ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

امریه سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۳ + شرایط، مراحل و حقوق

امریه سازمان انرژی اتمی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امریه سازمان انرژی اتمی را در صورت داشتن شرایط آن به دست بیاورید. این امریه مانند امریه‌های خدمت سربازی دیگر برای خود مراحل اخذ خاصی دارد. بنابراین اگر شما یکی از داوطلبان آن هستید، باید تمام این شرایط امریه سازمان انرژی اتمی را داشته باشید تا بتوانید در آن ثبت‌نام کنید. پس از ثبت‌نام در امریه سازمان انرژی اتمی، سازمان نظام وظیفه کشور نتیجه آن را اعلام می‌کند تا در زمان مقرر شده به خدمت بروید. در حال حاضر افراد زیادی در مورد مراحل اخذ و حقوق امریه انرژی اتمی اطلاعاتی ندارند. لذا موقع ثبت‌نام مدارک خود را ناقص ارائه می‌دهند که این کار موجب می‌شود آن‌ها در امریه انرژی اتمی قبول نشود. بنابراین کسب اطلاعات کامل و جامع در مورد امریه سازمان انرژی اتمی می‌تواند شانس شما را برای قبولی در آن افزایش دهد.

 

شما جهت اطلاع از شرایط و نحوه دریافت امریه سربازی ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد امریه سازمان انرژی اتمی، شرایط امریه سازمان انرژی اتمی، مراحل اخذ امریه انرژی اتمی، حقوق امریه انرژی اتمی، فرم امریه انرژی اتمی، سامانه امریه انرژی اتمی، مصاحبه امریه انرژی اتمی، سرباز امریه انرژی اتمی، زمان امریه انرژی اتمی، رشته‌های امریه انرژی اتمی، فرم تقاضای امریه انرژی اتمی، ثبت‌نام امریه انرژی اتمی، جذب امریه انرژی اتمی و گرفتن امریه انرژی اتمی با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

امریه سازمان انرژی اتمی کشور

سازمان انرژی اتمی کشور از جمله سازمان‌هایی است که از تمام مشمولین خدمت برای تامین بخشی از نیروهای متخصص خود در واحدهای مختلف سازمان امریه سربازی می‌گیرد. به طوری که این سربازان باید یکی از دانش آموختگان دانشگاه‌های کشور باشند که رشته تحصیلی آن‌ها یکی از رشته‌های مورد نیاز سازمان انرژی اتمی کشور باشد. امریه سازمان انرژی اتمی مناسب کسانی است که قصد دارند دوره خدمت خود را در پادگان‌های نظامی سپری نکنند. سازمان انرژی اتمی برای این دسته افراد شرایط بسیار مناسب را فراهم کرده است تا راحت‌تر بتوانند دوره خدمت خود را تمام کنند. بنابراین اگر شما قصد داشته باشید در امریه انرژی اتمی خدمت کنید باید شرایط و قوانین آن را بدانید.

 

شما جهت امریه پتروشیمی ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط امریه سازمان انرژی اتمی

شرایط امریه سازمان انرژی اتمی

 

در امریه سازمان انرژی اتمی نیازی نیست سربازان لباس‌های فرم خاصی بپوشند. بلکه آن‌ها مانند سایر کارمندان با لباس‌های معمولی در این سازمان خدمت می‌کنند. ساعات کار در سازمان انرژی اتمی مانند کارمندان عادی است و سربازان تنها در ساعت اداری کار می‌کنند. این سازمان هر ساله تحت نظارت ستاد کل نیروهای مسلح کشور جهت تامین نیروهای انسانی متخصص خود از طریق امریه خدمت سربازی جذب می‌کند.

 

شما  جهت امریه سازمان بهزیستی ۱۴۰۳ و امریه سربازی بانک ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط امریه سازمان انرژی اتمی کشور برای داوطلبان آن

شاید برای شما سوال پیش بیاید داوطلبانی که قصد دارند در امریه انرژی اتمی شرکت کنند چه ویژگی‌ها و شرایطی داشته باشند؟ آیا هر کسی می‌تواند امریه انرژی اتمی را دریافت کند یا اینکه ویژگی‌های خاصی داشته باشد؟ مراحل اخذ امریه انرژی اتمی چگونه است؟ این‌ها معمولاً سوالاتی هستند که سربازان داوطلب امریه خدمت سربازی انرژی اتمی از خود می‌پرسند که در زیر به صورت کلی در مورد شرایط آن‌ها صحبت می‌کنیم:

شرایط عمومی امریه سازمان انرژی اتمی کشور

  1. نداشتن سابقه غیبت و فرار از خدمت
  2. هیچ رابطه نسبی و سببی با مسئولین نداشته باشند.
  3. در ارگان‌های نظامی دیگر سابقه خدمت نداشته باشند.
  4. داوطلبان باید برگ سبز اعزام به خدمت را پر کنند.
  5. نباید کسری خدمت داشته باشند. لذا طول خدمت آن‌ها به مدت 24 ماه کامل می‌باشد.
  6. تنها کسانی می‌توانند در امریه سازمان انرژی اتمی کشور ثبت‌نام کنند که معدل آن‌ها بالای 15 است.
  7. تمام متقاضیان امریه انرژی اتمی باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشند.
  8. متقاضی باید در طول خدمت، تمام اموری که از طرف سازمان به عنوان وظیفه به او موکول شدند را باید بدون هیچ کم و کسری انجام دهد.
  9. متقاضی باید حین خدمت تمام قوانین و مقررات این سازمان را رعایت کند و تمام اخلاق و رفتارهای او باید طبق مقررات جاری در سازمان باشد.
  10. در صورتی که داوطلبان یکی از شرایط سرپرست خانوار، متاهل، عضو کمیته امداد و بهزیستی، جزو نخبگان برتر کشور، قاری یا حافظ قرآن، معاف از رزم و غیره باشند، آنگاه امتیاز بیشتری برای پذیرش در امریه سازمان انرژی اتمی خواهند داشت.

 

شما جهت اطلاع از ثبت‌نام امریه سربازی شهرداری ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل اخذ امریه انرژی اتمی

مراحل اخذ امریه انرژی اتمی

 

شرایط اختصاصی امریه سازمان انرژی اتمی

شما علاوه بر داشتن شرایط عمومی امریه انرژی اتمی باید شرایط اختصاصی آن را نیز داشته باشید. یکی از شرایط خصوصی امریه انرژی اتمی این است که شما باید مدرک تحصیلی متناسب با نیاز سازمان داشته باشید. زیرا فعالیت این سازمان به صورت خاص و حرفه‌ای است. بنابراین تنها از مشمولینی که در رشته‌های خاصی تحصیل کرده باشند جهت امریه سربازی جذب می‌کنند. البته ممکن است این سازمان از نیروهای غیرمتخصصی نیز جهت انجام فعالیت‌های خدماتی نیرو جذب کند که نیازی به داشتن مدرک تحصیلی نباشد.

حال در زیر به رشته‌های مورد نیاز سازمان انرژی اتمی کشور اشاره می‌کنیم:

  1. کلیه گرایش‌های مهندسی برق
  2. کلیه گرایش‌های مهندسی مکانیک
  3. کلیه گرایش‌های مهندسی هسته‌ای
  4. کلیه گرایش‌های رشته شیمی
  5. کلیه گرایش‌های رشته فیزیک
  6. گرایش‌های سخت‌افزار
  7. شبکه و نرم‌افزار از علوم کامپیوتر
  8. هواشناسی
  9. مهندسی معدن
  10. مهندسی مواد
  11. مهندسی صنایع
  12. مهندسی عمران
  13. مدیریت اجرائی MBA
  14. زمین‌شناسی
  15. بهداشت محیط‌زیست
  16. حسابداری
  17. حقوق
  18. خون‌شناسی
  19. آمار
  20. گرایش‌های بازرگانی
  21. صنعتی
  22. دولتی
  23. پدافند غیرعامل
  24. منابع انسانی و آموزش و بحران از شاخه مدیریت
  25. رادیوتراپی
  26. بهداشت حرفه‌ای
  27. زبان انگلیسی
  28. اقتصاد
  29. رادیولوژی
  30. پزشک عمومی
  31. پرستاری
  32. و غیره

حال شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر رشته‌های مورد نیاز امریه انرژی اتمی کشور برای سال ۱۴۰۳ می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید تا آن‌ها شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنند.

 

شما جهت امریه فنی حرفه ای ۱۴۰۳ و امریه استانداری ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه ثبت‌نام در امریه سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۳

بعد از آنکه شما شرایط امریه سازمان انرژی اتمی را داشتید می‌توانید جزئیات و زمان دقیق ثبت‌نام را بدانید. زیرا بسیاری از داوطلبان امریه سازمان انرژی اتمی به دلیل عدم آگاهی در مورد مهلت ثبت‌نام و ناقص بودن مدارک آن‌ها شانس خود را برای پذیرش در آن از دست می‌دهند. لذا آن‌ها باید اقدامات زیر را جهت ثبت‌نام در امریه سازمان انرژی اتمی انجام دهند:

 

حقوق امریه انرژی اتمی

حقوق امریه انرژی اتمی

 

  • متقاضیان باید دفترچه خود را به این سازمان ارسال و برگ سبز را دریافت کنند.
  • در سایت فنی منابع انسانی سازمان انرژی اتمی فرم مربوط به ثبت‌نام امریه سربازی انرژی اتمی را تکمیل کنند.
  • آن‌ها باید حداکثر سه ماه پیش از تاریخ اعزام به خدمت مدارک خود از طریق پست ارسال کنند یا به صورت حضوری آن را به این سازمان ارائه دهند. البته شما در صورت لزوم می‌توانید ثبت‌نام امریه سربازی سازمان انرژی اتمی را به صورت اینترنتی انجام دهید.
  • در صورتی که پس از بررسی، مدارک آن‌ها مورد قبول واقع شد، آنگاه باید جهت مصاحبه حضوری به این سازمان مراجعه کنند.

حال اگر شما هرگونه سوالی در مورد ثبت‌نام امریه سربازی انرژی اتمی کشور داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

مراحل اخذ امریه انرژی اتمی ۱۴۰۳

شاید برای شما سوال پیش بیاید که پس از ثبت‌نام در امریه سربازی انرژی اتمی کشور مراحل اخذ خدمت امریه انرژی اتمی چگونه است؟

این سازمان مانند سازمان‌های امریه گیر دیگر کشور برای خود مراحل خاصی دارد که شما باید این مراحل را طی کنید:

  • فرم تقاضای خدمت نظام وظیفه را دریافت و تکمیل کنید.
  • تمام مدارک مورد نظر را به مدیر گروه توسعه منابع انسانی سازمان ارائه دهید.
  • در صورتی که اگر واحد بهره‌بردار سازمان با درخواست شما موافقت کند، آنگاه باید جهت انجام مصاحبه علمی به این واحد مراجعه کنید. معمولاً آن‌ها نتیجه را حداکثر 45 روز بعد از تکمیل فرم مشخص می‌کنند.
  • در صورت پذیرش داوطلب باید جهت گزینش اقدامات اولیه مراجعه کند که تاریخ و زمان آن توسط واحد بهره‌بردار سازمان مشخص می‌شود.
  • باید تصویر برگه اعزام به خدمت را به گروه توسعه منابع انسانی ارائه دهند که این کار باید حداقل 60 روز قبل از اعزام انجام بگیرد.
  • در صورتی که کمیته امریه سازمان با درخواست شما موافقت کند، آنگاه برگه اعزام به خدمت را ارائه می‌دهد. سپس باید به پزشک معتمد سازمان و اداره تشخیص هویت مراجعه کنند. بعد از آن نیز جهت گزینش به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

 

شما جهت مصاحبه امریه وزارت نیرو ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

 

امریه انرژی اتمی و مراحل آن

امریه انرژی اتمی و مراحل آن

 

  • به حوزه نظام وظیفه کشور در تاریخ اعزام جهت طی کردن دوره آموزشی مراجعه کنند.
  • پس از اتمام دوره آموزشی نظامی باید به اداره کل منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان انرژی اتمی مراجعه کنند تا حکم ابلاغ به محل کار را دریافت کنند. سپس برای شروع خدمت، تکمیل فرم و ارائه مدارک جهت صدور دفترچه بیمه خدماتی درمانی اقدام کنند.
  • پس از آنکه دوره خدمت شما تمام شد باید برای تسویه حساب به واحد بهره‌بردار سازمان انرژی اتمی مراجعه کنید.
  • جهت دریافت کارت پایان خدمت به معاونت نیروی انسانی یگان آموزشی خود بروید.

مراحل اخذ امریه انرژی اتمی را به صورت مفصل در بالا برای شما مشخص کرده‌ایم. حال اگر شما به هرگونه مشکلی حین دریافت اخذ امریه انرژی اتمی برخورد کردید می‌توانید جهت برطرف کردن آن با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام در امریه سازمان انرژی اتمی کشور

شما برای ثبت‌نام در امریه سازمان انرژی کشور باید مدارکی را به ارگان‌های پذیرنده امریه ارائه دهید. معمولاً این مدارک برای کلیه ارگان‌های امریه گیر یکسان هستند. اما هر کدام از ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای امریه گیر فعالیت خاصی دارند و قوانین و شرایط آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. لذا آن‌ها ممکن است مدارک دیگری نیز جهت ثبت‌نام در امریه از مشمولین خدمت دریافت کنند. حال این مدارک به صورت زیر می‌باشند:

  • یک قطعه عکس 3×4
  • فتوکپی از کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه برگ سبز اعزام به خدمت
  • فرم درخواست خود را تکمیل کرده و مشخصات خود را به صورت کامل و دقیق درج کنید. در صورتی که مشمولین از شرایط خاصی مانند معاف در رزم، سرپرست خانواده و غیره باشند باید جهت اثبات آن‌ها گواهی صادر کنند.
  • گواهی و مدارک تحصیلی
  • تصویر معرفی‌نامه دانشگاه به امریه نظام وظیفه کشور

 

شما جهت امریه پارک علم و فناوری ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

سربازان امریه در سازمان انرژی اتمی چه کارهایی را انجام می‌دهند؟

معمولاً سربازانی که در امریه انرژی اتمی کشور مشغول به خدمت هستند در واقع یک فرصت خوبی را برای گذراندن خدمت سربازی با شرایط بهتر و حقوق مناسب‌تر کسب کرده‌اند. زیرا آن‌ها مانند کارکنان سازمان انرژی اتمی کشور لباس معمولی می‌پوشند و در ساعات اداری کار می‌کنند. فعالیت آن‌ها در این سازمان‌ها مطابق رشته تحصیلی آن‌ها است. البته شما نمی‌توانید در این سازمان از کسری خدمت استفاده کنید و طول خدمت شما کامل است.

 

 

امریه انرژی اتمی و نوع خدمات آنها

امریه انرژی اتمی و نوع خدمات آنها

 

همچنین باید بدانید که در این سازمان شما تحت هیچ شرایطی نمی‌توانید محل پذیرش خود را تغییر دهید مگر اینکه واحد پذیرنده آن را قبول کند. البته باید به یاد داشته باشید که امریه انرژی اتمی کشور هیچ تضمینی برای استخدام در این سازمان پس از پایان دوره خدمت شما ندارد و نباید انتظار داشته باشید که انرژی اتمی بعد از اتمام خدمت شما را استخدام کند. حال اگر به هرگونه اطلاعاتی در مورد امریه و حقوق امریه انرژی اتمی کشور داشته باشید می‌توانید آن را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

جهت دریافت مشاوره در مورد امریه سازمان انرژی اتمی، شرایط امریه سازمان انرژی اتمی، مراحل اخذ امریه انرژی اتمی، حقوق امریه انرژی اتمی، فرم امریه انرژی اتمی، سامانه امریه انرژی اتمی، مصاحبه امریه انرژی اتمی، امریه سربازی، سازمان‌های امریه گیر کشور، سازمان انرژی اتمی کشور، سرباز امریه انرژی اتمی، زمان امریه انرژی اتمی، رشته‌های امریه انرژی اتمی، فرم تقاضای امریه انرژی اتمی، ثبت‌نام امریه انرژی اتمی، جذب امریه انرژی اتمی و گرفتن امریه انرژی اتمی با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

میزان حقوق امریه انرژی اتمی ۱۴۰۳

یکی از پرتکرارترین سوال‌های امریه سربازی این است که میزان حقوق امریه انرژی اتمی برای سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ خوب است بدانید که مزایا و حقوق امریه انرژی اتمی برای هر سال طبق دستورالعمل‌های صادره ستاد کل نیروهای مسلح تعیین می‌شود. بنابراین تمام کسانی که در سازمان انرژی اتمی کشور خدمت می‌کنند حقوقی مطابق با دستورالعمل‌های ستاد کل نیروهای مسلح دریافت می‌کنند. البته خوب است بدانید که این سازمان به دلیل محدودیت‌هایی که دارد ممکن است برای سربازان امریه استان تهران و البرز امکانات خوابگاهی فراهم نکند. هرچند که در حال حاضر شرایط آن نسبت به قبل بهتر شده است. ولی شما جهت دریافت آخرین اطلاعات در مورد حقوق امریه انرژی اتمی و شرایط خوابگاهی آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

شما جهت حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

 

امریه انرژی اتمی و میزان حقوق آنها

امریه انرژی اتمی و میزان حقوق آنها

 

 

 

مطالب مرتبط:

امریه اداره اوقاف ۱۴۰۳

امریه نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۳

ثبت نام امریه قوه قضاییه ۱۴۰۳

امریه سربازی سپاه ۱۴۰۳

امریه وزارت نفت در سال ۱۴۰۳

مراحل گرفتن امریه قرارگاه خاتم الانبیا

امریه سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۳ + شرایط، مراحل و حقوق

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس پستی ارسال مدارک امریه سازمان انرژی اتمی کشور کدام است؟

شما جهت ارسال پستی مدارک امریه سازمان انرژی اتمی خود می‌توانید به آدرس: تهران، انتهای کارگر شمالی، سازمان انرژی اتمی ایران، اداره کل توسعه منابع انسانی و رفاه، صندوق پستی: 1339-14155 ارسال کنید. البته می‌توانید این کار را به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت نیروی انسانی سازمان انرژی اتمی کشور انجام دهید.

آیا سربازانی که کسری خدمت دارند می‌توانند در امریه سازمان انرژی اتمی ثبت‌نام کنند؟

خیر، سربازانی که هرگونه کسری خدمت یا غیبت سربازی داشته باشند نمی‌توانند در امریه سازمان انرژی اتمی کشور ثبت‌نام کنند.

حقوق امریه انرژی اتمی کشور برای سال جدید چگونه است؟

حقوق سازمان انرژی اتمی کشور با توجه به مدرک تحصیلی و میزان توانایی سربازان متفاوت است. بنابراین شما جهت دریافت دقیق‌ترین حقوق امریه انرژی اتمی کشور با توجه به شرایط و توانایی خودتان می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

چه کسانی می‌توانند مراحل اخذ امریه انرژی اتمی را طی کنند؟

کسانی که تمام شرایط امریه سازمان انرژی اتمی را داشته باشند می‌توانند برای اخذ آن اقدام کنند. البته باید به یاد داشته باشند که شما در یکی از رشته‌های مورد نیاز سازمان انرژی اتمی کشور مدرک تحصیلی داشته باشید.

درخواست خود را حداقل چند ماه قبل از تاریخ اعزام به خدمت ارسال کنیم؟

شما حداکثر سه ماه قبل از تاریخ اعزام به خدمت خود می‌توانید جهت ثبت و تکمیل فرم‌های امریه سربازی سازمان انرژی اتمی کشور اقدام کنید تا در صورت تایید بتوانید در تاریخ مقرر شده به این سازمان خدمت کنید.

آیا افرادی که سوء سابقه کیفری یا اعتیاد به مواد مخدر دارند می‌توانند در امریه سازمان انرژی اتمی کشور قبول شوند؟

خیر، تمام افرادی که سوء سابقه کیفری و اعتیاد به مواد مخدر دارند نمی‌توانند در امریه خدمت انرژی سازمان انرژی اتمی قبول شوند. البته آن‌ها نباید در گروه‌های ضد نظام و انقلاب عضو شده باشند و همچنین درخواست امریه به سایر ارگان‌ها نداده باشند. این متقاضیان باید تابع جمهوری اسلامی و معتقد به یکی از ادیان مورد قبول نظام باشند.

چگونه می‌توان شانس قبولی در امریه سازمان انرژی اتمی کشور را افزایش داد؟

اگر عضو خانواده‌های ایثارگر، تحت پوشش کمیته یا بهزیستی، عضو بنیاد نخبگان، بسیجی و معاف از رزم باشید آنگاه می‌توانید شانس خود را برای پذیرش در امریه سازمان انرژی اتمی کشور افزایش دهید.

 

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «امریه سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۳ + شرایط، مراحل و حقوق»

  1. Avatar photo Omid گفت:

    سلام ببخشید وقتی ما درخواست امریه رو ثبت میکنیم چقدر طول میکشه تا نتایجش بیاد و اعلام بشه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      تایم دقیقی ندارد.

      1. Avatar photo Omid گفت:

        حدودا هم نمیدونید؟ مثلا چند ماه / و اینکه تو چه ماه هایی معمولا باید ثبت درخواست داد ، یا تایم خاصی نداره و میشه الان هم ثبت کرد؟

        1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

          سلام . امریه سازمان ها تاریخ مشخصی ندارد و باید منتظر فراخوان ها در سایت های مربوطه بود

      2. Avatar photo امیر گفت:

        ببخشید سوابقی مثل انجمن علمی بودن و… در تایید شدنمون تاثیر داره؟ و کلا بیشتر در رزومه چه چیزی مدنظر منابع انسانی هست

        1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

          سلام هرگونه داشتن سوابق علمی و پژوهشی ممکن هست در پذیرش سازمان انرژی اتمی تاثیر داشته باشد

  2. Avatar photo Abolfazl گفت:

    سلام ببخشید گفتید حافظان قرآن هم امتیاز دارند ، میخواستم بپرسم به چه صورتی هستش این بخش شرایطش چیه حافظ کل باید باشیم و آیا واقعا تاثیر داره؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر بله تاثیر گذاره برای اطلاعات بیشتر و بررسی وضعیتتون میتونین با مشاوران ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)