ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور – آلمان و کانادا

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور

اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور

اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور | آیا مدرک علمی کاربردی ترجمه می شود؟ | اعتبار مدرک علمی کاربردی در کانادا | اعتبار مدرک علمی کاربردی در آلمان | کشور هایی که مدرک علمی کاربردی قبول می کنند؟ | استرالیا – ترکیه

فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، اطلاع از اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور برای آنان اهمیت ویژه ای می یابد. بهرحال این موضوع که آیا مدرک علمی کاربردی ترجمه می شود؟ یکی از موضاعات بسیار با اهمیت است. با توجه به سطح علمی بسیار بالای دانشگاه های کانادا، شاید موضوع بعدی اعتبار مدرک علمی کاربردی در کانادا  باشد. در ادامه در رابطه با اعتبار مدرک علمی کاربردی در آلمان ، استرالیا و ترکیه مطالبی را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. همچنین به صورت کلی به این موضوع خواهیم پرداخت که چه کشور هایی که مدرک علمی کاربردی قبول می کنند؟

 

برای اطلاع دقیق از اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام ، اطلاع از نحوه پذیرش رشته های علمی کاربردی، شهریه رشته های پزشکی علمی کاربردی با مشاوران ما از سراسر کشور :

9099075307 (تماس از سراسر کشور)

9099075307 ( استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور

 به دلیل فراوان بودن و تعدد رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی  و همچنین شهریه نسبتا کمتری که نسبت به سایر دانشگاه ها از دانشجویان اخذ می نماید، در سال های اخیر توانسته محبوبیت و جای خود را در بین داوطلبان و دانشجویان پیدا کند. یکی از محاسن بزرگ این دانشگاه، ثبت نام در دو نوبت مهر و بهمن در سال است بنابراین داوطلبان این فرصت را خواهند داشت چنانچه در نیمسال اول پذیرفته نشدند، در نیمسال دوم پذیرفته شوند.

در صورتی که به هر دلیلی نتوانسته اید برای رشته های بدون کنکور دانشگاه ترم مهر ثبت نام نمایند، می توانید در ترم بهمن مشغول به تحصیل شوید. افراد شاغلی که قصد ادامه تحصیل دارند، یکی از دغدغه های آنها برای ادامه تحصیل، حضور در کلاس هاست. که شاید به همین دلیل از ادامه تحصیل منصرف گردند. دانشگاه علمی کاربردی با منعطف بودن ساعات کلاس ها، پاسخگوی این نیاز و حلال این مشکل است.

اما همه خواسته های داوطلبان و متقاضیان دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی، به این موارد ختم نمی شود. اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور نیز برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، مسئله بسیار مهمی می باشد که به دنبال آن این سوال مطرح می شود که آیا مدرک علمی کاربردی ترجمه می شود؟ و اعتبار مدرک علمی کاربردی در کانادا ، آلمان ، استرالیا و ترکیه چگونه است؟

 

 

 

 

 

 

با توجه به اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور داوطلبان می توانند پس از فارغ التحصیلی درخواست خود را به این دانشگاه تقدیم نمایند.

 

 

 

 

آیا مدرک علمی کاربردی ترجمه می شود؟

بله. متقاضیان می توانند پس از گردآوری مدارکی که در ذیل مطرح می شود، تمامی مدارک مورد نیاز را جمع آوری نموده و به دانشگاه محل تحصیل ارائه نمایند. جهت ثبت نام ابتدا به سامانه mad.msrt.gov.ir مراجعه نموده و پس از وارد شدن به سامانه مذکور مدارک زیر را برای ثبت درخواست ترجمه در وب سایت آپلود نمایید.

  • اسکن پشت و روی گواهینامه موقت پایان دوره تحصیلی
  • اسکن کارنامه کل داوطلب به تفکیک هر ترم سال تحصیلی
  • ارائه فهرست قبول شدگان سازمان سنجش آموزش کشور فرد متقاضی
  • اسکن مدرک نظام وظیفه (ویژه آقایان)

مدارک مورد نیاز برای داوطلبان دانشجو و فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی متفاوت می باشد. به همین دلیل در صورتی که دانشجوی می باشید، می توانید برای اطلاع از مدارم مورد نیاز برای کشور هایی که مدرک علمی کاربردی قبول می کنند با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

 

 

اعتبار مدرک علمی کاربردی در آلمان و کانادا

همان‌طور که می‌دانید کشورهای آلمان و کانادا دانشجویان فراوانی را در کل جهان به خود جذب نموده است. فارغ التحصیلان و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در خارج از کشور در دانشگاه‌های سراسری و سایر دانشگاه‌ها نیز، برای ادامه تحصیل شاید اولویت اول خود را این دانشگاه‌ها را انتخاب نمایند.

اما در رابطه با اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور که شاید مبحثی متفاوت باشد، نگرانی‌هایی است که دانشجویان دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی دارند. زیرا شایئه هایی که در ایران در ارتباط با اعتبار مدارک در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد، ممکن است به این نگرانی دامن بزند. برخی از نگرانی‌ها همانند اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام، است که ما در یک مقاله جداگانه و به صورت کامل در مورد آن توضیح دادیم و سعی در رفع این نگرانی و پاسخ مناسب برای آن نمودیم.

 

 

کشور هایی که مدرک علمی کاربردی قبول می کنند؟

و همچنین لیست دانشگاه‌های علمی کاربردی و موارد مختلفی که به آن پرداخته‌ایم. همان‌طور که می‌دانید، سیستم و نظام آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس ما، با سیستم آموزشی سایر کشورها، اندکی تفاوت دارد و گاها بسیار نیز ممکن است متفاوت باشد. و همین مسئله موجب نگرانی برای داوطلبان و دانش آموختگان بدون کنکور علمی کاربردی شده است.

و تا حدودی نگرانی از این بابت که آیا اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور مورد تائید است؟ و یا اینکه چنانچه دو کشور کانادا و آلمان مدنظر آن‌ها باشد، با مسئله اعتبار مدرک علمی کاربردی در آلمان و کانادا مواجه هستند. در رابطه با تفاوت سیستم آموزشی ما با سایر کشورها، اینجا می‌توانیم رأی را به نفع دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی صادر نماییم.

همان‌گونه که می‌دانید، هدف از تشکیل دانشگاه علمی کاربردی، ترکیب علم و عمل با یکدیگر بوده است. و این ترکیب همان چیزی است که منطبق با خواسته کشورهای آلمان و کانادا می‌باشد. حتی چندین کشور دیگر نیز وجود دارند که دقیقا منطبق با دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور می‌باشند. و اگر بخواهیم به اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور در رابطه با دو کشور آلمان و کانادا پاسخی دهیم؛ باید بگوییم بلی. این دانشگاه مورد تائید کشورهای آلمان و کانادا می‌باشد.

 

 

آیا مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور اعتبار دارد؟

در رابطه با اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور شاید تصور شما نیز کمی مخشوش باشد. و در مورد اینکه در کدام کشورها مورد تائید می‌باشد و در کدام کشورها مورد تائید نیست، سؤالات زیادی داشته باشید. و شاید سؤال اصلی شما این باشد کشورهایی که مدرک دانشگاه علمی کاربردی را قبول می‌کنند، شامل چه کشورهایی می‌باشند؟ مدرک علمی کاربردی چقدر اعتبار دارد؟

دغدغه ادامه تحصیل با مدرک علمی کاربردی نیز، از مسائلی است که ذهن شما را ممکن است درگیر خود کرده باشد. همچنین حتی اگر ما پاسخ بله یا خیر به این سؤالات دهیم، باز هم شما سؤال خواهید کرد که این اعتبار مدرک ربطی به رشته خاصی دارد؟ آیا بین مدارک کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در رابطه با اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور تفاوتی وجود دارد؟

آیا برای داوطلبانی که در دوره‌های پودمانی و ترمی و یا حتی در نیمسال اول و یا نیمسال دوم در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی پذیرفته شده‌اند، به لحاظ اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور تفاوتی وجود دارد؟ تمام این موارد از سؤالاتی است که ممکن است شما داشته باشید و یا برای شما پیش آمده باشد. و پاسخگویی به آن‌ها با توجه به متغیر بودن این سؤالات، به صورت یک نسخه ثابت، درست نیست. بنابراین تیم کارشناسان ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا در رابطه با اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور و تمام سؤالات بالا، اطمینان لازم را کسب نمایید. و همچنین اگر شک و شبه ای در ارتباط با اعتبار مدرک علمی کاربردی در آلمان و کانادا دارید، و یا جویای اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید، این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

جهت اطلاع از اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور و اعتبار مدرک علمی کاربردی در آلمان و کانادا از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی اعتبار مدرک علمی کاربردی آلمان و کانادا

کانال اطلاع رسانی اعتبار مدرک علمی کاربردی آلمان و کانادا

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

لیست رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن 97-98

اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور

اعتبار مدرک علمی کاربردی در آلمان و کانادا

2/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

38 دیدگاه دربارهٔ «اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور – آلمان و کانادا»

  1. Avatar photo محمد رضا گفت:

    سلام اگر مدرک علمی کاربردی اعتبار نداره در کانادا چرا مقاله بالا داره خلاف این رو میگه ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مدرک علمی کاربردی در کشورهای خارجی فاقد اعتبار است اما با مهارتی که می آموزید میتوانید به عنوان نیروی کار ماهر به فعالیت بپردازید.

  2. Avatar photo سعیده کاظمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده مدرک کارشناسی آی تی از دانشگاه علمی کاربردی دارم…الان بخوام ارشد پیام نور بخونم میتونم برای دکترا اپلای کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      مدرک دانشگاه پیام نور اعتبار چندانی در خارج از ایران ندارد. مگر اینکه رزومه درخشانی داشته باشید

  3. Avatar photo Hbt گفت:

    باسلام خواستم مطمئن بشم ک مدرک علمی کاربردی در کشورکانادا اعتبار داره و آیا ترجمه میشه یاخیر باتشکر؟

    1. Avatar photo مشاور بهروزی گفت:

      سلام روزتون بخیر خیر

    2. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      مدرک علمی کاربردی اعتبار بالایی نداره برای خارج از ایران

  4. Avatar photo علیرضا متین گفت:

    خواستم بدونم الان ۲۶ شهریور ماه میتونم ثبت نام کتم یا دیرشده ؟؟؟
    و اینکه مدرک علمی کاربردی در چه کشورهایی اعتبار دارد ؟؟؟

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      سلام روزتون بخیر مدرک علمی کاربردی در داخل کشور اعتبار دارد

  5. Avatar photo سپیده گفت:

    سلام وقت بخیر.سوالم اینه ک من در زمینه صنایع دستی در اینترنت مشعول ب کار هستم و ۳۷ سال سنم هست.و رشته تحصیلیم عیر مرتبط هست.میخوستم ببینم برای مهاجرت ب کانادا نیاز هست ک برای کسب امتیاز بیشتر دنبال مدرک دانشگاهی صنایع دستی باشم؟ و این مدرک اگه از طریق دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باشه چطور .من قصدم اینه تا ۳ ساله اینده کسب امتیاز داشته باشم.ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر موضوعی که اشاره کردید نیاز به بررسی بیشتر توسط مشاوران دارد برای کسب اطلاعات با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

  6. Avatar photo ali گفت:

    سلام و خسته نباشید سوالم اینه ایا میشه با مدرک علمی کاربردی مثلا لیسانس حسابداری در خارج مشغول به کار شد ؟ و تاثیری تو استخدام کار داره ؟

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام روزبخیر
      بله میشه
      بستگی به مهارت های خودتون داره.

  7. Avatar photo آرین گفت:

    قابل ترجمه هستش زنگ بزنید از دانشکاهتون بپرسید

  8. Avatar photo دانیال گفت:

    چه سایت در پیتیه ،چرا اینقدر میپیچونی ،ی سوال ۱۰ بار تکرار میکنی بعد جواب نمیدی ،ی ساعت دنبال ی سوال ام،
    بدرد نخور

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام مدرک علمی کاربردی برای اکثر کشور ها ترجمه نمیشود

  9. Avatar photo مهدی گفت:

    تو مقاله نوشتین مدرک علمی کاربردی اعتبار داره تو کانادا و آلمان و روش تاکید هم کردین بعد اومدین تو کامنت گفتین معتبر نیست
    یعنی چی ؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      با سلام و احترام متاسفانه مدرک دانشگاه علمی کاربردی قابل ترجمه در کشور های دیگر نیست لذا اعتبار ندارد

      1. Avatar photo مهدی محسنی گفت:

        سلام بالاخره ما با این مدرک کذایی علمی کاربردی میتونیم برای ارشد و دکترا دانشگاه های معتبر خارج از کشور درس بخونیم یا نه؟

        1. Avatar photo fattahi گفت:

          سلام وقت بخیر
          خیر مدرک دانشگاه علمی کاربردی قابل ترجمه نیست.

          1. Avatar photo Milad گفت:

            سلام وقتتون بخیر
            من مدرک کارشناسی ایمنی بهداشت محیط زیست در صنایع ، دارم آیا با این مدرک میتونم کشور قطر برای پتروشیمی استخدام بشم یا معتبر و فابل ترجمه نیست!؟

          2. Avatar photo karimi گفت:

            سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

      2. Avatar photo shirin گفت:

        خب حقیقتش اینه که در خارج برای هیچ کسی فرش قرمز پهن نکردن زن دایی دوستم مدرک تخصص زنان و زایمان از دانشگاه تهران گرفت مهاجرت کرد آمریکا تا بتونه به عنوان دکتر اونجا کار کنه ولی ردش کردن و گفتن درس های پزشکی رو باید از اول تو کشور ما بخونی چون ما مدارک ایران رو قبول نداریم ( توجه داشته باشید این حرف رو به کسی زدن که مدرکش رو از دانشگاه تهران گرفته )
        فامیل ما مدرک مهندسی هوافضا داشت اون هم از دانشگاه دولتی رفت استرالیا تا مدت ها به عنوان خدماتی کار میکرد و پول مترو هم نداشت بده بعد ده سال در به دری و بد بختی به عنوان یه کارمند معمولی با قرار داد موقت تو یه مدرسه کوچیک مشغول به کار شد
        دختر عموی خودم با مدرک مهندسی دانشگاه شریف الان تو آلمان توی یکی از ایالت های کوچکش صندوق دار یه فروشگاه زنجیره ای شده
        تازه دختر عموی من فوق لیسانسش رو همون جا خونده
        دوست پدرم رفته بود انگلیس پنج سال پول نداشت خونه اجاره کنه شب ها تو ماشین دوستش میخوابید بعد از پنج سال تونست یه سوییت اجاره کنه
        همسایه ما اینجا بود کارمند بانک بود رفت فرانسه شد کارگر کارخونه

        همه این ها با مدارک سطح بالا و هوش عالی راهشون باز بود برای مهاجرت

        ولی شغلی که در شان مدرکشون باشه بهشون داده نشده

        خارج برای هیچ کس فرش قرمز پهن نکرده

        ادمین تایید کن نظرمو تا همه واقعیت رو بدونن

        1. Avatar photo karimi گفت:

          سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  10. Avatar photo Azadi گفت:

    سلام خسته نباشید. ببخشید با مدرک کاردانی IT علمی کاربردی، برای کار در کانادا که مدرک مرتبط میخواهند معتبر هست؟ در کنار سابقه کار و بقیه موارد موردنیاز.

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام متاسفانه مدرک علمی کاربردی در خارج از کشور اعتبار ندارد .بخصوص در کشور المان و کانادا

      1. Avatar photo م کافی گفت:

        سلام ببخشید در صورت تماس دقیقه ای چقدر روی تلفن ثابت میفته؟

        1. Avatar photo aghazade گفت:

          سلام
          ابتدا مکالمه مشخص میکنند

  11. Avatar photo Alireza گفت:

    سلام من دانشجوی کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رشته hse
    و کاردانی ایمنی کار و حفاظت فنی با معدل ۱۷.۹۸
    آیا میتونم بورسیه بگیرم آیا مدرک علمی کاربردی ارزش داره که واسش مقاله بنویسیم و روش کار کنم چی کار کنم من فک میکنم با این مدرک نمی تونم بورسیه بگیرم
    نظر شما چیه؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام دانشگاه علمی کاربردی اعتبار بین المللی نداره وخارج از کشور سخت بتونی یعنی بهتره بگم نمیشه

  12. Avatar photo عاطفه گفت:

    آیا با مدرک کارشناسی علمی کاربردی میتوان برای یکی از دانشگاه های آمرکی اپلای کرد؟؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای اپلای کافی نیست و به تنهایی با این مدرک قادر به اپلای نخواهید بود.

  13. Avatar photo rastin گفت:

    وقت بخیر.برای کشور ترکیه معتبر نیست؟؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام برای استعلام اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای خارج از کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

  14. Avatar photo Sedna گفت:

    سلام من مدرک کاردانی مربی پیش دبستان علمی کاربردی دارم میشه برا ویزا تحصیلی اقدام کرد ؟؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام بله ولی شرایط خیلی پیچیده ای دارد شما باید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید .

  15. Avatar photo Zeinab گفت:

    سلام با مدرك كارداني دانشگاه علمي كاربردي هم ميشه براي ويزاي تحصيلي كانادا اقدام كرد؟

    1. Avatar photo irantahsil گفت:

      سلام جهت اطلاع از اعتبار مدرک علمی کاربردی در خارج کشور با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

      جهت اطلاع از کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و پذیرش کاردانی به کارشناسی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید 9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1...
تماس با مشاور