ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه امام صادق خوبه؟

دانشگاه امام صادق خوبه؟ (1)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دانشگاه امام صادق خوبه؟ این سوالی است که بسیاری از داوطلبان برای ورود به این دانشگاه می پرسند. ما در این مطلب قصد داریم به این سوال شما که آیا دانشگاه امام صادق خوبه؟ پاسخ دهیم. در مورد اینکه مزایا دانشگاه افسری امام صادق چیست؟ و اینکه حتی معایب دانشگاه امام صادق چیست نیز پاسخ خواهیم داد. در ادامه همراه ما باشید.

 

 

برای اطلاع از  معایب دانشگاه امام صادق با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

آیا دانشگاه امام صادق خوبه؟

برای پاسخ به سوال دانشگاه امام صادق خوبه؟ یا نه باید بگوییم که این بستگی به انتظارات شما از یک دانشگاه، رشته و انتظارات شما از شغل آینده دارد. به طور مثال تصور کنید که شما از یک دانشگاه انتظار دارید، آزادی زیادی در اختیار دانشجویان بگذارد و یا دوره های تخصصی در رشته های مرتبط برگزار کند. در این خصوص لازم است بدانید که دانشجویان این مرکز مانند دیگر دانشگاه ها آزادی عمل نخواهند داشت. توجه داشته باشید که این موضوع گفته دانشجویان این مرکز است و ما در ایران تحصیل صرفاً نظرات دیگران را منتشر می کنیم. در خصوص دوره های تخصصی دانشگاه نیز لازم است بدانید که این مرکز دوره های بسیار تخصصی را برای بیشتررشته هایی که ارائه می دهد، برگزار می کند. پس به صورت کلی در پاسخ به این سوال که آیا دانشگاه امام صادق خوبه؟ باید بگوییم بله این مرکز قطعاً می تواند انتخاب خوبی برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف باشد.

 

 

معایب دانشگاه امام صادق

 

 

مزایا دانشگاه افسری امام صادق

با ما در این قسمت همراه باشید تا مزایا دانشگاه افسری امام صادق را بررسی کنیم. در ابتدا باید به شما بگوییم که هیچ گونه هزینه ای بابت تحصیل در این مرکز، از افراد گرفته نمی شود. نه تنها هزینه ای از افراد گرفته نمی شود؛ حتی به آن ها تسهیلاتی در قالب کمک هزینه های تحصیلی و خدماتی نیز ارائه می شود. البته درعوض هزینه تحصیل، از افراد خواسته می شود که مدتی را در سازمان های مرتبط مشغول به کار باشند که در نهایت حتی ممکن است در این مرکز استخدام نیز شوند. در غیراین صورت نیز می توانند از مرکز مورد نظر بیرون آمده و در سازمان مد نظر خودشان مشغول شوند.

از مزیت دیگر این دانشگاه ارائه خوابگاه دانشجویی است. خوابگاه به صورت رایگان ارائه می شود. به این صورت که برای مقطع کارشناسی به مدت 4.5 سال و برای مقطع ارشد به مدت 2.5 سال است.

از جمله مزیت های دیگر این دانشگاه می توان به امکانات آموزشی خوب آن اشاره کرد.

 

 

معایب دانشگاه امام صادق

ما در موارد فوق سعی کردیم به سوال شما مبنی بر اینکه آیا دانشگاه امام صادق خوبه؟ پاسخ دهیم. حال در این قسمت معایب دانشگاه امام صادق را بررسی خواهیم کرد. در واقع معایب این دانشگاه بستگی به انتظارات شما از یک مرکز آموزشی دارد. زیرا دقیقاً موردی که به عنوان عیب دانشگاه معرفی می شود ممکن است از نظر فردی دیگر یک مزیت بزرگ باشد. پس به صورت کلی در مورد مزایا و معایب دانشگاه امام صادق، نمی توان نظر قطعی داد اما ما در ادامه برخی ویژگی های این دانشگاه را که می توان به عنوان معایب قلمداد کرد، بررسی می کنیم. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با مزایا و معایب دانشگاه داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این مرکز فقط از راه کنکور پذیرش می کند. به همین دلیل افرادی که در کنکور شرکت نکرده باشند، نمی توانند وارد این دانشگاه شوند.

یکی از موارد دیگری که می توان به عنوان معایب در نظر گرفت، شرط سنی است. در مقطع کارشناسی فقط از متولدان 79 به بعد پذیرش داشته است. در حالی که بسیاری از مراکز علمی عالیه کشور، هیچ شرط سنی ندارند.

علاوه بر شرط سنی، یکی دیگر از شرایط پذیرش این دانشگاه مصاحبه است.

مصاحبه یکی از شرایط اصلی پذیرش در این دانشگاه است و اگر فردی نمره مورد نظر در مصاحبه را نگرفته باشد، در این مرکز قبول نخواهد شد.

در این دانشگاه پذیرشی برای داوطلبان رشته هنر و زبان وجود ندارد.

افرادی که برای رشته انسانی قصد ادامه تحصیل دارند، شانس بیشتری برای پذیرش خواهند داشت؛ زیرا ظرفیت پذیرش این مرکز برای رشته های گروه انسانی از ریاضی و تجربی بیشتر است.

این مرکز اجازه ادامه تحصیل برای خانم ها در مقطع ارشد به صورت پیوسته ندارد.

علاوه بر این ظرفیت پذیرش این مرکز از آقایان بیشتر است. به صورت کلی این تفکیک های جنسیتی که در دانشگاه امام صادق وجود ندارد، موضوع جالبی نیست و می تواند به عنوان عیب تلقی شود.

دانشگاه امام صادق با استفاده از  تحقیقات محلی به پذیرش دانشجو می پردازد.

 

 

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق

رشته هایی که برای خانم ها و آقایان در این دانشگاه ارائه می شود، متفاوت است. در ادامه رشته های دو گروه مختلف را بررسی خواهیم کرد.

 

 

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی خانم ها
حقوق علوم تربیتی
فلسفه و کلام اسلامی معارف اسلامی
فقه و حقوق اسلامی

 

 

رشته هایی که در مقطع ارشد برای آقایان ارائه می شود نیز شامل موارد زیر است.

 

 

رشته های ارائه شده در مقطع ارشد آقایان
فقه و مبانی حقوق اسلامی اقتصاد
حقوق حقوق عمومی
حقوق سیاسی مطالعات حقوقی
مالی مدیریت دولتی
فلسفه و کلام اسلامی علوم قرآن و حدیث
حقوق جزا حقوق خصوصی
معارف اسلامی و فرهگ ارتباطات مدیریت
مدیریت بازرگانی

 

 

برای اطلاع از نتایج پذیرش دانشگاه امام صادق کلیک کنید.

 

 

شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع)

به منظور اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق در این قسمت همراه ما باشید. در ابتدا لازم است بدانید که این مرکزهر ساله شرایط خاصی را برای نام نویسی از دانشجویان مشخص می کند که شامل شرایط عمومی و اختصاصی می شود.

از جمله شرایط عمومی و اختصاصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دین اسلام و مذهب شیعه
  • اعتقاد به جمهوری اسلامی
  • اعتقاد به ولایت فقیه
  • سلامتی جسمی
  • سلامتی روانی
  • متولد سال 1379 و بعد
  • داشتن سلامت و توانايی جسمی و روانی
  • مدرک پايه های تحصيلی يازدهم و دوازدهم
  • ارائه گواهی ديپلم و پيش ‌دانشگاهی
  • ثبت نام در کنکور تجربی، انسانی، ریاضی

 

 

مزایا دانشگاه افسری امام صادق

 

 

مدارک ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع)

برای ثبت نام در دانشگاه امام صادق، ارائه مدارکی که در ادامه آن ها اشاره خواهیم کرد، الزامی است. این مدارک هنگام ثبت نام اینترنتی از شما دریافت شده و هنگام ثبت نام حضوری نیز از شما گرفته خواهد شد. پس دقت کنید که حتماً مطابق با موارد خواسته شده باشد.

مدارک ثبت نام دانشگاه امام صادق شامل موارد زیر می شود:

  • مشخصات فردی
  • مشخصات شناسنامه و کارت ملی
  • پرداخت هزینه ثبت نام
  • عکس 4 × 3 برای بارگذاری در سامانه
  • آدرس دقیق محل سکونت و کد پستی
  • مندرجات آخرین کارنامه تحصیلی

 

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق کلیک کنید.

 

 

نکات مهم ثبت نام دانشگاه امام صادق

قبل از ثبت نام در دانشگاه امام صادق، لازم است یک سری نکات را بدانید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

لازم است قبل از ثبت نام در کنکور، ابتدا وارد سامانه دانشگاه این مرکز شوید و کدملی و رمز عبور خود را وارد نمایید.

پس از تمامی این مراحل، متقاضیان لازم است هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی واریز کرده و کدرهگیری و رمزعبور را دریافت نمایند.

افرادی که به صورت نظام جدید تحصیل کرده اند، لازم است تا زمان مشخص شدن معدل کتبی خود صبر کرده و سپس وارد سامانه ثبت نام دانشگاه شوند، سپس معدل کتبی خود را درج نمایند. برای وارد شدن به سایت دانشگاه کدملی و رمزعبور مورد نیاز است.

اقایان برای تحصیل به مدت 7 سال و نیم فرصت دارند و خواهران برای تحصیل به مدت 4 سال و نیم مهلت دارند. تحصیل به صورت تمام وقت و روزانه است.

اگرچه این امکان برای آقایان وجود دارد که در مقطع ارشد به صورت پیوسته تحصیل کنند، اما لازم است قبل از ادامه تحصیل به صورت پیوسته در مقطع ارشد، حداقل معدل لازم را کسب کرده باشند. علاوه بر معدل، عملکرد افراد نیز بررسی خواهد شد.

رشته های دانشگاه امام صادق ترکیبی از دروس عربی، انگلیسی و درس های حوزوری است.

اینکه از هر رشته چه گرایش هایی تشکیل شود بستگی به تعداد دانشجویان و ضوابط آن دانشگاه دارد.

همانطور که اشاره کرده بودیم از دانشجویان برای تحصیل هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد. دانشجویان باید متعهد باشند که پس از پایان دوره آموزشی خود مدتی را به صورت حضوری در موسسات مذکور خدمت کنند.

اگر فردی قصد انصراف یا اخراج و انتقال از دانشگاه را داشته باشد، هزینه های تحصیل از وی دریافت خواهد شد.

کلی پذیرفته شدگان باید در مصاحبه این مرکز نیز پذیرفته شوند. پس از مجاز شدن افراد، یک روز مشخص برای کلیه افراد مشخص می شود که لازم است در آن روز جهت مصاحبه مراجعه کنند.

سوابق تحصيلی، نمره و رتبه کل آزمون سراسری تاثیر بسیاری در پذیرفته شدن افراد دارد.

قبولی در این دانشگاه محدودیتی برای پذیرش در رشته های دیگر داوطلب نخواهد داشت. بدین صورت که در نهایت افراد می توانند از میان دو مورد قبولی، یک مورد را با مشاوره و صلاحدید انتخاب نمایند.

انتخاب رشته این دانشگاه به صورت شفاهی انجام خواهد شد. یعنی نیازی به اعلام رشته انتخابی در سایت سنجش نیست.

 

 

برای اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه امام صادق کلیک کنید.

 

 

اعلام نتایج نهایی دانشگاه امام صادق (ع)

بسیاری در رابطه با اعلام نتایج نهایی دانشگاه امام صادق سوال می پرسند. ما در این خصوص قصد داریم، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. به صورت کلی نتایج نهایی دانشگاه امام صادق، در اواخر شهریور ماه مشخص می شود. برای مشاهده نتایج لازم است اگر آقا هستید به آدرس، www.gznisu.ir و اگر خانم هستید به آدرس www.isuw.ac.ir مراجعه نمایید. البته امسال تغییراتی در نحوه مشاهده نتایج مشاهده گردید. به دلیل کرونا، این تاریخ ها تغییراتی داشت که با کمی تاخیر مواجه شد. نتایج آبان ماه و در سایت سنجش منتشر شد.

 

 

مزایا دانشگاه افسری امام صادق چیست؟

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به این سوال شما پاسخ دهیم که آیا دانشگاه امام صادق خوبه؟ اگر این مطلب را به خوبی مطالعه نمایید می توانید پاسخ سوال خود را در رابطه با اینکه دانشگاه امام صادق خوبه؟ بگیرید. علاوه بر این به سوال شما مبنی بر اینکه مزایا دانشگاه افسری امام صادق چیست؟ پاسخ دادیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با مزایا دانشگاه افسری امام صادق و یا معایب دانشگاه امام صادق داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاع از  مزایا دانشگاه افسری امام صادق با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتبط

پشتیبانی سامانه گلستان

راهنمای کلاس های مجازی دانشگاه آزاد

شرط معدل دانشگاه الزهرا

رشته های دانشگاه امام رضا

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دانشگاه امام صادق از خانم ها پذیرش دارد؟

بله این دانشگاه از خانم ها پذیرش دارد.

آیا دانشگاه امام صادق زیر نظر سپاه است؟

بله این مرکز زیر نظر سپاه است.

آیا امکان تحصیل در مقطع دکتری برای این مرکز وجود دارد؟

بله در رشته های محدودی وجود دارد.

آیا دانشگاه امام صادق خوابگاه دارد؟

بله این مرکز خوابگاه ارائه می دهد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور