ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام پایه هفتم پادا + راهنما گام به گام

ثبت‌نام پایه هفتم پادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت‌نام پایه هفتم پادا را می‌توانید به راحتی با مراجعه به آدرس pada.medu.ir انجام دهید. در پایه هفتم معمولا دانش‌آموزان از مقطع ابتدایی به دوره اول متوسطه می‌روند. لذا مدرسه آن‌ها تغییر کرده و باید در مدرسه جدیدی ثبت‌نام کنند. به همین دلیل ممکن است آن‌ها با سوالاتی روبرو شوند که چگونه ثبت‌نام کلاس هفتم پادا را انجام دهند؟ نحوه ثبت‌نام پادا پایه هفتم چگونه است؟

با توجه به اینکه سامانه پادا یکی از سامانه‌های جدید وزارت آموزش و پرورش است. آشنایی در مورد نحوه کار آن می‌تواند برخی از مشکلات والدین و دانش‌آموزان را در رابطه با این سامانه برطرف کند تا از آن‌ها مجبور نشوند به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنند.

 

شما جهت ثبت نام پیش دبستانی ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ثبت‌نام پایه هفتم پادا، ثبت‌نام کلاس هفتم پادا، نحوه ثبت‌نام پادا پایه هفتم، ثبت‌نام پایه هفتم مدارس دولتی، ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد، ثبت‌نام پایه هفتم نمونه دولتی، ثبت‌نام پایه هفتم از کی شروع می‌شود، آخرین مهلت ثبت‌نام پایه هفتم، ثبت‌نام کلاس هفتم برای کتاب، راهنمای ثبت‌نام پایه هفتم پادا، پیش ثبت‌نام پایه هفتم، ثبت‌نام کتاب پایه هفتم تا کی وقت دارد، زمان ثبت‌نام پایه هفتم تیزهوشان، مدارک جهت ثبت‌نام پایه هفتم، جواب پیش ثبت‌نام پایه هفتم، ثبت‌نام غیرحضوری پایه هفتم، حداکثر سن ثبت‌نام پایه هفتم، ثبت‌نام پایه هفتم در سناد و روش ثبت‌نام پایه هفتم در پادا با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

ثبت‌نام کلاس هفتم پادا

ثبت‌نام کلاس هفتم پادا

 

ثبت‌نام پایه هفتم پادا

پایه هفتم، پایه‌ای است که در آن دانش‌آموزان برای اولین بار به دوره اول متوسطه می‌روند. بنابراین آن‌ها باید پرونده تحصیلی و کارنامه خود را برای ثبت‌نام در این دوره جدید منتقل کنند. انتقال این کارنامه‌ها قبلا به صورت حضوری انجام می‌شد. اما در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش با راه‌اندازی سامانه پادا آن‌ها را به صورت اینترنتی فراهم کرده است. بنابراین با اجرای این طرح رفت و آمد به مدارس تا حدودی کم شد. والدین و دانش‌آموزان نیز به کمک سامانه پادا می‌توانند ثبت‌نام کلاس هفتم را انجام دهند. آدرس این سامانه pada.medu.ir است که شما می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز به آن مراجعه کنید.

 

شما جهت ثبت نام پادا پایه هشتم ۱۴۰۳ و ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

 

زمان‌بندی ثبت‌نام کلاس هفتم پادا

دانش آموزان پایه هفتم طبق آیین‌نامه وزارت آموزش و پرورش می‌توانند برای ثبت‌نام کلاس هفتم پادا از اول خرداد تا 31 مرداد ماه اقدام کنند. این زمان‌بندی معمولا برای مدارس نمونه دولتی و غیرانتفاعی نیز یکسان است که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

شما جهت پشتیبانی سایت پادا روی لینک کلیک کنید.

 

ثبت‌نام پایه هفتم پادا چگونه انجام می‌گیرد؟

شما به وسیله گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ و وسایل الکترونیکی هوشمند خود می‌توانید ثبت‌نام کلاس هفتم پادا را انجام دهید. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که نحوه ثبت‌نام پادا پایه هفتم چگونه است؟

دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در این مقطع تحصیلی باید به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir مراجعه کنند تا در آن بتوانند مدارک تحصیلی لازم خود را جهت ثبت‌نام به مدرسه ارائه دهند. حال با توجه به اینکه سامانه پادا به تازگی راه‌اندازی شده است. بنابراین ممکن است افراد زیادی با نحوه ثبت‌نام پادا پایه هفتم آشنا نباشند. به همین دلیل در زیر قصد داریم آن را به صورت مفصل برای شما بیان کنیم:

  • آدرس الکترونیکی pada.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.
  • در صفحه باز شده وارد بخش پیش ثبت‌نام مدارس وارد شوید.
  • پس از ورود به بخش پیش ثبت‌نام، تمام اطلاعات خواسته شده را به درستی درج کنید. معمولا این اطلاعات به صورت زیر می‌باشند:

 

نحوه ثبت‌نام پادا پایه هفتم

نحوه ثبت‌نام پادا پایه هفتم

 

مشخصات دانش‌آموز

  1. کد ملی دانش‌آموز
  2. نام و نام خانوادگی
  3. نام پدر
  4. شماره شناسنامه
  5. محل صدور شناسنامه
  6. تاریخ تولد
  7. محل تولد
  8. انتخاب جنسیت دانش‌آموز
  9. شماره سریال شناسنامه
  10. مذهب
  11. وضعیت جسمانی
  12. وضعیت سلامتی
  13. دین
  14. وضعیت نظام وظیفه
  15. وضعیت تاهل
  16. ملیت
  17. وضعیت مسکن

مشخصات خانواده

  1. نوع خانواده (عادی، فرزند شهدا، فرزند جانباز و …)
  2. مدرک تحصیلی پدر
  3. شغل پدر
  4. مدرک تحصیلی مادر
  5. شغل مادر

آدرس و اطلاعات تماس

  1. آدرس منزل
  2. کد پستی منزل
  3. تلفن منزل
  4. موبایل پدر
  5. موبایل مادر
  6. ایمیل پدر
  7. ایمیل مادر
  8. موبایل دانش‌آموز
  9. ایمیل دانش‌آموز

مشخصات تحصیلی

  1. انتخاب مقطع
  2. انتخاب پایه
  3. مشخص کردن رشته تحصیلی

 

  • پس از آنکه اطلاعات مورد نیاز دانش‌آموزان را بارگذاری و تائید کردید. در مرحله بعد شما می‌توانید نوع مدرسه را مشخص کنید. معمولاً در این مرحله سامانه پادا چند مدرسه مختلف را در لیست پیشنهادات خود بر اساس تفکیک منطقه قرار می‌دهد که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سپس پایه تحصیلی جدید و رشته تحصیلی خود را مشخص کنید. بعد از تائید کردن این اطلاعات، آن‌ها را به پنل کاربری مدیران و مسئولین مدرسه ارسال می‌کنند تا آن‌ها مدارک دانش‌آموز را بررسی کنند و نتیجه آن‌ها را اعلام کنند. در صورتی که این اطلاعات تائید شدند، آنگاه شما وارد پایه هفتم می‌شوید.

 

حال اگر در صورتی که قصد داشته باشید در مدارس خارج از ناحیه خود ثبت‌نام کنید، چیکار باید کرد؟ کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این مورد شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنند تا چگونه در مدارس خارج از ناحیه خود ثبت‌نام کنید.

 

شما جهت بدون سازمان در سامانه پادا یعنی چه؟ و ویرایش اطلاعات در سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

مراحل ثبت‌نام پایه هفتم پادا

مراحل ثبت‌نام پایه هفتم پادا

 

زمان و نحوه دریافت کارنامه کلاس هفتم

کارنامه دانش‌آموزان پایه هفتم دوره اول متوسطه مانند سایر دانش‌آموزان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه پادا قابل مشاهده و دریافت است. معمولاً این کارنامه‌ها حدود دو هفته بعد از آخرین امتحان ترم آن‌ها منتشر می‌شود. بنابراین دانش‌آموزان برای دریافت کارنامه خود می‌توانند در زمان مقرر شده به سامانه پادا مراجعه کنند و به وسیله کد ملی و رمز عبور خود آن‌ها را مشاهده کنند. البته قبلا شما علاوه بر سایت پادا در سامانه همگام مدارس نیز می‌توانستید کارنامه خود را مشاهده کنید. ولی جهت ثبت‌نام در پایه هفتم تنها می‌توانید از طریق سامانه پادا اقدام کنید.

نحوه گرفتن کارنامه در سامانه پادا بسیار آسان است و می‌توانید آن‌ها را به راحتی با مراحل زیر دریافت کنید.

  • آدرس اینترنتی pada.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.
  • در صفحه باز شده روی گزینه مشاهده کارنامه کلیک کنید.
  • در صفحه جدید تمام اطلاعات درخواستی نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را به درستی در هر قسمت مشخص شده درج کنید تا بتوانید وارد بخش مربوط به کارنامه‌ شوید. سپس با کلیک کردن بر روی آن می‌توانید کارنامه خود را مشاهده کنید.

سامانه پادا کاربردهای زیادی به غیر از موارد ذکر شده در بالا وجود دارد که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

شما جهت دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

 

ثبت‌نام پایه هفتم پادا مدرسه شاهد

شاید برای دانش‌آموزانی که قصد دارند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند، سوال پیش آمده باشد که نحوه ثبت‌نام کلاس هفتم پادا در مدارس شاهد چگونه است؟ که در زیر در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

  • به سایت پادا به آدرس الکترونیکی pada.medu.ir مراجعه کنید.
  • نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • کد امنیتی مشخص شده را در کادر آن درج کنید.
  • روی گزینه ورود کاربران کلیک کنید.
  • فرمت ثبت‌نام مدارس شاهد را تکمیل کرده و تمام اطلاعات خواسته شده را درج کنید.
  • در صورت تائید اطلاعات شما، یک کد رهگیری ثبت‌نام مدارس شاهد دریافت خواهید کرد که باید آن‌ها را یادداشت کنید.

 

شما جهت فراموشی رمز عبور پادا و نام کاربری سامانه پادا چیست؟ روی لینک کلیک کنید.

 

ثبت‌نام پایه هفتم پادا مدارس شاهد

ثبت‌نام پایه هفتم پادا مدارس شاهد

 

 

حال ممکن است برخی از کاربران به دلیل ناآشنایی با این سامانه دچار مشکلات زیادی مانند فراموشی رمز عبور، اطلاعات درخواستی و غیره به هنگام ثبت‌نام پایه هفتم پادا شوند. بنابراین اگر شما به هرگونه مشکلی دارید می‌توانید آن را از کارشناسان ایران تحصیل بپرسید.

 

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ثبت‌نام پایه هفتم پادا، ثبت‌نام کلاس هفتم پادا، نحوه ثبت‌نام پادا پایه هفتم، ثبت‌نام پایه هفتم مدارس دولتی، ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد، ثبت‌نام پایه هفتم نمونه دولتی، ثبت‌نام پایه هفتم از کی شروع می‌شود، آخرین مهلت ثبت‌نام پایه هفتم، ثبت‌نام کلاس هفتم برای کتاب، نحوه ثبت‌نام در پادا، فرم ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد، نمونه فرم ثبت‌نام پایه هفتم، لینک ثبت‌نام پایه هفتم، هزینه ثبت‌نام پایه هفتم دولتی، نحوه ثبت‌نام کلاس هفتم، آموزش ثبت‌نام در پادا، راهنمای ثبت‌نام در سامانه پادا، پیش ثبت‌نام پایه هفتم، ثبت‌نام کتاب پایه هفتم تا کی وقت دارد، زمان ثبت‌نام پایه هفتم تیزهوشان، مدارک جهت ثبت‌نام پایه هفتم، جواب پیش ثبت‌نام پایه هفتم، ثبت‌نام غیرحضوری پایه هفتم، حداکثر سن ثبت‌نام پایه هفتم، ثبت‌نام پایه هفتم در سناد و روش ثبت‌نام پایه هفتم در پادا با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه ثبت‌نام پایه هفتم مدارس نمونه دولتی در سامانه پاداچگونه است؟

مدارس نمونه دولتی نیز در مقطع اول متوسطه دانش‌آموز می‌پذیرد که ثبت‌نام آن‌ها بدون آزمون ورودی است. بنابراین شما برای ثبت‌نام پایه هفتم پادا در مدارس نمونه دولتی باید همه موارد ذکر شده در بالا انجام دهید با این تفاوت که در موقع انتخاب مدرسه باید مدرسه نمونه دولتی را انتخاب کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

ثبت نام پادا پایه نهم ۱۴۰۳

ثبت نام پادا پایه دهم ۱۴۰۳

ثبت نمرات در سامانه سیدا با گوشی

نام کاربری در سامانه سیدا چیست؟

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می‌توان کارنامه پایه هفتم دوره اول متوسطه را در سامانه سیدا نیز مشاهده کرد؟

خیر، سامانه سیدا مخصوص مدیران و مسئولین مدرسه است. بنابراین شما به عنوان دانش‌آموز یا والدین اجازه دسترسی به این سامانه را ندارید.

ثبت‌نام پایه هفتم در کدام سامانه اینترنتی وزارت آموزش و پرورش انجام می‌گیرد؟

معمولاً ثبت‌نام پایه‌های مختلف در سامانه پادا انجام می‌گیرد. لذا علاوه بر دانش‌آموزان پایه هفتم کلیه دانش‌آموزان پایه‌های دیگر باید برای ثبت‌نام به آدرس pada.medu.ir مراجعه کنند.

آیا دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز باید در سامانه پادا ثبت‌نام کنند؟

دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم به دلیل اینکه مدرسه آن‌ها تغییر می‌کند باید برای ثبت‌نام به سامانه پادا مراجعه کنند. اما دانش‌آموزان سایر پایه‌ها نیازی به ثبت‌نام دوباره در سامانه پادا ندارند. زیرا در صورتی که در امتحانات پایان ترم قبول شده باشند، آنگاه به صورت خودکار در بیستم مردادماه پایه آن‌ها ارتقا می‌یابد.

کدام مقاطع می‌توانند در سامانه پادا ثبت‌نام کنند؟

در سامانه پادا علاوه بر دانش‌آموزان پایه هفتم کلیه دانش‌آموزان پایه‌های مختلف مدارس هنرستان، فنی حرفه‌ای، کاردانش، نظری، توصیفی، استثنایی و غیره ثبت‌نام کنند.

کدام مرورگرها برای ورود به سامانه پادا و مشاهده کارنامه توصیه می‌شوند؟

شما می‌توانید از مرورگرهای فایرفاکس، کروم و اینترنت اکسپلورر جهت ورود به سامانه پادا و ثبت‌نام کلاس هفتم پادا استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که به هنگام ورود به این سامانه فیلترشکن خود را خاموش کنید.

چگونه رمز عبور سامانه پادا را دریافت بگیریم؟

شما برای این کار باید به صورت حضوری نزد مدیر مدرسه بروید و از او بخواهید تا رمز عبور سامانه پادا را به شما ارائه دهد. معمولاً این رمز عبور یکتا است و آن‌ها را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)