ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت شماره پرونده آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

شماره پرونده آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با همکاری سازمان سنجش و سازمان اداری استخدامی کشور برگزار می شود و هر ساله داوطلبان بسیاری در این آزمون ها ثبت نام می کنند. اما نکته مهم این است که بعد از ثبت نام به هر داوطلب یک شماره داوطلبی و کد پیگیری تعلق می گیرد که حفظ و نگهداری این دو شماره تا انتهای فرایند ثبت‌نام و برگزاری آزمون بسیار پر اهمیت می باشد به‌ گونه‌ای که بدون داشتن شماره داوطلبی و کد پیگیری امکان شرکت در آزمون و مشاهده نتیجه آن فراهم نمی باشد.

به همین دلیل تاکید می شود پس از ثبت نام در سایت سازمان سنجش و دریافت شماره پرونده آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی حتماً شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا مرحله اعلام نتایج نگهداری کنید اما درصورتی که این شماره ها را فراموش کردید می توانید از طریق لینک بازیابی فراموشی به بازیابی شماره پرونده آزمون استخدامی بپردازید که در متن مقاله به طور کامل مراحل آن را توضیح می دهیم.

معرفی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

دستگاه های اجرایی کشور از سال ۹۳ تاکنون به صورت سالانه با برگزاری یک آزمون هماهنگ کشوری که ” آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی” نام دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را تامین میکنند. داوطلبان با ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در صورت قبولی نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به استخدام در بیایند.

برخی از دستگاه های اجرایی در کشور شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان حفاظت محیط زیست، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت نیرو، سازمان شیلات ایران، وزارت امور خارجه، سازمان ملی استاندارد، مرکز آمار ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان هواشناسی و همچنین سایر موسسات دولتی، سازمان‌ ها و وزارتخانه‌ها هستند که هر ساله به نیروهای متبحر نیاز دارند تا این افراد را جایگزین نیروی بازنشسته یا ناکارآمد خود نمایند.

برای دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کلیک کنید.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی

شرایط عمومی برای ثبت نام و دریافت شماره پرونده آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی به شرح زیر می باشد:

1 – داشتن تابعیت ایران

2 – اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

3 – انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

4 – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

5 – عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

6 – برخورداری از سلامت جسمی، روانی و توانایی انجام کار محوله در دستگاه مربوطه که از طریق شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی تشخیص داده می شود.

7 – عدم سوء سابقه محکومیت جزایی موثر

8 – داوطلبان استخدامی سال ۱۴۰۳ نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته دستگاه های اجرایی باشند.

9 – نداشتن هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مرجع قضایی و ذی صلاح

شرایط عمومی آزمون دستگاه های اجرایی برای تمامی عناوین شغلی یکسان می باشد اما شرایط اختصاصی (سن، مدرک تحصیلی، شهر و… ) در هر دوره متفاوت است و مطالعه شرایط اختصاصی ذکر شده در دفترچه ثبت نام آزمون برای داوطلبان الزامی می‌باشد. در ضمن، چنانچه داوطلبان پس از برگزاری آزمون از نمرات اعلام شده راضی نبودند، می‌توانند برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی اقدام کنند.

نحوه دریافت شماره پرونده آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

داوطلبانی که شرایط عمومی استخدام در دستگاههای اجرایی را داشته باشند می بایست دفترچه آزمون را با دقت مطالعه نمایند تا از شرایط اختصاصی آزمون نیز مطلع شوند سپس با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه ثبت نام کارت اعتباری خریداری کرده و شماره داوطلبی دریافت نمایند تا مراحل ثبت نام خود را کامل کنند.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام نیز باید شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارند. چنانچه سوالی درباره استخدام اداره مالیات داشتید، می‌توانید با مشاوران مجرب ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

اطلاعیه

داوطلبان پس از ثبت نام در سایت سازمان سنجش شماره پرونده و کد پیگیری خود را دریافت می نمایند نکته حائز اهمیت این که برای مشاهده نتایج اعلام شده آزمون ها داشتن شماره پرونده و کد پیگیری الزامی می باشد.

فراموشی شماره پرونده آزمون استخدامی دستگاهای اجرایی

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کلیک کنید.

فراموشی شماره پرونده آزمون استخدامی

در صورتی که داوطلب شماره پرونده آزمون خود را فراموش کرده باشد می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش از منوی بالا سمت چپ گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را کلیک نماید.

سازمان سنجش

 

چنانچه داوطلب در گذشته داخل این سیستم ثبت نام نکرده باشد ابتدا باید با کلیک بر روی دکمه “عضویت در سامانه” ثبت نام نموده و در صورت ثبت نام قبلی “ورود به سامانه” را انتخاب نماید.

عضویت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

برای کسب اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

عضویت در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش

داوطلبان برای عضویت در این سیستم ابتدا باید اطلاعات شخصی خود را در فرم مربوطه وارد نمایند و پس از اطمینان یافتن از صحت اطلاعات وارد شده خود بر روی گزینه تایید کلیک کنند.

مشخصات فردی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

پس از مشاهده پیغام “ثبت نام با موفقیت انجام شد” نام کاربری و کلمه عبوری که به ایمیل یا تلفن همراه آنها ارسال شده است در قسمت نام کاربری و رمز عبور از بخش ورود به سیستم وارد کنند.

ورود به سیستم آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

با ورود به این سامانه داوطلبان پس از انجام مراحل فوق می بایست از طریق منو سمت راست گزینه درخواست جدید را انتخاب نمایند.

درخواست جدید در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در این مرحله پس از باز شدن پنجره جدید فرد داوطلب با وارد کردن نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی و سال برگزاری آزمون به مرحله بعد راه خواهد یافت. برای دریافت شماره داوطلبی یا شماره پرونده باید بر روی دکمه انتخاب کلیک شود.

دریافت شماره پرونده یا شماره داوطلبی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

حال داوطلب پس از چک کردن اطلاعات فردی خود و صحت این اطلاعات روی گزینه تایید کلیک می نمایند.

تایید اطلاعات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

با ثبت شدن این درخواست از منوی سمت چپ روی گزینه درخواست و پاسخ ها کلیک کنید.

درخواستها و پاسخ ها آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در این بخش قسمت های سبز رنگ درخواست های پاسخ داده شده هستند و داوطلب روی عنوان مورد نظر خود کلیک می کند. با کلیک روی عنوان مورد نظر کادر پاسخ باز شده و اطلاعات درخواستی داوطلب در این کادر قابل مشاهده هستند.

 آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی پاسخ درخواست ها

خلاصه مطلب

دستگاه های اجرایی کشور به صورت سالانه با برگزاری آزمون استخدامی، نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را تامین میکنند. داوطلبانی که شرایط عمومی استخدام در این دستگاه ها را داشته باشند می بایست دفترچه آزمون را با دقت مطالعه نمایند تا از شرایط اختصاصی آزمون نیز مطلع شوند. سپس با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه ثبت نام، کارت اعتباری خریداری کرده و برای دریافت شماره پرونده آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی اقدام نمایند. همچنین لازم است شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام تا زمان اعلام نتایج نگه داشته شود.

در صورتی که داوطلب شماره پرونده آزمون خود را فراموش کرده باشد می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش از طریق ورود به سیستم پاسخگویی این شماره را بازیابی کند که مراحل آن قدم به قدم به صورت تصویری در این مقاله آموزش داده شد. لازم به ذکر است لینک بازیابی فراموشی شماره پرونده و شماره داوطلبی در بازه‌های زمانی دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون ها فعال می باشد.

برای دریافت فایل pdf مقاله کلیک کنید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه میتوان شماره پرونده آزمون استخدامی را در صورت فراموشی بازیابی کرد؟

چنانچه داوطلب شماره داوطلبی یا کد پیگیری خود را فراموش کند با مراجعه به سایت سازمان سنجش میتواند به صورت رایگان مجددا آن را دریافت نماید که مراحل کامل آن در مقاله شرح داده شده است.

 آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در چه رشته هایی برگزار می شود؟

در هر دوره، سازمان های متقاضی نیروی انسانی متفاوت هستند بنابراین رشته ها و مقاطع تحصیلی مورد نیاز ثابت نبوده و تغییر می کنند. برای اطلاع از عناوین شغلی مورد نیاز، رشته و مقطع تحصیلی در هر دوره داوطلب می بایست دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را مطالعه کند.

 نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه زمانی اعلام خواهد شد؟

 نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی حداکثر تا ۴۵ روز کاری پس از تاریخ برگزاری آزمون در سایت برگزار کننده قابل مشاهده میباشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 + شرایط آزمون و نکات مهم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید، هم اکنون براساس اعلامیه رسمی آموزش و پرورش، آزمون مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی ششم به هفتم از مقطع متوسطه...
  • نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب

    در حال حاضر بسیاری از داوطلبان منتظر اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 هستند. جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ این سؤال شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد. بعد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی مدارک مشمولان...
  • اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403 + مشاهده sanjesh

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1403 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
تماس با مشاور