ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

درصد قبولی ارشد مامایی

درصد قبولی ارشد مامایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

درصد قبولی ارشد مامایی در سال‌های مختلف بسته به شرایط کنکور و همچنین عملکرد داوطلبان متفاوت می‌باشد. در رابطه با درصد قبولی ارشد مامایی در دانشگاه‌های سراسری و آزاد تفاوت‌هایی وجود دارد. همچنین این درصدها در رابطه با دانشگاه‌های به نام و مطرح کشور بالاتر از سایر دانشگاه‌ها می‌باشند. اما به‌طور تقریبی و حدودی می‌توان در این رابطه اظهار نظر نمود.

بدیهی است که درصد قبولی ارشد مامایی در گرایش‌های مختلف با توجه به اهمیت و ضرورت و همچنین ضریب آن دروس، می‌توان رقم متفاوتی را به خود اختصاص دهد. رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی نیز، همانند درصد قبولی، بسته به سال و همچنین نوع دانشگاه می‌تواند متفاوت باشد. اما به‌طور تقریبی می‌توان در رابطه با حدود آن صحبت نمود و با توجه به این حدود از پذیرش یا عدم پذیرش در دانشگاه موردنظر، اظهار نظر کرد.

 

درصد قبولی ارشد مامایی سراسری و آزاد

درصد قبولی ارشد مامایی سراسری و آزاد

 

جهت اطلاع از درصد قبولی ارشد مامایی ، رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی ، ثبت نام مامایی بدون كنكور ، دریافت نمونه سوالات، رشته های بدون کنکور پیراپزشکی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی

همان‌گونه که ذکر گردید، رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی در سال‌های مختلف متفاوت می‌باشد. همچنین این رتبه را می‌توان در دانشگاه‌های مختلف به صورت متفاوت اعلام نمود. ظرفیت در گرایش‌های مختلف دانشگاه‌های آزاد و سراسری متفاوت می‌باشد. درصدهای هر درس، تعیین کننده رتبه‌های مجاز و همچنین رتبه برتر خواهد بود.

هنگامی که در رابطه با درصد قبولی ارشد مامایی صحبت می‌شود، در واقع از المان‌های تعیین رتبه جهت پذیرش در گرایش ها و همچنین دانشگاه مورد نظر صحبت می‌شود. بنابراین بسیار مهم است که شما در هر درس چه میزان درصدی داشته باشید. داوطلبانی می‌توانند رتبه‌های خوب را کسب نمایند و یا در دانشگاه مطرح و به نام کشور پذیرفته شوند که از منابع معتبر برای مطالعه دروس استفاده نموده باشد و با برنامه ریزی درست و اصولی برای کنکور کارشناسی ارشد مامایی آماده گردیده باشد.

درصد قبولی ارشد مامایی رتبه‌های برتر کنکور در دروس مختلف چگونه بوده است؟ اطلاع از رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی به متقاضیان کمک خواهد نمود تا بتوانند در رابطه با پذیرش یا عدم پذیرش با توجه به رتبه اخذ شده خود اظهار نظر نمایند. برای اطلاع دقیق از درصد قبولی ارشد مامایی و همچنین رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی در دانشگاه آزاد و سراسری با مشاورین ایران تحصیل تماسحاصل نمایید.

 

کارنامه و درصد قبولی ارشد مامایی

 

کارنامه رتبه های برتر ارشد مامایی

کارنامه رتبه های برتر ارشد مامایی

 

در جداول زیر برخی از کارنامه‌های رتبه‌های برتر را به شما ارائه می‌نماییم تا از طریق این کارنامه‌ها در رابطه با درصد قبولی ارشد مامایی اطلاعات بیشتری بیابید. کارنامه رتبه‌های برتر ارشد مامایی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید چنانچه در مراحل ابتدایی می‌باشید، با برنامه ریزی درست، خود را به کمترین فاصله با این دسته از داوطلبان برسانید. و چنانچه نتیجه خود را دریافت نموده‌اید نیز، مقایسه‌ای بین درصد قبولی ارشد مامایی با درصدهای خود داشته باشید.

 

نام درس درصد
بارداری و زایمان و بیماری های زنان 70.000
بهداشت تغذیه مادر و کودک و تنظیم خانواده 65.000
نوزادادن و مراقبت های مربوطه 83.333
جنین شناسی 26.667
بیماری های داخلی و جراحی مربوط به مامایی 56.667
روانپزشکی در مامایی و اختلالات جنسی 5.000
زبان انگلیسی 20.833
رتبه 4

 

 

درصد قبولی ارشد مامایی در دانشگاه های مختلف سراسری و آزاد متفاوت می باشد.

 

 

نام درس درصد
بارداری و زایمان و بیماری های زنان 55.000
بهداشت تغذیه مادر و کودک و تنظیم خانواده 31.667
نوزادادن و مراقبت های مربوطه 70.000
جنین شناسی 30.000
بیماری های داخلی و جراحی مربوط به مامایی 58.333
روانپزشکی در مامایی و اختلالات جنسی 0.000
زبان انگلیسی 68.333
رتبه 15

 

کارنامه های رتبه های برتر ارشد رشته مامایی که برای شما ارائه گردید ، مربوط به کنکور سراسری ارشد می‌باشد. همان‌طور که می‌بینید این دو کارنامه درصد قبولی ارشد مامایی متفاوتی با یکدیگر دارند و در نتیجه رتبه های متفاوتی را کسب نموده‌اند. به نظر می‌رسد محاسبه درصدها با استفاده از دیدن نمونه کارنامه امکان پذیر نمی‌باشد و شاید در این رابطه بتوان گفت این محاسبه را تنها یک فرد متخصص می تواند انجام دهد.

 

 

برای اطلاع از شهریه مامایی بدون کنکور روی عبارت کلیک نمایید .

ظرفیت ارشد مامایی

 

ظرفیت ارشد مامایی با توجه به برنامه ریزی و امکانات هر دانشگاه تعریف متفاوتی خواهد داشت. هر ساله در برخی از دانشگاه‌ها ظرفیت‌های متفاوتی وجود دارند که با استفاده از این ظرفیت‌ها رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی تعیین می‌گردد. بنابراین متأسفانه و یا خوشبختانه پذیرش شما در ارشد مامایی علاوه بر وابسته بودن به درصد قبولی ارشد مامایی ، تا حدود زیادی به پذیرش هر دانشگاه مربوط می‌باشد.

دانشگاه‌های دولتی بنا به نیاز و برنامه پیش بینی شده خود برای اخذ دانشجو، هر ساله ظرفیت متفاوتی را اعلام می‌نمایند. بنابراین ممکن است امسال شما با رتبه 40 در دانشگاه تهران پذیرفته شوید. اما همین رتبه در سال بعدی به علت پایین بودن ظرفیت، موجب پذیرش شما نگردد. اما متقابلاً ممکن است در دانشگاه‌های دیگری که صاحب نام می‌باشند، شما پذیرفته شوید.

در  دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی به علت ظرفیت بالاتری در بسیاری از رشته ها، اوضاع بسیار بهتر از دانشگاه‌های دولتی می‌باشد.  قطعاً پذیرش ارشد در هر رشته‌ای، سختی‌های خود را خواهد داشت. اما این سختی‌ها با توجه به دانشگاه‌ها نیز، می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین درصد قبولی ارشد مامایی تا حدودی بسته به دانشگاه و ظرفیت در تغییر است.

 

کانال اطلاع رسانی درصد قبولی ارشد مامایی

کانال اطلاع رسانی درصد قبولی ارشد مامایی

پذیرش در ارشد مامایی

 

برای پذیرش در هر رشته و هر دانشگاهی ابتدا شما باید هدف گزاری نمایید. چه هدفی از شرکت در کنکور خواهید داشت؟ آیا گرایش و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب نموده‌اید؟ پاسخ به این سؤال تعیین کننده درصد قبولی ارشد مامایی برای شما خواهد بود. پس از آن شما باید از منابع معتبر برای پذیرش استفاده نمایید.

پذیرش در هیچ رشته‌ای بدون برنامه ریزی امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین با برنامه ریزی درست و اصولی می‌تواند قبولی خود را تعیین نمایید. اطلاع از رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی آنجا به شما کمک خواهد کرد که می‌توانید از کم ترین رتبه برای پذیرش آگاه گردید. نه اینکه این امر موجب تلاش شما برای کسب این رتبه گردد.

سایت ایران تحصیل و کارشناسان آن در رشته‌های مختلف آماده ارائه خدمات به شما داوطلبین عزیز در رابطه با درصد قبولی ارشد مامایی و همچنین ارائه اطلاعات در رابطه با رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی و  رشته اتاق عمل بدون کنکور می‌باشند. برای کسب درصد قبولی ارشد مامایی با مشاورین ایران تحصیل که شماره‌های آن در جداول زیر موجود می‌باشد، تماس حاصل نمایید.

 

 

جهت اطلاع از درصد قبولی ارشد مامایی و رتبه آخرین فرد قبولی ارشد مامایی ، مامايي بدون كنكور  ، دریافت نمونه سوالات، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بخوانید

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

گرایش های کارشناسی ارشد مامایی

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

مشاوره کنکور ارشد ۱۴۰۳ با رتبه های برتر

درصد قبولی ارشد مامایی

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ویرایش اطلاعات کنکور ارشد

    ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1403 + راهنمای تصویری

    زمان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد  1403 اعلام شد. داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ارشد اطلاعاتی را به اشتباه وارد نموده‌اند، می‌توانند از طریق ورود به سامانه ویرایش و تغییر اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد، نسبت به تغییرات لازم اقدام...
  • شهریه کارشناسی ارشد آزاد

    شهریه کارشناسی ارشد آزاد + جدول هزینه 1403-1404

    شهریه ارشد دانشگاه آزاد هر سال ممکن است با سال‌های گذشته متفاوت باشد. زیرا این شهریه هر ساله مقداری افزایش دارد و به همین دلیل برای کلیه دانشجویانی که قصد تحصیل در این مراکز را دارند، لازم است نسبت به...
  • رتبه قبولی تکمیل ظرفیت ارشد

    رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1403 + رشته و دانشگاه

    اطلاع از رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد برای متقاضیانی که به در انتخاب رشته کنکور ارشد موفق به تحصیل در دانشگاه دلخواه خود نشده‌اند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در واقع تکمیل ظرفیت کنکور ارشد مجموعه فعالیت‌هایی است که...
  • مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

    مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت + تغییرات 1403

    لیست مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام شد. یکی از مراحل حساس ثبت نام در تمامی آزمون‌ها ارسال مدارک است. اگر قصد ثبت نام در ارشد رشته‌های پزشکی را دارید، لازم است از مدارک مورد نیاز برای ثبت...
تماس با مشاور