ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیین‌ نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ منتشر شد. بر اساس این آیین نامه هر کدام از دانشجویان دانشگاه آزاد که می‌ خواهند برای انتقالی یا مهمانی دائم و موقت این دانشگاه اقدام نمایند باید از شرایط مهمانی دانشگاه آزاد اطلاع پیدا کرده و طبق شرایط آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد درخواست خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است دریافت انتقالی یا مهمانی در دانشگاه آزاد تنها برای افرادی که شرایط مندرج در آیین نامه نقل و انتقال این دانشگاه را داشته باشند، امکان‌ پذیر می‌ باشد و آن دسته از دانشجویانی که دارای شرایط مهمانی دانشگاه آزاد و یا اخذ انتقالی از این دانشگاه هستند باید در زمان مقرر به سامانه منادا مراجعه نمایند.

چنانچه شما دانشجوی گرامی می خواهید برای انتقالی یا مهمانی دانشگاه آزاد درخواست دهید و فرصت کافی برای مطالعه آیین نامه نقل و انتقال دانشگاه آزاد را ندارید می‌ توانید از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید و از مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

لزوم اطلاع از شرایط آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

سالانه بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد به دلایل مختلف تمایل به دریافت انتقالی یا مهمانی و تحصیل در سایر مراکز دانشگاه آزاد را دارند. اما آیا همه دانشجویان می‌‌توانند برای ادامه تحصیل خود در دانشگاه دیگر درخواست مهمانی یا انتقالی دهند؟

آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به همین منظور منتشر می‌ شود تا هر یک از دانشجویانی که علاقمند به مهمانی یا انتقالی هستند بتوانند در صورت داشتن شرایط لازم، درخواست خود را به ثبت برسانند. اطلاع از شرایط این آیین نامه نیز ضروری می باشد زیرا ممکن است برخی از دانشجویان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و عدم آشنایی با ضوابط آن، موفق به انتقال یا اخد مهمانی نشوند.

نکته مهمی که لازم است شما دانشجوی عزیز از آن اطلاع داشته باشید این است که در صورت داشتن شرایط لازم برای انتقالی یا مهمانی، تنها می‌ توانید یک بار از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد استفاده نمایید.

در ادامه این مطلب آیین نامه انتقالی دانشگاه آزاد را با جزئیات بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برای اطلاع از نحوه انتقالی از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد روی لینک کلیک کنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

محتویات آیین نامه درخواست انتقالی دانشگاه آزاد

1.زمان ثبت‌نام برای داوطلبان متقاضی که واجد شرایط نقل و انتقالات دانشجویی می باشند، در نیمسال دوم آذر ماه آغاز می شود و تا نیمه اول دی ماه ادامه می‌یابد اما ثبت‌نام خود را بهتر است به روزهای پایانی موکول نکنید و در همان روزهای ابتدایی ثبت‌نام نمایید تا بعد از آن بازه زمانی، نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد را مشاهده نمایید.

2.پس از اینکه به صورت کامل در مورد آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  اطلاعات لازم را کسب نمودید. ثبت‌نام خود را آغاز کنید. ثبت نام در سایت منادا صورت می‌گیرد و چنانچه بخواهید تغییری در ثبت‌نام خود ایجاد نمایید، می‌توانید پس از 24 ساعت بدون آنکه هزینه‌ای از شما کسر شود، درخواست خود را تغییر دهید. اما چنانچه این تغییر را به بعد از گذشت بیش از 24 ساعت موکول نمایید، باید هزینه ثبت‌نام را مجددا پرداخت کنید.

 اطلاعیه: نتیجه درخواست نقل و انتقال دانشگاه آزاد را می‌ توانید به صورت الکترونیک در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی monada.iau.ir مشاهده نمایید و نیازی به مراجعه حضوری برای پیگیری نتیجه نخواهد بود.

3.برخی از داوطلبان ممکن است بدون اینکه از نهایی شدن ثبت‌نام خود اطمینان حاصل نمایند، صفحه ثبت‌نام را ترک نمایند و فرصت نقل و انتقال را از دست بدهند. حتماً در مورد نهایی شدن ثبت‌نام خود اطمینان یابید.

4.ثبت‌نام را بهتر است به افرادی بسپارید که در این زمینه تخصص دارند.

5.در زمان انتخاب مقصد می‌توانید چند دانشگاه را انتخاب نمایید. توصیه ما این است که پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد را انجام دهید و از این امکان استفاده کنید تا در صورتی که امتیاز لازم را برای اولویت اول خود کسب ننمودید، در سایر دانشگاه‌های انتخابی خود، پذیرفته شوید. برای اطلاع از چگونگی این امتیازات، با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

محتویات آیین نامه درخواست انتقالی دانشگاه آزاد

برای اطلاع از مرخصی تحصیلی از دانشگاه آزاد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

شرایط درخواست انتقالی بر اساس آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

تا به اینجای مقاله از لزوم اطلاع از شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بر اساس آیین نامه جدید آن آگاه شدید. حال با توجه به اهمیت بالای این موضوع قرار است تا در این بخش از مقاله به شرایط عمومی و اختصاصی درخواست انتقالی دانشگاه آزاد بپردازیم.

برای بررسی دقیقتر شرایط مهمانی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

شرایط عمومی درخواست انتقالی بر اساس شیوه نامه جدید دانشگاه آزاد

یکی از شرایط عمومی که دانشجویان متقاضی باید از آن برخوردار باشند، عدم منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی و انضباطی و یا نظام وظیفه می باشد.

دانشجویان می‌بایستی در دانشگاه مبدأ (دانشگاهی که در آن پذیرفته‌ شده‌اند)، حتماً یک ترم تحصیلی را گذارنده باشند. تنها استثنایی که در این مورد وجود دارد، برای واجدین شرایط میهمانی است که از بدو ورود می‌توانند انتقالی بگیرند.

دانشجویان پذیرفته‌شده در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد ، صرفاً می‌توانند مهمان شوند ولی انتقالی منحصراً برای دانشجویانی می‌باشد که با آزمون پذیرفته‌ شده‌اند.

دانشجویان دوره‌های خودگردان، تنها می‌توانند در واحدهای مجری خودگردان، انتقالی و یا میهمانی بگیرند.

یکی دیگر از آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد این است که دانشجویان متقاضی انتقالی یا مهمانی، حتماً باید درخواست خود را در دانشگاه‌هایی ثبت نمایند که رشته مورد قبولی و یا گرایش آن‌ها را داشته باشند.

دانشجویانی که مجوز میهمانی را اخذ نموده‌اند، تنها با موافقت واحدهای مبدأ و مقصد، می‌توانند پایان نامه خود را در دانشگاه پذیرفته‌شده به عنوان مهمان، اخذ نمایند.

طبق آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی غیر از ماده 12 شیوه‌نامه، ممنوع می‌باشد.

انتقال دانشجویان از واحدهایی که به صورت غیرحضوری تحصیل می‌کنند (واحدهای الکترونیکی) به سایر واحدها، ممنوع می‌باشد.

دانشجویان واحدهای بین المللی، تنها می‌توانند در واحدهای بین‌المللی درخواست انتقالی دهند.

طبق آیین نامه نقل و انتقالات، انتقال و یا مهمانی دانشجویان پژوهش محور ممنوع می‌باشد.

دانشجویانی که در خارج از کشور در حال تحصیل می‌باشند، امکان انتقال و یا مهمانی به دانشگاه‌های داخل کشور را ندارند.

یک نکته مهم را قبل از ثبت نام حتماً به خاطر بسپارید. پس از اینکه زمان ثبت نام نقل و انتقالات پایان پذیرد، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود نخواهد داشت. لذا توصیه ما به داوطلبان این است که حتماً قبل از ثبت نام در مورد آیین نامه نقل و انتقالات دانشجو و شرایط مهمانی دانشگاه آزاد ، اطلاع لازم و کافی را کسب نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقالی از دانشگاه ازاد به دانشگاه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

شرایط اختصاصی درخواست انتقالی بر اساس شیوه نامه جدید دانشگاه آزاد

به علت طولانی بودن و فراوان بودن ماده‌های آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، امکان بیان همه ماده های آن در این قسمت از مقاله به صورت کامل وجود ندارد. ما در سایت ایران تحصیل تعدادی از این ماده‌ها و قوانین را برای شما ارائه می نماییم.

اما چنانچه در پی کسب اطلاعات به صورت کامل و آشنایی با قوانین و ضوابط ثبت نام می‌باشید، می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، برای خدمت‌رسانی به دانشجویان عزیز، آماده می‌باشند.

شرایط عمومی درخواست انتقالی بر اساس شیوه نامه جدید دانشگاه آزاد

برخی از شرایط اختصاصی که برای نقل و انتقال در دانشگاه ازاد لازم است بدانید شامل موارد زیر هستند:

ازدواج یا فوت در  آیین نامه نقل و انتقالات

برای دانشجویان دختر، اگر پس از ثبت نام در آزمون ورودی دانشگاه ازدواج دائم کنند، بدون محدودیتی امکان انتقال به محل زندگی همسر را دارند.

اگر پس از ثبت نام دانشجو در آزمون ورودی دانشگاه، پدر و یا مادر دانشجو مجرد فوت شد، دانشجو می تواند، دو ترم مهمانی به محل زندگی پدر و مادر خود بگیرد.

چند دانشجویی در  آیین نامه نقل و انتقالات

اگر در خانواده ای حداقل سه دانشجو دانشگاه آزاد به صورت همزمان وجود داشته باشد بر اساس  آیین نامه نقل و انتقالات، امکان انتقال دو یا بیشتر از آن ها به محل اشتغال به تحصیل سایر اعضا وجود دارد.

 اطلاعیه

در صورتی که  شهر محل تحصیل سایر اعضای خانواده، رشته تحصیلی دانشجوی متقاضی را نداشته باشد، دانشجو به یکی از شهرهای همجوار آن شهر منتقل می شود.

کارکنان دولت در آیین نامه

اگر کارمند دولت یا نیرو مسلح پس از قبولی در آزمون، محل خدمت وی به شهر دیگری منتقل شود، با ارائه حکم میتواند به دانشگاه محل خدمت خود منتقل شود.

ایثارگران و دانش آموزان سماء

فرزندان شهید و همسر شهید و مفقودالاثر بدون مانع می توانند به کلیه واحد های دانشگاهی منتقل شوند.

دانشجویان سما در صورتی که در مدت تحصیل دبیرستان خود مردود نشده باشند و درسی را تجدید نشده باشند، با تایید سازمان سما امکان انتقالی دارند.

بیماران خاص و معلولین:

در صورت تاییدیه پزشک امکان انتقال برای معلولین و بیماران خاص وجود دارد.

کال تو اکشن تماس

مراحل ثبت درخواست انتقالی آزاد

برای ثبت درخواست انتقالی دانشگاه آزاد، هریک از دانشجویان این دانشگاه لازم است مراحل زیر را طی نمایند.

✅ جستحو آدرس اینترنتی monada.iau.ac.ir و ورود به سامانه منادا دانشگاه آزاد

✅ مطالعه آیین نامه مربوط به انتقالی یا مهمانی در این دانشگاه

✅ وارد شدن به میزکار یا پنل دانشجویی با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور ( شماره دانشجویی و کدملی)

✅ مشاهده اطلاعات فردی و تحصیلی و تایید آن ها برای ثبت درخواست

✅ ورود به بخش ثبت درخواست انتقالی یا میهمانی آزاد

✅ تعیین نمودن نوع درخواست انتقالی یا مهمانی (ترمی، دائم)

✅ انتخاب دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل

✅ بارگذاری مدارک لازم برای ثبت درخواست انتقالی و پر کردن فرم آن

✅ واریز هزینه لازم جهت بررسی مدارک دانشجویان متقاضی انتقالی و مهمانی

✅ ثبت نهایی درخواست و اخذ شماره پرونده

اخبار پیرامون درخواست انتقالی آزاد

مصوبه «نقل و انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی» بررسی می شود

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از بررسی درخواست وزرای علوم، بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد درباره مصوبه «نقل و انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی» خبرداد.

انتقال به دانشگاه های آزاد با شهریه کمتر

آقای محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از امکان انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به دیگر دانشگاه های آزاد که شهریه کمتری دارند خبرد دادند و گفتند چنانچه هریک از دانشجویان این دانشگاه به علت شهریه بالا دارای مشکل باشند، می توانند برای ادامه تحصیل در دیگر دانشگاه های آزاد که دارای شهریه کمتری هستند، درخواست دهند.

ایشان همچنین یادآور شدند که رشته محل‌ های دانشگاهی تعیین کننده میزان شهریه هر دانشگاه هستند و شهریه تحصیل در رشته حقوق دانشگاه آزاد تهران با تحصیل همین رشته در دانشگاه آزاد به عنوان مثال بروجرد متفاوت است.

براساس گفته های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شهریه این دانشگاه در سال جاری برای تمام واحدهای آن 5 تا 39 درصد افزایش یافته است اما تعدادی از رشته ها در مناطق محروم با کمتر از 5 درصد افزایش شهریه همراه بوده اند.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با آیین‌ نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که واجد شرایط مهمانی دانشگاه آزاد می باشید، می توانید در زمان تعیین شده برای درخواست انتقالی خود، اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر شما دوست گرامی در مورد فرایند مهمانی یا انتقالی از دانشگاه آزاد با مشکل مواجه شدید می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099075307 ( همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب) تماس بگیرید.

افزون بر این می توانید اگر سوالی در این زمینه دارید؛ آن را به صورت کامنت در انتهای همین صفحه و در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید تا کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ دهند.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله آیین نامه نقل و انتقال دانشگاه آزاد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به آئین‌ نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد آیا امکان مهمانی و یا انتقالی برای دانشجویان بین الملل وجود دارد؟

با توجه به شرایط مهمانی دانشگاه آزاد امکان مهمانی و یا انتقالی تنها در دانشگاه های بین الملل امکان پذیر است.

ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی چگونه امکان پذیر است؟

برای ثبت درخواست می توانید به سامانه منادا مراجعه نمایید.

آیا شرایط میهمانی دائم دانشگاه آزاد وجود دارد؟

بله. اما این شرایط تنها برای عده معدودی از دانشجویان امکان پذیر است.

نظرات

24 دیدگاه دربارهٔ «آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo امیر حسین گفت:

    سلام
    من چند ترم مهمان بودم و نمرات ۱۰ گرفتم
    آیا درسته که حد اقل نمره برای دانشجوی مهمان ۱۲ هست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام بله شرط معدلی لازم است

  2. Avatar photo رها گفت:

    سلام من اگه شاغل باشم تو شهر خودم میتونم مهمان بگیرم ؟با ازمون ارشد قبول شدم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله واحد های دانشگاهی ارایه دهنهده رشته شما امکان مهمانی میسر می‌باشد

  3. Avatar photo قهرمانی گفت:

    سلام دختر خمن مامایی دانشگاه آزاد بابک قبول شده آیا امکان انتقال به همدان را داره از ترم اول یانه چه شرایطی باید داشته باشد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تا 28 مهر ماه میتوانید در سامانه منادا درخواست انتقال ثبت کنید.

  4. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام من در دانشگاه آزاد مشهد رشته مهندسی عمران می خونم و ترم 3 هستم و به صورت بدون آزمون با سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شدم. به تازگی ازدواج کردم و الان می خوام بدونم آیا می تونم به محل زندگی همسرم که تهران هست انتقالی بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر

  5. Avatar photo Sahar گفت:

    سلام وقتتون به خیر
    اینکه میگن اگه طی دو ترم مهمانی معدل بالای ۱۷ باشه بهت انتقالی میدن واسه دانشگاه ازاد
    حقیقت داره؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر درصورت اینکه معدل شما از دانشجویان همان رشته و سال ورودی با درخواست انتقالی شما موافقت میگردد

  6. Avatar photo عرفان گفت:

    سلام من دانشجو اتاق عمل خودگردان قزوین هستم ترم ۵
    دو ترم هست که مهمان گرفتم به تهران می خواستم ببینم آیا تغییری در شهریه قراره ایجاد بشه؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر شهریه افزایش پیدا کرده باشد نیازه از طریق واحد اموزش دانشگاه اقدام کنید اما هنوز اطلاعیه ای زده نشده است

  7. Avatar photo حسن گفت:

    سلام
    من دانشجوی دندانپزشکی هستم اگر بخوام مهمانی بگیرم به یک دانشگاه ازاد دیگه براساس جدول همترازی ایا شهریم بیشتر میشه؟و اگر بله چقد؟بهم گفتن باید دوتا شهریه ثابت بدی درسته؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      هزینه ی مهمانی بر اساس آیین نامه 50% شهریه ثابت و شهریه متغیر محاسبه شده برای دانشگاه مبدا + شهریه کامل ثابت ومتغیر برای دانشگاه مقصد خواهد بود .

      1. Avatar photo مریم گفت:

        ۵۰ درصد ثابت و ۵۰ درصد متغیر به مبدا ؟
        کامل ثابت و کامل متغیر به مقصد
        درسته ؟؟

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس بگیرید
          مشاورین راهنماییتان میکنند.

          1. Avatar photo نسترن گفت:

            سلام ببخشید من قبل وبت نام ازدواج کردم چه راه حلی برای انتقالی میتونم داشته باشم؟

          2. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

            سلام وقتتون بخیر با فرمانده صحبت کتید و درخواست بفرمایید

  8. Avatar photo ملیکا گفت:

    با سلام
    ببخشید فرزند هیات علمی دانشگاه دولتی در رشته پرستاری نیز می تواند از قانون نقل و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد برخوردار باشد؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر

  9. Avatar photo رضایی گفت:

    سلام بر اساس آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد آیا فرزندان آزاده هم مانند جانبازان سهمیه دارند؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شرایط شما نیازمند بررسی بیشتر میباشد تا بتوانید از سهمیه آزادگان استفاده نمایید جهت اطلاع از شرایط نقل و انتقالات فرزندان آزادگان با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  10. Avatar photo سعیدی گفت:

    سلام ببخشید من یک سوال داشتم شرایط مهمانی دانشگاه آزاد برای چه کسانی هستش؟؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت اطلاع از آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)