ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام مدارس شاهد اسکو ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۹ آبان ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام مدارس شاهد اسکو

ثبت نام مدارس شاهد اسکو

سامانه شاهد و امور ایثارگران اسکو 99-۱۴۰۳

ثبت نام مدارس شاهد اسکو مقطع ششم به هفتم

ثبت نام مدارس شاهد اسکو در مقاطع نهم به دهم و میان پایه

 

جهت ثبت نام مدارس شاهد در اسکو و سراسر در کلیه مقاطع تحصیلی ، اطلاع از شرایط پذیرش مدارس شاهد اسکو و تضمین قبولی در مدارس شاهد اسکو از طریق تلفن ثابت با مرکز ثبت نام مدارس شاهد اسکو تماس بگیرید

9099075307 (تماس از اسکو و سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی 24 ساعته

 

آغاز ثبت نام مدارس شاهد اسکو 99-۱۴۰۳

پیرو اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام مدارس شاهد در تمامی مقاطع به صورت همزمان در اسکو و سراسر کشور آغاز شد پیرو این اطلاعیه مدارس شاهد راهنمایی دخترانه شاهد اسکو و همین طور مدارس راهنمایی پسرانه شاهد اسکو و سراسر کشور از امروز نسبت به جذب دانش آموزان واجد شرایط اسکو اقدام خواهند نمود.

ثبت نام مدارس شاهد اسکو در تمامی مقاطع ابتدایی راهنمایی و دبیرستان (پسرانه و دخترانه) به صورت هماهنگ کشوری از طریق سایت پذیرش مدارس شاهد اسکو به نشانی saja.medu.ir به صورت 24 ساعته انجام خواهد گرفت شایان ذکر است پذیرش مدارس شاهد اسکو در مراحل سه گانه زیر انجام خواهد گرفت.

1- پیش ثبت نام مدارس شاهد اسکو 99-۱۴۰۳

2-ثبت نهایی اطلاعات دانش آموزان در سایت مدارس شاهد اسکو همان سامانه سجا.

3-مراجعه حضوری دانش آموزان پذیرفته شده به مدارس شاهد اسکو به منظور تکمیل مدارک در مدارس اسکو.

شایان ذکر است پرداخت هزینه ورودی مدارس شاهد اسکو فقط از طریق سامانه سجا خواهد بود و هیچ مبلغی جهت ثبت نام به صورت حضوری در مدارس شاهد اسکو اخذ نخواهد شد.

 

توجه توجه : پذیرش مدارس شاهد اسکو امسال در تمامی مقاطع خواهد ضمنا ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی اسکو و همچنین ثبت نام میان پایه مدارس شاهد اسکو از سامانه سجا مذکور انجام خواهد گرفت.

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد اسکو 99-۱۴۰۳

ثبت نام مدارس شاهد در اسکو نیز همانند سراسر کشور پیرو قوانین و امتیازبندی پذیرش مدارس شاهد اسکو می باشد همان طور که می دانید مدارس شاهد اسکو از بین دانش آموزانی که دارای سهمیه می باشند صورت می گیرد که این سهمیه در اسکو همان سهمیه فرزند شهدا – فرزند جانبازان – فرزندان ایثارگران و همین طور نوه های وی در اسکو مشمول استفاده از این سهمیه خواهند بود.

شرایط پذیرش مدارس شاهد اسکو تفاوت بسیاری با شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان اسکو دارد یکی از مزیت های مدارس شاهد اسکو سهولت در پذیرش دانش آموزان در این مدارس نسبت به ثبت نام نمونه دولتی اسکو نیز می باشد به اطلاع می رسانیم پذیرش مدارس شاهد علاوه بر اینکه مشمول دانش آموزان شاهد اسکو می باشد دانش آموزان غیر شاهد اسکو نیز می توانند در این مدارس پذیرش شوند.

ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد اسکو در مدارس شاهد دارای شرایط خاصی خواهد بود که از جمله شرایط آن حفظ کردن چند جزء قرآن کریم توسط دانش آموزان اسکو خواهد بود دیگر شرایط پذیرش در مدارس شاهد اسکو نیز به طور کامل در قسمت امتیازبندی پذیرش مدارس شاهد اسکو آمده است که توصیه می کنیم دانش آموزانی که قصد پذیرش در مدارس شاهد اسکو را دارند حتما قبل از اقدام جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد اسکو اقدام نمایند.

 

جهت اطلاع از شهریه مدارس شاهد اسکو روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

نحوه ثبت نام مدارش شاهد اسکو 99-۱۴۰۳

با توجه به عدم اطلاع دانش آموزان و اولیا محترم اسکو نسبت به روند ثبت نام امروز راهنمایی های لازم را نسبت به نحوه پذیرش در مدارس شاهد اسکو را به شما آموزش می دهیم تا امسال با مشکلاتی که در روند ثبت نام دانش آموزان اسکو بوجود آمد رو به رو نشویم.

کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشید جهت پذیرش در مدارس شاهد اسکو ابتدا می بایست وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد اسکو به نشانی saja.medu.ir شوید و در مرحله بعدی از قسمت پیش ثبت نام مدارس اسکو وارد شوید پس از ورود می بایست تمامی اطلاعات شناسنامه ای دانش آموزان اسکو را در قسمت تکمیل مشخصات وارد نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات اولیه دانش آموزان اسکو در مرحله بعدی می بایست محدوده سکونت دانش آموز در اسکو مشخص شود شایان ذکر است صحت کلیه موارد وارده از جانب متقاضی توسط بازرسی مدارس شاهد اسکو بررسی و در صورت عدم تطابق پذیر دانش آموز خاطی در مدارس شاهد اسکو ملغی خواهد شد.

در مرحله بعدی دانش آموزان شاهد اسکو می بایست اولویت پذیرش در مدارس را به ترتیب از نزدیک به دور نسبت به محل سکونت خود در اسکو انتخاب کنند پس از تکمیل این قسمت در مرحله سوم پذیرش مدارس شاهد اسکو باید تصویر دانش آموز متقاضی پذیرش را وارد نماییم لازم به ذکر است در صورتی که تصویر دانش آموزان اسکو هنگام ورود در سامانه ثبت نام به وضوح وارد نشود بروز هر گونه مشکلی در ثبت نام مدارس شاهد اسکو به عهده شخص متقاضی ثبت نام خواهد بود.

در مرحله آخر ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد اسکو می بایست هزینه پذیرش مدارس شاهد اسکو را پرداخت نمایید و پس چک کردن تمامی موارد وارد شده تایید نهایی را بزنید حالا ثبت نام شما در مدارس شاهد اسکو تکمیل شده رسید ثبت نام خود را پرینت گرفته و تا روز مراجعه به مدارس شاهد اسکو نگهداری نمایید.

 

اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد اسکو

پس از تکمیل مراحل ثبت نام شاهد اسکو سازمان امور شاهد و ایثارگران اسکو با همکاری آموزش و پرورش کشور مطابق امتیازبندی های اعلام شده شاهد اسکو با در نظر گرفتن اطلاعات مربوط به هر یک از دانش آموزان اسکو که در سامانه وارد شده نسبت به مشخص کردن قبولی یا عدم قبولی هر یک از دانش آموزان در مدارس شاهد اسکو اقدام می نمایند و در موعد مقرر در اسکو که معمولا اوایل شهریور ماه هر سال می باشد نسبت به اعلام نتایج مدارس شاهد اسکو اقدام می نمایند.

اعلام نتایج مدارس شاهد اسکو از طریق سامانه سجا صورت می پذیرد ضمنا کلیه دانش آموزان از اسکو و سراسر کشور می توانند جهت تکمیل امور ثبت نام خود در مدارس شاهد اسکو و سراسر کشور از طریق تلفن ثابت اسکو با شماره تلفن های 9099075307 (تماس از اسکو و سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط شاهد اسکو :

azmoon.medu.ir

azmoon.org

sampad.medu.ir

hoosh.medu.ir

مدارک ثبت نام مدارس شاهد اسکو

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی اسکو

سامانه ثبت نام مدارس شاهد اسکو

پذیرش دبیرستان دخترانه شاهد اسکو

پذیرش دبیرستان پسرانه شاهد اسکو

 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «سامانه ثبت نام مدارس شاهد اسکو ۱۴۰۳-۱۴۰۴»

  1. Avatar photo کریم ب گفت:

    خنده دار است بجای آنکه بکن زبان انگلیسی و درسشون چطور است میگن حفظ چند جز قرآن عرب🤣🤣🤣🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است

    امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است؟ + نمره قبولی 1403

    امتحانات مدرسه بزرگسالان همزمان با سایر پایه‌ها انجام می‌شود. با این‌حال، این امتحان شرایط و قوانین خاصی دارد که باید حتما دانش‌آموزان همه آنها را رعایت کنند. در غیر این صورت، نتیجه امتحان آنها مردود اعلام خواهد شد. ما در...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
  • بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز

    بهترین مشاور انتخاب رشته شیراز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

    هر دانش آموزی با نزدیک شدن به سالی که باید در کنکور سراسری شرکت کند، حداقل یکبار به فکر مشاور تحصیلی افتاده است. مشاور تحصیلی خبره می تواند نقش کاربری و مهمی را در مسیر آمادگی شما برای کنکور سراسری...
  • ثبت نام در دوره پیش از دبستان

    ثبت نام پیش دبستانی 1403 + {سن و مراحل پذیرش} | ایران تحصیل

    ثبت نام پیش دبستانی آغاز شده است. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه ثبت نام پیش دبستانی در سال جدید بپردازیم.ثبت نام برای مقطع پیش دبستانی به صورت اختیاری بوده و والدین جهت آمادگی فرزند خود می...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)