ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام شهرداری 1403 + زمان ثبت نام آزمون، رشته، مدرک و شرایط

استخدام شهرداری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاور مربوطه به استخدام شهرداری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط استخدام شهرداری 1403 و زمان و شرایط گزینش تعیین شد. تمامی آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط استخدام شهرداری و همچنین شرایط سنی استخدام شهرداری می‌باشند، در صورتی که در زمان استخدام شهرداری متناسب با فراخوان های مورد نظر ثبت نام نمایند، می‌توانند در آزمون استخدامی شهرداری شرکت نمایند. در صورتی که شرایط گزینش شهرداری را داشته باشند، می‌توانند برای استخدام فوری شهرداری موفق شوند.

باتوجه به اینکه استخدام شهرداری در رشته های مختلفی صورت می‌پذیرد، فراخوان‌های مختلفی، از سوی استان‌های متفاوت، جهت ثبت نام داوطلبان ارائه خواهد گردید. بنابراین تمامی آن دسته از متقاضیانی که به دنبال استخدام می‌باشند، می‌توانند جهت انجام ثبت نام پس از انتشار فراخوان نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام نموده و همچنین نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام ثبت نام نیز با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

نحوه استخدام شهرداری 1403

👈 جهت استخدام شهرداری کلیه داوطلبان لازم است در زمان انتشار آگهی، مبنی بر استخدام و پذیرش تحصیلات در رشته‌های مختلف جهت شرکت در آزمون و یا مصاحبه آمادگی خود را اعلام نمایند. برای پذیرش و استخدام فوری شهرداری کلیه متقاضیان لازم است واجد شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده برای آن باشند که در ادامه به تمام این موارد اشاره خواهیم بود.

بر اساس شورای اسلامی شهر تهران و مصوبه قوانین استخدامی کشور متناسب با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی شهرداری تهران سازمان اداری و استخدامی کشور مطابق برنامه‌ای که در سال جاری اعلام شده است، مجوز استخدام تعداد ۲ هزار نفر برای تهران سال صادر گردید و متناسب با آن مصوب شد که کلیه امور برای جذب پرسنل آغاز شود.

متناسب با هماهنگی‌های به عمل آمده جهت جذب نفرات جهت استخدام کلیه فارغ‌التحصیلان براساس فراخوان به وجود آمده مطابق با شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده و ظرفیت‌های در نظر گرفته برای هر یک از استان‌ها و همچنین شهرداری‌های در استان‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

نحوه استخدام شهرداری

 برای اطلاع از زمان و نحوه استخدام مدرس دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

مراحل ثبت نام استخدام شهرداری 1403

👈 آزمون استخدامی شهرداری هر سال بر اساس نیاز به تامین نیروی انشانی خود به صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق آزمون دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد.

اما گاها ممکن است برخی از شهرداری‌ها براساس نیاز به نیروی خود براساس سامانه خود اقدام به ثبت نام نمایند و نیروی مورد نظر خود را جذب نمایند. در این صورت نحوه ثبت نام در هر سامانه مطابق به روش خود بوده و در زمان ثبت نام این روش اعلام خواهد شد.

حال اگر ثبت نام آزمون استخدام شهرداری از طریق سامانه سنجش صورت بگیرد این ثبت نام به روش زیر انجام خواهد شد.

⏪ داوطلب ابتدا باید وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کرده و وارد صفحه اصلی شود.

انتخاب سایر آزمون‌های استخدامی

⏪ سپس می‌بایست از بین گزینه‌ها، گزینه سایر آزمون‌های استخدامی را انتخاب نماید.

خرید کارت اعتباری آزمون استخدامی شهرداری

⏪ سپس باید کارت آزمون را خریداری کرده و برای این کار باید بر روی گزینه خرید کارت اعتباری کلیک نماید.

⏪ پس از تکمیل فرآیند خرید کارت و پرداخت هزینه شماره سریال کارت برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را یادداشت نمایید.

⏪ سپس به صفحه نخست رفته و شماره سریال کار را به همراه عبارت امنیتی وارد نمایید.

⏪ سپس وارد مرحله ثبت نام می‌شوید که باید فرم استخدام شهرداری تهران را دقیق وارد کرده و در نهایت شماره پرونده خود را دریافت نمایید.

زمان استخدام شهرداری 1403

👈 با توجه به اینکه استان‌های مختلف، فراخوان متفاوت خود را جهت جذب کارمندان و کارکنان شهرداری منتشر می‌نمایند؛ بنابراین کلیه شهرداری‌های مختلف متناسب با فراخوان‌های ایجاد شده می‌توانند نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. همچنین پس از کسب مجوزهای لازم جهت استخدام کارکنان شهرداری فراخوان و اطلاعیه هایی منتشر خواهد شد.

هر استان مجاز است که طبق شرایط تعیین شده، در صورت نیاز به استخدام افراد در سازمان خود، در آزمون مربوطه شرکت نماید. همچنین، زمان ثبت نام در این آزمون به صورت عمومی مشخص نمی‌شود، به این معنا که زمان ثابت و مشخصی برای ثبت نام در آزمون استخدام در سراسر کشور وجود ندارد.

اطلاعیه ثبت نام این آزمون مشابه ثبت نام آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان ها، در سال ۱۴۰۳ اعلام‌ شده‌ است و داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از زمان ثبت نام به دفترچه و سایت برگزاری آزمون مراجعه نمایند. مهلت ثبت نام برای آزمون استخدام شهرداری‌های ۷ استان آغاز‌ شده‌ و تا ۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان باید باتوجه به بازه زمانی اعلام‌ شده‌ برای ثبت نام، اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین، پس از پایان زمان اسم نویسی، ممکن است مهلت ثبت نام توسط مجری آزمون تمدید شود. با این حال، با توجه به شرایط مختلف برگزاری آزمون، امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود ندارد.

برای آشنایی با استخدام کارمند اداری در دانشگاه علمی کاربردی روی لینک بزنید.

زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری

زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری برای سال ۱۴۰۳ هنوز مشخص‌ نشده‌ است و بر اساس اطلاعیه منتشر شده، زمان برگزاری آزمون در 26 آبان ماه به تعویق افتاده و زمان جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای آگاهی از زمان برگزاری آزمون امسال، لطفا از طریق فراخوان‌های موجود در سایت برگزار‌کننده که اعلام خواهد شد، اقدام نمایید.

دفترچه استخدام شهرداری سال 1403

درباره دفترچه استخدام شهرداری سال ۱۴۰۳ همان‌طور که اشاره شد، به دلیل عدم وجود زمان مشخص برای ثبت نام در استخدام شهرداری سال ۱۴۰۳ برای تمام استان‌های کشور، امکان اعلام زمان مشخص برای انتشار دفترچه وجود ندارد. بنابراین پس از تایید برگزاری فراخوان استخدام شهرداری، دفترچه استخدام شهرداری بر اساس قوانین و شرایط تصویب‌ شده‌ برای فراخوان جذب امسال تهیه و در سایت مجری این آزمون منتشر خواهد شد.

همانند دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی اجرایی که هر سال منتشر می‌شود، در دفترچه استخدام شهرداری نیز اطلاعاتی درباره شرایط عمومی و شرایط خاص مربوط به هر عنوان شغلی مورد نظر آورده‌ شده‌ است. همچنین مواد آزمون، متناسب با هر یک از شغل‌ها و تعداد افراد مورد نیاز نیز در آن درج‌ شده‌ که قابل مشاهده می‌باشد.

در سال جاری زمان ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری‌های ۷ استان کشور اعلام‌ شده‌ و این ۷ استان با برگزاری آزمون استخدامی مشترک به گزینش داوطلبان استخدامی می‌پردازند. این بخش از مقاله دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

دفترچه استخدام شهرداری سال ۱۴۰۳
دانلود دفترچه آزمون استخدامی شهرداری

راهنمای لازم داری؟

شرایط استخدام شهرداری 1403

همانطور که ذکر شد، جهت استخدام کلیه داوطلبان لازم است از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشد که در ادامه به شرح کامل آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که امکان ثبت نام پس از مشاهده لیست کامل رشته‌های استخدامی شهرداری وجود خواهد داشت.

شرایط عمومی استخدام در شهرداری

شرایط عمومی استخدام در شهرداری

👈 برخی از مهم‌ترین شرایط عمومی به شرح زیر است:

🔵 معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور که در قانون اساسی مطرح شده و به تصویب رسیده است.

🔵 داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

🔵 معتقد بودن به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعتقاد عملی راسخ به انجام آن

🔵 برای داوطلبان پسر، داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت بدون داشتن غیبت سربازی برای مشمولین ضروری می‌باشد.

🔵 متقاضیان نباید به مواد مخدر و دخانیات اعتیاد داشته باشند و یا اینکه هیچگونه موادمخدری را مصرف نمایند.

🔵 نداشتن سابقه محکومیت جزایی و همچنین نداشتن عدم سوء پیشینه برای کلیه داوطلبان ضروری است.

🔵 متقاضیان باید از شرایط روانی و جسمانی مطلوب و توانایی لازم جهت استخدام در شهرداری برخوردار باشند.

🔵 داوطلبان باید از نظر قانون جمهوری اسلامی ایران و آنچه که در قوانین تعیین شده است معتقد به آن باشند.

🔵 متقاضیان باید به هیچگونه ارگان دولتی یا خصوصی تعهد و یا قرارداد رسمی پیمانی به ارگانی نداشته باشند.

🔵 از نظر شرایط استخدام، متقاضیان نباید هیچ گونه ممنوعیتی جهت استخدام داشته باشند.

📌 برای دریافت راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو کلیک کن.

شرایط سنی استخدام شهرداری 1403

👈 برای استخدام در شهرداری در استان‌های مختلف، داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط عمومی لازم است از شرایط اختصاصی جهت شرکت در استخدام برخوردار باشند. با توجه به اینکه استخدام در شهرداری در شرایط مختلفی و در رشته‌های متفاوت امکان پذیر است لذا شرایط اختصاصی جهت پذیرش می‌تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی شرایط سنی استخدام شهرداری داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی به شرح زیر است.

🔹 آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک فوق لیسانس می‌باشند، با احتساب دوران سربازی حداکثر سن آن‌ها جهت استخدام و مشغول شدن به کار در شهرداری با شرایط سنی استخدام شهرداری 32 سال تمام است.

🔹 شرایط سنی استخدام شهرداری برای افرادی که دارای مدرک دکترا می‌باشند، متفاوت است و می‌توانند با سن بالاتری برای ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط استخدام شهرداری برای شغل آتش‌نشانی

👈 همان‌طور که ذکر شد، در رشته‌های مختلفی امکان استخدام و پذیرش در شهرداری وجود دارد. به همین دلیل شرایط اختصاصی متناسب با هر یک از رشته‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه به شرح شرایط استخدام فوری شهرداری که به صورت اختصاصی برای داوطلبان استخدام آتش نشانی تعیین شده است، اشاره خواهیم نمود.

🔵 دارا بودن گواهینامه پایه یک برای آن دسته از متقاضیان رشته شغلی راننده وسایل نقلیه تندرو سنگین

🔵 دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه 2 یا پایه 3 برای کلیه متقاضیان رشته آتش نشان و کاردان آتش نشان به هنگام ثبت نام الزامی می‌باشد.

🔵 آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارت‌خانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری و موسسات و شرکت‌های دولتی و ارگان‌هایی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، از اشتغال به خدمت و میزان مدت بیمه و غیره به خدمت غیررسمی آن‌ها اضافه خواهد شد.

🔵 از جمله شرایط سنی در نظر گرفته شده برای داوطلبان، دارا بودن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۳۰ سال سن با مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم

🔵 دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن حداکثر ۳۵ سال با مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر

🔵 آن دسته از جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان که یک سال اسارت و یا بالاتر از آن را دارند از شرط حداکثر سن معاف می‌باشد.

🔵 مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد خانواده محترم ایثارگران در صورت ثبت نام در آزمون مطابق با تبصره ۲ مکلف به رعایت حداکثر سن‌های اعلام شده در این دفترچه خواهد بود. در غیر این‌صورت از سایر فرآیندهای استخدام حذف خواهند شد.

🔵 در صورتی که داوطلبی از خانواده محترم شهدا که پدر، مادر، همسر، برادر و یا خواهر شهید باشند، پنج سال به حداکثر سن آن‌ها اضافه خواهد شد.

🔵 داوطلبانی که در جبهه‌ها به صورت داوطلبانه خدمت نموده‌اند، به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت، به سن آن‌ها اضافه خواهد گردید.

🔵 برای آن دسته از داوطلبان پسری که خدمت سربازی خود را گذرانده‌اند، مدت زمان خدمت به شرایط سنی آن‌ها افزوده خواهد شد. همچنین مشمولین سربازی می‌توانند در سامانه ثبت‌نام امریه سربازی شهرداری مراحل اسم نویسی را انجام دهند.

شرایط استخدام

سایت استخدام شهرداری ۱۴۰۳

ثبت نام در آزمون استخدامی شهرداری ۱۴۰۳، همانند سایر آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، هر سال به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شود تا تمام متقاضیان بدون محدودیت مکانی، در زمان معین، ثبت نام کنند.

هرچند، ممکن است در هنگام انتشار اطلاعیه‌های استخدام در شهرداری، ثبت نام به صورت جداگانه از سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان‌ها انجام شود. بنابراین، در اطلاعیه‌های جذب نیروی کار اعلام‌ شده‌ توسط شهرداری، نحوه ثبت نام نیز اعلام خواهد شد.

از آنجا که ثبت نام در این آزمون از یک سایت مشخصی انجام نمی‌شود، لازم است تا متقاضیان به سایت‌های سازمان سنجش، جهاد دانشگاهی یا سایت شهرداری هر استانی مراجعه کرده و ثبت نام کنند. هرچند ممکن است مجری برگزاری این آزمون هر سال متفاوت باشد.

رشته های استخدام فوری شهرداری

رشته‌های موردنیاز برای استخدام در شهرداری سال ۱۴۰۳ شهرداری، باتوجه به عناوین شغلی موردنیاز خود، اشخاصی که در آن رشته‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند را برای استخدام در نظر می‌گیرد. این در حالی است که انعطاف در رشته‌های آزمون استخدامی شهرداری، مانند رشته‌های آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، با توجه به نیازهای آن در هر استان، بالا است.

عناوین شغلی که برای استخدام در شهرداری هر سال به برگزاری آزمون منجر می‌شود، می‌تواند شامل موارد زیر باشد. با این حال، با توجه به استان محل اقامت، لیست ممکن است متفاوت باشد.

باید درنظر داشت که شرایط استخدامی در هر یک از این ارگان‌های وابسته به شهرداری، متفاوت است. در هنگام ثبت‌نام در دفترچه مربوطه، شرایط هر یک و منابع و مواد سوالات تخصصی و کاربردی آن‌ها قرار داده می‌شود.

لیست کامل رشته های استخدامی شهرداری به شرح زیر است:

رشته‌های موردنیاز برای استخدام در شهرداری سال ۱۴۰۳ شهرداری
کاردان امور دینی مامور حراست کارشناس امور اداری حسابرس کارشناس مطالعات اجتماعی
حسابدار متصدی امور دفتری کارشناس حقوقی کارشناس بهداشت محیط مهندس راه و ساختمان
راننده وسایل نقلیه سنگین نقشه بردار کارشناس آتش نشان مسئول خدمات مالی کارشناس تحلیلگر سیستم
معمار کارشناس محیط زیست مهندس تاسیسات کارشناس ارتباطات و مخابرات کارشناس برنامه و بودجه
کارشناس امور حمل و نقل کارشناس امور فرهنگی کارشناس سخت افزار و شبکه کارشناس شهرسازی کارشناس مطالعات اقتصادی
بازرس مترجم مسئول دفتر کارشناس امور هنری کارشناس امور دینی
کتابدار مسئول گزینش کارشناس حفاظت و مرمت

مدارک آزمون استخدام شهرداری 1403

👈 برای ثبت نام در آزمون استخدامی شهرداری 1403، مطابق با سال‌های گذشته، لازم است مدارک و اطلاعات مورد نیاز در دفترچه آزمون استخدامی مربوطه را آماده کنید. این مدارک باید در مرحله ثبت نام اینترنتی ارائه شوند تا ثبت نام به‌طور کامل و درست انجام شود. هنگام پر کردن فرم استخدام شهرداری تهران، باید یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ با فرمت JPEG را برای بارگذاری در سایت ثبت نام داشته باشید. سایر موارد نیز بر اساس مدارک تحصیلی، شناسنامه و رشته شغلی مورد نظر وارد می‌شوند.

علاوه بر این، در مرحله مصاحبه تخصصی، باید مدارکی از جمله اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشید.

مدارک  آزمون استخدام شهرداری
📂 ارائه شناسنامه و کپی از تمامی صفحات آن
📂 ارائه کارت ملی هوشمند و کپی از آن
📂 ارائه وضعیت پایان خدمت داوطلب (کارت پایان خدمت و یا معافیت دائمی آن)
📂 آخرین مدرک تحصیلی
📂 6 عدد عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید و تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد.
📂 اگر داوطلب دارای سهمیه ایثارگری و .. می‌باشد باید مدارک آن تهیه و در زمان ثبت نام و ارائه حضوری همراه داشته باشد.

 

مدارک  آزمون شهرداری

مواد آزمون استخدامی شهرداری 1403

👈 برای شرکت در آزمون‌های استخدام شهرداری با توجه به رشته تحصیلی یکی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و یا نوع شغلی که متناسب با آن، قرار است برای آن در آزمون استخدامی شرکت نمایند، منابع آزمون و شرایط آن متفاوت خواهد بود. برای آشنایی شما متقاضیان عزیز ما به برخی از مواد آزمون عمومی و همچنین معرفی بهترین منبابع قبولی خواهیم پرداخت.

📌 برای مشاهده لیست رشته‌های استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید.

مواد آزمون عمومی استخدام شهرداری

👈 دروس عمومی برای کلیه رشته‌های آزمون استخدامی شهرداری یکسان می‌باشد و معمولاً می‌توان گفت رفرنس‌های یکسانی نیز برای مطالعه هر یک از مواد درسی در رشته‌های مختلف وجود خواهد داشت. بنابراین پس از مطالعه دقیق می‌توانید درصد بالایی را در درس مورد نظر تست زنی کنید. به طور کلی مواد آزمون به شرح زیر می‌باشد:

📖  فناوری اطلاعات مهارت های هفتگانه ICDL

📖  ریاضی و آمار مقدماتی

📖  زبان و ادبیات فارسی

📖 معارف اسلامی

📖 زبان انگلیسی عمومی

📖 اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی

📖 هوش و توانمندی عمومی

نکته مهم : آن دسته از متقاضیان عزیزی که از جمله اقلیت‌های دینی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می‌باشند، از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و در این صورت نمره مکتسبه به این داوطلبان بر اساس مجموعه تراز شده سایر آزمون عمومی در استخدام فوری شهرداری محاسبه خواهد شد.

منابع عمومی آزمون استخدامی شهرداری

👈 اولین سوالی که متقاضیان و داوطلبان از مشاوران ما در رابطه با منابع عمومی دارند این است که چه درصدهایی می‌تواند ما را به موفق شدن و کسب نمره علمی کافی برای آزمون استخدامی کمک نماید؟ در پاسخ باید بگوییم این موضوع بستگی زیادی به رقبای شما و همچنین عملکرد شما برای پاسخگویی به سوالات داشته باشد و نمی‌توان همیشه درصد یکسانی را برای قبولی و پذیرش نام برد.

اما به طور معمول با میانگین ۴۰ درصد در صورت دارا بودن استخدام شهرداری 1403 امکان شرکت و قبولی در آزمون ثبت نام استخدام شهرداری شما بسیار بالا خواهد بود.

بهترین منابع عمومی قبولی در آزمون شهرداری
☑️   برای درس کامپیوتر یکی از بهترین منابع که می‌توانید مطالعه نمایید، تست‌های آنلاین ICDL که در سایت‌های مختلفی وجود دارند، در آزمون‌های آنلاین آن‌ها شرکت نمایید و یا برای خرید تست‌های مختلف جهت آمادگی در این آزمون تلاش نمایید.

کتاب ICDL مهندس سبزعلی گل یکی دیگر از از منابع برای آن دسته از افرادی است که مهارت‌های کامپیوتری بالایی ندارند و تمایل به مطالعه این درس دارند، می‌تواند منبع بسیاری خوبی باشد. اما دقت داشته باشید که این منبع در صورتی می‌تواند کمک کند که ویندوز ۸ را شامل شده باشد.

☑️ برای درس ریاضی و آمار مقدماتی بهترین منبع، در واقع درس ریاضی و آمار علوم انسانی قدیم می‌باشد که در صورت مطالعه دقیق می‌توانید به میزان ۸۰ درصد در این درس به سوالات پاسخ مناسب و درستی بدهید. اگر بتوانید درس ریاضی را به خوبی مطالعه نمایید، احتمال پیشی گرفتن شما از سایر رقبا بسیار بالا خواهد بود.
☑️ برای درس زبان و ادبیات فارسی یکی از بهترین جزوات، جزوه علی کنکوری و همچنین کتابهای ادبیات دوره دبیرستان می‌باشد که می‌تواند کمک زیادی به شما برای آمادگی در آزمون استخدامی داشته باشد. اما دقت داشته کنید که مطالعه منابع کنکور می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما جهت پذیرش داشته باشد.
☑️ زبان انگلیسی عمومی در واقع همان زبان دوره دبیرستان و همچنین کتاب ۵۰۴ در کنار مطالعه دقیق گرامر و سایر موارد لازم انجام تست زنی می‌تواند کمک زیادی به تست زنی بالا در این درس داشته باشد. بنابراین یکی از منابع کمک آموزشی بسیار مهم کتاب کنکور اناری خواهد بود.
☑️ برای تست هوش و توانمندی‌های عمومی نمی‌توان منبع خاصی را اعلام نمود چرا که مهم‌ترین اصلی که شما باید آن را رعایت نمایید، در واقع تست زنی زیاد می‌باشد. به طور اتوماتیک زمانی که شما تست زنی زیادی برای تست‌های هوش داشته باشید و بتوانید تحلیل درستی از پاسخ‌ها داشته باشید به صورت خودکار آمادگی ذهنی بیشتری را برای پاسخگویی به این تست هوش‌ها خواهید داشت.
☑️ معارف اسلامی از دیگر دروسی است که در آزمون استخدامی شهرداری باید به سوالات آن پاسخ دهید که در این صورت سوالات مربوط به دین و زندگی دوره دبیرستان به علاوه اندیشه ۱ سبحانی از بهترین منابع خواهند بود و به زدن درصد بالا بسیار کمک خواهد نمود. همچنین تست‌های گاج برای آمادگی بیشتر می‌تواند کمک کننده باشد.

 

شرایط سنی استخدام شهرداری

📌 برای اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش کلیک کنید.

تذکرات مهم در رابطه با شرایط سنی استخدام شهرداری

🔹 ملاک عمل در محاسبه، تاریخ فارغ التحصیلی و تاریخ مندرج در گواهینامه موقت و یا دانشنامه تحصیلی برای شرایط سنی استخدام شهرداری خواهد بود.

🔹 ملاک عمل جهت زمان دریافت کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی آخرین روز ثبت نام می‌باشد.

🔹 ملاک عمل برای محاسبه سن افراد روز شروع ثبت نام آزمون خواهد بود.

مصاحبه آزمون استخدام شهرداری

👈 همان‌طور که اشاره شد آزمون استخدام شهرداری دو دو مرحله کتبی و مصاحبه صورت می‌گیرد و اگر داوطلب در آزمون کتبی موفق به کسب نمره حداقلی شود برای مصاحبه دعوت می‌گردد.

در زمان مصاحبه باید بتوانید بدون استرس و با دقت کامل به تمامی سوالات پاسخ دهید و همچنین فراموش نکنید مدارک خود را با خود همراه داشته باشید.

سوالات پرسیده شده در خصوص میزان آشنایی شما با عنوان شغلی شما می‌باشد و البته پرسش‌هایی در خصوص وظایف شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته پرسیده خواهد شد. شما همچنین باید بتوانید به سوالات در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز پاسخ بدهید.

برای اطلاع بیشتر از سوالات در مصاحبه حضوری می‌توانید از افراد با تجربه و خبره ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس گرفته و این سوالات را درخواست نمایید.

مصاحبه آزمون

نتایج آزمون استخدام شهرداری 1403

👈 برای مشاهده نتایج آزمون استخدام شهرداری می‌توان از طریق سامانه مجری این آزمون استفاده نمود و همچنین نتایج ممکن از از طریق سامانه استخدامی شرکت‌های طرف قرار داد با شهرداری در هر استان قابل مشاهده باشد.

برای مشاهده باید ابتدا اطلاعات و کد رهگیری در زمان ثبت نام خود را وارد سامانه کرده و نتایج خود را مشاهده نمایید و اگر آزمون به صورت دو مرحله‌ای بود، در صورت پذیرفته شدن خود را برای آزمون عملی و یا مصاحبه آماده نمایید. زمان مصاحبه در همان سامانه قابل مشاهده می‌باشد.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

اخبار پیرامون استخدام شهرداری

🔊 استخدام‌های جدید در شهرداری تهران صحت ندارد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: اخبار و آماری که در چند روز گذشته در فضای مجازی در مورد استخدام‌های شهرداری تهران طی یکسال اخیر منتشر شده صحت ندارد.

🔊 هرگونه استخدام غیرقانونی در شهرداری‌های کرمانشاه، ممنوع

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه شهرداری‌ها را از هر گونه استخدام غیرقانونی برحذر دانست و گفت: شهرداران در استخدام نیروهای انسانی تنها باید بر اساس قانون اقدام کنند.

خلاصه مطلب استخدام شهرداری

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه استخدام شهرداری  و زمان و شرایط گزینش به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که مایل به اطلاع از زمان استخدام شهرداری و شرایط استخدام فوری شهرداری می‌باشید، می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

اطلاع از بهترین منابع آزمون استخدامی شهرداری و همچنین شرایط سنی استخدام شهرداری برای هر یک از رشته‌ها و مشاغل، پس از برقراری تماس با شماره 9099075307 امکان‌پذیر خواهد بود. فقط کافی است با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

3.9/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاور مربوطه به استخدام شهرداری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط استخدام شهرداری چیست؟

کلیه داوطلبان علاقه‌مند به استخدام شهرداری لازم است از شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام ثبت نام و پذیرش در این سازمان برخوردار باشند.

منابع آزمون استخدامی شهرداری برای دروس عمومی چیست؟

برای استخدام شهرداری در کلیه رشته ها، تمامی دروس عمومی همانند ریاضی، کامپیوتر، زبان و... یکسان می‌باشد.

شرایط گزینش شهرداری چیست؟

در صورتی که داوطلبان از شرایط سنی استخدام شهرداری برخوردار باشند و همچنین موفق به کسب نمره قبولی در آزمون شوند، به مرحل بعد خواهند رفت.

نظرات

18 دیدگاه دربارهٔ «استخدام شهرداری 1403 + زمان ثبت نام آزمون، رشته، مدرک و شرایط»

  1. Avatar photo محمد کریمی گفت:

    سلام من مدرک دیپلم ندارم ولی آدم جویای کار و کاری هستم میتونم در شهرداری میتونم تو شهرداری به عنوان رفتگر یا کارگر ساده استخدام بشم مدرک تحصیلی من سیکل ولی خیلی به کار احتیاج دارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید به صورت حضوری مراجعه نمایید

  2. Avatar photo طالب گفت:

    سلام خسته نباشید. برای استخدام شهرداری اتباع قبول نمیکنید؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  3. Avatar photo یدالهی گفت:

    سلام همسرمن فوت شده مسابقه هفت ماه جبهه دارد آیا پسرم برای استخدام شهرداری باید آزمون بده ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ارتباطی ندارد

    2. Avatar photo امیر گفت:

      سلام من پدرم جانباز 5درصدکارت ایثارگری هم داره 12ماه منطقه داره .خودممموتولد 10 10 1370بامدرک دیپلم مکانیک میتونم ثبت نام کنم

      1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

        سلام وقت بخیر بله برای پذیرش شدن میتونید در اولویت قرار بگیرید ولی باید از طریق سامانه استخدام دستگاه های اجرایی اقدام کنید

  4. Avatar photo رامین گفت:

    تا چه سنی برای پذیرش مورد نداره

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام معمولا تا سن 30 سال برای استخدام مجاز هستند

  5. Avatar photo مسعود حیدری گفت:

    سلام خسته نباشید یه سوالی داشتم من ثبت نام انترنتی کردم تو شهرداری و ثبتنامم تایید شد و تو کاغذ نوشتن که با پیامک یا تماس تلفنی اعلام مکنیم اطلاع میدیم خب مخاسم ببینم چقدر طول میکشه که اطلاع بدن اعلام کنند؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      30 تا 45 روز

  6. Avatar photo حمیدرضا گفت:

    کسی که تو یه شهره فقط استخدام شهرداری همون شهر می‌تونه بشه؟؟؟

  7. Avatar photo بهرامی گفت:

    چجوری میشه نیروی مورد نیازشان رو‌فهمید؟ من تخصصم شهرسازی هستش و می‌خوام ببینم با این تخصص میشه استخدام شهرداری شد؟؟؟

  8. Avatar photo مائده. گفت:

    زمان استخدام شهرداری شهر تهران کی هستش؟؟ و نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شهرداری از کجا باید تهیه کنم؟؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای معرفی منابع عمومی و اختصاصی با ما تماس بگیرید

  9. Avatar photo مهدی. گفت:

    سلام میخواهم برای استخدام شهرداری اقدام کنم شما اطلاعاتی از سوالات مصاحبه حضوری دارید و چند درصد افراد در مصاحبه استخدام شهرداری میشوند؟؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای بررسی دقیق شرایط تان و راهنمایی دقیق با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • منابع آزمون استخدامی بانک ملی

    منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + پیشنهاد قبول شدگان

    آشنایی با منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان شرکت در این آژمون باید حتما انجام بدهند. بانک ملی از قدیمی ترین بانک های کشور است که در صورت نیاز با برگزاری آزمون کتبی...
  • استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور

    استخدام بدون کنکور معلم آموزش و پرورش + جذب معلم ابتدایی 1403

    استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور از طریق برگزاری آزمون و جذب در مدارس غیرانتفاعی و نهضت سوادآموزی صورت می گیرد. برگزاری آزمون استخدامی فرصتی مناسب برای کسانی است که موفق نشده اند از طریق کنکور سراسری به صورت رسمی...
  • سهمیه های استخدامی بانک ملی

    سهمیه های استخدامی بانک ملی 1403 + شاهد و ایثارگران

    سهمیه های استخدامی بانک ملی همزمان با انتشار دفترچه به اطلاع داوطلبان می رسد. بانک ملی هر ساله برای تأمین نیروی مورد نیاز شعب خود اقدام به برگزاری آزمون می کند. با آغاز ثبت نام، دفترچه آزمون نیز منتشر می...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)