ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران 1403 + رزرو اینترنتی | ایران تحصیل

بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این روزها بسیاری از افراد به دنبال بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران هستند تا بتوانند با استفاده از آن به هدف های خود نزدیک تر شوند به مقصود خود برسند. این نکته را در نظر داشته باشید که مشاوره کنکور تهران می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی شما بگذارد و مسیر را برای شما هموارتر کند. 

مراکز زیادی در تهران وجود دارند که مشاوره انتخاب رشته ارائه می کنند اما تمامی آنها کیفیت لازم را ندارند و امکان دارد شما را از هدف خود دور کنند. به همین دلیل در این مقاله علاوه بر توضیح ویژگی های مشاوره خوب، بهترین مشاوره تحصیلی تهران را به شما معرفی خواهیم کرد تا با کمک بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران، درست ترین انتخاب را داشته باشید.

 

مشاوره انتخاب رشته چیست؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره انتخاب رشته در تهران بپردازیم بهتر است بدانید مشاوره انتخاب رشته چیست؟ در واقع مشاوره انتخاب رشته با سنجش وضعیت شما، میزان علاقه، نقاط قوت و ضعف و بسیاری فاکتورهای دیگر، استعداد و توانایی تان را تشخیص می دهد. در مرحله بعدی با سنجش سطح علمی و درصدها و رتبه هایی که کسب کرده اید، سعی می کند بهترین رشته ها با توجه به وضعیت شما را پیشنهاد دهد. این خلاصه مواردی بود که در مشاوره انتخاب رشته انجام می شود؛ البته این که دقیقاً چه کارهایی در مشاوره انجام شود، بستگی به انتظارات داوطلب و شرایط او نیز دارد.

 

اطلاعیه

یک مشاور تحصیلی نیاز نیست سن زیادی داشته باشد در واقع تنها کافی است سواد و تجربه کافی را داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته چه کمکی به داوطلب می کند؟

اگر بخواهیم اطلاعاتی را در مورد این مسئله مطرح کنیم بهتر است بدانید یک مشاوره انتخاب رشته با توجه به اطلاعات خوبی که از بازارکار و شرایط اجتماعی رشته ها دارد، می تواند تصویر واضحی از آینده فرد پس از فارغ التحصیلی در رشته مورد نظر ارائه دهد. به علاوه مشاوره تحصیلی می تواند به خوبی استعدادها و توانایی های افراد را ارزیابی نماید و شاید تصویر بهتری نسبت به آنچه خود فرد دارد، از شخصیت و استعدادهای او ترسیم نماید.

 

 

مشاور جه کمکی به داوطلب می کند

 

ویژگی های بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران

یک مشاوره انتخاب رشته خوب، می تواند صادقانه و بدون سانسور نقاط قوت و ضعف افراد را شناسایی کرده و به فرد توضیح دهد. به علاوه بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران می تواند نسبت به علایق افراد از رشته های مختلف نیز اطلاعات خوبی را ارائه دهد. حتی ممکن است رشته ای که فرد به آن علاقه دارد، همخوانی نزدیکی با انتظارات شغلی و اجتماعی او نداشته باشد و در این مرحله مشاور می تواند این موضوع را به شناسایی کرده و داوطلب را متوجه آن نماید.

آکادمی ایران تحصیل با ارائه بهترین برنامه های تخصصی کنکور و بهره گیری از بهترین مشاوران، قبولی داوطلبان را در کنکور سراسری تضمین کرده و تمامی سوالات و مشکلات داوطلبان را رفع می کنند.

 

اطلاعیه

از مراکز مشاوره ای که یک مشاور معروف دارند و از دستیاران بی تجربه استفاده می کنند خدمات دریافت نکنید چون می توانند باعث نابودی آینده شما شوند.

 

دلیل استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران چیست؟

همانطور که می دانید رشته تحصیلی افراد در دانشگاه به صورت کامل زندگی کاری، اجتماعی و حتی شخصی آن ها تحت تاثیر قرار می دهد. از آنجایی که این مرجله بسیار حساس است و یک انتخاب اشتباه می تواند فرد را کامل از اهداف شخصی و کاری دور نماید، استفاده از مشاوره ضروری است. به علاوه مشاوره به افراد کمک می کند که با دید بازتری انتخاب رشته خود را انجام دهند. بسیاری از داوطلبان به دلیل شرایط شغلی ممکن است دچار استرس و نگرانی باشند که مشاوره در این زمینه نیز می تواند به داوطلبان اطلاعات لازم را منتقل کرده و از نگرانی آن ها بکاهد.

برای آشنایی با نکات انتخاب رشته کنکور هنر روی لینک بزنید.

بهترین  مرکز مشاور انتخاب رشته تهران

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مشاور انتخاب رشته تهران استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در تهران که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر رتبه خوبی در کنکور کسب کرده اید، توصیه می کنیم حتماً از مشاوره زبده و با تجربه کمک بگیرید تا زحمات شما برباد نرود. البته استفاده از خدمات مشاوره تنها برای افراد دارای رتبه خوب نیست، حتی  می تواند به افرادی که رتبه متوسط کسب کرده اند نیز کمک بسیاری نماید. استفاده از خدمات بهترین مشاوران تحصیلی موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید.

چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در تهران هستید، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم. برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران و مشاوره تحصیلی حضوری تهران می‌توانید بر روی بنر زیر کلیک نمایید. 

برای انتخاب رشته کنکور زبان کلیک کنید.

پیامدهای انتخاب رشته نادرست چیست؟

از آنجایی که برخی از داوطلبان ممکن است هنوز نسبت به استفاده از خدمات بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران مردد باشند، در این قسمت قصد داریم به بررسی پیامدهای انتخاب رشته نادرست بپردازیم.

اولین پیامد افت تحصیلی است. تصور کنید فردی با تلاش زیاد رتبه مناسب را بدست آورده ولی در مرحله انتخاب رشته به دلیل عدم استفاده از تخصص مشاوران، وارد رشته نامناسب می شود. این فرد قطعاً افت تحصیلی را تجربه خواهد کرد. به علاوه جنبه های دیگر زندگی افراد مانند رضایت از زندگی و … نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

بهترین مشاور تحصیلی

خدمات مشاوره انتخاب رشته ایران تحصیل و تمایز آن با دیگر مشاوره ها

گروه آموزشی ایران تحصیل با سابقه بسیار زیاد  در زمینه انتخاب رشته کنکور در تهران فعالیت می‌کند. این گروه با توجه به رضایت بالای مشتریان، به عنوان بهترین مرکز انتخاب رشته شناخته‌شده‌است. در این مرکز، انتخاب رشته توسط افراد متخصص انجام می‌شود که باعث افزایش کیفیت و آمار قبولی می‌شود. در مقابل، مدیران سایر موسسات فقط نظارت پایانی بر انتخاب رشته دارند. گروه آموزشی ایران تحصیل  بر اساس واقعیت انتخاب رشته می‌کند.

در ابتدا لازم است بدانید که خدمات ایران تحصیل در حوزه انتخاب رشته تنها محدود به دانشگاه نبوده و حتی دانش‌آموزانی که می‌خواهند رشته خود را در مقطع نهم انتخاب کنند نیز می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای ایران تحصیل بهره‌مند شوند.

مشاوره تحصیلی ایران تحصیل تمایز زیادی با سایر مراکز مشاوره تحصیلی دارد زیرا به کار خود متعهد است و تمام تلاش خود را می کند تا بهترین مشاوره را به داوطلب ها ارائه کند. این مشاوره تحصیلی در صورت بروز هر مشکلی برای محصل وارد عمل می‌شود و مانند یک دوست مهربان و دلسوز در صدد حل مشکلات او برمی‌آید. 

مشاوران تحصیلی ایران تحصیل می‌کوشند تا با ایجاد رابطه‌ای صمیمانه و دو جانبه به دانش‌آموزان در بررسی مشکلاتشان از جوانب و دیدگاه‌های مختلف کمک کنند. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی چیست؟وارد شوید.

اهمیت مشاوره کنکور تهران

شما می توانید یک برنامه ریزی شخصی و حرفه را تجربه نمایید

در فرایند ابتدایی، فرد با چالشی مواجه می‌شود که به چه نحوی پیش برود، کدام کتاب را بیشتر بخواند و چه مطالبی از اهمیت بیشتری برخوردارند و غیره. در این مرحله، احتیاج به مشاوره تحصیلی ضروری به نظر می‌رسد. یک مشاور تحصیلی و مشاور کنکور با تجربه، در ابتدا با ارزیابی توانمندی‌ها و علاقه‌مندی‌های فرد و شرایط و زمان، به برنامه‌ریزی برای دانش‌آموز می‌پردازد. با استفاده از تجاربی که از موفقیت‌ها، شکست‌ها و برخورد با دانش‌آموزان متنوع به دست آمده، در واقع با یک برنامه‌ریزی، فرد را از گم‌راهی نجات می‌دهد.

به روش مطالعه درست درس خواندن آگاه و آشنا خواهید شد.

انگیزه ایجاد شده برای مطالعه بهتر و دقیق تر

استرس فرد تا حد بسیار زیادی کم خواهد شد.

دانش آموز می تواند عملکرد خود را مشاهده و باعث پیشرفت وی گردد.

برای اطلاع از مشاوره انتخاب رشته ایران تحصی و قبولی در این مسیر کافی است مشاورین خبره ایران تحصیل در ارتباط باشید.

بنر انتخاب رشته کنکور

اخبار پیرامون بهترین مشاوره تحصیلی در تهران

فعالیت ۲۷۰ مرکز تحصیلی تربیتی بهزیستی برای کمک داوطلبان کنکور 

کارشناس مسئول خط مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت ۲۷۰ مرکز تخصصی تحصیلی تربیتی در کشور خبر داد 

کسب نتایج مثبت برای افرادی که از مشاوره کنکور تهران استفاده کردند.

بر اساس اعلام خبر گذاری ایسنا افرادی که در سال‌های جاری از مشاوره تحصیلی استفاده کردند توانسته اند نتایج منحصر به فردی را به دست بیاورند.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران در اختیار شما قرار دادیم. در واقع در حال حاضر شما اطلاعات دقیق نسبت ویژگی های بهترین مشاوره کنکور تهران در اختیار دارید و به راحتی می توانید بعد از آشنایی با بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران یکی از آنها را انتخاب کرده و از مشاوره  استفاده کنید. البته در این مقاله ما وجه تمایز وب سایت ایران تحصیل که یکی از بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران است نیز ذکر کردیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

 

 

برای دانلود فایل PDF این مقاله بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

4.1/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبان جهت دریافت مشاوره در چه ساعت یا روزهایی می توانند تماس بگیرند؟

برای دریافت مشاوره محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید بر اساس نیاز خود مشاوره دریافت کنید.

آیا مشاوره محدود به گرایش یا مقطع خاصی است؟

تمامی مقاطع و رشته ها میتوانند از مشاوره تحصیلی استفاده کنند.

چگونه به یک مشاوره تحصیلی خوب مراجعه کنیم؟

ویژگی هایی که یک مشاوره خوب باید داشته باشد در مقاله ذکر شده است که میتوانید از آن استفاده نمایید.

نظرات

59 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران 1403 + رزرو اینترنتی | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo وحید. گفت:

    سلام بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران برای شهرستان ها هم مشاوره میده و به صورت تلفنی و راه دور؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      مجموعه ایران تحصیل با مشاورین خبره و متخصص در زمینه انتخاب رشته میتونند در این زمینه به شما کمک کنند.

  2. Avatar photo مژده گفت:

    من هیچی در مورد انتخاب رشته نمبدونم درصدام زیاد خوب نیست میخوام هر رشته ای که شده برم دانشگاه حتی ابیاری گیاهان دریایی خیلی تحت فشارم کسیم ندارم ازش بپرسم بهم اطلاعات بده

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  3. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام ،میخواستم ببینم زمان انتخاب رشته چه تاریخی هست

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      بازده زمانی مرداد ماه در نظر گرفته شده است

  4. Avatar photo امیرعلی گفت:

    سلام من موقع ثبت نام کنکور اگر سهمیه استفاده نکنم ولی واسه انتخاب رشته سهمیه استفاده کنم مشکلی بوجود میاد؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      بله امکان استفاده درزمانی که امکان ثبت وجود داشته باشد هست

  5. Avatar photo نسرین عامری گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من دیپلم تربیت بدنی دارم برای کنکور ۱۴۰۲ ثبت نام کردم ولی متوجه نشدم شرط قبولی ام بدون کنکور یا با کنکور است؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر این رشته هم بدون کنکو است و هم بدون کنکور برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

    2. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز شما اگر با کنکور پذیرفته نشین میتونید شانستون رو برای بدون کنکورها امتحان کنید. در واقع شما در هر دو حالت شانس قبولی رو دارید.

      1. Avatar photo محمد گفت:

        سلام من ۴۳ سالم میخواهم ادامه تحصیل بدم ومدرک بگیرم یک دانشگاه معرفی کنید که آنلاین باشه بخاطر مشکلات کاری

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          در صورت داشتن مدرک دیپلم می توانید در دانشگاه به صورت مجازی یا غیر حضوری ثبت نام کنید جهت ثبت نام و انتخاب رشته خود با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید
          راه ارتباط:9099075307 داخلی 112

  6. Avatar photo مریم گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کنکور هنر دادم و رشته طراحی لباس مد نظرم هست
    و این رشته کنکور عملی داره
    اگه من کنکور عملی ندم دانشگاه های غیر انتفاعی و یا شبانه هم شانس قبولی ندارم؟
    آیا کنکور عملی فقط برای قبولی در دانشگاه روزانه هست ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      خیر آزمون عملی بصورت کلی برای تمام دانشگاه ها برگزار میشود.

  7. Avatar photo هانا گفت:

    سلام راستش من امسال میرم پایه دوازدهم تحربی میخام تو این چن ماه باقی مونده تابستون دهم و یازدهم رو جمع بندی کنم اما نمیدونم چطوری مشاور پیدا کنم یعنی از چه طریقی میتونم مشاور زن پیدا کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      ایا مشاور حضوری می خواهید یا تلفتی

  8. Avatar photo امیری گفت:

    من پایه یازدهم ریاضیم میخوام برای تابستون تا کنکور مشاور خوبی چبگیرم اما نمیدونم از کجا باید شروع کنم و چجوری شروع کنم میشه کمکم کنین

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید جزیی با توجه به شرایط شما بررسی بشه . برای مشاوره دقیق با مشاوران ما تماس بگیرید

  9. Avatar photo ثنا محمدی گفت:

    سلام من پایه دهم انسانی هستم
    میشه تو دهم تبصره کرد؟؟
    نمره سالانه 9.5 یا 9 خورده ایی بیاد نزدیک ۱۰ سایت اونو ده میکنه
    ویا دو یا یک درس نهایی میشه تبصره کرد؟؟؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز شما اول باید در امتحان جبرانی شهریور شرکت کنید اگر قبول نشدید میتونید از تبصره استفاده کنید.

  10. Avatar photo محدثه گفت:

    سلام من پایه نهم هستم میخوام برم دهم بعد من چون که سال های هفتم و هشتم ریاضیم رو تجدید اوردم به همین دلیل باید ریاضیم ۱۹ بشه تا بتونم به رشته ای تجربی برم ولی خیلی علاقه دارم به تجربی بیش از اندازه ولی فک نکنم با این حجم درس بیشتر از ۱۵ بگیرم ریاضی و بعد ولی میتونم به رشته انسانی برم ولی علاقه ای به انسانی و رشته های فنی و کارودانش وهنری ندارم الان من اگه بخوام با معدل ۱۷ تکرار پایه کنم یعنی معلدم بالا باشه مردود نشم ولی بخوام به دلخواه خودم دوباره نهمو بخونم و سال بعد برم تجربی نظرتون چیه شدنیه یا برم اموزی پرورش یکاری کنم همین امسال بتونم برم تجربی بعد من مشکلم اینجاست که امسال هم برعکس همه درسام نره های خوبی دارم ولی زبان و تجدید میشم الان مشکلم هم زبانه و هم ریاضی که باید ۱۹ بشم میشه راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      برای بررسی بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  11. Avatar photo محدثع گفت:

    سلام من پایه نهم هستم میخوام برم دهم بعد من چون که سال های هفتم و هشتم ریاضیم رو تجدید اوردم به همین دلیل باید ریاضیم ۱۹ بشه تا بتونم به رشته ای تجربی برم ولی خیلی علاقه دارم به تجربی بیش از اندازه ولی فک نکنم با این حجم درس بیشتر از ۱۵ بگیرم ریاضی و بعد ولی میتونم به رشته انسانی برم ولی علاقه ای به انسانی و رشته های فنی و کارودانش وهنری ندارم الان من اگه بخوام با معدل ۱۷ تکرار پایه کنم یعنی معلدم بالا باشه مردود نشم ولی بخوام به دلخواه خودم دوباره نهمو بخونم و سال بعد برم تجربی نظرتون چیه شدنیه یا برم اموزی پرورش یکاری کنم همین امسال بتونم برم تجربی بعد من مشکلم اینجاست که امسال هم برعکس همه درسام نره های خوبی دارم ولی زبان و تجدید میشم الان مشکلم هم زبانه و هم ریاضی که باید ۱۹ بشم میشه راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      برای بررسی بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  12. Avatar photo حیات ژوند گفت:

    سلام وقت بخیر
    بهترین مرکز اموزشی زبان انگلیسی در تهران که برنامه های از ابتدا تا به ازمون های بین المللی داشته باشد کدام هست؟ که وقت مان تلف نشود پول مشکلی نداره اگر قیمت هم باشد.

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای معرفی اموزشگاه های زبان انگلیسی با داخلی 109 تماس حاصل فرمایید.

  13. Avatar photo New گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم دانشگاه فنی حرفه ای شریعتی بدون کنکور شرکت کنم برای ورودی بهمن الان دفترچه اومده ولی توی لیست هیچ اسمی از دانشگاه شریعتی نیست چطور میتونم در رشته اموراداری ورودی بهمن ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای دریافت لیست رشته های دانشگاه فنی حرفه ای شریعتی و شرایط رشته ی امور اداری با ما تماس بفرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی کنکور

    مشاوره تحصیلی کنکور 1403 + همین الان با رتبه ها صحبت کن!

    مشاوره تحصیلی کنکور مختص به داوطلبانی است که سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمانی مشخص، آزمون کنکور را به صورت سراسری برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، چرا که رقابت بین داوطلبانی...
  • برنامه ریزی کنکور

    برنامه ریزی کنکور 1403 + pdf جدول نمونه رتبه ها | ایران تحصیل

    برنامه ریزی کنکور به صورت اصولی و هوشمندانه، توسط مشاور و برنامه‌ ریز انجام می‌شود که در نتیجه می‌‎تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد. همچنین Pdf برنامه ریزی کنکور و جدول برنامه ریزی آزمون سراسری نیز...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    همه ما می‌ دانیم که باید برای رسیدن به تمامی اهداف خود از کوچک‌ تا بزرگ‌ ترین برنامه ریزی داشته باشیم. اطلاع داشتن از موثرترین تکنیک و جدول برنامه ریزی درسی روزانه، ماهانه و… نه تنها به شما کمک می‌...
  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)