ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۳

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۳ معرفی شد. به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌باشند می‌رسانیم، افرادی که در زمان‌های مقرر اقدام به ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند از میان رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد  رشته محل‌های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

دانشگاه آزاد تهران مرکزی به دلیل رتبه خوبی که در بین دانشگاه‌های آزاد ایران دارد، در سالیان اخیر متقاضیان بسیاری را به خود جلب نموده است. متقاضیان علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند در ثبت نام ترم مهر یا ترم بهمن نسبت به انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران اقدام نمایند.

متقاضیان می توانندجهت اطلاع از لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن ، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را مطالعه کرده و با توجه به شرایط موجود در آن، از طریق سامانه azmoon.org اقدام به انتخاب رشته نمایند. این عزیزان می‌توانند در زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد، که از همین سامانه اعلام می‌شود، نتیجه خود را دریافت نمایند.

برای اطلاع دقیق از شرایط پذیرش در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران  می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل  با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا علاوه بر ارائه اطلاعات ، لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن را در اختیارتان قرار دهند.

 

جهت اطلاع دقیق از رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران ، لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن ، با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران

متقاضیانی که قصد انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران را دارند، باید توجه داشته باشند که معدل و سوابق تحصیلی به منظور پذیرش در رشته های بدون آزمون این دانشگاه ترتیب اثر داده نمی شود و این امکان برای تمامی افرادی که دارای مدرک پیش دانشگاهی یا چهار ساله متوسطه هستند می توانند به انتخاب از بین لیست رشته های بدون آزمون نهران مهر و بهمن اقدام نمایند.

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران بسیار متنوع می باشند و غیر از رشته های پزشکی و پیراپزشکی که تقریباً در تمامی دانشگاه‌های آزاد با آزمون هستند، در بسیاری از رشته های مختلف، پذیرای دانشجویان ورودی بدون آزمون می‌باشد. داوطلبان گرامی مجاز هستند تا با توجه به لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن ، تعداد 20 رشته محل را در فرم انتخاب رشته اینترنتی، وارد نمایند.

علاقه مندان توجه داشته باشند که ثبت‌نام برای رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران ،به صورت هماهنگ و در دو نیمسال انجام می‌شود. این افراد می‌توانند با مطالعه لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن و با توجه پایه تحصیلی خود اقدام به انتخاب رشته کنند. خوشبختانه این دانشگاه در شاخه‌های علوم پایه ، فنی و مهندسی ، علوم انسانی ، هنر و معماری و تربیت ‌بدنی دانشجوی بدون آزمون می‌پذیرد.

 

 

 

معدل و سوابق تحصیلی تاثیری در پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران ندارد.

 

 

 

 

لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن

 

لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن
لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن

 

 نحوه پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران مرکزی بدین صورت است که متقاضیان بایستی در مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که ماه‌های مهر و بهمن و می‌باشد به سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه کرده و با توجه به لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن ، رشته محل‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

شایان ذکر است بر اساس لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن ، دانشگاه آزاد تهران مرکزی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، پذیرش بدون کنکور نخواهد داشت. بنابراین افراد علاقه‌مند به ادامه تحصیل در این مقاطع بایستی در کنکور سراسری شرکت نموده و بر اساس رتبه کسب شده، انتخاب رشته کند.

در ادامه اسامی لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن ذکر شده است. علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از اسامی کامل رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران دفترچه انتخاب رشته کنکور را مطالعه کنند.

مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

روابط عمومی

مدیریت مالی

زبان شناسی

زبان و ادبیات فارسی

برنامه ریزی اجتماعی و تعاون

روزنامه نگاری

مدیریت صنعتی

زبان و ادبیات انگلیسی

دیان و عرفان

تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی

تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی

مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

معماری

مهندسی تکنولوژی الکترونیک

آموزش و پرورش ابتدایی

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران

 

پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران 98
پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران

 

زمان ثبت‌نام در انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران  برای نیمسال اول، در مرداد که نتایج آن در مهرماه و برای نیمسال دوم در آبان ماه منتشر می‌گردد که نتیجه آن در بهمن ماه اعلام می‌شود. خوشبختانه هر ساله به طور معمول شاهد تمدید مهلت ثبت‌نام می‌باشیم، اما توصیه ما به تمامی داوطلبان گرامی این است که متقاضیان عزیز در موعد مقرر اقدام کنند.

در برخی مواقع مشاهده می‌شود که دانشجویان نسبت به نتایج انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران  نارضایتی دارند. البته این موضوع می‌تواند به دلیل اشتباهات خود افراد در هنگام ثبت‌نام باشد. به همین منظور این افراد می‌توانند نسبت به اعتراض به نتایج قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور و ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد  خود اقدام کنند.

انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران  همچون سنوات گذشته به صورت پیوسته و ناپیوسته امکان‌پذیر است. افراد علاقه‌مند باید پس از اطلاع از لیست رشته های بدون آزمون تهران از شرایط پذیرش آن‌ها آگاهی یابد. خوشبختانه این امکان برای متقاضیان فراهم شده است تا در صورت نیاز در زمان تکمیل ظرفیت، نسبت به تغییر رشته خود اقدام نمایند.

 

راهنمای انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران

متقاضیان گرامی انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران باید توجه داشته باشند که در زمان ثبت‌نام در وارد کردن اطلاعات مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و تحویل مدارک تحصیلی خود دقت کافی را داشته باشند، زیرا در صورت وجود هرگونه مغایرت پذیرش فرد لغو گردیده و با دانشجویان پذیرفته شده مطابق با قوانین برخورد خواهد شد.

متخصصان و مشاورین ایران تحصیل علاوه بر تسلط کامل بر روند و آخرین اخبار دانشگاه آزاد تهران، درباره تمامی دانشگاه‌های کشور اعم از روزانه، آزاد، پیام نور و علمی کاربردی دارای اطلاعات به روز می‌باشد. کارشناسان این سامانه با آگاهی کامل از تغییرات جزئی و کلی رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران  آماده خدمت‌رسانی به همه متقاضیان گرامی است.

همکاران ما در تمامی ایام هفته، در ساعات 8 الی 1 شب آماده پاسخگویی به هرگونه سؤال و رفع مشکل در زمینه‌های تحصیلی در تمام مقاطع از ابتدایی تا دکتری می‌باشد. کافی است با شماره  9099075307 در سراسر کشور و 9099075307 استان تهران تماس حاصل نمایید و راهنمایی‌های لازم را کسب کنید.

 

جهت اطلاع دقیق از رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران ، لیست رشته های بدون آزمون تهران مهر و بهمن، با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

بیشتر بدانید

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول

4/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران،  در چه سایتی است؟

 azmoon.org سایت مورد نظر است.

نحوه ثبت نام در سایت  azmoon.org چگونه است؟

داخل مقاله بطور کامل شرح داده شده است.

اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه بدون آزمون دانشگاه ازاد چه زمانی است؟

زمان ثبت‌نام در انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران  برای نیمسال اول، در مرداد که نتایج آن در مهرماه و برای نیمسال دوم در آبان ماه منتشر می‌گردد که نتیجه آن در بهمن ماه اعلام می‌شود.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

    رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1403 + واحد دانشگاهی

    متقاضیان پذیرش در رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید اطلاع داشته باشند که قبولی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تفکیک پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است. در هر یک از این مقاطع، دانشجویانی که واجد شرایط هستند...
  • رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد

    رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1403 + آخرین قبولی مناطق مختلف

    در رقابت تنگاتنگ داوطلبان کنکور تجربی برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی سراسری، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد نیز به دغدغه بسیاری از داوطلبان تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری دارای...
  • اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

    اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیمسال اول 1403 + مشاهده | azmoon.org

    زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می توانند پس از اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارنامه اولیه برای مشاهده جواب کنکور دانشگاه آزاد...
  • رشته های کاردانی دانشگاه آزاد

    رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

    دانشگاه آزاد، هر ساله در نوبت مهر ماه و بهمن ماه در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از داوطلبان مختلف دانشجو می پذیرد. دانشجویانی که قصد دارند در رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند باید...
تماس با مشاور