ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی + زمان و شرایط 1403 | inre.ir

ثبت نام استخدام بخش خصوصی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه استخدام بخش خصوصی 1403 راه اندازی و در دسترس افراد متقاضی قرار گرفت. تمامی اشخاص مایل به استخدام در سازمان های مختلف خصوصی می توانند برای ثبت نام به سایت ثبت نام استخدام بخش خصوصی به نشانی inre.ir مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای ثبت نام در این سامانه انجام دهند. البته در این میان کسب اطلاعاتی موثق و درست در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام و همین طور شرایط و ضوابط مشخص شده برای جذب نیرو از طریق سامانه استخدام بخش خصوصی نیز برای هر یک از داوطلبان و متقاضیان الزامی و مهم به نظر می رسد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما از مشاوره ی مشاوری کاردان در زمینه استخدام در بخش های خصوصی بهره مند شوید تا بتوانید بهترین نتیجه را از ثبت نام خود بگیرید. متخصصان ایران تحصیل در تمامی روزهای هفته حتی در ایام تعطیل نیز از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی شما هستند و می توانند شما را راهنمایی کنند. تنها کافیست با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

اطلاعیه:

در زمان ثبت نام برای جذب و پذیرش نیرو در سامانه ثبت نام اینترنتی بخش خصوصی معدل و رشته تحصیلی شما ملاک و معیار انتخاب قرار نمی گیرد.

 

تاریخچه راه اندازی سامانه استخدام بخش خصوصی

از چهار سال قبل تاکنون براساس تصمیم شورای سیاست گذاری استخدام بخش خصوصی از میان افراد دانش آموخته در رشته های مختلف تحصیلی برای استخدام در پست های متعدد شغلی دعوت به عمل می آید.

در واقع، با وجود تعداد دو هزار و چهارصد شرکت مختلف در سطح ایران که به تأمین نیروی خبره و ماهر نیاز دارد این کار می تواند به کاهش نرخ بیکاری و همین طور خودداری از مهاجرت و عزیمت نیروی کار به کشورهای خارجی برای گذران امور زندگی کمک بسیار مؤثری داشته باشد.

دقت داشته باشید که جذب نیرو در این شرکت ها که به وسیله شرکت داوطلبان در آزمون استخدامی در سامانه استخدام بخش خصوصی و ثبت نام در آن انجام می گیرد از میان افرادی با داشتن شایستگی شغلی و همین طور دانش عمومی بالا صورت می گیرد.

در سال جاری نیز چهارمین دوره ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی برای داوطلبان انجام گرفت و افراد زیادی در این آزمون شرکت کردند.

 

 

🔗 برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی جهت قبولی در آزمون استخدامی وارد لینک مربوطه شوید.

 

بنر کال تو اکشن

چه زمانی می توان برای ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی اقدام کرد؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بخش خصوصی باید به آن توجه لازم را مبذول دارند و از آن مطلع شوند در رابطه با زمان ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی است.

کلیه داوطلبان الزاماً‌ باید در زمان تعیین شده برای ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهند و خارج از این زمان به هیچ وجه امکان ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی برای داوطلبان و متقاضیان وجود ندارد.

در سال گذشته ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی از تاریخ بیست و یکم تیر ماه سال جاری شروع شد و تا دوازدهم مرداد ماه نیز ادامه داشت و داوطلبان در این زمان می توانستند اقدامات لازم را برای ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی انجام دهند.

اطلاعیه:

زمان ثبت نام آزمون بخش خصوصی ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است.

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۳

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی در این قسمت همراه ما باشید. در دفترچه ثبت نام یک سری شرایط عمومی و اختصاصی تعیین می شود که نیاز است از آن ها اطلاعات کافی را بدست آورید.

در ادامه این شرایط را بررسی خواهیم کرد:

  • افراد با هر مدرک و مقطع تحصیلی می توانند ثبت نام کنند.
  • افرادی که در ازمون های سال های قبل جذب کار شده اند امکان ثبت نام مجدد را دارند؛ اما در اولویت کمتری برای پذیرفته شدن  قرار گرفته اند.
  • ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت inre.ir و یا در دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود.
  • داشتن حداقل 15 سال سن اجباری است.
  • داشتن تابعیت ایرانی اجباری است.
  • تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور اجباری است.

 

برای اطلاع از رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۳

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

در خصوص نحوه ثبت نام باید بدانید که به صورت اینترنتی و از طریق وبسایت دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی انجام خواهد شد. توصیه ما به شما این است که قبل از مراجعه به سایت ابتدا دفترچه ثبت نام را مطالعه کرده و نکات آن را به خاطر بسپارید.

تمامی مدارک را باید به صورت اینترنتی ارسال کنید و مراحل ثبت نام به صورت کلی در 5 مرحله انجام خواهد شد. برای شروع ثبت نام نیز لازم است کدملی و شماره موبایل خود را وارد کنید.

مراحل ثبت نام استخدام بخش خصوصی 1403 عبارتند از:

اولین مرحله از ثبت نام استخدام بخش خصوصی ورود به سامانه inre.ir است. پس از ورود به این سامانه بر روی گزینه «ورود داوطلبان» که در سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

در مرحله بعدی دو مورد مهم یعنی کد ملی و شماره موبایل خود را در فیلدهای تعبیه شده در سامانه استخدام بخش خصوصی درج بفرمایید.

مرحله اول ثبت نام استخدام بخش خصوصی

در قدم بعدی باید اطلاعات فردی خود از جمله شهر و استان محل سکونت، جنسیت، سال تولد و همین طور نام و نام خانوادگی خود را در فیلدهای مربوطه در سامانه وارد کنید.

مرحله دوم ثبت نام استخدام بخش خصوصی

در مرحله بعدی شما باید از میان دسته شغل های به نمایش درآمده دسته بندی شغلی مورد نظر خود را انتخاب بفرمایید و بر روی آن کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام استخدام بخش خصوصی

در قدم بعد باید اطلاعات درج شده را با دقت چک کرده و در صورت نیاز آن ها را ویرایش کنید و در ادامه با زدن کلید موجود در پایین صفحه آن ها را تأیید بفرمایید.

مرحله چهارم ثبت نام استخدام بخش خصوصی

در مرحله آخر باید از طریق کارت عابر بانک خود برای واریز هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهید.

مرحله پنجم ثبت نام استخدام بخش خصوصی

برای آشنایی با شرایط استخدام شرکت نفت کلیک کنید.

روند پذیرش در سازمان های بخش خصوصی چگونه انجام می شود؟

دقت داشته باشید که جذب و استخدام داوطلبان در بخش خصوصی طی سه مرحله مختلف انجام می گیرد.

به این معنا که کلیه افراد بعد از انجام ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی باید دو مرحله غیرحضوری را پست سر بگذارند و در صورت تأیید مسئولین امر در آخرین و سومین مرحله یعنی مصاحبه شرکت کنند و با پذیرش در این بخش به سازمان مورد نظر خود جهت اشتغال به کار راه پیدا کنند.

 

کال تو اکشن تماس

سهمیه های اختصاصی به داوطلبان حاضر در آزمون استخدامی بخش خصوصی

در رابطه با سهمیه های اختصاصی به داوطلبان مایل به استخدام در بخش خصوصی باید عرض کنیم که در صورتی که شما دوست عزیز دارای سه و یا دو مهارت شغلی باشید امکان استخدام شما در بخش خصوصی به مراتب از دیگران بیشتر است و می توانید امید بیشتری در مقایسه با دیگر افراد به پذیرش داشته باشید.

 

🔗 برای اطلاع از بهترین کلاس های آمادگی آزمون های استخدامی وارد لینک مربوطه شوید.

 

در رابطه با رشته های مورد ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی چه می دانید؟

یکی از مهم ترین مواردی که هر یک از داوطلبان و متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی باید به آن توجه لازم را مبذول داشته باشند در رابطه با رشته های مورد ثبت نام است.

در رابطه با رشته های مورد ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی باید خدمت شما عرض کنیم که در هر رشته ای که درس خوانده و مدرک تحصیلی داشته باشید امکان ثبت نام در این آزمون مهم را دارید.

پس دقت داشته باشید که هیچ گونه محدودیتی برای افراد و متقاضیان وجود ندارد و نمی توان گفت که تنها در صورت داشتن مدرک تحصیلی در رشته تحصیلی خاصی می توانید برای ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی اقدام فرمایید.

در واقع، تنها معیار مهم برای استخدام در بخش خصوصی داشتن اطلاعات و مهارت و تجربه لازم است و مدرک و رشته تحصیلی در این میان هیچ اهمیتی ندارد.

 

در رابطه با مشاغل مورد پذیرش در بخش خصوصی چه می دانید؟

در رابطه با مشاغل مورد پذیرش در بخش خصوصی که از طریق ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی می توان برای استخدام در آن ها اقدام کرد باید عرض کنیم که این مشاغل در نه دسته مختلف قرار می گیرند.

در ادامه با ذکر این نه دسته شغلی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

دسته های شغلی مورد پذیرش در بخش خصوصی
بازاریابی و فروش هنر، رسانه و آموزش مهندسی
سلامت مدیریتی مالی، اداری و حقوقی
فنی و اجرایی کارشناسی و ارائه خدمات

 

در هر یک از این دسته های شغلی مشاغل مختلفی گنجانده شده اند که می توانید برای پذیرش در آن ها اقدام کنید.

به طور مثال، در گروه کاشناسی و ارائه خدمات امکان استخدام در مشاغلی همچون مهندسی برق، مهندسی معدن و مهندسی انتقال و انتشار برای داوطلبان وجود دارد.

از طرف دیگر، از میان مشاغل موجود در گروه هنر، رسانه و آموزش می توان از طراحی داخلی و دکوراسیون، کارشناس شبکه های اجتماعی، کارشناس یا مدرس ریاضی و ارزیاب صحنه پرداز نام برد.

بعلاوه، از میان مشاغل موجود در گروه مدیریتی هم می توان به مشاغلی همچون امور گردشگری، مدیر تبلیغات و بازاریابی و مدیر کنترل کیفیت اشاره کرد.

 

برای خواندن مقاله مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی روی لینک کلیک کنید.

 

لزوم دریافت مشاوره برای قبولی در آزمون استخدامی بخش خصوصی

استخدام در آزمون استخدامی هم مانند سایر آزمون های ورودی سازمان ها و ارگان های مختلف پیچ و خم های خاص خودش را دارد.

از این رو باید به طور کامل با فوت و فن آن از جمله نحوه و زمان ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی و همین طور شرایط پذیرش در این سامانه اطلاعات لازم را بدست آورید.

از طرف دیگر، استخدام در این ارگان ها با مصاحبه نیز همراه است که الزاماً باید با سؤالات رایج در این مصاحبه استخدامی و نحوه پاسخگویی درست به آن ها آشنا باشید تا خدایی ناکرده شکست نخورید و این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

حتی باید بدانید که برای قبولی در مصاحبه استخدامی چه منابعی را باید مورد مطالعه قرار دهید تا بتوانید به استخدام در شغل مورد علاقه و مورد نیاز خود دربیایید.

کسب اطلاع از تمامی این موارد مهم در گرو مشورت و کمک خواستن از فردی آگاه و کاردان مانند مشاوری خبره است. شخصی که بتواند با ارائه اطلاعات درست و موثق شما را تا حد زیادی در این رابطه راهنمایی کند و از موارد مهمی مانند زمان و نحوه ثبت نام و حتی شرایط ثبت نام و قبولی در آزمون استخدامی تا حد زیادی مطلع کند

 

 

هزینه ثبت نام در سایت استخدام بخش خصوصی inre.ir

بسیاری از داوطلبان در رابطه با هزینه ثبت نام سوال می پرسند. برای اطلاع از هزینه ثبت نام در این قسمت همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

به صورت کلی هزینه ای که از افراد گرفته می شود، همان هزینه کارت ورود به جلسه است که به صورت اینترنتی گرفته می شود. پس هزینه دیگری به عنوان هزینه معرفی، هزینه مصاحبه یا موارد این چنینی دیگر وجود ندارد. هزینه لازم برای دریافت کارت هم خود در دو دسته قرار می‌گیرد که برای یک سری عناوین شغلی مقداری بیشتر بوده و برای دسته دیگری کمی ارزان‌تر است. این هزینه در دوره قبل ۰۰۰و۸۱۳ و ۰۰۰و۳۷۷ هزار ریال برای هر یک از این دو دسته بود که البته ممکن است در دوره های بعدی تغییر کند.

 

آخرین اخبار استخدام بخش خصوصی

جدول زمان‌ بندی و نحوه برگزاری آزمون‌ های تخصصی ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی اعلام شد:

به اطلاع کلیه داوطلبان ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی می‌رساند، بنا به درخواست داوطلبان گرامی مبنی بر انجام مراسم پرفیض پیاده‌روی اربعین، شروع آزمون‌های تخصصی به 29 شهریور 1401 موکول گردید.

برای داوطلبانی که در دو دسته شغلی شرکت کرده‌اند، آزمون اینترنتی دسته‌های شغلی تفکیک و هر دسته شغلی در روزهای مجزا برگزار می‌شود.

لازم به تاکید است، با توجه به شرایط کرونا آزمون‌های تخصصی به صورت اینترنتی برگزار می‌شوند و هیچ یک از آزمون‌ها به شکل حضوری برگزار نخواهند شد.

داوطلبان در روز و ساعت اعلام شده می‌توانند به صفحه کاربری خود مراجعه و در قسمت «آزمون‌ها» نسبت به انجام آزمون‌های تخصصی اقدام کنند. لازم به ذکر است، در آزمون استخدام بخش خصوصی، کارت ورود به جلسه برای داوطلبان صادر نمی‌شود.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی جزییات مربوط به سامانه استخدام بخش خصوصی و اطلاعاتی که افراد از این سامانه نیاز دارند، بپردازیم. اینکه ثبت نام استخدام بخش خصوصی چگونه انجام می شود و افراد به چه اطلاعاتی در رابطه با سامانه استخدام بخش خصوصی نیاز دارند نیز مورد بررسی قرار گرفت. همچنین راهنمای تصویری نحوه ثبت نام استخدام بخش خصوصی نیز ارائه شده است. متقاضیان گرامی می توانند اطلاعات کاملی را در رابطه به چگونگی ثبت نام برای استخدام در بخش های خصوصی را در این مقاله مشاهده کنند؛ با این حال می توانید در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید با کارشناسان ما به شماره 9099075307 تماس بگیرید. مشاوران ما از طریق کامنت نیز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

🔗 برای دانلود پی دی اف مقاله ثبت نام استخدام بخش خصوصی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه استخدام بخش خصوصی چیست؟

سامانه استخدام بخش خصوصی inre.ir نام دارد.

چه زمانی می توان برای ثبت نام در سایت ثبت نام اینترنتی آزمون بخش خصوصی اقدام کرد؟

در سال جاری ثبت نام برای استخدام در این سامانه از تیر ماه آغاز شد و تا دوازدهم مرداد ماه نیز ادامه یافت.

شرایط ثبت نام در سامانه استخدام بخش خصوصی چیست؟

از میان این شرایط می توان به مهم نبودن مدرک و یا مقطع تحصیلی اشاره کرد.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی + زمان و شرایط 1403 | inre.ir»

  1. Avatar photo جلیلوند گفت:

    برای استخدام تو بخش خصوصی تیم پرسپولیس باید از کانون هواداران پیگیریب کرد؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر. بله ولی استخدام در باشگاه پرسپولیس بسیار سخت و دشوار است.

  2. Avatar photo الهی گفت:

    من قصد دارم در شرکت پخش گوشت بخش ترابری استخدام شم. باید از همین سامانه استفاده کنم؟ خصوصی حساب میشه پخش گوشت؟ کامیون یخچالدار هم دارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق فراخوان های اعلام شده از طریق سایت های استخدامی پیگیری نمایید.

  3. Avatar photo علی اکبر گفت:

    سلام من ازمون ۱۴۰۱رو شرکت کردم و نتیجه هم گرفتم و تو دریافت نتایج گفته بود که شما در اولویت دوم به شرکت ها معرفی خواهید شد متاسفانه هر چی سایت رومیخام چک کنم دیگه برام باز نمیشه که پنل کاربری رو ببینم ممنون میشم ادمین راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام برای بررسی بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  4. Avatar photo مسلم گفت:

    سلام رشته ام حسابداری چه دسته شغلی میتونم انتخاب کنم

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      دسته شغلی خود را بر اساس لیست رشته های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون انتخاب نمایید.

      1. Avatar photo زهرا گفت:

        سلام وقت بخیر من آزمون رو ثبت نام کردم ولی لینک آزمون شخصیت شناسی برای من ارسال نشد و حتی اینکه هيچگونه پیامی جهت یاد آوری تاریخ آزمون برای من ارسال نشده

        1. Avatar photo maleki گفت:

          سلام وقت بخیر
          جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  5. Avatar photo فاطمه هستم. گفت:

    سلام،ثبتنام برای امسال آغاز شده است؟ممنونم

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر، بله جهت ثبت نام می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور