ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی ۱۴۰۳ + راهنما جامع ثبت‌نام

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی، یکی از راهبردهای وزارت آموزش و پرورش برای تحصیل دانش آموزان در دوره شیوع ویروس کرونا است. زیرا با شیوع ویروس کرونا افراد زیادی از ثبت‌نام در پیش‌دبستانی و آمادگی خودداری کردند. بنابراین وزارت آموزش و پرورش با راه‌اندازی این سامانه شرایط شرکت به صورت غیرحضوری را برای نوآموزان فراهم کرده است تا بتوانند از تمام امکانات آموزش مجازی بهره‌مند شوند. معمولاً دوره پیش‌دبستانی دوره‌ای است که در آن نوآموزان برای ورود به مدرسه آماده می‌شوند. لذا آن‌ها باید این دوره را نیز مانند سایر مقاطع بگذرانند. آمادگی قبل از ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی بسیار مهم است تا نوآموزان با شرایط جدید مدرسه و درس مطابقت داده شوند.

والدینی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مانع ثبت‌نام فرزندان خود در مراکز پیش‌دبستانی شده‌اند می‌توانند از این پس به صورت مجازی و کاملاً رایگان نوآموزان خود را ثبت‌نام کنند. این طرح برای اولین بار در سال‌های گذشته اجرا شد و انتظار می‌رود در سال جاری نیز دوره ثبت‌نام آمادگی مجازی نیز اجرا شود تا از تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی جلوگیری کنند. لذا اگر شما کودک پیش‌دبستانی دارید می‌توانید برای ثبت‌نام مجازی آن‌ها اقدام کنید.

 

شما جهت ثبت نام پیش دبستانی ۱۴۰۳ و ثبت نام کتب درس ابتدایی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی، راهنما جامع ثبت‌نام آمادگی مجازی، ثبت‌نام آمادگی مجازی، ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی شاد، ثبت‌نام دوره آمادگی مجازی رایگان، برای ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی به کجا مراجعه کنیم، ثبت‌نام دوره آمادگی مجازی پادا، پایگاه ثبت‌نام دوره آمادگی مجازی، چگونگی ثبت‌نام دوره آمادگی مجازی، چگونه پیش‌دبستانی مجازی ثبت‌نام کنیم و مراحل ثبت‌نام در دوره آمادگی با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

ثبت‌نام آمادگی مجازی

ثبت‌نام آمادگی مجازی

 

تاریخ ثبت‌نام آمادگی مجازی ۱۴۰۳

معمولاً دوره پیش‌دبستانی و آمادگی از حساسیت بالایی برخوردار است و نوآموزان آموزش‌های مفیدی را برای شروع مقاطع ابتدایی در آن می‌بینند. زمان شروع ثبت‌نام حضوری دوره پیش‌دبستانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ از یک خرداد شروع می‌شود. ولی زمان ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی در سال‌های گذشته از اواسط مهر ماه آغاز می‌شد. به همین دلیل انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۳ نیز دوره ثبت‌نام آمادگی مجازی در همین محدوده زمانی شروع شود. ولی شما برای دریافت تاریخ دقیق ثبت‌نام آمادگی مجازی ۱۴۰۳ می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک‌ بگیرید.

 

شرایط لازم جهت ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی

خانواده‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا قصد دارند نوآموزان خود را به صورت مجازی و اینترنتی در مقطع پیش‌دبستانی و آمادگی ثبت‌نام کنند، باید شرایط آن را داشته باشند تا بتوانند نام‌نویسی کنند. رعایت کردن این شرایط بسیار مهم است و شما باید قبل از ثبت‌نام مجازی نوآموز خود بهتر آن‌ها را بررسی کنید:

  • سن ورود به مقطع پیش‌دبستانی برای تمام نوآموزان پنج سال تمام است.
  • معمولاً محل ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی توسط کارگروه آموزشی هر منطقه مشخص می‌شود. بنابراین نوآموز شما باید در همان محل تعیین شده تحصیل کند.
  • آن دسته از نوآموزانی که در مراکز آموزش پیش‌دبستانی دولتی و غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند نمی‌توانند به صورت مجازی در آمادگی ابتدایی ثبت‌نام کنند.

حال اگر به هر دلیلی نوآموز شما قبلا در یکی از مدارس پیش‌دبستانی دولتی و غیردولتی ثبت‌نام کرده است. ولی در حال حاضر قصد دارید به صورت غیرحضوری نام‌نویسی کنید جهت دریافت راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی مجازی برای اینکه در زمان نوآموزان صرفه‌جویی کنند، آن‌ها پس از تکمیل ثبت‌نام آمادگی مجازی به مراکز و پایگاه‌های طرح سنجش سلامت نوآموزان معرفی می‌کنند. لذا این نوآموزان باید فرآیند سنجش و غربالگری خود را پشت سر بگذرانند تا یک سال زودتر آزمون غربالگری خود را انجام دهند.

 

 

 

شرایط ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی

شرایط ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی

 

محتوای آموزشی در پیش‌دبستانی مجازی سال تحصیلی ۱۴۰۳

در حال حاضر آموزش حضوری در مقطع پیش‌دبستانی و آمادگی در برخی از شهرها و مناطق کشور امکان‌پذیر نیست. بنابراین والدین این نوآموزان می‌توانند آن‌ها را به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند تا از کلیه امکانات و مزایای این دوره آموزشی بهره‌مند شوند. ولی شاید برای آن‌ها سوال پیش بیاید که محتوای آموزشی پیش‌دبستانی مجازی چگونه است و چه چیزهایی را به نوآموزان یاد می‌دهند؟

مصوبات آموزش و پرورش معمولا، موارد و بسته آموزشی این دوره را تعیین می‌کند و آن‌ها را بر اساس آموزش منطقه‌ای و ملی آماده‌ می‌کند که همه آن‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری قابل اجرا هستند. در زیر برای آشنایی بیشتر والدین و نوآموزان در مورد نحوه اجرا محتوای آموزشی دوره آمادگی مجازی آموزش و پرورش بیشتر توضیح می‌دهیم:

  • دوره‌های آموزشی پیش‌دبستانی مجازی به صورت الکترونیکی در نسخه جدید برنامه شاد قابل اجرا هستند.
  • برنامه‌های درسی و آموزشی این دوره مجازی از طریق برنامه‌های تلویزیونی در شبکه آموزش ملی و استانی هر منطقه اجرا خواهند شد. به طوری که کارشناسان آموزشی (مربیان و معلمان پیش‌دبستانی) هر منطقه آن‌ها را آموزش دیده و در برنامه‌های درسی تلویزیونی اجرا خواهند کرد.
  • دانش‌آموزانی که برای آموزش مجازی پیش‌دبستانی و دوره آمادگی خود به امکاناتی دسترسی ندارند می‌توانند بسته‌های آموزشی متناسب با منطقه خود را دریافت کنند.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که آن دسته از نوآموزانی که تاکنون در مناطق دو زبانه زندگی می‌کنند و به زبان فارسی تسلط ندارند چگونه می‌توانند از محتوای آموزشی زبان فارسی استفاده کنند؟ شما برای به دست آوردن جواب این سوال می‌توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

شما جهت راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد و ورود به سامانه شاد تحت وب روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط آموزش مجازی دوره آمادگی

با توجه به اینکه ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی در سال‌های اخیر توسط آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است. لذا آن‌ها برای نظارت بیشتر بر عملکردهای آموزشی این دوره شرایطی را تدوین کرده‌اند که تمام این شرایط را دوره‌های آموزش پیش‌دبستانی مناطق مختلف کشور باید رعایت کنند:

  • اعضای کارگروه هر منطقه باید با والدین نوآموزان در ارتباط باشند و از این طریق بر عملکرد آموزشی آن‌ها نظارت داشته باشند.

 

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی و شرایط آموزش مجازی

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی و شرایط آموزش مجازی

 

  • مسئولین پیش‌دبستانی باید به صورت مرتب بازخوردهای آموزشی خود را به کارگروه آموزشی هر منطقه اعلام کنند.
  • پس از پایان دوره پیش‌دبستانی به همه نوآموزان باید گواهی پایان دوره آمادگی ارائه دهند. حال اگر شما به دنبال موارد دیگری در مورد شرایط دوره آموزش مجازی پیش‌دبستانی هستید می‌توانید آن را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

 

 

فرایند ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی در مدارس مختلف

آن دسته از والدینی که قصد دارند نوآموز خود را در پیش‌دبستانی مجازی ثبت‌نام کنند می‌توانند طبق اصول زیر فرم ثبت‌نام آن‌ها را تکمیل کنند.

  • وارد سامانه rahbaran.medu.ir شده و گزینه پیش‌دبستانی را انتخاب کنند.
  • فرم باز شده را تکمیل کنند.
  • پس از وارد کردن اطلاعات نوآموز گزینه تایید را بزنند تا در صفحه جدید باز شده اطلاعات والدین را بنویسند.
  • در صفحه جدید باز شده جنسیت نوآموز خود را انتخاب کنند.
  • کد ملی، سریال درج شده در شناسنامه و محل صدور شناسنامه را برای نوآموز خود وارد کنند.
  • شماره تماس فعال و در دسترس خود را درج کنند.
  • تصویر اسکن شده نوآموز خود را در قالب jpg پیوست دهند.
  • کد امنیتی مشخص شده را وارد کنند و پس از بررسی اطلاعات وارد شده دکمه ثبت را بزنند.

پس از آنکه تمام اطلاعات خود را جهت ثبت‌نام آمادگی مجازی نوآموز خود ارائه دادند همه آن‌ها توسط مسئولین پیش‌دبستانی بررسی خواهند شد. سپس آن‌ها در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت.

 

شما جهت ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا و ویرایش اطلاعات در سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ورود به سامانه پیش‌دبستانی مجازی ۱۴۰۳

تمام نوآموزان پس از ثبت‌نام آمادگی مجازی ۱۴۰۳ در سامانه راهبران فناوری برای استفاده از امکانات آن به آدرس rahbaran.medu.ir مراجعه کنند که برای ورود به این سامانه می‌توانند به صورت زیر اقدام کنند:

  • ابتدا آدرس اینترنتی rahbaran.medu.ir را جستجو کنند.
  • پس از باز شدن صفحه ثبت‌نام آمادگی مجازی روی گزینه ورود کلیک کنند.

 

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی و نحوه ورود به آن

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی و نحوه ورود به آن

 

  • تمام اطلاعات خواسته شده مانند نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنند و کد امنیتی را طبق اصول آن را درج کنند.
  • پس از آنکه از صحت اطلاعات وارد شده خود اطمینان پیدا کردند روی گزینه ورود کلیک کنند.
  • پس از وارد شدن به سامانه راهبران فناوری می‌توانید از تمام امکانات آن بر اساس نیاز خود استفاده کنید.

حال اگر شما به هنگام ورود به سامانه راهبران فناوری به هر گونه مشکلی برخورد کردید می‌توانید برای حل آن با کارشناسان تحصیلی ایران تحصیل صحبت کنید.

 

شما جهت دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی، راهنما جامع ثبت‌نام آمادگی مجازی، ثبت‌نام آمادگی مجازی، ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی شاد، ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی رایگان، برای ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی به کجا مراجعه کنیم، ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی پادا، پایگاه ثبت‌نام آمادگی مجازی، شرایط ثبت‌نام مجازی دوره آمادگی، فرم ثبت‌نام آمادگی مجازی، مهلت ثبت‌نام آمادگی مجازی، لینک ثبت‌نام آمادگی مجازی، سایت ثبت‌نام آمادگی مجازی، چگونگی ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی، چگونه پیش‌دبستانی مجازی ثبت‌نام کنیم و مراحل ثبت‌نام در طرح پیش‌دبستانی با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

اهمیت برنامه شاد برای آموزش مجازی نوآموزان پیش‌دبستانی

برنامه شاد را آموزش و پرورش برای آموزش مجازی و اینترنتی دانش‌آموزان مختلف راه‌اندازی کرده است. به طوری که در این برنامه امکانات زیادی جهت آموزش مجازی پیش‌دبستانی‌ها وجود دارد. لذا یکی از روش‌های ارائه محتوای آموزشی مسئولین به پیش‌دبستانی‌ها استفاده از برنامه شاد است. حال حاضر در این برنامه برای آموزش پیش‌دبستانی محتواهای زیادی وجود دارد که همه آن‌ها بر اساس اصول مسئولین مدرسه ارائه خواهند شد که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • آشنایی با حروف الفبا فارسی و اعداد ریاضی
  • آموزش مسائل بهداشتی و درمانی
  • معرفی امور شخصی نوآموزان
  • برنامه‌های جدید جهت گسترش دایره لغات نوآموزان
  • آشنایی با حواس پنجگانه
  • آموزش قوانین و مقررات جامعه
  • آشنایی با اندام‌ها و اعضای بدن
  • آموزش  حقوق شخصی افراد در جامعه
  • آشنایی با اصول دینی و تربیتی نوآموزان
  • افزایش مهارت‌های کلامی نوآموزان جهت صحبت کردن نوآموزان دو زبانه
  • معرفی مهارت‌های لازم جهت فعالیت‌های آینده

 

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی و برنامه شاد

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی و برنامه شاد

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا تنها از طریق سایت راهبران فناوری می‌توان در پیش‌دبستانی به صورت مجازی ثبت‌نام کرد؟

خیر، شما علاوه بر سامانه راهبران فناوری به آدرس rahbaran.medu.ir می‌توانید در سامانه پادا نیز جهت ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی اقدام کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

آیا ثبت‌نام آمادگی مجازی برای نوآموزان رایگان است؟

بله، معمولاً ثبت‌نام آمادگی مجازی برای نوآموزان کاملاً رایگان است.

آیا ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی محدودیت سنی دارد؟

بله، تمام نوآموزانی می‌توانند در پیش‌دبستانی مجازی ثبت‌نام کنند که 5 سال کامل را تمام کرده باشند.

آیا پس از اتمام دوره آمادگی برای نوآموزان مدرک ارائه می‌شود؟

بله، معمولاً تمام نوآموزانی که موفق شدند دوره پیش‌دبستانی خود را به پایان برسانند برای آن‌ها مدرک گواهی پایان دوره پیش‌دبستانی ارائه می‌شود.

محدوده زمانی ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

معمولاً ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی برای سال‌های گذشته در اواسط مهر ماه آغاز می‌شد. لذا انتظار می‌روید که در سال ۱۴۰۳ نیز در اواسط مهرماه ثبت‌نام آمادگی مجازی برای نوآموزان کشور آغاز شود. اما شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

البته در صورتی که قصد داشته باشید به صورت حضوری نوآموزان خود را به پیش‌دبستانی بفرستید، ثبت‌نام آن‌ها از اواسط خرداد ماه سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید در سامانه پادا ثبت‌نام کنید، آنگاه فرایند ثبت‌نام آن‌ها از اواسط خردادماه تا نیمه شهریور ماه می‌باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری

    رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری 1403 + آخرین قبولی | ایران تحصیل

    از جمله اطلاعاتی که در طول مسیر کنکور می تواند به داوطلبان کمک بسیاری نماید کارنامه قبولی و رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری در سال گذشته می باشد. از طریق این کارنامه و اطلاعات افراد می توانند برنامه ریزی بهتر و...
تماس با مشاور