میتونم بعد از فارغ‌التحصیلی بدون اینکه سربازی برم در کنکور تجربی شرکت کنم و در رشته دندانپزشکی یا پزشکی به صورت رایگان تحصیل کنم

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز برای گرفتن معافیت تحصیلی مجدد نباید برگشت به عقب داشته باشید، اما برای رشته ی پزشکی نظام وظیفه برای معافیت شما موافقت میکند.

  10. Avatar photo نازنین گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من مدرک کارشناسی ناپیوسته شبکه های کامپیوتری از دانشگاه علمی کاربردی را دارم. می خواستم بدونم امسال می توانم در کنکور کاردانی به کارشناسی رشته نرم افزار در دانشگاه های دولتی شرکت کنم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله محدودیتی ندارید.

    2. Avatar photo Hb گفت:

      سلام وقتتون بخیر من دانشجوی پرستاری هستم ترم 9 هستم و میخاستم بدونم که امکانش هست بعد از فارغ شدن مجدد کنکور بدم در حالی که سربازی و طرح نرفتم ؟ میخام دندون بخونم مجدد

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        خیر این امکان را ندارید

  11. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام و عرض ادب
    بنده دانشجوی ترم ۸ پرستاری هستم. ۱۲ سال هم تعهد خدمت دارم. میخواستم ببینم راهی هست که بتونم بعد از گرفتن مدرک کارشناسیم کنکور مجدد بدم؟؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقتتون بخیر.
      مشکلی ندارید شما و میتوانید بدون هیج مشکلی کنکور را مجددا نام نویسی کنید و شرکت کنید.

  12. Avatar photo علیرضا گفت:

    با سلام ..بنده لیسانس حسابداری از دانشگاه دولتی و فوق لیسانس از دانشگاه ازاد دارم بنده میتوانم در کنکور سراسری مجددا جهت تحصیل در رشته حقوق شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه مشکلی نیست میتونید.

  13. Avatar photo سعید گفت:

    سلام من لیسانس از پیام نور دارم و ارشدم روزانه قبول شدم میخوام انصراف بدم و کنکور سراسری بدم و اگه در رشته های پزشکی یا پیراپزشکی قبول بشم میتونم ادامه بدم یا نه

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام اگر مشکل نظام وظیفه نداشته باشید میتونید وگرنه امکان برگشت به عقب را ندارید.

      1. Avatar photo آرش گفت:

        سلام من لیسانس ترم بعد میگیرم و میخواستم بدونم با توجه به اینکه در یک مقطع دوباره نمیشه تحصیل کرد، امکانس هست در حین خدمت یرای کنکور اماده بشم، و بعد از اتمام سربازی برم دانشگاه؟

      2. Avatar photo آرش گفت:

        سلام من لیسانس حسابداری ترم بعد میگیرم و میخواستم بدونم با توجه به اینکه در یک مقطع دوباره نمیشه تحصیل کرد، امکانس هست در حین خدمت یرای کنکور اماده بشم، و بعد از اتمام سربازی برم دانشگاه؟

        1. Avatar photo مشاور کریمی گفت:

          سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
  • ثبت نام کنکور سراسری

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 آغاز شد + ورود سایت اصلی sanjesh.org

    ثبت نام کنکور سراسری 1403 طبق اعلامیه جدید سازمان سنجش برای نوبت دوم از 7 فرودین 1403 آغاز و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت. داوطلبین باید در زمان مقرر وارد سایت ثبت نام کنکور سراسری سازمان سنجش به نشانی...
تماس با مشاور