ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ | ثبت اعتراض نتایج قبولی نمونه دولتی

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امروزه برای تمامی افرادی که در آزمون نمونه دولتی پذیرفته نشده‌اند یعنی کارنامه‌ای برای آن‌ها صادر نشده است، امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی وجود دارد. برای اعتراض به نتایج نیاز است که دانش آموزان ابتدا از بازه‌های زمانی تعیین شده اطلاعات کافی را بدست آورده و سپس با مراجعه به وبسایت مورد نظر در تاریخ همان روز عملیات مربوط به اعتراض خود را انجام دهند. همانطور که می‌دانید امکان اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی برای پایه نهمی‌ها وجود دارد؛ زیرا دیگر داوطلبان در پایه‌هایی پایین‌تر با سوابق تحصیلی صلاحیت‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ادامه همراه ما باشید تا نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی را بیشتر بررسی کنیم.

اطلاعیه:

 عبارت “عدم پذیرش” برای داوطلبانی قابل مشاهده خواهد بود که فرصت ورود به دانشگاه‌های نمونه دولتی را از دست داده‌اند. یا به عبارتی رتبه لازم برای ورود به مدارس نمونه دولتی را کسب نکرده‌اند.

 

زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳

برای تمامی داوطلبانی که از نتیجه منتشر شده آزمون رضایت کافی را ندارند، امکان اعتراض به نتایج وجود خواهد داشت. برای اعتراض به نتیجه آزمون کافی است ابتدا بازه‌های زمانی تعیین شده را بدانید و سپس به وبسایت مورد نظر برای ثبت اعتراض مراجعه نمایید.

در خصوص زمان ثبت اعتراض باید بدانید که ثبت اعتراض در هر استان همزمان با اعلام نتایج خواهد بود. از آنجایی که نتایج هر استان جداگانه اعلام می‌شود، در نتیجه افراد در شهرهای مختلف نیز در زمان‌های مختلفی می‌توانند اعتراض‌های خود را ثبت کنند.

زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اطلاعیه:

نتایج آزمون نمونه نهم به دهم حداکثر تا یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود و زمان اعتراض به نتایج نیز حدود یک هفته پس از مشخص شدن نتایج است.

 

سایت های استانی ثبت اعتراض به آزمون نمونه دولتی 1403-1404

پس از اطلاع در رابطه با تاریخ لازم است به وبسایت های معرفی شده برای ثبت اعتراض مراجعه نمایید. در این سایت ها از شما کدملی و رمز عبور خواسته خواهد شد و به محض وارد کردن این موارد می توانید به پنلی دسترسی پیدا کنید که امکان ثبت اعتراض در آن وجود دارد. در ادامه این وبسایت ها را معرفی خواهیم کرد.

 

نام استان آدرس سامانه ثبت نام
آذربایجان شرقی azmoon.eamedu.ir
آذربایجان غربی snj.awaedu.ir
اردبیل 217.219.153.218
اصفهان sanjesh.isfedu.ir
البرز azmoon.albmedu.ir
ایلام ilam.natije.ir
بوشهر sanjesh.buedu.ir
تهران azmoon.tehranedu.ir
شهرستان های تهران sanjesh.teo.ir
چهارمحال و بختیاری sanjesh.chbedu.ir
خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir
خراسان رضوی nemone.razavi.medu.ir
خراسان شمالی azmoon.nkhedu.ir
خوزستان azmoon.khouzedu.ir
زنجان sabtenam.zanjanedu.ir
سیستان و بلوچستان 78.38.114.105
سمنان iranschl.ir
فارس sanjesh.farsedu.ir
قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
قم qom.natije.ir​
کردستان 10.249.7.204​
مازندران 217.219.172.53
لرستان lorestan.natije.ir
گلستان nemooneh.goledu.ir
کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
کرمانشاه azmoonkedu.ir
کرمان sanjesh.kermanedu.ir
مرکزی markazi.natije.ir
هرمزگان 10.187.50.22
همدان hamedan.natije.ir
یزد result.yazdedu.ir

 

سایت های استانی ثبت اعتراض به آزمون نمونه دولتی

برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.

ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی 

پذیرفته شدن در آزمون نمونه دولتی، آرزوی بسیاری از دانش‌آموزان و والدین می‌باشد. شاید آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان را بتوان به نوبه خود کنکوری برای دانش آموزان محسوب نمود که هر یک ، سختی‌ها و شرایط خاص خود را برای پذیرش و همچنین انجام آزمون به همراه خواهد داشت. بنابراین پس از ثبت‌نام و همچنین تلاش برای قبولی ، نتایج آزمون نمونه دولتی اهمیت می‌یابد.

بسیاری از دانش آموزان ممکن است این‌گونه تصور نمایند که نتیجه آزمون با عملکرد آنان یکسان نبوده است. این دسته از والدین و یا دانش آموزان، می‌توانند در اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی شرکت نموده و نسبت به نتیجه دقیق آن اطمینان یایند. همچنین با توجه به محدودیتی که این نوع آزمون‌ها ایجاد می‌نمایند، موجب بالا رفتن استرس و حساسیت داوطلبان مدارس نمونه دولتی می گردد.

جهت اعتراض به نتایج نمونه دولتی کلیه دانش‌آموزان عزیز لازم است در رابطه با شرایط اعتراض، اطلاعات لازم را کسب نمایند و پس از آن نسبت به ثبت‌نام در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. شرایط اعتراض نسبت به آزمون نمونه دولتی در هر پایه تحصیلی امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین تمامی دانش‌آموزان عزیز می‌توانند با توجه به این شرایط، اقدامات لازم را انجام دهند.

 

اطلاعیه:

اعتراض به نتایج آزمون با توجه به شرایط اعتراض، برای کلیه دانش آموزان امکان‌پذیر می‌باشد.

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی تنها از طریق سامانه مربوط به استان محل زندگی خود صورت می‌پذیرد. لذا پس از شروع زمان اعتراض به نتایج، کلیه دانش‌آموزان و یا والدین آن‌ها می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند. ثبت اعتراض نمونه دولتی و آزمون تیزهوشان را می‌توان مشابه دانست. برای ثبت اعتراض نیازی به مراجعه حضوری به هیچ یک از مراکز آموزش و پرورش نخواهد بود.

در رابطه با امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی برای تمامی استان‌ها می‌توان با قطعیت و اطمینان سخن گفت. اما در رابطه با اعلام نتایج، نمی‌توان یک زمان ثابت را برای تمامی استان‌ها نام برد. این زمان به نسبت هر استان، ممکن است اندک تغییری داشته باشد و به همین دلیل زمان ثابتی برای تمامی استان‌ها وجود نخواهد داشت.

نتایج اعتراض به نتایج نمونه دولتی معمولاً دو یا سه هفته پس از ثبت نام قابل ملاحظه خواهد بود. در این مورد نیز، با توجه به اینکه استان‌ها نسبت به شرایط و ثبت اعتراض تصمیم‌گیری می‌نمایند، بنابراین اندک جابجایی را در اعلام نتایج این اعتراض ممکن است شاهد باشیم. اما به طور کلی تفاوت زمان زیادی در بین اعلام این نتایج وجود نخواهد داشت.

 

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 

موارد مجاز به اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

✔ سامانه ثبت نام اعتراض به نتایج قبولی نمونه دولتی در زمان مقرر برای کلیه داوطلبان شرکت کننده باز می‌باشد. اما داوطلبان تنها در موارد خاص مجاز به اعتراض می‌باشند. همچنین با توجه به این شرایط است که اعتراض مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بنابراین ابتدا باید در رابطه با این موارد اطلاعات لازم را کسب نموده و پس از آن نسبت به ثبت اعتراض به عدم قبولی در آزمون نمونه دولتی اقدام نمایید.

✔ یکی از مواردی که دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به نتایج نمونه دولتی نهم باشند، در رابطه با عدم تطابق تعداد پاسخ‌های صحیح، سؤال‌های پاسخ داده نشده و پاسخ‌های غلط که در تصویر با تعداد پاسخ‌هایی که در پاسخنامه مرجع وجود دارد و چنانچه این تصاویر یکسان نباشد، دانش آموزان می‌توانند نسبت به اعتراض به نتایج نمونه دولتی اقدام نمایند.

✔ از موارد دیگر نیز، می‌توان به محاسبه اشتباه تراز قبولی اشاره نمود. البته قبل از اقدام در سامانه ثبت نام اعتراض به نتایج قبولی نمونه دولتی، ابتدا بهتر است از شرایط ثبت نام نمونه دولتی به طور کامل آگاه گردید . دانش‌آموزانی می‌توانند نسبت به این مورد معترض باشند که نسبت به انجام تراز و نحوه محاسبه آن، اطلاعات لازم را کسب نموده باشند.

✔ عدم اعمال قانون مربوط به سهمیه پذیرش داوطلبان دوقلو نیز مورد بعدی است که می توانید به آن اعتراض کنید.

موارد مجاز به اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

 

اخبار مرتبط با ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

24 مرداد 1400

نتایج مدارس نمونه کردستان در 24 مرداد اعلام شده بوده است.

29 مرداد 1400

نتایج مدارس نمونه زنجان در  29 مرداد اعلام شده بوده است.

31 مرداد 1400

اعلام نتایج آزمون نمونه در تهران 31 مرداد بوده است.

1 اردیبهشت ۱۴۰۳

 شرایط جدید ثبت نام در آزمون مدارس نمونه اعلام شده است.

15 اردیبهشت

مهلت ثبت نام در آزمون مدارس ۱۴۰۳ تا 15 اردیبهشت ماه بوده است.

 

چنانچه پس از خواندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی دارید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ایران تحصیل ارتباط بگیرید.

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله از ایران تحصیل به نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی و نکات مربوط به آن پرداختیم. شما با خواندن این مقاله دریافتید که یکی از مواردی که دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به نتایج نمونه دولتی نهم باشند، در رابطه با عدم تطابق تعداد پاسخ‌های صحیح، سؤال‌های پاسخ داده نشده و پاسخ‌های غلط که در تصویر با تعداد پاسخ‌هایی که در پاسخنامه مرجع وجود دارد و چنانچه این تصاویر یکسان نباشد، دانش آموزان می‌توانند نسبت به اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام نمایند. از موارد دیگر نیز، می‌توان به محاسبه اشتباه تراز قبولی اشاره نمود. 

 

برای دانلود فایل PDF مقاله اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی روی لینک کلیک کنید.

 

4.7/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

71 دیدگاه دربارهٔ «اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ | ثبت اعتراض نتایج قبولی نمونه دولتی»

  1. Avatar photo Sisi گفت:

    سلام . تراز قبولی من در نمونه رشته تجربی ۱۲۶۸۶۴ شده و تراز آخرین نفر قبولی هم ۱۵۷۲۲۰ شده . امکان داره که مگ در لیست ذخیره باشم ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. نتایج تا الان مشخص شده است. میتونید از طریق سایت مشاهده کنید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم

    سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم ۱۴۰۳-۱۴۰۴

    نتایج آزمون نمونه دولتی اندکی پس از زمان برگزاری آزمون آن مشخص میشود و سرنوشت تحصیلی دانش آموزان را تحت الشعاع قرار میدهد. همانطور که می دانید مدارس نمونه دولتی یکی از مدارس سطح بالای کشوری محسوب می شوند و...
  • دفترچه آزمون نمونه دولتی

    دفترچه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ + دانلود مستقیم | ایران تحصیل

    هرساله برای ورود به دوره دوم دبیرستان (پایه دهم) یا همان نمونه دولتی نهم به دهم، آزمون نمونه دولتی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می گردد، بنابراین مطالعه دفترچه آزمون نمونه دولتی پیش از آزمون امری ضروری می‌باشد. داوطلبان می‌بایست پیش...
  • دریافت کارنامه نمونه دولتی

    دریافت کارنامه نمونه دولتی 1400-۱۴۰۳ نهم به دهم

    دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند، بی صبرانه منتظر جواب این آزمون هستند. دانش آموزان که در این آزمون شرکت کرده اند، باید در زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و  نسبت...
  • سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

    سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی | azmoon.skedu.ir

    سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی به آدرس اینترنتی azmoon.skedu.ir جهت انجام تمامی فرایندهای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی این استان در اختیار دانش آموزان قرار گرفت. بر این اساس، متقاضیان می توانند در...
تماس با مشاور