ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تلفن پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۱
تلفن پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد برای امور ثبت‌نام و همچنین فارغ‌التحصیلی خود سوالات بسیار زیادی در ذهن دارند. به‌ همین دلیل بسیاری از داوطلبان و دانشجویان دانشگاه آزاد به‌ دنبال تلفن پاسخگویی به سوالات دانشگاه آزاد و شماره پشتیبانی و مشاوره آن هستند تا از این طریق بتوانند جواب بسیاری از سوالات خود از جمله سوال در خصوص وضعیت قبولی، زمان ثبت‌نام، نحوه پذیرش، زمان برگزاری کلاس‌ها را دریافت نمایند. در ادامه به مراحل طرح سوال و تلفن پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد و گرفتن پشتیبانی و مشاوره اشاره خواهیم کرد.

 

سیستم پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی سامانه‌ای راه‌اندازی کرده که از طریق آن افراد می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت کنند. این سامانه به نشانی faq.azmoon.iau.ac.ir که از سوی امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد راه‌اندازی شده‌ است، برای پرسش‌ و پاسخ مجازی دانشجویان طراحی‌ شده که افراد می‌توانند با کارشناسان تماس حاصل کنند.

تلفن پاسخگویی دانشگاه آزاد

 

برای آشنایی با مرکز پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید. 

 

 

این سامانه که به‌ منظور پاسخگویی سوالات داوطلبان در مرکز سنجش و پذیرش و فارغ‌التحصیلی در جهت حفظ سلامتی داوطلبان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشغول به فغالیت است، تنها به‌ صورت تلفنی و مجازی پاسخگو خواهد بود. داوطلبانی که به‌ دنبال پاسخ به سوالات خود هستند می‌توانند سوالات خود را در خصوص اعلام نتایج در مقاطع مختلف از طریق شماره 0214743 با کارشناسان مرکز مطرح کنند یا از طریق سامانه faq.azmoon.iau.ac.ir پاسخ پرسش‌های خود را دریافت نمایند. همچنین داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام الکترونیکی درخواست خود به‌ همراه مستندات لازم از جمله کارنامه و غیره از طریق سایت sede.iau.ac.ir مراجعه کرده تا در اسرع وقت به سوالات آن‌ها پاسخ داده شود. اما مرکز پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد چگونه عمل می‌کند؟ در ادامه مراحل طرح پرسش در این سایت را توضیح خواهیم داد.

 

برای اطلاع از مرکز مشاوره دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید. 

 

 

تلفن پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد اسلامی

همانگونه که گفته شد سایت faq.azmoon.iau.ac.ir جهت پاسخ‌گویی به کلیه سوالات داوطلبان در مرکز سنجش و پذیرش فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است که این سامانه ها برای حفظ سلامتی داوطلبان به‌ صورت تلفنی و مجازی در ایام کرونا پاسخ‌گوی سوالات خواهند بود. پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد در هر یک از مقاطع سراسری، کارشناسی‌ارشد و دکترای در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص زمان ثبت‌نام و نحوه پذیرش زمان برگزاری کلاس‌ها می‌توانند به سیستم پرسش‌ و پاسخ دانشگاه آزاد به این سامانه مراجعه کرده و سوالات خود را طرح نمایند.

علاوه بر این شماره تماس پشتیبانی دانشگاه آزاد، شماره‌ تلفن 0214743 می باشد که دانشجویان می توانند با کارشناسان حاضر در مرکز دانشگاه تماس بگیرند.

داوطلبان اگر در مورد اعلام نتایج در مقاطع مختلف و آزمون قوه قضاییه سوالی داشته باشند، می‌توانند از طریق این سامانه سوالات خود را ثبت کنند و به ظرف 72 ساعت پاسخ خود را از طریق همان سایت دریافت کنند. اما مراحل طرح سوال در این سایت به چه صورت است؟

 

 

تلفن پاسخ به سوالات دانشگاه آزاد

اطلاعیه

یکی از مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد است که برای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات کاربرانی که قصد ورود به این سامانه را دارند، در نظر گرفته شده است. 

 

 

راهنمای ورود به سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد اسلامی

در این قسمت برای آن دسته از داوطلبانی که به‌ دنبال طرح سوالات خوب و همچنین گرفتن مشاوره هستند، مراحل طرح سوالات و  پشتیبانی و مشاوره را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

ابتدا برای ورود به سامانه پاسخ به آدرس  faq.azmoon.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.

سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که سه گزینه‌ی پرسش‌ و پاسخ متداول، طرح پرسش و دریافت پاسخ وجود دارد. برای طرح سوال مورد نظر خود بر روی گزینه طرح پرسش  کلیک کنید.

تلفن پشتیبانی دانشگاه آزاد

 

در این صفحه روبروی شما قرار می‌گیرد که باید اطلاعات خواسته‌شده را از جمله مقطع تحصیلی را انتخاب کنید و مشکل مورد نظر خود را در فیلد علامت بزنید. پس از آن اطلاعات هویتی خود را تکمیل کنید. در کادر پایین شرح پرسش خود را بنویسید و در آخر گزینه ارسال را انتخاب نمایید.

 

مرکز پشتیبانی دانشگاه آزاد

 

بعد از اینکه گزینه ارسال را انتخاب کردید، این صفحه برای شما باز می‌شود و عملیات با موفقیت ارسال شد را برای شما به نمایش درمی‌آید و سپس یک کد برای شما نمایش داده می‌شود که باید آن را نزد خود نگه دارید، زیرا برای مشاهده پاسخ‌ها به آن نیاز خواهید داشت. حداکثر تا سه روز می‌توانید پاسخ خود را مشاهده کنید و از طریق داشتن کد سؤال خود جواب خود را دریافت نمایید.

 

تلفن مشاوره دانشگاه آزاد

 

برای دیدن پاسخ سؤال در صفحه اول باید گزینه دریافت پاسخ را کلیک کنید. با کلیک بر روی گزینه دریافت پاسخ صفحه‌ای نمایان می‌شود که باید کد سوال را که قبلاً دریافت کرده بودید، وارد کرده و پاسخ خود را مشاهده کنید. در صورت فراموش کردن کد سوال می‌توانید از مشاوران ایران تحصیل راهنمایی دریافت کنید.

شماره پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد

 

با کلیک بر روی گزینه دریافت پاسخ صفحه ای نمایان می شود که باید کد سوال را که قبلا دریافت کرده بودی را وارد نمایید و پاسخ خود را مشاهده نمایید.

 

تلفن تماس پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد

 

در این مرحله با وارد کردن کد پرسش و کامل کردن عبارت امنیتی در سامانه پرسش‌ و پاسخ دانشگاه آزاد، می‌توانید پاسخ را مشاهده کنید.

 

شماره تماس پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد

 

 

سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد

سامانه دیگری که توسط دانشگاه آزاد برای پاسخگویی، پشتیبانی و مشاوره راه‌اندازی شده‌ است، سامانه ارتباط پشتیبان ساپ می‌باشد. دانشجویان دانشگاه آزاد برای ثبت درخواست اعتراض، سوال، ارسال مدارک و مستندات می‌توانند از طریق سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد ساپ به نشانی اینترنتیsede.iau.ac.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. به این ترتیب می توانند از مراجعه حضوری به دانشگاه بیرون بی‌نیاز شوند.

 

اطلاعیه

هنگام طرح سوالات، اعلام نوع آزمون، درج اطلاعات کامل فردی، آدرس و تلفن در ثبت درخواست الکترونیکی الزامی است و به درخواستهای فاقد اطلاعات فردی و آدرس پاسخ داده نمی شود. داوطلبان از هرگونه مراجعه حضوری به این مرکز جداً خودداری کنند.

 

 

اخبار جدید دانشگاه آزاد اسلامی

رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 8 الی 11 خردادماه در محل مصلای تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد که با شعار 1000 ایده و استارت‌آپ، 1000 شرکت فناور و خلاق و 1000 گروه پژوهشی و زیرساخت برگزار خواهد شد، کلیه دستاوردها و محصولات پژوهشی و فناورانه این دانشگاه در 8 محور به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارائه و معرفی خواهد شد.

 

تصویب ۲ ماده از طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش

احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه ۱ خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در نشست امروز گزارش کمیته دانشگاه‌های غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص جزئیات طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

 

شماره تماس پشتیبانی دانشگاه آزاد

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی تلفن پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد و پشتیبانی و مشاوره دانشجویان پرداختیم. دانشجویان از طریق تلفن اعلام شده و یا ورود به  سایت faq.azmoon.iau.ac.ir می‌توانندکلیه سوالات خود را مطرح نمایند و پاسخ خود را ظرف مدت 72 ساعت دریافت کنند. چنانچه دانشجویان و داوطلبان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نحوه ارتباط با پشتیبانی دانشگاه آزاد سوالی داشته باشند، می‌توانند با مشاوران مجرب ایران تحصیل برای گرفتن راهنمایی های لازم در تماس باشند.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد | faq.azmoon.iau.ac.ir با چه هدفی راه اندازی شده است؟

پرسش و پاسخ داوطلبان از دانشگاه آزاد در سامانه faq.azmoon.iau.ac.ir امکان پذیر است. برای آشنایی بیشتر با سامانه پرسش و پاسخ به متن مقاله مراجعه کنید.

نحوه ورود به سامانه faq.azmoon.iau.ac.ir چگونه است؟

در متن مقاله راهنمای گام به گام ورود به سامانه پرسش و پاسخ را توضیح داده شده است.

در صورت فراموشی کد پاسخ در سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

در صورت فراموشی کد دریافت پاسخ با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

34 دیدگاه دربارهٔ «تلفن پاسخگویی سوالات دانشگاه آزاد»

  1. Avatar photo رحی گفت:

    سلام… من در تاریخ ۱ دی به دانشگاه آزاد رشت مراجعه کردم برای ریزنمرات قابل ترجمه بعد یک ماه پیچوندن من بالاخره در تاریخ ۲ بهمن درخواستم رو در سامانه آموزشیار ثبت کردن و حتی هزینه پست رو هم پرداخت کردم و بهم‌گفتن دو هفته دستم میرسه ولی الان نزدیک دو ماه شده که نیومد و به ناچار دوباره حضورا رفتم دانشگاه …و باز بهم جواب سر بالا میدن ….دیگه موندم چیکار کنم؟ میشه راهنماییم کنید که از کجا پیگیری کنم!😔

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید در سامانه ساجد درخواست اعتراض ثبت نمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور