ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون دکتری 1403 + مشاهده نتیجه | sanjesh.org

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون دکتری مدتی بعد از برگزاری آزمون انجام می شود و این نتایج بر روی سایت سنجش قابل مشاهده هستند. در نتیجه متقاضیان می‌ توانند پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری، اعلام نتایج دکتری سراسری و اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد مطلع شوند.

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات دقیقی نسبت به اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد در اختیار شما قرار دهیم. در واقع شما بعد از مطالعه این مقاله از زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری، تاریخ اعلام نتایج کنکور دکتری دانشگاه آزاد، زمان اعلام نتایج دکتری سراسری، نحوه انتشار نتایج نهایی آزمون دکتری و بسیاری از موارد دیگر آشنا خواهید شد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاوران ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 ارتباط برقرار نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

در این بخش از مقاله تصمیم داریم اطلاعات کاملی نسبت به زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در اختیار شما قرار دهیم. شایان ذکر است تا بدانید داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت نموده اند، طی سه مرحله می بایست نتایج خود مشاهده و دریافت کنند. این مراحل شامل اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، نتایج انتخاب رشته و نتیجه نهایی بعد از انجام مصاحبه می باشند.

در گام نخست پس از برگزاری آزمون و در یک بازه مشخص، کارنامه اولیه در اختیار داوطلبان قرار داده می شود.

در کارنامه اولیه ی هر داوطلب رتبه و تراز او مشخص شده است در نتیجه هر فرد می تواند با توجه به آن، از میان کد رشته محل های قید شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری، اولویت های خود را پس از ورود به سایت سنجش به ثبت برساند.

نتیجه اولیه نتایج دکتری روز 27 فروردین 1402 بر روی سایت سنجش منتشر شده است و در اردیبهشت ماه امسال، نتایج اولیه دکتری بر روی سایت سنجش منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری سال ۱۴۰۳، در انتهای اردیبهشت ماه خواهد بود.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ در دوره‌های روزانه و غیر روزانه از جمله پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و نوبت دوم می‌توانند در زمان تعیین‌ شده‌ توسط سازمان سنجش به سایت این سازمان مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

در صورتی که داوطلبان در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری، مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ شوند، کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری آزاد در انتهای کارنامه اولیه آن‌ها قرار خواهد گرفت. این کد با وارد کردن آن به همراه کد ملی در سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، امکان وارد کردن تا ۸۰ کد رشته محل را به آن‌ها می‌دهد.

برای دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری روی لینک کلیک کنید.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

راهنمای تصویری دریافت و اعلام نتایج آزمون دکتری

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

پس از انتشار و اعلام نتایج آزمون دکتری باید وارد سایت سازمان سنجش شوید تا با وارد کردن اطلاعات خود بتوانید کارنامه تان را اخذ نمایید. در ادامه مراحل دریافت نتیجه آزمون دکتری را به صورت تصویری به شما آموزش خواهیم داد. البته باید یادآور شویم روش دریافت کارنامه اولیه و نهایی تفاوت چندانی نداشته و مطابق زیر می باشد.

در گام اول باید عبارت سازمان سنجش و آموزش کشور را در گوگل جستجو کنید یا این که با وارد کردن آدرس اینترنتی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد این سایت شوید.

در این مرحله اعلام نتایج آزمون دکتری باید ابتدا وارد قسمت مخصوص “دکتری تخصصی” از منوی سمت راست سایت شوید.

نتایج دکتری تخصصی

سپس بر روی گزینه “پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه آمون دکتری سال ۱۴۰۳” کلیک کنید.

پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه آمون دکتری سال ۱۴۰۳

اکنون سپس بر روی گزینه پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه آمون دکتری سال 1403 کلیک نمایید.

در مرحله بعد شما از طریق دو روش می توانید نتایج دکتری خود را مشاهده نمایید که هر یک از این دو روش موارد زیر را نیاز دارد:

❇️ در روش اول شماره داوطلبی در زمان آزمون و شماره شناسنامه، سال تولد و کد امنیتی مورد نیاز است.

❇️ در روش دوم مواردی مانند شماره پرونده و شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد.

 

روش مشاهده نتایج

راهنمای تصویری دریافت نتایج دکتری دانشگاه آزاد

همانطور که می دانید کنکور دکتری دانشگاه آزاد و سراسری با یکدیگر ادغام شده اند به همین دلیل شرکت کنندگان دانشگاه آزاد می توانند از دو طریق سایت سازمان سنجش و سامانه مرکز سنجش،پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد برای دریافت نتیجه نهایی خود اقدام کنند.

روش مشاهده اعلام نتایج آزمون دکتری در سایت سازمان سنجش پیش تر گفته شد. حال می خواهیم در ادامه نحوه مشاهده نتیجه آزمون را در سامانه مرکز سنجش،پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به صورت تصویری بیان کنیم.

 

📢 اطلاعیه 📢

پس از اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد، برای انجام انتخاب رشته دانشگاه های آزاد می بایست در سایت همین دانشگاه ها اقدام کرد.

⏪ در گام اول برای اعلام نتایج آزمون دکتری باید به سامانه مرکز سنجش،پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنید.

نتایج دکتری آزاد

⏪ در صفحه اصلی برای اعلام نتایج آزمون دکتری بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ” از منوی سمت راست کلیک نماید. همچنین، می توانید لینک فعال ” اعلام نتایج نهایی دکتری تخصصی ” را نیز انتخاب کنید.

⏪ سپس اطلاعات خواسته شده اعم از کد ملی و کد دسترسی را وارد کرده و در نهایت بر روی دکمه ورود کلیک کنید. توجه داشته باشید که کد دسترسی در انتهای کارنامه ذکر شده است.

⏪ نکته مهم در خصوص آزمون دکتری دانشگاه آزاد این می باشد که به جز نتایج اولیه دیگر نتایج از طریق سامانه azmoon.org  مشخص و اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

روش بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی برای مشاهده نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبان در زمان اعلام نتایج آزمون دکتری خود نیازمند اطلاعاتی اساسی مانند شماره پرونده و شماره داوطلبی هستند. اگر کسی این اطلاعات را گم یا فراموش کرده باشد، می‌تواند در زمان اعلام نتایج آزمون دکتری با مراجعه به بخش سیستم پاسخ‌گویی سایت سازمان سنجش، آن‌ها را بازیابی کند.

روند انجام این کار به صورت زیر توضیح داده می‌شود.

پس از ورود به وبسایت sanjesh. org، بر روی لینک «سامانه پاسخگویی» کلیک کرده و وارد سیستم پاسخ‌گویی شوید.

اگر عضو سامانه هستید، گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید.

سپس پس از تعیین نوع و سال آزمون، درخواست خود را ثبت کرده و منتظر دریافت اطلاعات خود باشید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره سیستم پاسخ‌گویی سایت سازمان سنجش، به مطلب ثبت و ارسال درخواست در وبسایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

خرجش یک زنگه؟

تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری

در سال گذشته، در هفته سوم اردیبهشت ماه، متقاضیان کنکور دکتری توانستند نتایج انتخاب رشته خود را دریافت کنند. به همین دلیل، احتمالا داوطلبانی که در انتخاب رشته دکترا در سال ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند، می‌توانند منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری در اوایل اردیبهشت ماه باشند.

پس از اعلام نتایج آزمون دکتری و مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳، داوطلبان مطلع خواهند شد که آیا به دانشگاهی جهت شرکت در مصاحبه دکتری دعوت شده‌اند یا خیر.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ در نیمه اول شهریور ماه خواهد بود.

هر داوطلبی که تراز آزمون کتبی آن از حد نصاب تعیین‌شده‌ توسط دانشگاه بیشتر باشد، به مصاحبه آن دانشگاه دعوت خواهد شد.

محدودیتی از لحاظ تعداد دعوت به مصاحبه وجود ندارد و حتی افرادی که تراز بالایی دارند، ممکن است به مصاحبه تمام رشته‌های انتخابی خود دعوت شوند.

هر دانشگاه پس از اعلام نتایج دکتری مرحله انتخاب رشته، اطلاعیه مربوط به زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری را در چند روز بر روی سایت خود منتشر خواهد کرد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.

جهت کسب اطلاعات نسبت به نتایج انتخاب رشته دکتری بر روی لینک کلیک کنید.

سوال داری؟

مشاهده نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

برای مشاهده نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳، داوطلبان محترم باید در زمان اعلام نتایج به وب‌سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh. org مراجعه نموده و از طریق یکی از روش‌های جستجوی مشخصات فردی یا شماره پرونده و شماره شناسنامه، نتایج این مرحله از آزمون را مشاهده کنند.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا به راهنمای تصویری مشاهده نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ مراجعه نمایید.

در این راهنما، از داوطلبان خواسته‌ شده‌ است که وارد سایت سازمان سنجش‌شده‌ و لینک دکتری تخصصی را از منوی آن انتخاب نمایند.

نتایج دکتری تخصصی

پس از انتخاب لینک «کارنامه انتخاب رشته‌کنندگان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳»، اطلاعات مورد نیاز از طریق فرم مربوطه وارد‌شده‌و مشاهده نمایید.

در صورتی که یک فرد برای شرکت در مصاحبه دکتری به یک یا چند دانشگاه دعوت‌شده‌باشد، می‌بایست آمادگی لازم برای شرکت در مصاحبه را داشته باشد و هزینه مصاحبه دکتری را برای هر دانشگاه به صورت جداگانه پرداخت نماید.

پس از تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری، سازمان سنجش نتایج این مرحله از آزمون دکتری را بر روی سایت سنجش منتشر می‌کند.

زمان انتشار نتایج نهایی آزمون دکتری

مطمئنا شرکت در مصاحبه دکتری و قبولی در آن یکی از نفس گیرترین مراحل این آزمون به شمار می رود. لازم به ذکر است افرادی که با توجه به نحوه امتیازبندی مصاحبه دکتری، حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند در واقع پذیرفته شده نهایی محسوب می گردند.

توجه داشته باشید دعوت به مصاحبه دکتری به صورت چند برابر ظرفیت صورت می گیرد و تنها داوطلبانی می توانند قبول شوند که در مصاحبه، قوی تر عمل کرده باشند. پذیرش نهایی نیز بر اساس ظرفیت های اختصاص داده شده به هر کد رشته محل و تایید صلاحیت عمومی انجام می شود.

مجددا اگر بخواهیم برای تعیین تقریبی زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری به سال گذشته رجوع کنیم، خواهیم دید که این کارنامه در اواخر مرداد سال گذشته منتشر شده است بنابراین می توان پیش بینی کرد بازه زمان انتشار نتایج نهایی آزمون دکتری در اواخر مرداد تا اوایل شهریور می باشد.

همچنین یادآور می شویم مقاله حاضر پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش به روز رسانی خواهد شد و زمان دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اطلاعیه ها و اخبار نتایج آزمون دکتری می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و جدید ترین اطلاعیه ها را دریافت نمایید.

برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری روی لینک بزنید.

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری

جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۳، افرادی که در مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ در یک یا چند دانشگاه سراسری شرکت نموده‌اند، بایستی در زمان مقرر به وب‌سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh. org مراجعه کرده و با وارد کردن شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره شناسنامه، نتیجه این مرحله از آزمون را مشاهده نمایند. پس از مشاهده نتایج نهایی دکتری ۱۴۰۳، داوطلبان مطلع خواهند شد که آیا در دانشگاهی پذیرفته شده‌اند یا خیر. مراحل مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری به شرح زیر است:

– مراجعه به وب‌سایت سنجش به نشانی sanjesh. org.

– کلیک بر روی «نتایج نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۳».

– ورود به صفحه نتایج نهایی آزمون از طریق یکی از سه روش تعیین شده، «جستجو بر اساس شماره داوطلبی و شماره شناسنامه»، «جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره شناسنامه» و یا «جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی».

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری

در صورت پذیرش، داوطلب موظف است به سایت دانشگاه مراجعه کرده و با رجوع به اطلاعیه‌ای که برای پذیرفته‌شدگان نهایی منتشر‌شده‌است، مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام را آماده کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهد.

توجه مهم این است که نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ (به استثنای نتایج اولیه) به صورت جداگانه و از طریق سایت azmoon. org اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری

یکی از مراحل مهم در اعلام نتیجه آزمون دکتری مربوط به انتشار نتایج دعوت به مصاحبه است که در این قسمت قصد داریم به بررسی زمان اعلام نتایج نهایی و نتایج مصاحبه بپردازیم.

هر داوطلب بعد از آنکه انتخاب رشته دکتری خود را انجام داد باید منتظر اعلام نتایج کنکور دکتری باشد. لازم است بگوییم زمان اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه های سراسری با دانشگاه های آزاد متفاوت است اما اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.

نکته مهم این است که در زمان اعلام نتایج کنکور دکتری، چندین برابر ظرفیت پذیرش این مقطع تحصیلی در هر رشته‌ محل دعوت به مصاحبه انجام می شود تا پس از طی کردن مراحل مصاحبه، پذیرفته‌ شدگان نهایی مشخص گردند. سپس نام افراد پذیرفته شده در زمان اعلام نتایج کنکور دکتری اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری

📢 اطلاعیه 📢

اعلام نتایج آزمون دکتری برای مصاحبه از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه در سایت azmoon.org صورت می‌گیرد.

💣 اعلام نتایج این آزمون به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و…) در دهه سوم اردیبهشت ماه 1403 از طریق درگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

 

مراحل بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری

پس از اعلام نتایج دکتری و لیست اسامی پذیرفته شدگان، نوبت به ثبت نام در دانشگاه های محل پذیرش می رسد. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما به موقع نتیجه خود را دریافت کنید تا زمان کافی جهت جمع آوری مدارک لازم را داشته باشید.

از سوی دیگر، بر اساس قوانین برخی از دانشگاه ها، لازم است که پذیرفته شدگان قبل از مراجعه حضوری، حتما به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه نموده و مدارک لازم را بارگذاری نمایند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که سایت دانشگاه ها تنها برای بارگزاری مدارک مورد استفاده قرار نمی گیرد و تاریخ دقیق نام نویسی نیز در این سایت ها قابل مشاهده می باشد. توجه داشته باشید که عدم مراجعه به موقع برای ثبت نام آزمون دکتری در دانشگاه، به منزله انصراف بوده و در این صورت هیچ حقی برای اعتراض داوطلب وجود ندارد.

 

🔔 جهت کسب اطلاعات نسبت به ثبت نام آزمون دکتری بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید. 🔔

اعتراض به اعلام نتایج آزمون دکتری

آیا به نتیجه آزمون دکتری معترض هستید؟ این نکته را در نظر داشته باشید به طور معمول، این کارنامه ها بر اساس بررسی های دقیق و احتساب همه جوانب منتشر می شوند.

اما به هر ترتیب، شرایطی فراهم شده است تا متقاضیان معترض به نتیجه، بتوانند درخواست بازبینی خود را به ثبت برسانند. به همین منظور، معمولا زمانی جهت اعتراض به نتایج آزمون دکتری اعلام می شود و برای انجام این کار حدود دو هفته مهلت در نظر گرفته می شود.

نکته مهم این که اگر داوطلب در این بازه زمانی اعتراض خود را ارسال نکند، به اعتراض او دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

به طور کلی مراحل اعتراض به نتیجه آزمون دکتری شامل موارد زیر هستند:

🔸 پس از اعلام نتایج آزمون دکتری و اعلام نتایج دکتری آزاد لازم است به قسمت ” سامانه پاسخ گویی” کلیک نمایید.

سامانه پاسخگویی

🔸سپس بر روی گزینه ” ورود به سیستم پاسخگویی ” کلیک کرده و در صورت که از قبل عضو یامانه هستید وارد شده و در غیر این صورت ابتدا ثبت نام کرده و سپس وارد سامانه شوید و نوع آزمون را انتخاب نمایید.

🔸مرحله بعد باید به صفحه اول برگشته و گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب نمایید و سپس بر روی گزینه “درخواست جدید ” کلیک نمایید.

🔸پس از انتخاب درخواست جدید باید نوع آزمون و سال آزمون را انتخاب کرده و اعتراض خود را بنویسید و در نهایت گزینه تایید را انتخاب نمایید.

مشاوره اعتراض به نتایج دکتری

سازمان سنجش و آموزش کشور این فرصت را به متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری داده است که در هر مرحله از اعلام نتایج آزمون دکتری، اعتراض خود را ثبت کنند. در حقیقت می توانیم بگوییم امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری در سه مرحله ی اعلام نتایج اولیه، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری مهیا است.

در خصوص نحوه ثبت اعتراض به نتایج نهایی منتشر شده دکتری نیز باید اشاره کنیم که انجام این کار تنها از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است. همچنین لازم به ذکر می باشد که برای ثبت اعتراض، داوطلبان می بایست حتما در این سیستم ثبت نام نمایند. شما عزیزان نیز می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد اعتراض به نتیجه آزمون دکتری با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید.

 

🔔 جهت کسب اطلاعات نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید. 🔔

فرم مدرک ارشد و دکتری آزمون دکتری ۱۴۰۳

زمانی که به اعلام نتایج آزمون دکتری پرداختید و در آزمون ورودی دکتری پذیرفته می شوید باید مدارک خود را ارائه نمایید و اگر در زمان اعلام شده به دلایل مختلفی نتوانستید مدارک کارشناسی ارشد و یا دکتری خود را ارائه نمایید می توانید از طریق فرمی آن را در اعلام نمایید. فرم مدارک ارشد و دکتری در سال گذشته را به صورت فایل ر اختیار شما عزیزان قرار می دهیم و در صورت فرم جدید آن را به روز رسانی خواهیم کرد

📎 دانلود فایل نمونه فرم مدارک ارشد و دکتری حرفه ای 

 

 

خلاصه مطلب اعلام نتایج آزمون دکتری

ما در این مقاله بر آن شدیم تا اطللاعات کامل و دقیقی در خصوص  اعلام نتایج آزمون دکتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.  در این مقاله اعلام نتایج آزمون دکتری آموزش تصویری مورد نیاز برای دریافت نتایج آزمون دکتری سراسری و همچنین نحوه دریافت نتایج دکتری دانشگاه آزاد قرار داده ایم تا هر داوطلب بتواند با استفاده از آن نتایج دکتری خود را دریافت نماید.

در نهایت امیدواریم مطالب موجود در این مقاله برای شما مفید بوده باشد و در هنگام دریافت نتایج آزمون دکتری به شما کمک کند.

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن سوال یا نیاز به دریافت راهنمایی های بیشتر در خصوص اعلام نتایج آزمون دکتری می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 ارتباط برقرار نمایید. علاوه بر این شما عزیزان می توانید سوال خود را در انتهای این مقاله به صورت کامنت برای ما بنویسید تا مشاوران کارآزموده ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

برای دانلود فایل PDF مقاله اعلام نتایج آزمون دکتری  کلیک کنید.

 

4.6/5 - (14 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جهت دریافت کارنامه ازمون دکتری به چه سایتی باید مراجعه نمود؟

متقاضیان می بایست برای دریافت نتایج ازمون دکتری به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعات خود کارنامه را اخذ می نمایند.

آیا زمانی برای اعتراض به نتایج آزمون دکتری در نظر گرفته می شود؟

بله. به طور معمول زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون دکتری اعلام می شود و حدود دو هفته مهلت برای اعتراض در نظر گرفته می شود.

چگونه جزء اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری باشیم؟

داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب راهنمایی و مشاوره قبولی در ازمون دکتری با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. 

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج آزمون دکتری 1403 + مشاهده نتیجه | sanjesh.org»

  1. Avatar photo میلاد. گفت:

    سلام روزتون بخیر
    چطوری می تونم نتایج دکتری را مشاهده کنم و آیا امکان اعتراض وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      مشاهده و اعتراض به نتایج از طریق سایت سنجش امکان پذیر است.

  2. Avatar photo محبوبه. گفت:

    سلام وقت بخیر
    ️ آیا همان طور که نتایج دکتری آزاد و سراسری با هم آمد ​ نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر اعلام می شوند؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      انتخاب رشته و اعلام نتایج دکتری مجزا از یکدیگر است.

  3. Avatar photo گلاره گفت:

    میخواستم ببینم از زمان اعلام نتایج آزمون دکتری تا انتخاب رشته چقد زمان هست؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      زمان انتخاب رشته 29 فروردین تا 2 اردیبشهت است

  4. Avatar photo رضا عزیزی گفت:

    سلام تو سایت اعلام نتایج کنکور دکتری هرکاری میکنم نمیتونم وارد شم. چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      مرورگر و اینترنت خود را بررسی کنید

  5. Avatar photo هوشنگ عباسی گفت:

    آیا می توان به نتایج آزمون دکتری اعتراض کرد؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام روزتون بخیر، بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری تا دو هفته امکان اعتراض به نتایج وجود دارد.

    2. Avatar photo محبوب گفت:

      چرا این نتایج اینجور. با این همه امادگی مصاحبه خوب و کتاب ومقاله و غیره مردود زده و بدون ازمون هم مصاحبه معلوم نشد چیشد

      برگزار شد نشد.؟؟

      1. Avatar photo karimi گفت:

        سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
  • ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + زمان و شرایط جدید

    وزارتخانه بهداشت با برگزاری سالانه آزمون دکتری در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به داوطلبان علاوه بر فرصت تحصیل در دانشگاه های دولتی، بلکه فرصت تحصیل در سایر دانشگاه های شهریه پرداز مانند دانشگاه...
  • زمان برگزاری آزمون دکتری

    زمان برگزاری آزمون دکتری 1403 + تقویم زمان بندی

    زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش اعلام شد. داوطلبان برای حضور در این آزمون باید ابتدا هزینه ثبت نام را در سامانه سنجش بپردازند و پس از آن مراحل اسم نویسی خود را تکمیل کنند. افرادی که...
  • ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان

    ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان 1403 + شرایط و رشته ها

    اطلاعیه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مطابق با آیین نامه مقطع دکتری استعداد درخشان وزارت علوم منتشر شد. دانشگاه هرمزگان یکی از این مراکز آموزشی است که امکان پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)