ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۰
تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بر طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای رشته های بدون آزمون دانشگاه ها اعلام شد. براساس این اطلاعیه منتشر شده داوطلبان در صورت داشتن شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور در رشته های بدون آزمون می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

 

در مورد تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۳ براساس تصمیم مسئولین در طی سال های اخیر برای هیچ کدام از رشته ها و دانشگاه ها برگزار نشد و برای سال بعد نیز نمی توان به قطع خبر از برگزاری یا عدم برگزاری آن داد و باید تا سال آینده منتظر اعلام خبر سازمان سنجش آموزش کشور ماند.

 

 

جهت نحوه برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در رشته های بدون آزمون از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در طی سال های اخیر تنها برای رشته های بدون آزمون دانشگاه ها برگزار می شود

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای رشته های بدون آزمون چه زمانی برگزار می شود؟

در رابطه با زمان تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۳ برای رشته های بدون آزمون باید عرض کنیم که این زمان در سال جاری یعنی سال 98 از 28 آبان ماه آغاز شده است و تا اواسط بهمن ماه نیز ادامه دارد.

برای کسب اطلاعات دقیق و موثقی از زمان اتمام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای رشته های بدون آزمون با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 99

نحوه انجام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در رشته های بدون آزمون به چه صورت است؟

باید عرض کنیم که ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور برای رشته های بدون آزمون در سایت رسمی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام نمی شود.

تمامی داوطلبان باید در زمان تکمیل ظرفیت کنکور با مراجعه به نشانی مذکور از لیست رشته های معرفی شده اطلاع حاصل کنند و پس از بررسی لیست رشته ها اقدام به گرفتن پرینت و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام کند.

هر داوطلب بعد از پر کردن دقیق فرم هر داوطلب باید با همراه داشتن مدارک لازم به اضافه برگه انتخاب رشته در واحد دانشگاهی مورد نظر خود حضور پیدا کند.

 

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در رشته های بدون کنکور چیست؟

تمامی داوطلبانی که قصد ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور در رشته های بدون آزمون را دارند لزوماً باید از مجموعه شرایط در نظر گرفته شده برای شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور در این رشته ها مطلع باشند.

در ادامه اشاره ای به این شرایط تکمیل ظرفیت برای شما داوطلبان و متقاضیان عزیز داریم.

. تمامی داوطلبانی که تا سی ام شهریور 99 گواهی نامه فارغ التحصیلی خود را اخذ کرده اند می توانند در این مرحله از جذب دانشجو شرکت کنند.

. تمامی علاقمندان با توجه به نظام آموزشی خود باید مدارکی همچون فوق دیپلم، دیپلم نظام قدیم یا جدید و گواهی نامه پیش دانشگاهی را در اختیار داشته باشند.

. شرکت در تکمیل ظرفیت بدون آزمون مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام است.

. تحصیل و ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور در مرحله بدون آزمون تا وقتی از طرف سازمان سنجش و دانشگاه تأیید نشود به شکل مشروط است.

کلیه افراد پذیرفته شده در دوره روزانه تکمیل ظرفیت کنکور در رشته های دانشگاهی بدون آزمون در صورتی که از دانشگاه انصراف بدهند نمی توانند در سال بعد در دوره روزانه انتخاب رشته کنند.

 

 

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور در رشته های بدون آزمون

همان طور که در بالا اشاره کردیم ثبت نام تکمیل ظرفیت در دوره بدون آزمون به شکل حضوری و با مراجعه داوطلب به دانشگاه مورد نظر انجام می شود.

از این جهت ارائه شماری از مدارک در زمان مراجعه به واحد دانشگاهی برای هر فرد الزامی به نظر می رسد.

در ادامه لیست شماری از این مدارک ضروری برای ثبت نان در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در دوره بدون کنکور را خدمت شما عرض می کنیم.

. شش قطعه عکس در اندازه 4×3 که به سال جاری متعلق باشد.

. ارائه اصل شناسنامه و همین طور دو کپی از کلیه صفحات داوطلب متقاضی ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور

. تحویل کپی و همین طور اصل کارت ملی داوطلب

. ارائه فرم تقاضانامه ثبت نام داوطلب که از قبل پرینت گرفته شده و رشته های مورد نظر در آن درج شده است.

. بعد از اعلام نتایج تمامی داوطلبان پذیرفته شده باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان درخواست تأییدیه تحصیلی بدهند. این کار با ارائه مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم انجام می شود.

 

 

زمان تکمیل ظرفیت کنکور 99

 

 

آیا از لیست رشته های تکمیل ظرفیت بدون کنکور مطلع هستید؟

اولین گام در زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای رشته های بدون آزمون شناخت دقیق رشته های دانشگاهی ارائه شده در این دوره است. این گونه، انتخاب رشته ای به مراتب صحیح تر انجام می دهید.

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور در مرحله تکمیل ظرفیت می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید. مشاوران مجموعه ایران تحصیل اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما داوطلبان و متقاضیان تحصیل در این دوره قرار می دهند.

 

 

آیا دانشگاه های پذیرنده تکمیل ظرفیت بدون کنکور را می شناسید؟

شناخت دانشگاه ها و مراکز عالی پذیرنده رشته های بدون کنکور از جمله موارد مهمی است که در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در رشته های بدون کنکور باید از آن اطلاع پیدا کنید. 

به این معنی که در مورد سطح کیفی دانشگاه ها، امکانات رفاهی همچون خوابگاه و غیره اطلاعاتی را بدست آورید. از ظرف دیگر، اطلاع از شهریه پرداختی برای هر دانشگاه در صورت غیر روزانه بودن نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. 

در صورتی که نیاز به شناخت و بدست آوردن اطلاعاتی در مورد دانشگاه های پذیرنده رشته های بدون کنکور دارید می توانید از طریق تماس با مشاوران ایران تحصیل به این اطلاعات دست پیدا کنید. 

 

 

آیا تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در سال جاری برگزار می شود؟ 

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها فرصتی استثنایی را برای داوطلبان ایجاد می کند تا بدین ترتیب هر فرد بتواند شانس خود را برای ورود به رشته و دانشگاه امتحان کند. 

اما شاید این پرسش برای شما هم مطرح شود که آیا تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در سال جاری برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری ورودی دانشگاه برگزار می شود یا خیر؟ 

در پاسخ باید عرض کنیم که هنوز خبری از برگزاری یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در سال جاری در دسترس نیست و فعلاً باید منتظر اعلام سازمان سنجش بمانیم. 

 

 

آیا طرح تکمیل ظرفیت برای کلیه رشته های تحصیلی برگزار می شود یا خیر؟ 

طرح تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای تمامی رشته های تحصیلی که هنوز ظرفیت آن ها کامل پر نشده باشد برگزار می شود و از این رو محدودیتی در این رابطه وجود ندارد.

 

 

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور در رشته های بدون آزمون از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

زمان و نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت 

رشته های تکمیل ظرفیت سراسری  – با کنکور و بدون کنکور 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برگزار می شود؟ 

هنوز اطلاع دقیقی از زمان برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دسترس نیست.

آیا ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور (در صورت برگزاری) با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به صورت همزمان برگزار می شود؟

خیر. زمان تکمیل ظرفیت کنکور با زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با یکدیگر متفاوت هستند.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در رشته های بدون آزمون چه زمانی است؟ 

این ثبت نام در حال حاضر در حال انجام است و تا اواسط بهمن ماه نیز ادامه دارد. برای کسب اطلاعات دقیق در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش کنکور 1403 + مشاهده و بازیابی

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری 1403 ضرورت دارد. همه افراد کنکوری می‌توانند برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش و مشاهده برگه ثبت نام کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. کسب...
  • کد منطقه شهرداری محل سکونت

    کد منطقه شهرداری محل سکونت + لیست کامل | ایران تحصیل

    کد منطقه شهرداری محل سکونت از جمله موارد مهم و ضروری است که در بیشتر ثبت نام های سیستمی از جمله ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام های خرید خودرو در سایت ایران خودرو مورد نیاز کاربران خواهد بود....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)