ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ + شرایط و رشته ها

ثبت نام بدون کنکور پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برخی از افراد تصمیم دارند تا در رشته های دانشگاه بدون کنکور پیام نور ثبت نام نمایند. آن ها برای این کار ابتدا باید شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور را دانسته و سپس در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور اقدام نمایند. علاوه بر شرایط، آن ها باید مدارکی را نیز با خود به همراه داشته و با تمامی رشته های دانشگاه پیام نور بدون آزمون آشنا باشند. سپس، مرحله به مرحله و از طریق اینترنت، فرایند ثبت نام را به درستی انجام دهند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی را دارید، باید به یاد داشته باشید که ابتدا لازم است از زمان ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور و ترم مهر اطلاع یابید. سپس، شرایط ثبت نام در این دانشگاه را دانسته و پس از آن برای ثبت نام اقدام نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403

همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، شما عزیزان برای ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور و همچنین ترم مهر ماه، باید به صورت اینترنتی و در مدت زمان مشخص، اقدام نمایید تا بتوانید در یکی از ترم های مهر یا بهمن دانشگاه پیام نور پذیرش شوید.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور در هر دو ترم، از سمت سازمان سنجش مقرر می شود اما به طور کلی ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی برای نیمسال اول تحصیلی در شهریور ماه است که به صورت اینترنتی صورت می گیرد.

در خصوص زمان ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور 1403 بر اساس سوابق تحصیلی و بدون شرکت در آزمون نیز باید بگوییم معمولا این کار در نیمه آذر ماه انجام می شود. داوطلبان بعد از رشته های پیام نور باید برای اسم نویسی و ارسال مدارک در سامانه آماده شده تا مهلتشان به اتمام نرسد. در جدول زیر زمان ثبت نام پیام نور در سال گذشته به صورت دقیق ذکر شده است.

در سال جاری ثبت نام و زمان ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور 1403 ، از 3 الی 8 بهمن بوده که تا 10 بهمن تمدید شد.

بررسی شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403

همانگونه که در ابتدای مقاله بیان کردیم، تمامی افراد متقاضی ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور نیازمند داشتن شرایط عمومی و اختصاصی این دانشگاه هستند و در صورت نداشتن حتی یکی از شرایط ذکر شده برای ثبت نام، امکان پذیرش در دانشگاه های پیام نور سراسر کشور را نخواهند داشت.

بنابراین با توجه به مطلب فوق، برخی از مهم ترین شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی

شرایط عمومی برای ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون آزمون به صورت زیر می باشند:

✅ نداشتن دشمنی و عناد با جمهوری اسلامی ایران

✅ اعتقاد و التزام به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید قانون اساسی

✅ عدم عضویت در گروه های ضد انقلابی یا گروهک های تروریستی

✅ نداشتن مشکلات اخلاقی

✅ پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات دانشگاه

✅ سلامت جسمانی متناسب با رشته تحصیلی

✅ نداشتن اعتیاد به هیچ گونه مواد مخدر و قرص های روان گردان

شرایط نام نویسی با سوابق تحصیلی پیام نور

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی

شرایط  اختصاصی ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون آزمون به شرح زیر است:

✅ داشتن کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت (ویژه داوطلبان آقا)

✅ انصراف از دانشگاه محل تحصیل ( ویژه دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه ها به صورت روزانه)

✅ داشتن یکی از مدارک سه ساله نظام جدید (نظام 6- 3- 3)، دیپلم 3 ساله نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی- واحدی یا ترمی- واحدی ) و یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم

شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

داوطلبینی که در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود جز نفرات برتر باشند، می توانند بدون کنکور در مقطع دکتری نیز ادامه تحصیل دهند. شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری به شرح زیر است:

✅ دارا بودن معدل کارشناسی بالاتر از 16

✅ دارا بودن معدل کارشناسی ارشد بالاتر از 17

✅ نبود فاصله زمانی بیش از 2 سال از فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد

✅ کسب حداقل 70 امتیاز از مجموع امتیازات جداول فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه، مطابق با جدول ارزشیابی

✅ رتبه های اول تا سوم فارغ التحصیلان هر رشته تحصیلی

✅ فارغ التحصیلان رتبه اول در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت همزمان

بنر انتخاب رشته

معرفی سایت ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403

سازمان سنجش مسئول برگزاری فرآیند ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳ و نیز برگزاری کلیه آزمون‌های مهم کشوری می‌باشد. هر ساله، با برگزاری ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی، این سازمان موفق به جذب دانشجویان بسیاری می‌شود. تمامی مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج این فرآیند از طریق وب‌سایت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳ با آدرس sanjesh.org صورت می‌پذیرد.

همه‌ی افراد علاقه‌مند به ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳، در هر دو نوبت مهر و بهمن، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مذکور، ثبت نام و انتخاب رشته خود را در این سامانه انجام دهند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403

شما داوطلبان گرامی و عزیز پس از اطلاع از زمان ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور، برای انجام فرایند نام نویسی رشته های بدون کنکور، باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش، مراحلی را با دقت و به درستی انجام دهید. برای آشنایی با تمامی این مراحل، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما تمامی این مراحل را به صورت تصویری و گام به گام برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

راهنمای تصویری ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403

همان طور که بیان شد، شما متقاضیان عزیز برای انجام فرایند ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور، ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید سپس مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org از منوی سمت راست، گزینه « سراسری » را انتخاب نمایید.

راهنمای مراحل نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور

لطفا بر روی پیوند فعال «سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۴۰۳ (مخصوص داوطلبانی که در آزمون ثبت نام ننموده اند.» کلیک نمایید.

لطفا مجددا «سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۴۰۳ (مخصوص داوطلبانی که در آزمون ثبت نام ننموده اند.» را انتخاب کنید.

از بخش راست صفحه گزینه «خرید کارت اعتباری» را انتخاب کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام بدون کنکور پیام نور 2

لطفا برای ثبت نام ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی دکمه «سریال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۴۰۳» را فشار دهید و سپس بر روی گزینه «تایید و ادامه» کلیک نمایید.

راهنمای تصویری ثبت نام بدون کنکور پیام نور 3

لطفا اطلاعات مورد نیاز را در جعبه‌های معین‌شده‌در صفحه قرار دهید و پس از انتخاب درگاه پرداخت مورد نظر، بر روی دکمه «تایید و ادامه» کلیک نمایید.

لطفا کد پیگیری پرداخت صادر‌شده‌توسط سایت را یادداشت کرده و پس از مطالعه قوانین و فعال کردن تیک مربوط، گزینه «ادامه روند پرداخت» را انتخاب فرمایید.

لطفا اطلاعات کارت بانکی خود را در جعبه‌های مربوطه وارد کرده و دکمه «پرداخت» را فشار دهید.

سپس به صفحه سوم ثبت نام بازگردید و بر روی گزینه «ثبت نام جدید» کلیک کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام بدون کنکور پیام نور 4

در این مرحله، لطفا سریال ثبت نام خریداری‌شده‌را برای آغاز فرآیند نام نویسی در بخش‌های مربوطه وارد نمایید و پس از فعالسازی عبارت موجود، در نهایت کلید تایید را فشار دهید.

پس از انجام مراحل فوق، به صفحه کاربری هدایت‌شده‌ و یک فرم را مشاهده خواهید کرد.

راهنمای تصویری ثبت نام بدون کنکور پیام نور 5

در این فرم، لطفا اطلاعات و کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد نمایید. در نهایت، یک پرینت از کد پیگیری ۱۶ رقمی و شماره پرونده ۷ رقمی خود تهیه کرده و آن را تا پایان مراحل پذیرش ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی نگهدارید.

برای آشنایی با نحوه تطبیق واحد دانشگاه پیام نور روی لینک بزنید.

انتخاب رشته پیام نور با سوابق تحصیلی

✔️پس از ثبت نام و انجام مراحل بالا حال شما باید با کد ملی و رمز خود وارد ناحیه کاربری شوید.

✔️سپس کد 19 رقمی سوابق تحصیلی خود را وارد نمایید.

✔️در مرحله بعدی شما دارای سهمیه ایثارگری، جانبازی و … هستید باید آن را وارد نمایید.

✔️در این مرحله شما باید کدرشته محل های انتخابی خود که از قبل از دفترچه استحراج و یادداشت کرده اید را وارد نمایید.

انتخاب رشته پیام نور با سوابق تحصیلی

✔️فراموش نکنید فرم انتخاب رشته رشته پیام نور با سوابق تحصیلی بر اساس اولیت می باشد.

✔️در انتها پس از وارد کردن تمامی مراحل شما کد رهگیری را دریافت می نماید و باید آن را تا زمان اعلام نتاسج نهایی نزد خود نگه دارید.

همچنین قابل ذکر است در صورت درج کردن اطلاعات به صورت اشتباه ثبت نام شما لغو می گردد، پس در صورتی که به دلایل مختلفی اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده اید وارد بخش ویرایش اطلاعات شده و آن را در بازه زمانی مشخص تصحیح نمایید.

بازه زمان ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام می باشد، پس به شما توصیه می کنیم ثبت نام خود را به روزهای چایانی موکول ننمایید تا درصورت اشتباه در وارد کردن اطلاعات، فرصت ویرایش داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای دانشگاه پیام نور بدون آزمون 1403

هم اکنون که به طور کامل با زمان ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور، شرایط و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که برای ثبت نام، چه مدارکی لازم است؟ برای انجام این کار، شما عزیزان باید مدارکی را به همراه داشته باشید که برخی از مهم ترین آن ها، شامل موارد زیر می باشند:

⏪ فایل اسکن شده تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه

⏪ اسکن تصویر هر دو طرف کارت ملی

⏪فایل اسکن شده عکس 3×4 یا 4×6 داوطلب (عکس اسکن شده باید با فرمت jpg، حداقل اندازه 200×300 و حداکثر 300×400 پیکسل، حجمی کمتر از 70 کیلوبایت، دارای پس زمینه سفید، فاقد حاشیه های زائد، کاملا واضح، بدون کلاه و عینک و عاری از هرگونه اثر مهر و منگنه و متعلق به سال جاری داوطلب باشد.)

⏪مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت از پلیس +10 یا سامانه epolice.ir)

⏪تصویر مدرک دیپلم متوسطه

مدارک مورد نیاز برای نام نویسی پیام نور با معدل

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403

در این بخش از نوشته قصد داریم در مورد اهمیت مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور صحبت کنیم. به همین دلیل ضروری است بگوییم جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور و نحوه و شرایط لازم برای این کار حتما می بایست دفترچه ثبت نام را از سایت سنجش دانلود کرده و آن را به خوبی مطالعه نمایید.

البته یادآور می شویم هنوز دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور سال 1403 منتشر نشده است و ما صرفا برای آشنایی بیشتر شما همراهان گرامی با محتوای آن، لینک دفترچه سال های گذشته را برای دانلود در جدول زیر قرار داده ایم.

نکته مهم این که به یاد داشته باشید محتوای این دفترچه برای هر نیمسال تحصیلی متفاوت است و محتوای دفترچه مربوط به ترم مهر با محتوای ترم بهمن تفاوت دارد پس با توجه به نکته گفته شده نتیجه می گیریم برای جلوگیری از بروز اشتباه در زمان ثبت نام لازم است حتما دفترچه ثبت نامی ترم مورد نظر خود را دانلود نمایید.

دفترچه های ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های پیام نور در ترم های بهمن و مهر، به شرح زیر می باشند:

دفترچه ثبت نام دانلود دفترچه
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه ۱۴۰۳ لینک دانلود 
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۳ لینک دانلود

بنر انتخاب رشته کنکور

هزینه ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور 1403

هزینه ثبت نام برای دانشگاه بدون کنکور پیام نور 1403، مبلغی تا حداکثر 100 هزار تومان را پیش‌بینی می‌کند. این هزینه جهت پوشش هزینه‌های مربوط به فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است.

در هنگام ثبت نام، داوطلبان باید هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و شماره سریال کارت اعتباری خود را دریافت کنند. این هزینه تحت عنوان “هزینه ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور 1403” از داوطلبان دریافت می‌شود.

مبلغ هزینه ثبت نام در سال جاری 133 هزار تومان است. اما پیش‌بینی می‌شود که در سال آینده (۱۴۰۳)، این مبلغ افزایش یابد و تا حداکثر مبلغ 100 هزار تومان برسد. لطفاً در هنگام ثبت نام، مبلغ دقیق هزینه را از سایت رسمی دانشگاه پیام نور بررسی کنید.

نحوه پیگیری ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور 1403

برای پیگیری مراحل بعدی ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳، می‌توانید کد رهگیری ثبت نام و شماره پرونده خود را که در هنگام ثبت نام دریافت کرده‌اید نگه‌دارید. این اطلاعات برای ادامه پروسه‌ی ثبت نام بسیار مهم است.

در صورتی که این اطلاعات را فراموش کرده یا گم کرده‌اید، می‌توانید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.ir با ارسال درخواست یا با تماس با شماره 42163-021 (تلفن گویای سازمان سنجش)، اطلاعات خود را بازیابی کنید. این اقدام لازم است تا بتوانید به درستی پروسه‌ی ثبت نام خود را ادامه دهید. در ادامه راهنمای تصویری نحوه پیگیری ثبت نام بدون کنکور پیام نور ارائه شده است.

با ورود به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی گزینه “سراسری”، به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.

گام اول پیگیری ثبت نام بدون کنکور پیام نور

در این قسمت از ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پیام نور، بر روی گزینه “ثبت نام انتخاب رشته‌های پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳” کلیک کنید.

گام دوم پیگیری ثبت نام بدون کنکور پیام نور

سپس، با ورود به بخش مربوطه، می‌توانید ثبت انتخاب رشته محل خود را انجام دهید. در صورتی که کد رشته محل یا اطلاعات هویتی شما ثبت نشده باشد، می‌توانید مجدداً اطلاعات خود را وارد کرده و یا اصلاحیه کنید. این کار از طریق ورود مجدد به سایت سنجش و وارد کردن اطلاعاتی همچون کد رهگیری ثبت نام، کد ملی یا شماره پرونده انجام می‌شود.

نکات مهم ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون آزمون 1403

قبل از ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون آزمون لازم است نکات زیر را مطالعه نمایید:

🔵 افرادی که دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند برای ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور پیام نور نیز می توانند در رشته های دانشگاه پیام نور بدون آزمون نام نویسی کنند.

🔵 افرادی که مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا کار و دانش نظام سالی-واحدی یا ترمی-واحدی دارند فقط در صورتیکه مدرک کاردانی (پیوسته یا ناپیوسته) یا مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند مجاز به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 1403 هستند.

🔵 اگر رشته نظری داوطلب با رشته ای که می خواهد به صورت بدون کنکور در آن ثبت نام کند تفاوت داشته باشد؛ سوابق تحصیلی و معدل او بر اساس ضرایب مشخصی اعمال خواهد شد.

🔵 دانشجویان دوره‌ های روزانه که می خواهند به صورت بدون کنکور در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند باید تا پایان مرداد ماه انصراف قطعی خود از تحصیل در دانشگاه مبدا را اعلام کرده باشند.

🔵  پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور طبق سوابق تحصیلی و با توجه به نمره معدل کتبی دیپلم انجام می شود و برای داوطلبان نظام قدیم که معدل دیپلم آن ها بر اساس امتحانات نهایی مشخص نشده است ملاک نمره کل دیپلم است.

🔵 داوطلبان متقاضی ثبت‌ نام در نیمسال اول مهر ماه باید نهایتا تا 31 شهریور 1403 از مقطع تحصیلی قبلی خود فارغ التحصیل شوند. همچنین داوطلبان متقاضی نیمسال دوم بهمن ماه نیز باید تا 30 دی ماه 1403 از مقطع قبلی خود فارغ التحصیل گردند.

نکات مهم ثبت نام در دانشگاه پیام نور با معدل

مشاوره ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

🔶 تمامی عزیزانی که تصمیم دارید تا بدون شرکت در کنکور و فقط بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه های پیام نور شوید، فراموش نکنید که باید معدلتان بالا باشد. بنابراین، باید سعی کنید تا دروس خود با با بهترین نمره های ممکن پاس کنید و برای انجام فرایند ثبت نام و انتخاب دانشگاه خوب از یک مشاور آگاه و با تجربه کمک بگیرید.

🔶 در این دانشگاه، رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی بدون برگزاری آزمون کنکور ارائه نمی‌شوند.

🔶 در مدارک تحصیلی و فارغ‌التحصیلی دانشجویان، عنوان بدون شرکت در کنکور درج نمی‌شود.

🔶 هزینه پذیرش در دانشگاه‌های پیام نور برای داوطلبان با و بدون کنکور یکسان است و تفاوتی ندارد.

🔶 این دانشگاه فقط دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته را پذیرش می‌دهد و مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه ارائه نمی‌شود.

🔶 اهمیت کمک گرفتن از مشاور تحصیلی این است که می تواند با ارائه برنامه ریزی درست مطالعه به شما در طول سال تحصیلی کمک کند تا نمرات بالایی کسب کنید و نیز در زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور این کار را بدون هیچ مشکلی به راحتی بتوانید انجام دهید.

🔶 اما لازم است بگوییم برای دریافت مشاوره درسی و تحصیلی بهتر است تنها از افرادی که دارای دانش و مهارت کافی هستند کمک بگیرید تا دچار اشتباه نشوید. مشاوران ما در ایران تحصیل با دانش و مهارت و تجربه بالا، می توانند به شما عزیزان در این زمینه یاری رسانند. شما می توانید از سراسر کشور برای دریافت مشاوره دانشگاه پیام نور با شماره 9099075307 ( بدون پیش شماره) به صورت 24 ساعته تماس بگیرید.

پادکست صوتی مقاله

 

خلاصه مقاله ثبت نام بدون کنکور پیام نور

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل با شرایط، نحوه و زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای زمان ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور و همچنین برای نام نویسی ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی، باید تمامی مراحل ذکر شده فوق را با دقت انجام دهید.
فراموش نکنید که در نهایت کد رهگیری را یادداشت نمایید، چراکه اگر این کد را نداشته باشید، در آینده نمی توانید نتایج را مشاهده کنید و یا اطلاعات خود را ویرایش نمایید.
بعلاوه بهتر است که از یک مشاور مجرب و با تجربه در تمامی مراحل، کمک بگیرید. همکاران و مشاوران ما در ایران تحصیل می توانند به شما عزیزان کمک کنند. اگر در ارتباط با زمان ثبت نام ترم بهمن دانشگاه پیام نور سوال و ابهامی دارید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید و یا برای ما کامنت بگذارید. مشاوران ما در کم ترین زمان ممکن به شما کمک خواهند کرد.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

4.1/5 - (14 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ترم مهر در چه زمانی انجام می شود؟

زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه پیام نور در دوره بدون آزمون برای ورودی های مهرماه همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها انجام می گیرد.

سامانه ثبت نام بدون آزمون پیام نور چیست؟

سایت ثبت نام کارشناسی بدون آزمون پیام نور همان سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org است.

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون آزمون چیست؟

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام بدون کنکور پیام نور در مقاله ذکر شده است لطفا مقاله را مطالعه نمایید.

نظرات

167 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ + شرایط و رشته ها»

  1. Avatar photo میترا گفت:

    سلام نتایج ثبت نام ورودی بهمن ماه چه زمانی اعلام میشود؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      احتمالا تا هفته اینده اعلام شود.

  2. Avatar photo mohammad گفت:

    سلام وقت شما بخیر. من معدل و نمره کتبی 18 سال 90 رو دارم.آیا شانس قبولی بر اساس سوابق تحصیلی در رشته مهندسی کامپیوتر پیام نور تهران و تبریز را دارم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکانش هست.

  3. Avatar photo Nadia گفت:

    سلام من دیپلم‌نظام قدیم کاردانش بامعدل ۱۳.۷۱ومدرک کاردانی دارم بامعدل۱۷.۴۰احتمال داره زیست سلولی مولکولی قبول بشم؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمال قبولی با این معدل و دیپلم نا متجانس 50/50 است

  4. Avatar photo دانا گفت:

    سلام ببخشید دی ماه داره تموم میشه آیا ورودی بهمن نخواهد داشت پیام نور امسال؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هفته اول بهمن ماه ثبت نامی ها آغاز میشود

  5. Avatar photo علی گفت:

    سلام .ثبت نام ورودی بهمن چه موقع شروع میشه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالا هفته ی چهارم دی ماه

  6. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام .ثبت نام ورودی بهمن چه موقع شروع میشه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالا هفته ی چهارم دی ماه

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام .ثبت نام ورودی بهمن چه موقع شروع میشه؟ اینترنتی می تونیم ثبت نام کنیم ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالا هفته ی چهارم دی ماه از طریق سایت azmoon.org

  8. Avatar photo min min گفت:

    سلام ثبت نام بهمن ماه هنوز شروع نشده؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  9. Avatar photo پریسا گفت:

    سلام وقت بخیر ثبت نام ورودی بهمن کی شروع میشه اصلا امسال ورودی بهمن پذیرش داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز هیچ اطلاعیه ای در این خصوصو ارائه نشده شما باید منتظر باشید و قطعا برای ورودی بهمن ماه ثبت نام آغاز میشود

      1. Avatar photo Nadia گفت:

        سلام من دیپلم نظام قدیم کاردانش حسابداری بامعدل۱۳.۷۱ومدرک کاردانی دارم بامعدل۱۷.۴۰میتونم زیست سلولی مولکولی دانشگاه پیام نوربرم؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          با سلام
          خیر متاسفانه

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته روزنامه نگاری

    رشته روزنامه نگاری + بازارکار، درآمد، دروس و دانشگاه ها

    رشته روزنامه نگاری، با گسترش وسایل ارتباطی و استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی و اینترنت دست یابی به اطلاعات و منابع متفاوت حتی مسائل مربوط به کشور های دیگر برایمان راحت تر شده است. در هر گوشه ای از این کره...
  • شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

    شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳-۱۴۰۴

    شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور برای تمام داوطلبان و متقاضیان اعلام شد. کلیه افراد متقاضی ثبت نام در دانشگاه پیام نور باید با اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور اقدام به ثبت نام در...
  • ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوشهر 99 -۱۴۰۳

      اطلاعیه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بوشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوشهر آغاز شد داوطلبان محترم می توانند جهت اطلاع از رشته محل های بوشهر پذیرش بدون آزمون در این واحد دانشگاه از سراسر کشور به...
  • شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

    شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه های دیگر بسیار متفاوت است و دانشجویان از مزایای خاصی بهرمند هستند شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های متفاوت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)