ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1403 + راهنمای تصویری

ویرایش اطلاعات کنکور ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد  1403 اعلام شد. داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ارشد اطلاعاتی را به اشتباه وارد نموده‌اند، می‌توانند از طریق ورود به سامانه ویرایش و تغییر اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد، نسبت به تغییرات لازم اقدام نمایند. برای کسب راهنمایی در مورد نحوه، زمان و شرایط اصلاح و ویرایش فرم ثبت نام می‌توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس و مشورت بگیرید.

اطلاع از نحوه و مراحل ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1403 بسیار مهم است. زیرا اگر اطلاعات اشتباه در هنگام ثبت نام وارد کرده باشید، پس از اعلام نتایج و در هنگام مراجعه برای ثبت نام؛ ممکن است قبولی شما مردود اعلام شود.

در هنگام ویرایش اطلاعات کنکور ارشد، ویرایش معدل کنکور ارشد یکی از مواردی است که می‌توانید انجام دهید. به علاوه ویرایش زبان امتحانی، عکس و بسیاری موارد دیگر نیز وجود دارد که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

شرایط ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1403

سال‌هاست که علاقه‌مندان به تحصیل در مدارج عالی همچون کارشناسی ارشد برای نام نویسی اطلاعات خود را از طریق فرم ثبت نامی که سازمان سنجش در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، تکمیل و در زمان برگزاری کنکور در جلسه حضور پیدا می‌کنند.

از آن‌جا که شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد برای شرکت و قبولی در آزمون دارای اهمیت بسیار بالایی است، لذا سازمان سنجش همواره از این عزیزان می‌خواهد که اطلاعات خود را با نهایت دقت وارد کنند. در این میان، ممکن است برخی افراد در وارد نمودن اطلاعات خود دچار اشتباه شده و بعدا متوجه آن گردند.

شرایط ویرایش اطلاعات کنکور ارشد

از آنجا که در صورت درج مورد اشتباه ممکن است برای داوطلب در رابطه با پذیرش و قبولی مشکلاتی ایجاد شود، بنابراین سازمان سنجش کشور فرصتی را فراهم کرده تا این افراد در زمان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد به رفع و اصلاح موارد نادرست بپردازند.

بدین ترتیب، کلیه داوطلبان رشته های کنکور ارشد  1403 از همه دانشگاه‌های کشور همچون دولتی، غیر دولتی، آزاد و یا مدال آوران المپیادهای علمی می‌توانند از این امکان برخوردار شوند.  گفتنی است که این تغییر اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد به طور معمول تمدید نمی‌شود و متقاضیان عزیز باید سعی نمایند تا در تاریخ اعلام شده فرایند ویرایش را انجام دهند.

برای اطلاع از ویرایش اطلاعات کنکور سراسری وارد شوید.

زمان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1402-1403

سازمان سنجش با شروع ثبت نام آزمون ارشد، بازه زمانی مشخصی را برای تغییر اطلاعاتی که نادرست هستند و در ثایت ثبت شده‌اند برای مخاطبان تعیین می‌کند. بنابراین افراد می‌توانند برای اصلاح و ویرایش اطلاعات کنکور ارشد خود اقدام کنند و به سامانه‌ مورد نظر مراجعه نمایند.

همانطور که در بالا گفته شده، ورود به سامانه ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد تنها در یک بازه زمانی خاصی قابل انجام است. البته سازمان سنجش چهار الی پنج مهلت را در تاریخ‌های گوناگون برای تغییر اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد در نظر گرفته تا شانس تصحیح و رفع نقص اطلاعات خواسته شده برای همه افراد بالا رود.

در حال حاضر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از 7 تا 13 آبان ماه است و افراد می‌توانند پیش از اتمام مهلت نام نویسی برای اصلاح و ویرایش اطلاعات خود به سامانه مورد نظر که همان سنجش به نشانی sanjesh.org است، مراجعه کرده و تغییرات لازم را لحاظ کنند.

 1. بازه زمانی اول  

اگر فردی برای ثبت نام کارشناسی ارشد اقدام کرده و مراحل را به اتمام رسانده باشد، اما متوجه اشتباهی در اطلاعات وارد شده گردد، می‌تواند قبل از اینکه مهلت نام نویسی به اتمام برسد، برای اصلاح اطلاعات کنکور ارشد اقدام نماید. موارد اصلاحی شامل همه گزینه‌های موجود اعم از معدل، تاریخ فارغ التحصیلی، محل آزمون و غیره است.

 

 2. بازه زمانی دوم  

افرادی که موفق به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود در دوره اول نشدند، می‌توانند در تاریخی که سازمان سنجش مشخص کرده برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود مراجعه و  اقدام کنند.

 

 3. بازه زمانی سوم  

آخرین مرحله و مهلت برای داوطلبانی که در دوره قبلی اشتباهات فرم ثبت نامی را رفع نقص نکرده‌اند، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد  می‌توانند تنها اطلاعاتی همچون معدل تحصیلی را ویرایش نمایند.

 

4. بازه زمانی چهارم در سال جاری به دلیل عقب افتادن کنکور ارشد مهلت چهارمی نیز در نظر گرفته شده بود که افراد می‌توانستند از آن برای ورود اطلاعات خود استفاده نمایند.
5.بازه زمانی پنجم در فرصت پنجم آخرین مهلت برای ویرایش اطلاعات در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این بازه زمانی، می‌توانید اطلاعات ثبت نام و معدل را ویرایش کنید.

توجه داشته باشید تغییر اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد حتما بایستی در بازه زمانی اول و دوم انجام گیرد. چرا که مهلت سوم برای تغییر اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد، تنها برای موردی مانند معدل است.

راهنمای ورود به سامانه ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد 1403

درگاه اصلاح اطلاعات کنکور ارشد از طریق ورود به سامانه سنجش آموزش کشور به آدرس اینترنتی sanjesh.org است. داوطلبان بایستی از طریق مراحلی که در ادامه این بخش شرح داده شده، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

✅ ورود به صفحه اصلی سامانه سنجش به آدرس sanjesh.org و کلیک بر روی گزینه کارشناسی ارشد.

 ورود به سازمان سنجش برای تغییر اطلاعات کارشناسی ارشد

✅ در این بخش عبارت “ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته”را انتخاب کنید.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

✅ از طریق روش‌های زیر که به صورت شماره پرونده و کدپیگیری، شماره پرونده، کدملی و سال تولد است، وارد پنل کاربری شوید.

ورود به سیستم سنجش برای تغییر اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد

✅ بر روی ویرایش اطلاعات ثبت نام کلیک کرده و هر اطلاعاتی که نیاز به اصطلاح است را تغییر دهید و بعد  گزینه ثبت را فشار دهید.

ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد

نکته: متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ۱۴۰۲ در دوره کارشناسی فارغ التحصیل می‌شوند، بایستی در زمان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد معدل بهمن ماه خود را حتما وارد نمایند.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1402-1403

گفتنی است که برای رشته‌هایی که نیازمند آزمون تشریحی یا عملی هستند، داوطلبان بایستی در دو مرحله امتحانی شرکت نمایند. در وهله اول، همه داوطلبان در زمان برگزاری کنکور ارشد به صورت کتبی به سوالات تستی پاسخ میدهند.

داوطلبانی که در مرحله اول نمره مورد قبول را کسب کرده باشند، مجاز به شرکت در مرحله دوم که همان امتحان عملی یا تشریحی است، خواهند بود.

متقاضیان عزیز دقت داشته باشند که کارت ورود به جلسه را در زمان انتشار از طریق سامانه سنجش دریافت نمایند. داشتن این کارت به همراه کارت ملی در زمان آزمون الزامی است.

گفتنی است که آزمون ارشد دانشگاه آزاد و سراسری هم زمان بوده و متقاضیان دانشگاه‌های آزاد نیز باید در تاریخ ذکر شده برای تغییر اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد و همچنین شرکت در جلسه اقدام کنند.

در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون ارشد که از 7 تا 13 آبان است مشخص شده و زمان برگزاری آن در تاریخ 4 اسفند ماه 1402 خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون ارشد 1403 در روز جمعه 4 اسفند 1402 اعلام شده است.

 

زمان انتخاب رشته کنکور ارشد

 

مشاوره ویرایش اطلاعات کنکور ارشد

از آنجا که ویرایش اطلاعات شانسی دوباره برای شرکت درست داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد است، توصیه می‌شود که حتما در این مرحله نهایت دقت را به کار ببرید. چرا که فرصت دیگری داده نمی‌شود.

برای ورود معدل نیز با حساسیت برخورد کنید، زیرا همانطور که می‌دانید سازمان سنجش بر اساس دقیق ترین ارقام، سوابق تحصیلی را بر رتبه تاثیر می‎دهد.

چنانچه داوطلبی به صورت سهوی یا عمدی در اطلاعات مربوطه اشتباه وارد نماید، حتی در صورت قبولی نیز پذیرش وی ملغی خواهد شد و در مواردی منجر به جبران خسارت خواهد شد.

مشاوره ویرایش اطلاعات کنکور ارشد

به همین دلایل، بهتر است فرایند ثبت نام را به مشاورین خبره‌ای بدهید که با این مراحل آشنایی کامل دارند و می‌توانند ثبت نام را بدون هیچ نقصی انجام دهند. کارشناسان ایران تحصیل خدمات بسیاری را در این زمینه به متقاضیان عزیز ارائه داده و همواره آماده راهنمایی به همه دوستان گرامی هستند.

ویرایش معدل کارشناسی ارشد برای داوطلبینی که در درج معدل و یا اطلاعات شخصی به دلیل بی‌دقتی یا عدم اطلاعات کافی دچار اشتباه شده‌اند، بسیار حائز اهمیت است.

ویرایش معدل کارشناسی ارشد در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش امکان پذیر است و داوطلبین در بازه تعیین شده می‌توانند نسبت به ویرایش معدل کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ اقدام کنند. اگر داوطلبی در بازه زمانی ثبت نام کارشناسی ارشد در درج اطلاعات دچار اشتباه شود، سازمان سنجش فرصتی دوباره برای ویرایش اطلاعات به ممتقاضی می‌دهد.

سازمان سنجش برای اینکه افراد بتوانند ویرایش معدل کارشناسی ارشد و اطلاعات شخصی را به درستی وارد کنند، اطلاعیه‌ای از قبل منتشر خواهد کرد. در ادامه به زمان ویرایش معدل کارشناسی ارشد و شرایط و نحوه ‌ی ویرایش معدل کارشناسی ارشد می‌پردازیم.

زمان ویرایش معدل کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

یکی از عوامل بسیار مؤثر در قبولی کنکور کارشناسی ارشد، معدل مقطع کارشناسی داوطلبین شرکت در آزمون کارشناسی ارشد است. به همین منظور سازمان سنجش فرصتی بسیار مهم را در اختیار داوطلبینی که دانشجوی سال آخر کارشناسی هستند قرار داده تا میانگین واحدهای گذرانده شده را تا آخرین فرصت در فرم شرکت در آزمون کارشناسی ارشد درج کنند. این دانشجویان می‌توانند در تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد نسبت به ویرایش معدل کارشناسی ارشد اقدام کنند.

داوطلبان گرامی می‌توانند کلیه مراحل آزمون ( ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  – انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد  و تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ) که به صورت اینترنتی می‌باشد را به مشاوران برتر مرکز ایران تحصیل بسپارند داوطلبان گرامی میتوانند برای ویرایش معدل کارشناسی ارشد وتوضیحات بیشتر و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام با مرکز مشاوره سازمان سنجش تماس حاصل نمایند.

پذیرفته شدگان قطعی رشته‌های دوره روزانه سال ۱۴۰۲ چه در دانشگاه‌های روزانه ثبت نام کرده باشند چه نکرده باشند، اجازه ثبت نام در انتخاب رشته‌های روزانه امسال را نخواهند داشت. همچنین با توجه به ادغام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  دانشگاه آزاد، به تمامی دانشجویان یک سوال و یک پاسخنامه خواهند داد.

جهت اطلاع از ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت روی لینک قرمز کلیک فرمایید.

اطلاعات مجاز ویرایش ثبت نام کنکور ارشد

در زمان قبل از انتشار کارت ورود به جلسه، امکان وارد کردن اطلاعات و حتی ویرایش وجود دارد. اما پس از انتشار کارت تنها می‌توانید اطلاعاتی که قبلا وارد کرده‌اید را ویرایش کنید و برای همین امکان وارد کردن اطلاعات جدید وجود ندارد.

اگر داوطلبی معدل شهریور خود را درج کرده باشد، لازم است در زمان مشخص شده برای ویرایش و جایگزینی معدل جدید اقدام نماید. به علاوه در بازه زمانی سوم شما می‌توانید معدل، تاریخ فارغ التحصیلی و رشته و محل فارغ التحصیلی را اصلاح کنید.

توجه داشته باشید که تعداد دفعات ویرایش ثبت نام ارشد دارای محدودیت است. بنابراین پس از دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانید زبان رشته امتحانی اول، معدل و عکس را اصلاح کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به شرایط، نحوه و زمان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد پرداختیم و نحوه ورود به سامانه جهت انجام فرایند را مورد بررسی قرار دادیم. چنانچه شما نیز قصد شرکت در این آزمون را دارید می توانید از راهنمایی مشاورین خبره برای تمامی ثبت نام، شرکت و انتخاب رشته کنکور و همچنین ظرفیت های موجود برای پذیرش برخوردار شوید. بدین منظور کافی است که با شماره های مندرج در دفترچه از 8 صبح الی 12 شب با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود فایل PDF ویرایش اطلاعات کنکور ارشد کلیک کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی می‌‎توان برای ویرایش اطلاعات کنکور ارشد اقدام کرد؟

ویرایش ثبت نام کنکور ارشد در سه مهلت زمانی قابل انجام است که در این مقاله توضیحات کامل را می‌توانید مشاهده کنید.

اصلاح اطلاعات کنکور ارشد از چه طریقی است؟

برای تغییر اطلاعات ثبت نامی، بایستی به سامانه ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون ارشد سازمان سنجش مراجعه کنید.

چه اطلاعاتی را می‌توان در هنگام ویرایش ثبت نام کنکور ارشد تغییر داد؟

در مهلت‌های زمانی اول و دوم، همه اطلاعات قابل اصلاح است. اما در مرحله سوم تنها معدل را می‌توان تغییر داد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1402 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
  • ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار

    ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار 1403 + شرایط و رشته ها

    اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار براساس استعدادهای درخشان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی این شهرستان منتشر شد. دانشگاه چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده و در حال حاضر 2707 دانشجو و 106 استاد در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)