ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی ۱۴۰۳

رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی ۱۴۰۳ خدمت داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه جهت ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و همین طور دکتری اعلام شد. در این میان افراد فارغ التحصیل در رشته های فنی حرفه ای و کاردانش به دنبال شناخت رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور نیز هستند و می خواهند آیا رشته های کاردانی در دانشگاه پیام نور نیز ارائه می شوند یا خیر. البته برخی نیز به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با لیست رشته های کاردانی پیام نور در صورت وجود نیز هستند.

 

در این نوشته بحث مفصلی با شما دوستان عزیز در رابطه با لیست رشته های دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه جامع نیمه دولتی داریم. پس با ما همراه باشید تا به شناخت خوبی از رشته های مقاطع رشته های مختلف دانشگاه پیام نور از جمله لیست رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور و همین طور لیست رشته های کاردانی پیام نور دست پیدا کنید.

 

 

برای اطلاع از لیست رشته های مقطع کارشناسی پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور

 

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

زمان انتخاب رشته در لیست رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی

دانشگاه پیام نور علاوه بر دوره بدون کنکور هر ساله در رشته های با آزمون در دوره کارشناسی نیز جذب دانشجو دارد.

به این صورت که هر فرد داوطلب و متقاضی باید در زمانی مشخص برای انتخاب رشته در لیست رشته های پیام نور کارشناسی اقدامات لازم را انجام دهد.

در رابطه با زمان انتخاب رشته در لیست رشته های پیام نور کارشناسی باید خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه عرض کنیم که زمان انتخاب رشته در این قبیل از رشته های دانشگاه پیام نور معمولاً در مرداد ماه است.

در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ترسی که از درگیری تعداد بیشتری از مردم به این ویروس مهلک و کشنده وجود داشت شاهد به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها بودیم.

اما باید عرض کنیم که علی رغم ایجاد تأخیر در زمان برگزاری آزمون سراسری خوشبختانه شاهد ایجاد تأخیر در زمان انتخاب رشته در لیست رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی نیستیم.

به عبارت دیگر، در سال جاری نیز انتخاب رشته در لیست رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی در همان مرداد ماه برای افراد داوطلب و متقاضی انجام می گیرد.

برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته در لیست رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما می توانند شما را از زمان دقیق ثبت نام در رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی مطلع کنند و اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهند.

 

 

برای اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام جهت پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

نحوه انتخاب رشته در لیست رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی چگونه است؟

تمامی داوطلبان و متقاضیان می توانند برای انتخاب رشته در لیست رشته های پیام نور کارشناسی از طریق طی مراحل و فرآیندهایی اقدام کنند.

در رابطه با نحوه انتخاب رشته در لیست رشته های پیام نور کارشناسی باید عرض کنیم که این امر به صورت اینترنتی برای داوطلبان و متقاضیان انجام می شود.

به این شکل که هر فرد می تواند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می تواند اقدامات لازم برای انتخاب رشته را انجام دهد.

البته این کار با طی مراحل و فرآیندهایی برای هر فرد داوطلب انجام می گیرد و وی باید از نحوه انتخاب رشته در رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور اطلاعات لازم را بدست آورد.

آیا از مراحل ثبت نام در لیست رشته های پیام نور کارشناسی اطلاعی دارید؟

آیا می دانید چه فرآیندهایی را باید برای انتخاب رشته از میان لیست رشته های پیام نور کارشناسی طی کنید.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با نحوه انتخاب رشته از میان لیست رشته های پیام نور کارشناسی هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با مراحل و فرآیندهای انتخاب رشته از میان لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور خدمت شما دوستان عزیز ارائه کنند.

 

 

شرایط انتخاب رشته در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور چیست؟

انتخاب رشته در رشته های پیام نور کارشناسی در دوره با کنکور براساس شرایطی خاص برای هر فرد متقاضی انجام می گیرد.

در واقع، بدون داشتن شرایط لازم برای انتخاب رشته در رشته های پیام نور کارشناسی در دوره با آزمون به هیچ وجه نمی توان برای ثبت نام اقدام کرد.

آیا اطلاعی از شرایط انتخاب رشته در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور دارید؟

آیا می دانید براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته در دوره های با کنکور چه شرایطی برای این انتخاب رشته در نظر گرفته شده است؟

از میان این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. داشتن مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم

. تعهد به دین اسلام و پایبندی به آن

. نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه در رابطه با مصرف انواع مواد مخدر

 

 

آیا اطلاعی از لیست رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور دارید؟

شناخت لیست رشته های با کنکور پیام نور برای هر فرد متقاضی و داوطلب ادامه تحصیل در این دانشگاه ضروری به نظر می رسد. آیا به عنوان یکی از داوطلبان ادامه تحصیل در رشته های با آزمون اطلاعی از لیست این رشته های دانشگاهی دارید؟

اگر به دنبال اطلاع و شناخت لیست رشته های پیام نور کارشناسی هستید باید عرض کنیم که این رشته های تحصیلی موارد مختلفی را در انواع گروه های آزمایشی در برمی گیرند.

در واقع، در دانشگاه پیام نور و در مقطع کارشناسی می توانید انواع رشته های تحصیلی ارائه شده در گروه های مختلف آزمایشی را ملاحظه بفرمایید.

از میان این رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور کارشناسی می توان ار رشته هایی همچون حسابداری، علوم تربیتی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مهندسی کامپیوتر. مهندسی شهرسازی و غیره اشاره کرد.

 

 

آیا رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور نیز در این دانشگاه ارائه می شود؟

همان طور که در جریان هستید دانشگاه پیام نور هر ساله رشته هایی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همین طور دکتری خدمت داوطلبان و متقاضیان ارائه می دهد.

اما شاید این سؤال برای شما دوستان و عزیزان همیشه همراه مطرح شود که آیا رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور نیز در این مرکز دانشگاهی ارائه می شوند یا خیر؟

در صورت ارائه رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور این رشته ها کدام ها هستند؟

اگر به دنبال اطلاع از لیست رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور هستید می توانید با مشاوران ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا بدین ترتیب از لیست رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور مطلع شوید.

 

 

در مورد ارائه یا عدم ارائه لیست رشته های کاردانی پیام نور چه می دانید؟

افراد بسیاری هستند که به عنوان یکی از فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای و یا کاردانش به دنبال تحصیل در لیست رشته های کاردانی پیام نور هستند.

آيا در حال حاضر شاهد ارائه لیست رشته های کاردانی پیام نور هستیم یا خیر؟ اگر شما هم از جمله متقاضیان ادامه تحصیل در یکی از لیست رشته های کاردانی پیام نور هستید می توانید با مشاورانی کاردان در این زمینه مشورت بفرمایید تا اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهند.

 

 

شهریه ادامه تحصیل در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور چقدر است؟

همان طور که در جریان هستید ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور برای هر فرد دانشجو با پرداخت شهریه در هر ترم تحصیلی همراه است.

شهریه ای که در قالب شهریه ثابت و متغیر برای هر فرد دانشجو و متقاضی همراه است و هر دانشجو موظف است آن را پرداخت کند.

اما آیا اطلاعی از مبلغ شهریه پرداختی برای هر ترم تحصیل در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور دارید؟

آیا این مبلغ شهریه در هر ترم تحصیل در دانشگاه پیام نور بالاتر می رود یا ثابت است؟

در صورت افزایش مبلغ این شهریه آیا این امر شامل هر دو شهریه ثابت و متغیر می شود یا تنها شهریه متغیر بالاتر می رود؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با مبلغ شهریه پرداختی برای ادامه تحصیل در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد و یا کارشناسی هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا کلیه اطلاعات لازم را در این رابطه در اختیارتان قرار دهند.

 

 

برای دانلود دفترچه دکتری پیام نور در دوره با کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

در مورد دانشگاه های پذیرنده رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور چه می دانید؟

اطلاع از دانشگاه های پذیرنده رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور دارید؟ آیا می دانید رشته های با کنکور پیام نور در کدام یک از دانشگاه های پیام نور ارائه می شوند؟

آیا تمامی دانشگاه های پیام نور پذیرنده لیست رشته های با کنکور پیام نور هستند یا خیر؟ اگر به دنبال اطلاع از لیست دانشگاه های پذیرنده رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور هستید می توانید از کمک فردی آگاه در این زمینه استفاده کنید.

مشاوری که با داشتن آگاهی و تجربه بتواند دانشگاه های پذیرنده رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور را خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه معرفی کنند.

 

 

 

لیست رشته های کاردانی پیام نور

 

 

در مورد لیست رشته های دکتری با کنکور دانشگاه پیام نور چه می دانید؟

همان طور که می دانید مقطع دکتری نیز در دانشگاه پیام نور ارائه می شود. در واقع، هر فرد در صورت تمایل می تواند به صورت با کنکور و البته بدون کنکور در دانشگاه پیام نور به تحصیل در دانشگاه پیام نور بپردازد.

اما دقت داشته باشید که قبل از اقدام به انتخاب رشته از میان لیست رشته های با کنکور پیام نور در دوره دکتری باید از لیست رشته های ارائه شده در این دوره از دانشگاه پیام نور اطلاع داشته باشید.

لیست رشته هایی که هر ساله در دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری منتشر می شود.

آیا اطلاعی از لیست رشته های دکتری ارائه شده براساس آخرین دفترچه راهنمای منتشر شده در دوره دکتری دانشگاه پیام نور دارید؟

در صورت نیاز به اطلاع از لیست رشته های دکتری با کنکور دانشگاه پیام نور دارید می توانید از کمک مشاوری آگاه و با تجربه در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوری که با داشتن اطلاعاتی در رابطه با لیست رشته های دکتری با کنکور دانشگاه پیام نور می تواند کمک بزرگی به شما دوست عزیز بکند.

 

 

رشته های دوره کارشناسی پیام نور در انواع گروه های آزمایشی تجربی، انسانی و ریاضی فیزیک ارائه می شوند

 

 

در مورد رشته های بدون کنکور ارائه شده در دانشگاه پیام نور چه می دانید؟

همان گونه که در ابتدای این نوشته نیز  خدمت شما دوستان و یاران عزیز عرض کردیم دانشگاه پیام نور به جز رشته های با آزمون با ارائه رشته های بدون کنکور نیز در خدمت داوطلبان و متقاضیان عزیز است.

اما آیا اطلاعی از لیست رشته های با کنکور ارائه شده در دانشگاه پیام نور دارید؟ در صورت نیاز به اطلاع از لیست رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه پیام نور و همین طور زمان، نحوه و البته شرایط انتخاب این رشته های تحصیلی می توانید از کمک مشاوران خبره ایران تحصیل استفاده کنید.

مشاوران ما می توانند شما را با موارد مذکور در رابطه با رشته های بدون کنکور ارائه شده در دانشگاه پیام نور به خوبی مطلع کنند و اطلاعاتی دقیق و به روزی را در این رابطه در اختیار شما دوستان و عزیزان همیشه همراه قرار دهند.

البته شناخت دانشگاه های پیام نور ارائه دهنده رشته های بدون کنکور نیز در این میان مهم به نظر می رسد و بهتر است قبل از اقدام به انتخاب رشته در دوره بدون کنکور دانشگاه پیام نور از لیست این مراکز دانشگاهی به طور دقیق مطلع شوید.

 

 

جهت کسب اطلاعاتی در مورد رشته های بدون کنکور دوره کارشناسی پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور

2.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام در رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی در چه زمانی انجام می شود؟ 

ثبت نام در رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور در همین ماه یعنی مرداد ماه انجام می شود.

نحوه ثبت نام در رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور چگونه است؟ 

برای ثبت نام در رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرد.

چگونه می توانم از لیست رشته های کاردانی پیام نور مطلع شوم؟ 

برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی پیام نور با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

15 دیدگاه دربارهٔ «رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام ببخشید من کاردانی رشته شبکه های کامپیوتری دانشگاه علمی کاربردی زاهدان خوندم … دانشگاه پیام نور رشته مددکاری اجتماعی کارشناسی ناپیوسته داره ؟؟؟؟من میتونم برای ترم بهمن 1401 ثبت نام کنم تهران یا نه؟؟؟

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام پیام نورناپیوسته نداره برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  2. Avatar photo محمد گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور کارشناسی ثبت نام کنم

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید راهنماییتون میکنیم.

  3. Avatar photo ویدا گفت:

    سلام من دیپلم گردشگری دارم آیا میتوانم در رشته ی علوم تربیتی یا آموزش ابتدایی پیام نور ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام اگر ارائه شده باشد میتواندی با 51.4 معدلتان ثبت نام کنید

  4. Avatar photo یاس گفت:

    با سلام من میتونم رشته مدیریت امور بانکی در دانشگاه پیام نور کرج رو ثبت نام کنم ؟پذیرش این رشته از طریق کنکور هست یا بدون کنکور؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقتتون بخیر.
      لطفا دفترچه رو بررسی کنید و هم از طریق با آزمون و هم بدون آزمون میتونید اقدام کنید.

  5. Avatar photo حیدری گفت:

    من دانش آموز هنرستانی رشته حسابداری هستم. میخواستم رشته کارشناسی حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم آیا می توانم این کار را انجام بدهم

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام حیدری به دلیل اینک شما نظام جدید دارین میخونید بله شما میتونید رشته حسابداری دانشگاه پیام نور کارشناسی بدون کنکور بردارین

  6. Avatar photo حامد گفت:

    سلام. میخواستم بدونم ترم اول و دوم دانشگاه پیام نور رو میشه مرخصی گرفت برای کنکور خوند اگه نمیشه میشه ترم اول انتخاب واحد کرد ولی اصلا شرکت نکنیم و همه درس ها مشروط بشیم وترم دوم مرخصی گرفت.خیلی برام مهمه لطفا سریعتر جوابمو بدین.ممنون

    1. Avatar photo irantahsil گفت:

      سلام جهت اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی واینک می توانید مرخصی بگیرید یان با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

  7. Avatar photo اعظم جهان پور گفت:

    با سلام و احترام
    می خواستم بپرسم امکانش هست همزمان دو تا رشته یکی در مقطع ارشد و دیگری کارشناسی درس خواند…در دانشگاه پیام نور….

    1. با سلام امکان تحصیل همزمان در رشته های بدون کنکور پیام نور فراهم نیست برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

    2. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز برای تحصیل هم زمان در صورتی که دانشگاه دوم پیام نور باشد مشکلی ندارد امکان پذیر ایست موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته‌های جدید پیام نور بدون کنکور

    رشته‌های بدون کنکور پیام نور 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    دانشگاه پیام نور مثل دیگر دانشگاه‌های سراسری و آزاد کشور به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی، رشته‌های متعددی را ارائه داده است. داوطلبانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند باید از رشته‌های جدید پیام نور بدون...
  • ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور

    ثبت درخواست مهمانی پیام نور 1403 + زمان و شرایط

     شرایط ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد متقاضی اخذ مهمانی در دانشگاه‌های دیگر الزاما باید از این شرایط مطلع باشند و سپس جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. البته دانشجویان...
  • شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ + هزینه و مراحل

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیلی مایل به ترک تحصیل در این دانشگاه هستند، می‌توانند با ارائه فرم و مدارک انصراف از دانشگاه پیام نور برای این امر اقدام...
  • ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. دانشجویانی که به هردلیلی علاقه مند به تغییر واحد دانشگاهی خود هستند، می توانند با ورود به سامانه نقل و انتقالات پیام نور درخواست خود را ثبت کرده...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)