ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا ۱۴۰۳-۱۴۰۴ | دانلود تقویم جدید

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا ۱۴۰۳-۱۴۰۴ منتشر شد. کلیه دانشجویان عزیز این دانشگاه می توانند نسبت به دانلود تقویم جدید اقدام نمایند. انجام انتخاب واحد و همچنین زمان شروع کلاس ها و سایر موراد دیگر، در جدیدترین تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا قابل مشاهده می باشد. پس از زمان تعیین شده در تقویم آموزشی، امکان انتخاب واحد و همچنین سایر اقدامات وجود نخواهد داشت و سامانه بسته خواهد شد.

دانشجویان عزیز دقت داشته باشند که متناسب با تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا دانشجویان هر یک از واحدهای پردیس در زمان های متفاوتی می توانند نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند و همچنین زمان حذف و اضافه و سایر امور دیگر، متناسب با سال ورودی ، متفاوت خواهد بود. برای انجام انتخاب واحد و حذف و اضافه و سایر اطلاعات دیگر، با مشاوران ایران تحصیل که شماره هیا آنان در جدول زیر موجو است، تماس حاصل نمایید.

در تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا هر یک از ورودی ها بر اساس واحد پردیس خود، در زمان خاصی می توانند نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند

تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا چگونه است؟

تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا چگونه است؟

هر یک از دانشگاه ها، تقویم اجرایی خاص خود را خواهند داشت که بر اساس آن، زمان انتخاب رشته ، شروع کلاس ها، پایان کلاس ها و زمان امتحانات و اعلام نتایج اعلام می گردد. به طور کلی می‌توان گفت زمانبندی تمامی دانشگاه ها تا حدودی با یکدیگر مشابه می باشد. اما این بدان معناست که هر یک از دانشگاه ها بر اساس سیاست ها و استراتژی های خود نیز عمل می کنند.

تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا بر اساس زمانبندی خاص برای انجام امور مختلف تنظیم می شود. در سال گذشته به دلیل تغییر در نحوه ارائه کلاس ها و مجازی شدن آنها، دانشگاه امام رضا اطلاعیه ای در رابطه با شروع کلاس ها و همچنین برگزاری آنها به عنوان اصلاحیه ای را در وبسایت خود منتشر نمود.

آنچه در ادامه در رابطه با تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا ارائه خواهد شد، مربوط به آخرین اطلاعیه آخرین تقویم آموزشی که دانشگاه امام رضا تا به اکنون منتشر نموده است اما برای حذف اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین زمان بندی های این دانشگاه، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنها در وب سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید و نسبت به دریافت لینک دانلود تقویم جدید اقدام کنید.

برای ورود به سامانه درسا دانشگاه امام رضا darsa.imamreza.ac.ir بر روی لینک کلیک کنید.

تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا نیمسال اول تحصیلی

تقویم آموزشی دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام در دو نیمسال اول سال تحصیلی و نیمسال دوم تحصیلی دروس خود را ارائه می نماید که بر اساس هریک از نیمسال ها، زمانبندی ها جهت انتخاب واحد و همچنین تاریخ اجرای آن ها و یا سایر موارد ارائه می شود که در ادامه به شرح کامل آن ها خواهیم پرداخت.

انتخاب واحد تحت WEB  به تفکیک ورودی دانشگاه امام رضا

متناسب با ورودی های دانشگاه امام رضا، زمان بندی خاصی برای انتخاب واحد بر اساس  پردیس های مختلف صورت می پذیرد که به شرح زیر خواهد بود.

برنامه زمانبندی انتخاب واحد پردیس اسرار

انتخاب واحد این پردیس از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و پس از آن، سامانه امکان انتخاب واحد را برای کلیه داوطلبان امکان پذیر می نماید. برای ورودی های ۹۶ و سال های قبل از آن دانشجویان از روز ۱۵ شهریور می توانند نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نماید. انتخاب واحد به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه این دانشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

دانشجویان ورودی سال های ۹۷ و ۹۸ نیز جهت انتخاب واحد این پردیس لازم است از روز شانزدهم شهریورماه جهت انتخاب واحد به سایت دانشگاه مراجعه نمایید. انتخاب واحد برای این پردیس از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۱ صبح مخصوص ورودی های سال ۹۷ می باشد.

زمانبندی انتخاب واحد برای کلیه ورودی ها روز نوزدهم شهریور ماه آغاز شده و از ساعت ۹ صبح امکان پذیر خواهد بود. در رابطه با انتخاب واحد، ساعت و زمان خاصی برای این دسته از داوطلبان و پذیرفته شدگان در نظر گرفته نشده است و ممنوعیتی برای آن ها وجود نخواهد داشت. بنابراین می توانند مطابق با زمان بندی در نظر گرفته شده، نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.

جهت مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر روی لینک کلیک کنید.

برنامه زمانبندی انتخاب واحد پردیس رضوان

همانطور که ذکر شد،پس از دانلود تقویم جدید دانشگاه امام رضا علیه السلام مشاهده خواهید نمود که این دانشگاه، برای هر یک از پردیس های خود و همچنین متناسب با نوع ورودی های دانشگاه، تقویم خاصی برای انتخاب واحد در نظر گرفته است. جهت انتخاب واحد پردیس دانشجویان می توانند از ساعت ۹ صبح به سایت مراجعه نموده و نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

دانشجویان ورودی سال ۹۶ و ماقبل آن، از روز هفدهم شهریور ماه می توانند نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند. شروع انتخاب واحد برای این دسته از داوطلبان نیز از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. انجام انتخاب واحد نیز برای این دسته از دانشجویان به صورت الکترونیکی و در سامانه این دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.

انتخاب رشته برای ورودی های ۹۷ و ۹۸ از روز هجدهم شهریور ماه آغاز می شود. انتخاب واحد از ساعت ۹ صبح برای این دسته از ساختمان نیز امکان پذیر خواهد بود. برای ورودی‌های سال ۹۷ تا ساعت ۱۱ سامانه در اختیار آن ها می باشد تا بتوانند انتخاب واحد زمان برای سایر ورودی های دانشگاه نیز از بیستم شهریور ماه امکان انتخاب واحد وجود خواهد داشت و تنها بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا می باشد.

جهت انجام ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور پردیس بر روی لینک کلیک کنید.

برنامه زمانبندی حذف و اضافه تحت WEB  به تفکیک ورودی

برای حذف و اضافه و انتخاب واحد نیز متناسب با پردیس های مختلف دانشگاه، زمان بندی خاصی را برای انجام حذف و اضافه در نظر گرفته شده است.

جهت انجام حذف و اضافه و انتخاب واحد، دانشجویان پردیس اسرار می توانند از ساعت ۹ صبح به سامانه مورد نظر مراجعه نموده و نسبت به انجام امور خود اقدام کند. برای ورودی های سال ۹۷ و ماقبل آن نیز در روز پنجم مهر ماه می توانند به سامانه مراجعه کنند. لازم به ذکر است در این زمان تا ساعت ۱۱ صبح امکان حذف و اضافه فقط برای ورودی های سال ۹۶ خواهد بود.

جهت مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا نیمسال دوم تحصیلی

 

جدیدترین تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا نیمسال دوم تحصیلی

 

برنامه زمانبندی حذف و اضافه برای پردیس رضوان نیز از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. ورودی های سال ۹۷ و ما قبل از آن، در روز هفتم مهرماه با مراجعه به سایت می توانند نسبت به اضافه اقدام نماید و برای این دانشگاه نیز امکان حذف و اضافه تا ساعت ۱۱ صبح در همین روز مخصوص ورودی های سال ۹۶ ماقبل آن خواهد بود.

برای ورودی های سال ۹۸ و قبل از آن، در واحد پردیس اسرار روز ششم مهرماه در نظر گرفته شده است که داوطلبان از ساعت ۹ صبح می‌توانند نسبت به انجام امور خود اقدام نمایند. همچنین برای ورودی های ۹۸ و ماقبل آن، روز هشتم مهرماه برای دانشجویان پردیس رضوان جهت انجام حذف و اضافه در نظر گرفته شده است.

برای آشنایی با گواهی اشتغال به تحصیل کلیک کنید.

زمان حذف تک درس در سامانه دانشگاه امام رضا

امکان حذف تک درس از روز بعد از حذف و اضافه تا تاریخ شانزدهم دی ماه امکان پذیر می باشد. برای ارزشیابی دروس نیز ز دانشجویان از هشتم دی ماه تا بیست و دوم  زمان لازم و کافی  هند را خواهند داشت.  دریافت کارت شرکت در امتحانات نیز از بیست و سوم دی ماه امکان پذیر می باشد و تا بیست و نهم ادامه خواهد داشت.

پایان کلاس ها در ترم اول یا همان نیمسال اول سال تحصیلی جدید در بیست و پنجم دی ماه می باشد. زمان برگزاری امتحانات نیز از  دی آغاز شده و تا پانزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان لازم است در این زمان نمرات کافی را برای پذیرش و ادامه در ترم بعدی کسب نماید.

دانشجویانی که در ترم جاری پایان نامه دارند، برای آخرین مهلت دفاع جهت اخذ مجوز دفاع از پایان نامه توسط دانشگاه می توانند تا سیزدهم اسفند ماه نسبت به امور اداری و کسب مجوز اقدام نماید. مهلت دفاع از پایان نامه پروژه کارآموزی و سمینار نیز تا بیست و سوم اسفندماه برای کلیه دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.

برای ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا نیمسال دوم تحصیلی

بر اساس جدیدترین تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا همانند نیمسال اول، دانشجویان لازم است مطابق با تقویم اجرایی این دانشگاه نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نماید.

انتخاب واحد تحت WEB  به تفکیک ورودی برای نیمسال دوم

همانند ترم گذشته، امکان انتخاب واحد در دانشگاه بین المللی امام رضا برای هر یک از پردیس ها در زمان بندی خاصی قابل انجام می باشد.  دانشجویان عزیز لازم است در زمان مورد نظر نسبت به انجام امور دانشجویی خود اقدام نمایند. در غیر این صورت امکان انتخاب واحد و حضور در کلاس ها را نخواهند داشت.

جهت اطلاع از اینکه امکان شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور وجود دارد؟ بر روی لینک کلیک کنید.

تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا برای انتخاب واحد پردیس اسرار

زمان انتخاب واحد برای  این واحد دانشگاهی، همانند ترم گذشته از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. برای ورودی های سال ۹۷ و ماقبل آن نیز، از روز پانزدهم بهمن ماه امکان انتخاب واحد وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که انتخاب واحد تا ساعت ۱۱ صبح مخصوص ورودی های سال ۹۶ و ماقبل آن می باشد.

برای ورودی های سال ۹۸ و ۹۹ نیز امکان انتخاب رشته از شانزدهم بهمن وجود خواهد داشت. داوطلبان ورودی های ۹۸ تا ساعت ۱۱ صبح همین روز مهلت دارند تا نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. و برای ورودی ۹۹ نیز در زمان تعیین شده نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام کنند.

زمان انتخاب واحد برای کلیه ورودی های دیگر  واحد پردیس اسرار از بیستم بهمن ماه امکان پذیر می باشد. دانشجویان در این زمان می توانند از ساعت ۹ صبح نسبت به انجام انتخاب واحد با توجه به سامانه در نظر گرفته شده اقدام نمایند.

جهت ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت امام باقر(ع) بر روی لینک کلیک کنید.

برنامه زمانبندی انتخاب واحد پردیس رضوان

مطابق با زمان بندی در نظر گرفته شده برای این واحد پردیس دانشگاه بین المللی امام رضا، کلیه دانشجویان می توانند از ساعت ۹ صبح نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند. برای ورودی های سال ۹۷ و ماقبل آن نیز ، از هجدهم بهمن ماه می‌توانند نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام کنند. انتخاب واحد تا ساعت ۱۱ صبح مخصوص ورودی های ۹۶ و ماقبل آن می باشد.

دانشجویان ورودی ۹۸ و ۹۹ نیز روز نوزدهم نیز می‌توانند نسبت به انجام انتخاب واحد از ساعت ۹ صبح اقدام نمایند. لازم به ذکر است که انجام انتخاب واحد تا ساعت ۱۱ صبح مخصوص ورودی های ۹۸ می باشد. سایر دانشجویان این دانشگاه نیز در روز بیست و یکم بهمن ماه مهلت دارند تا نسبت به انجام انتخاب واحد خود از ساعت ۹ صبح تا پایان زمان در نظر گرفته شده اقدام نمایند.

زمان حذف و اضافه نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه امام رضا

مطابق با زمان بندی برنامه حذف و اضافه پردیس اسرار کلیه دانشجویان ورودی سال ۹۷ و ماقبل آن در روز دوم اسفند ماه می توانند نسبت به انجام حذف و اضافه واحدهای انتخابی خود اقدام نمایند. حذف و اضافه تا ساعت ۱۱ صبح منحصر به ورودی های سال ۹۶ و ماقبل آن خواهد بود.

دانشجویان ورودی سال ۹۹ و ماقبل آن در روز سوم اسفند ماه مهلت دارند تا نسبت به حذف و اضافه در سامانه این دانشگاه اقدام نماید. تا ساعت ۱۱ در این روز مخصوص ورودی های 98 و ما قبل آن خواهد بود. دانشجویان می توانند از ساعت ۹ صبح نسبت به انجام اضافه انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

برای اطلاع از پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بر روی لینک کلیک کنید.

برنامه زمانبندی حذف و اضافه پردیس رضوان

 

زمان حذف و اضافه نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه امام رضا

 

تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا  و برنامه زمانبندی حذف و اضافه واحد پردیس رضوان، همانند سال گذشته بر اساس ورودی های مختلف متفاوت خواهد بود و همچنین زمان بندی ساعات آن نیز متفاوت می باشد. آغاز انتخاب واحد این دانشگاه، همانند سال های گذشته از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود کلیه ورودی های مورد نظر در این زمان لازم است نسبت به ورود به سامانه اقدام نمایید.

برای ورودی های سال ۹۷ و ماقبل آن، روز چهارم اسفند ماه زمان در نظر گرفته شده برای انتخاب واحد می باشد. که بر اساس آن امکان حذف و اضافه تا ساعت ۱۱ صبح مخصوص ورودی های ۹۶ و ماقبل آن خواهد بود. دانشجویان ورودی ۹۶ و ماقبل آن از ساعت ۹ صبح می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

زمان حذف و اضافه بر اساس جدیدترین تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا برای ورودی های ۹۰ و ۹۱ و ماقبل آن نیز، در روز پنجم اسفند ماه امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است که اضافه تا ساعت ۱۱ صبح مخصوص ورودی های ۹۸  و ماقبل آن می باشد.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا ارائه نماییم. جهت دانلود تقویم جدید و همچنین اطلاع از جدیدترین تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا برای هر دو پردیس این دانشگاه یکسان است؟

خیر. دانشگاه امام رضا برای هر یک از واحدهای پردیس خود و همچنین برای هر یک از نیمسال های تحصیلی تقویم متفاوتی را ارائه می نماید.

چگونه می توان نسبت به دانلود تقویم جدید امام رضا اقدام نماییم؟

جهت دانلود تقویم جدید می توانید وارد سایت شوید و با مشاوران ما که شماره های آنان در وب سایت موجود است، تماس حاصل نمایید.

جدیدترین تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا چه زمانی منتشر می شود؟

در همین روزهای اوایل شهریور ماه، تقویم جدید آموزشی منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند مطابق با آن، نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند.

مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه امام رضا چه زمانی می توان برای انتخاب واحد اقدام نمود؟

جهت انجام انتخاب واحد از ساعت 9 صبح می توان نسبت به انتخاب واحد اقدام نمود. لازم به ذکر است که برای برخی از ورودی ها، تا ساعت 11 سامانه در اختیار آن ها خواهد بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)