ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از موارد مورد سوال داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد است تا بتوانند انتخاب های خود برای ورود به دانشگاه های مختلف را، را بر اساس شرایط خود بهتر اولویت بندی کنند.

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به نسبت سایر دانشگاه ها نظیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه های علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های غیر انتفاعی بیشتر است اما داوطلبان به دلیل برخورداری دانشگاه آزاد از سطح علمی مطلوب و دارا بودن امکانات و تجهیزات علمی خوب این دانشگاه را انتخاب میکنند. امروزه دانشگاه آزاد را می توان پشت سر دانشگاه سراسری دولتی دومین دانشگاه مطرح کشور عنوان کرد. حتی برخی از دانشگاه های آزاد در شهر های بزرگ و اصلی از دانشگاه های سراسری در شهر های کوچک از سطح علمی و امکانات تحصیلی بهتری بر خوردار باشند.

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد باتوجه به این که دانشگاه آزاد از جمله دانشگاه های سطح بالای کشور است با این که امکاناتی خوب برای دانشجویان از جمله خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان غیر بومی و اردو های تفریحی و علمی فراهم می آورد، شهریه منطقی و قابل قبولی است.

دانشگاه آزاد هر ساله دانشجویان را از طریق کنکور و به صورت بدون کنکور پذیرش میکند. یکی از دغدغه های داوطلبین برای ادادمه تحصیل در این دانشگاه میزان شهریه این دانشگاه است. نرخ شهریه دانشگاه آزاد به صورت صعودی هرچه مقطع بالاتر رود بیش تر می شوند. برای همین امر داوطلبین باید قبل از هر اقدامی ابتدا بر آورد هزینه ای انجام دهد تا ببینند آیا تمکن مالی برای تحصیل در این دانشگاه را دارند یا نه. دانشگاه آزاد در طی تحصیل برای دانشجویان شرایطی برای گرفتن وام کمک هزینه آموزشی فراهم کرده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام و هر گونه اطلاعات مورد نیاز دیگر با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد – ایران تحصیل از ساعت 8 صبح تا 1 شب تماس حال فرمایید.

تلفن تماس: 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران)

شهریه رشته های بدون كنكور دانشگاه آزاد برای مقاطع مختلف چقدر است؟

 

داوطلبانی که قصد دارند به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد تحصیل کنند با سه انتخاب مواجه میشوند:

  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته 
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی:

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته و نا پیوسته اختلاف چندانی با هم ندارند و تقریبا یکسان هستند و حدود هفصد هزار تومان تا حدود یک میلیون تومان می باشد. داوطلبان متقاضی برای ورود به مقطع کاردانی نا پیوسته باید حتما مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند.

قابل توجه برای داوطلبان که شهریه رشته های بون کنکور دانشگاه آزاد با شهریه رشته های با کنکور تفاوتی ندارد و مقدار آن ها برابر است.

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته:

در سال های اخیر شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی توسط خود دانشگاه تعیین میشود و مقدار آن بسته به رشته تفاوت دارد. اما با این اوصاف محدوده میزان شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته چیزی میان نهصد هراز تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان قرار دارد اما باز هم بسته به رشته ممکن است این مقدار کم تر با بیش تر از بازه گفته شده شود.

آیا میزان شهریه برای دوره های پاره وقت و تمام وقت با هم تفاوت دارند؟

برخی از داوطلبان فکر میکنند که دوره های تمام وقت و دوره های پاره وقت با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند. اما باید بگوییم که دوره های پاره وقت و دوره های تمام وقت در تمام زمینه های تعداد واحد ها و کلاس ها و میزان شهریه و … با یکدیگر مشابه بوده و تنها در مدت زمان گذراندن آن ها . اخذ مدرک تفاوت دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام و هر گونه اطلاعات مورد نیاز دیگر با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد – ایران تحصیل از ساعت 8 صبح تا 1 شب تماس حال فرمایید.

تلفن تماس: 9099075307

لینک های مرتبط:

تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل

شهریه رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد 

برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردی اینجا کلیک کنید.

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی

انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه سراسری

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

شهریه کاردانی دانشگاه آزاد

مدارک ثبت نام بدون کنکور

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد

    ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ |ایران تحصیل

    انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه...
  • نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

    نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh

    هر ساله داوطلبان زیادی از سهمیه استعداد درخشان خود برای ادامه تحصیل به صورت دوره بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می کنند، همچنین بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت...
  • تغییرات پذیرش براساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

    تغییرات پذیرش بر اساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

    شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور آنچه در حال حاضر برای قبولی در هر کدام از رشته‌های آزاد بدون کنکور مهم است، برخورداری از بالاترین نمره شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خواهد بود. یکی از مهم‌ترین تغییرات دانشگاه...
  • سامانه-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد

    سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد | Azmoon.iau.ac.ir

    دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین دانشگاه‌های ایران، سامانه‌ای را تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir راه اندازی کرده است تا تمامی متقاضیان نام نویسی بدون کنکور...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)