ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا + راهنما جامع

ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا چگونه انجام می‌گیرد؟ منظور از سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی چیست؟ آیا سامانه پادا ثبت‌نام کلاس اول سواد حرکتی را انجام می‌دهد؟ آیا آدرس Pada medu ir ارزیابی سواد حرکتی است؟

شاید با شروع ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا سوال‌هایی مانند سوالات بالا ذهن شما را درگیر کرده باشد که در این خصوص باید بیان کرد ارزیابی حرکتی پادا طرح جدیدی است که وزارت آموزش و پرورش برای دریافت اطلاعات لازم در مورد وضعیت جسمانی دانش‌آموزان ارائه داده است. به طوری که در آن دانش‌آموزان برای شرکت در طرح ارزیابی سواد حرکتی پادا باید فرم‌هایی را تکمیل کنند. حال ممکن است بسیاری از والدین و دانش‌آموزان با مشکلات زیادی در این مورد پر کردن فرم‌ها مواجه شوند.

از آن جا که این طرح برای همه دانش‌آموزان اجباری است و باید همگی در آن شرکت کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا صحبت کنیم و تمام جوانب آن را برای دانش‌آموزان مشخص کنیم تا با خیال راحت در سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی ثبت‌نام کنند.

منظور از ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا چیست؟

ارزیابی حرکتی پادا طرح جدیدی که وزارت آموزش و پرورش برای بهبود سلامت جسمانی دانش‌آموزان ایجاد کرده است. به همین دلیل دانش‌آموزان و والدین آشنایی زیادی با آن ندارند. در واقع سواد حرکتی باعث می‌شود دانش آموزان با حفظ سلامت جسمی و روحی خود درسشان را به بهترین شکل ممکن متوجه شوند.

در حال حاضر طرح ارزیابی سواد حرکتی نسبت به سال‌های گذشته بسیار مهم است؛ زیرا در گذشته دانش‌آموزان در کلاس‌ها حضور داشتند و این طرح را به کمک معلمان خود انجام می‌دادند؛ اما در سال‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و غیر حضوری شدن مدارس بسیاری از دانش‌آموزان فعالیت جسمانی مناسبی ندارند؛ بنابراین طرح‌هایی مانند طرح ارزیابی سواد حرکتی بسیار مهم است.

به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش سامانه‌ای را با عنوان سامانه پادا راه‌اندازی کرده است که دانش‌آموزان با ورود به این سامانه می‌توانند ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا را انجام دهند.

جهت دریافت تکمیل فرم نظارت آموزش و پرورش روی لینک آبی کلیک کنید.

سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سن ثبت‌ نام در کلاس اول ابتدایی وارد شوید.

نحوه ورود به سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی

بعد از معرفی سامانه پادا ثبت‌نام کلاس اول سواد حرکتی، نوبت به این می‌رسد که چگونه وارد سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی شویم؟ برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا آدرس اینترنتی Pada medu ir ارزیابی سواد حرکتی را در اینترنت جستجو کنید. برای این کار می‌توانید از لپ‌تاپ، رایانه و حتی گوشی‌های هوشمند استفاده کنید.
  • بعد از نمایش نتایج جستجوی شما روی عنوان سامانه پادا- وزارت آموزش و پرورش کلیک کنید.
  • در ادامه به سامانه پادا وارد شده و صفحه اصلی آن را مشاهده خواهید کرد.
  • با کلیک کردن بر روی گزینه ارزیابی سواد حرکتی دانش‌آموز می‌توانید به صفحه آن هدایت شوید.
  • برای ورود به صفحه اصلی سامانه ارزیابی سواد حرکتی شما باید نام کاربری، کلمه عبور را به همراه کد امنیتی وارد کنید تا بتوانید به مرحله ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در سامانه پادا بروید. حال اگر شما نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در مورد نام کاربری، کلمه عبور و موارد دیگر داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانش آموزان سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

نحوه تکمیل فرم و ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا ۱۴۰۳

پس از آنکه شما وارد سامانه پادا طرح سواد حرکتی شدید باید فرم‌های مربوط به وضعیت جسمانی دانش‌آموزان را تکمیل کنید تا ثبت‌نام شما نهایی شود. تکمیل فرم در سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی بسیار آسان و ساده است:

  1. طبق روال گفته شده در بالا وارد سامانه پادا بخش ارزیابی سواد حرکتی شوید.
  2. در این بخش گزینه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که کد دانش‌آموزی خود را وارد کادر مشخص شده کرده و گزینه جستجو را بزنید.
  3. حالا وارد صفحه تکمیل فرم ارزیابی حرکتی شوید. در اولین قسمت رضایت‌نامه را مشاهده خواهید کرد که والدین دانش‌آموزان باید آن را تکمیل کنند. بعد از تکمیل و تایید این رضایت‌نامه وارد مرحله بعد خواهید شد.
  4. حالا این فرم‌های مشخص شده را دانش‌آموزان باید تکمیل کنند. سپس در نهایت نیز گزینه «ثبت نهایی» را بزنند. حال در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید پیامی با عنوان «عملیات با موفقیت انجام شد» را مشاهده خواهید کرد.
  5. در ادامه با پرسشنامه ارزیابی سواد حرکتی مواجه خواهید شد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
سامانه پادا ثبت‌نام کلاس اول سواد حرکتی

در ارزیابی سواد حرکتی پادا چه پرسش‌هایی مطرح می‌شود؟

بعد از آن که فرم سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی را تکمیل کردید حالا با سوالات زیادی در مورد ارزیابی سواد حرکتی مواجه خواهید شد. حال در این بخش ممکن است برای شما سوال مطرح شود که پرسشنامه سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی چگونه است و چه سوال‌هایی در آن مطرح می‌شود؟

به صورت کلی هدف از طرح این سوال‌ها و برگزاری این آزمون، ارزیابی حرکتی دانش‌آموزان است که در آن میزان سلامت جسمی و روانی دانش آموزان را بررسی می‌کنند. بدین ترتیب ما در زیر به چند مورد از سوالات مربوط به ارزیابی سواد حرکتی در پادا اشاره می‌کنیم که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه پادا ثبت‌نام کلاس اول سواد حرکتی ۱۴۰۳ می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

جهت اطلاع از ویرایش اطلاعات در سامانه پادا روی لینک کلیک کنید.

سوالات ارزیابی سواد حرکتی
مشخصات هویتی سوالات آزمون‌ها
نام و نام خانوادگی تعداد روزهای حضور دانش‌آموز در مدرسه تعادل ایستا روی یک پا
سال تولد 8 رقمی و بدون ممیز (مثلا: 13871025) زمان انجام فعالیت بدنی شدید در یک هفته (دویدن حداقل 10 دقیقه و یا سریع، دوچرخه سواری سریع و…) تعادل پویا
استان و شهرستان محل سکونت زمان انجام فعالیت بدنی متوسط در یک هفته (دویدن آهسته حداقل 10 دقیقه، دوچرخه سواری آرام و…) لی لی در مسیر مستقیم و زیک زاک
منطقه زمان راه رفتن در هر روز یک هفته استقامت عضلانی (پلانک)
دوره و پایه تحصیلی زمان انجام کارای بی‌تحرک (یکجا نشستن مثل تماشای تلویزیون و یا انجام تکالیف و…) مهارت دریافت و پرتاب
قد و وزن ثبت زمان خوابیدن هماهنگی / توان
تاریخ ارزیابی میزان خواب دانش‌آموز در یک شبانه روز استقامت قلبی تنفسی

 

تاریخ شروع ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا

ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا معمولا در دو طرح جداگانه تحت عنوان طرح اولیه و طرح ثانویه ارائه می‌شود. هر کدام از این طرح‌ها در بازه زمانی جداگانه‌ای انجام می‌شوند تا میزان فعالیت جسمانی دانش‌آموزان را افزایش دهند. در ادامه هرکدام از این طرح‌ها را جداگانه بررسی می‌کنیم.

جهت دریافت رمز عبور پادا دانش آموزان روی لینک رنگی کلیک کنید.

زمان ثبت نام در طرح ارزیابی سواد حرکتی

 طرح اولیه ارزیابی سواد حرکتی در پادا

این طرح بلافاصله بعد از شروع سال تحصیلی اجرا می‌شود. به طوری که از اوایل مهر ماه به مدت 30 روز ادامه دارد. در این طرح دانش‌آموزان باید فایل‌های آموزشی را که از طریق برنامه شاد دریافت می‌کنند را انجام داده و با مراجعه به سامانه پادا به سوالات مربوط به آن جواب دهند.

جهت دریافت پشتیبانی سایت پادا روی لینک کلیک کنید.

 طرح ثانویه ارزیابی سواد حرکتی در پادا

شما برای ثبت‌نام در طرح ثانویه ارزیابی حرکتی دانش‌آموزان می‌توانید پس از شروع نیم سال دوم سال تحصیلی تا 15 اسفند ماه به Pada medu ir ارزیابی سواد حرکتی مراجعه کنید. در این طرح نیز دانش‌آموزان باید فیلم‌های دریافتی خود را از معلمان و مربیان مشاهده کرده و حرکات آن‌ را انجام دهند. سپس به سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی مراجعه کرده و به تمام سوالات پیرامون آن جواب دهند.

جهت دانلود این مقاله روی لینک کلیک کنید.

1.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا در کدام سامانه انجام می‌گیرد؟

شما برای ثبت‌نام ارزیابی سواد حرکتی در پادا باید به سامانه پادا به آدرس الکترونیکی Pada medu ir مراجعه کنید.

در سامانه پادا سواد حرکتی ابتدایی آزمون‌ها را چگونه دریافت کنیم؟

شما می‌توانید تمام آزمون‌های سامانه پادا ثبت‌نام کلاس اول سواد حرکتی را از طریق معلمان و مربیان خود دریافت کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

آیا سوالات مربوط به ارزیابی سواد حرکتی ۱۴۰۳ منتشر شده است؟

شما برای این کار می‌توانید به Pada medu ir ارزیابی سواد حرکتی مراجعه کرده و مشاهده کنید که آیا سوالات مربوط به سال ۱۴۰۳ منتشر شده است یا خیر. البته در این خصوص می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل نیز کمک بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور