ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو ۱۴۰۳ + مشاهده اسامی قبولی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۰
اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کتبی استخدامی وزارت نیرو شرکت نمده اند، می توانند در زمان های تعیین شده برای دریافت کارنامه خود اقدام کنند. جواب آزمون استخدامی وزارت نیرو از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار داده می شود. همچنین، افرادی که نام آن ها در لیست اسامی پذیرفته شدگان قرار دارد، بایستی در مرحله مصاحبه شرکت نمایند.

در این مقاله قصد داریم تا به مراحل مشاهده اسامی قبولی بپردازیم و اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را کسب نماییم. همچنین، چنانچه داوطلبان گرامی قصد آشنایی با نمونه سوالات آزمون کتبی یا مصاحبه، شرایط اختصاصی، نمره قبولی، زمان دقیق انتشار فراخوان استخدام در وزارت نیرو  داشتند، می توانند با کارشناسان مجرب ایران تحصیل در ارتباط باشند. 

 

 

به منظور اطلاع از تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو و زمان مصاحبه حضوری می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون کتبی استخدامی وزارت نیرو

 

زمان اعلام نتایج آزمون کتبی استخدامی وزارت نیرو

 

وزارت نیرو برای تامین نیروی انسانی خود در شرکت های مختلف، هر ساله فراخوان هایی را به منظور جذب و استخدام افراد واجد شرایط منتشر می کند. بر این اساس، متقاضیان در یک آزمون استخدامی شرکت نموده و در صورت کسب نمره حد مجاز در مرحله کتبی، برای مصاحبه حضوری دعوت می شوند.

نتایج هر آزمون کتبی به طور معمول حدود یک ماه پس از برگزاری منتشر می شود و داوطلبان می توانند آن را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. البته این بازه زمانی ثابت نیست و امکان به تعویق افتادن آن وجود دارد. از آنجا که شرکت های مختلف در زمان های متفاوتی نتایج را اعلام می کنند، نمی توان تاریخ مشخصی را برای اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو معرفی کرد.

برای مثال، نتایج آزمون استخدامی شرکت های مدیریت تولید برق ویژه نیروگاه رامین در 14 مهرماه سال جاری مشخص شد. از این رو داوطلبان گرامی که در هر کدام از آزمون های استخدامی شرکت های وزارت نیرو شرکت نموده اند، می توانند جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتیجه خود با سایت ایران تحصیل در تماس بوده و یا کانال تلگرامی ما را دنبال نمایند.

 

 

برای اطلاع از زمان و شرایط استخدام شهرداری وارد لینک قرمز شوید

 

 

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو

همانطور که گفته شد، بعد از آنکه اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی وزارت نیرو منتشر شد، بایستی خود را برای مصاحبه آماده کنند.

زمانبندی مصاحبه هر آزمون از طریق جدولی حدود 4 الی هفت روز پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. بدین ترتیب، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ازدحام در مقابل نام هر فرد تاریخ و ساعت دقیق شروع و پایان مصاحبه ذکر گردیده است.

هر فرد می بایست با در دست داشتن مدارک لازم در محل های مربوطه بموقع حاضر شود. جواب مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو نیز چند روز بعد اعلام می شود. برای اطلاع از نتیجه مصاحبه خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

به منظور آشنایی با شرایط استخدام آموزش و پرورش بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

نحوه مشاهده جواب آزمون استخدامی وزارت نیرو

جواب آزمون استخدامی وزارت نیرو به صورت اینترنتی اعلام می شود و داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری به هیچ نهادی ندارند. برای این منظور لازم است که از طریق سایت سازمان سنجش اقدام شد.

 

  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org 
  • در صفحه اصلی بر روی گزینه ” سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید.
  • لینک فعال ” ورود به سیستم کارنامه آزمون استخدامی شرکت های وابسته (غیر دولتی) وزارت نیرو ” را انتخاب نمایید.
  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده. برای این کار دو روش وجود دارد. در روش اول، شماره پرونده، شماره شناسنامه بایستی وارد شود. در روش دوم نیز شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد و عبارت امنیتی مورد نیاز است.
  • با کلیک برروی گزینه ” ورود به سیستم” وارد پرتال شخصی خود شده و کارنامه خود را دریافت خواهید کرد.

 

 

جهت آشنایی با رشته های مورد تایید استخدام ایران خودرو   وارد لینک شوید

 

 

شرایط استخدامی وزارت نیرو

 

جواب آزمون استخدامی وزارت نیرو

 

 

هر آزمون استخدامی دارای شرایط عمومی و اختصاصی ویژه ای است. همه داوطلبان چه در هنگام ثبت نام و چه بعد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نیرو بایستی از شرایط مربوطه برخوردار باشند.

با توجه به آنکه استخدام وزارت نیرو برای شرکت ها و جایگاه های متفاوتی صورت می گیرد، نمی توان شرایط اختصاصی یکسانی را برای همه رشته ها بیان کرد. به همین دلیل، در ادامه شرایط عمومی و برخی از شرایط اختصاصی مشترک در بین همه رشته ها را بیان می کنیم.

 

  • برخورداری از تابعیت ایرانی
  • معتقد بودن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی
  • تعهد و التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن مشکل در خدمت وظیفه عمومی برای آقایان
  • برخورداری از سلامت جسمی و روحی جهت انجام امور مربوطه
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر یا روانگردان
  • عدم سوء پیشینه کیفری یا اخلاقی
  • نداشتن هیچ گونه مشکل یا ممنوعیت برای استخدام دستگاه های اجرایی به رای مراجع قضایی و ذیصلاح
  • متقاضیانی که از نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی یا بازنشسته محسوب می شوند، مجاز به ثبت نام نیستند. به دلیل ممنوعیت چند شغلی، داوطلب نباید در زمان آستخدام جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی دستگاه های اجرایی باشد.
  • داشتن شرایط سنی متناسب با مدرک تحصیلی به شرح جدول زیر. توجه داشته باشید که برای داوطلبان خانواده شهدا و جانبازان به حداکثر سن مجاز اضافه می شود. متقاضیان

 

مدرک تحصیلی  سن مجاز
دارندگان مدرک دیپلم حداقل 2 و حداکثر 25 سال
دارندگان مدرک فوق دیپلم حداکثر 30 سال
دارندگان مدرک لیسانس حداکثر  35 سال
دارندگان مدرک فوق لیسانس حداکثر 40 سال
دارندگان مدرک دکتری حداکثر45 سال

 

 

به منظور اطلاع از منابع آزمون استخدامی ایران خودرو بر روی لینک کلیک کنید

 

 

 نمونه سوالات مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو

برای افرادی که در مرحله اول قبول شده اند، بسیار مهم است که در مصاحبه چه سوالاتی پرسیده می شود تا بتوانند به خوبی پاسخگو بوده و در هنگام اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت نیرو جزء پذیرفته شدگان باشند. به همین دلیل، بهتر دیدیم تا نکاتی را در این مورد برای همه داوطلبان عزیز بیان کنیم.

به طور کلی سوالات مصاحبه این آزمون به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می شوند. در بخش عمومی سوالات به حوزه های احکام، عقیدتی، سیاسی، معرفی خود و خانواده، مناسبت های مذهبی و قرآن مربوط می شوند. در سوالات اختصاصی نیز معمولا هدف سنجش میزان آشنایی فرد با حوزه کاری و رشته خود است. البته این بدان معنا نیست که مجددا باید به سوالات درسی پاسخ دهید. بلکه گاهی سوال ها آنقدر اسان هستند که به راحتی می توان به آن ها پاسخ داد و نیاز به هیچ گونه استرسی نیست.

نکته دیگر آنکه ارائه یک رزومه خوب و قوی تاثیربسیار زیادی در جلب نظر مصاحبه کنندگان دارد. اگر در حیطه کار مورد نظر فعالیتی داشته و تحقیقی انجام داده اید، حتما مدارک لازم را با خود همراه ببرید. همچنین، امکان دارد در برخی از متقاضیان سوالات زبان انگلیسی پرسیده شود، و غالبا از همه تست روانشناسی و سلامت گرفته می شود. برای اطلاع بیشتر در این مورد می توانید از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

 

 

جهت آشنایی با لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

مشاوره قبولی در آزمون استخدامی وزارت نیرو

هر چند که به تازگی شاهد اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو بودیم، اما ممکن است برخی از شرکت کنندگان نمره قبولی را کسب نکرده و یا دوستان دیگری مایل ثبت نام در این آزمون باشند. 

به یاد داشته باشید که دفترچه سوالات از دو بخش عمومی و اختصاصی تشکیل می شود. منبع دروس عمومی به طور معمول کتب دبیرستان می باشند. اما نمی توان صرفا با خواندن کتاب ها توقع پاسخگویی داشت. تست زدن را فراموش نکنید، چرا که هر قدر هم که روی مباحث تسلط داشته باشید، باز هم نیاز به تمرین و محک خود دارید.

نکته دیگر به سوالات تخصصی مربوط می شود. ابتدا منابع این دروس را شناسایی و حتما از کتب کمک آموزشی و تست معتبر استفاده نمایید. تمرین تست های ارشد یا آزمون های گذشته نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

بهتر است کارنامه پذیرفته شدگان سال های گذشته را تهیه نموده و با توجه به معیار میانگینی که بدست می آورید، برای خود هدف گذاری نمایید.

 

 

به منظور اطلاع از زمان فرخوان استخدام بانک سرمایه وارد لینک شوید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا نه تنها در مورد زمان و روش اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو توضیح دهیم، بلکه اطلاعاتی را در مورد مصاحبه نیز یادآوری نماییم.

به دلیل آنکه مهلت های محدودی جهت انجام مراحل بعد از انتشار جواب آزمون استخدامی وزارت نیرو در نظر گرفته می شود و عدم حضور بموقع در مصاحبه به منزله انصراف می باشد، توصیه می شود که داوطلبان گرامی جدیدترین اخبار را از طریق سایت ایران تحصیل پیگیری کنید. همچنین برای دریافت پاسخ سوالات خود می توانید در همه روزهای هفته با ما تماس بگیرید. 

 

 

جهت آگاهی از مراحل بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو و دریافت نمونه سوالات می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رشته های استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ | لیست کامل رشته

شرایط ثبت نام و استخدام وزارت بهداشت

برنامه ریزی و مشاوره قبولی در آزمون استخدامی

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو چه زمانی است؟

برای اطلاع از زمان دقیق انتشار جواب آزمون استخدامی وزارت نیرو با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

جهت مشاهده اسامی قبول شدگان استخدام وزارت نیرو به کجا مراجعه کنیم؟

برای این منظور می توانید به سایت سازمان سنجس مراجعه فرمایید.

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو شامل چه مواردی است؟

در این مقاله می توانید با سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو آشنا شوید.

زمان مصاحبه آزمون استخدام وزارت نیرو چه وقتی است؟

به طور معمول حدود 4 الی هفت روز بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    شرایط استخدامی بانک ملی 1403 + سن و مدرک تحصیلی

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 + پیشنهاد قبولی ها

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)